Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
10 Misafir (6 Mobil) - 4 Masaüstü6 Mobil
5 sn
68.768
Cevap
512
Favori
3.993.797
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 35 dk. önce
  • Cevaplayan Üyeler 2602
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 14
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 6 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Favoriye Eklediklerim 512
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • helpgod (1163 mesaj) jonywayt (1132 mesaj) erciftci (1036 mesaj) kkurt2002 (997 mesaj) JN008 (976 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (21532 mesaj) Mobil (23944 mesaj) Tablet (4511 mesaj) (10 mesaj) Mini (952 mesaj) Uygulama (1198 mesaj)
  • @
23 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Markalar >> Bmw >> BMW 3 serisi (F30)
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    216 Mesaj

    136 hp , 4 kasa grancoupe için ..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    gbriel kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1048 Mesaj

    Benim sorum aslinda turkiye paketiyle gelen 6NH ile Plus linela gelen 6NS arasindaki farkti, servis danismani 6NH'yi secmeye calisiyordu.. Ikisinin arasindaki farki asagidaki linkteki tablo yeterince acikliyor.. Anladigim kadariyla 6NS varsa bahsettigin Akilli telefon baglanti kitini daha sonra ekstra olarak satin aliyorsun, ama 6NH varsa alsan da calismiyor, onu almak gibi bir niyetim yok zaten.

    http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=778185



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bigtiger1 -- 12 Haziran 2015; 22:12:24 >
    |
    |
    tampa1 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    107 Mesaj

    Hocam arabayı park ettigimde zaten 30 saniye bekliyorum başınta çıt çıt sesler geliyor değişik bişey ya ondanda korkmuyo değilim :))



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    kkurt2002 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    334 Mesaj
    Arkadaslar direksiyon titreme probleminde sonuca ulasan var mi ???



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    F 30
  • Yarbay
    2823 Mesaj
    Bugün 184'lük makyajlı kasa 520d kullanma fırsatım oldu. Normalde kullandığım aracım 316i. Direksiyon tepkileri açısından ben 3 serisini daha başarılı buldum. 5 serisi biraz tank hissi yaratıyor. 3 serisi daha kıvrak. Süspansiyon konforu olarak 5 serisi tabii ki çok iyi. Ama kendi aracımın M paketle bile ne kadar konforlu olduğunu farkettim. 3 serisinin süspansiyonuna sert kesinlikle denemez diye düşünüyorum. Gelelim en önemli kısıma: Motor mükemmel. Normal modda bile 520d benim aracımın sport+'taki gücünden çok daha kuvvetli. Ha bana 136hp fazlasıyla yetiyor. Hız yapan biri değilim. Ama 520d gaza bastığınızda sürekli bir şekilde sizi çekiyor. Turbo boşluğu çok çok az. Gaza her bastığınızda güç her an orda. Motor tepkimeleri harika, şanzımanla uyumu mükemmel. 3 serisinde olan bazı vites geçişlerindeki ufak öne atmalar 5 serisinde çok daha az. O kasaya da bu motor fevkalade yakışıyor. Arada bir kullandığımız 3.0 dizel A7 var. Ona göre karşılaştıracak olursak tabii ki yavaş. Ama 316i'ye ve 320ied'ye göre çok daha rafine, çok daha akışkan (doğru kelime bu mu emin değilim ) bir gücü var.

    Ama her şeyin sonunda, 5'ten inip 3'e binince, doğru tercihi yaptığımı anladım açıkçası. 5'e binmek için daha çok gencim bunu net olarak gördüm. İnşallah 30-35'imden sonra belki 2 çocuklu bir ailem olursa düşünebilirim. Ama şu an için bana 3 fazlasıyla yeter. Ayrıca şöyle de bir durum var: bence (bakın bence yazıyorum buna karşı çıkanlar elbette olabilir) 3 serisi BMW ruhunu 5 serisine göre çok daha fazla yaşatıyor. 3 serisiyle ciddi bir yüzle girdiğim virajda yüzümde bir gülümsemeyle çıkıyorum. 5 serisinde ise bu, bir tebessümden ileri gidemiyor. Kötü demiyorum yanlış anlaşılmasın. Ama benim gibi bir genç için 5'in bir anlamı kalmıyor.

    Direksiyonla ilgili 1-2 yorum daha yapayım. Öncelikle titreme yoktu. () Direksiyon ciddi anlamda ağır. Direksiyonu çeviremeyecek kadar ağır değil. Ancak normal modda, 3 serisinin comfort modundakinden çok daha ağır. Sport+'taki haline daha yakın. 5'te Sport+'a alınca direksiyon dönmemeye and içiyor adeta. Biraz da ben 3 serisinin direksiyonuna alıştığım için böyle tabii ki. Yine de direksiyon ağır. M direksiyon olmadığı için de direksiyon şekline çok alışamadım. Ben "sucuk" diye adlandırdığım () M direksiyonu daha çok beğeniyorum. Kalınlığı ve boğum noktaları (çok yanlış bir cümle olacak gibi ama...) ideal. 3 serisi alacaksanız ve sürüş keyfiniz artsın istiyorsanız 1.'si M jantları (yol tutuşu harika oluyor), 2.'si ise M direksiyonu almanızı kesinlikle öneriyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FirstClass -- 13 Haziran 2015; 10:57:40 >
    _____________________________
    `




  • Yüzbaşı
    261 Mesaj

    3 deri eldiven
    5 kaleci eldiveni
    (Sahsi gorusumdur.)
    5 de kullandim bir sure, ama su an f30 dizel kullaniyorum.
    Yasla ilgili degil, 40 a merdiven dayadik ama 3 un tasi baskadir..



    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    FirstClass kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    200 Mesaj
    İlanlarda baktığımda f30da vites seçeneği otomatik ya da yarı otomatik olarak değişiyor 2 farklı otomatik vites seçeneği mi var ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi afurkann -- 13 Haziran 2015; 3:12:38 >
    _____________________________
  • Yarbay
    8376 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: afurkann

    İlanlarda baktığımda f30da vites seçeneği otomatik ya da yarı otomatik olarak değişiyor 2 farklı otomatik vites seçeneği mi var ?

    Hepsi tam otomatik. Yanlis isaretliyorlar.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ...BMW...
  • Binbaşı
    1084 Mesaj

    ''Ben "sucuk" diye adlandırdığım ( ) M direksiyonu daha çok beğeniyorum. Kalınlığı ve boğum noktaları (çok yanlış bir cümle olacak gibi ama... ) ideal.''
    Boğum kısmında koptuk hacıııı


    Güzel anlatıyorsun ama fazla zorlama istersen
    |
    |
    FirstClass kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1084 Mesaj
    Şimdi Borusanın satış hamleleri (uyanıklık veya saçmalık) hakkında birkaç cümle etmekte fayda var.
    Yıl 2012 ve F30 çıkar;
    Level 1; Piyasaya bol miktarda baz-boş araç pompalanır. xenon-sunroof-deri-alaşım jant yok ve 136 hp ile.
    Level 2; Comfort+techno diye 2 adet paket adı altında araçta zaten olması gerekenler ekstra ödeme ile yeni sahiplerine satılır.
    Level 3; 170 hp ed motor seçeneği ile girer ve geride kalan 2 level hafızalardan silinir. Ve sanki 3 serisi yeniden doğar.
    Level 4; ed'ye line opsiyonları açılır ve gözler artık bayram eder ve tabiki ruhuda geri gelir 3 serisinin.
    Level 5; Makyaj öncesi Plus ve M paket ile araçlar kıvama oturur.Yani çiğ köfte misali tavana atınca yapışır kıvama gelir.
    Level 6; 40.yıl adı altında ilk 5 level hafızalardan silinir. Ve belki de makyaj göreceği de önemsizleştirilir.
    Level 7; Makyajlı araçlar satışa sunulmadan bir motor hacmi karmaşası yaratılarak elde kalan son araçlar pazarlanmaya devam eder. Ve bu arada şans yanlarındadır
    Euro borusana adeta el altından destek verir. Bu son pazarlama taktiği aşamasında.
    Level 8; Bütün bu pazarlama taktiklerine inat araç almayanlarda turnayı gözünden vuracakları anı beklerken, oda ne 4 GC serisine 1,6 cc düşük ötv li araç gündeme oturtulur.
    Level 9; Ama kurnaz borusan o sırada fark eder ki, 4 GC aracı 170-177 hp ile piyasa sunarsa makyajlı 3 serisinin satışlarını törpüleyeceğini öngörerek bizlere
    Tavuk dönermi- et dönermi ikilemi kıvamında makyajlı 3 istersen 170 hp yok ben 4 GC isterim dersen 136 hp seçeneğini layık görür.
    Yersek bu hocalar , yok yemem dersek salata ve turşu var. İsteyen Level aralarını doldurabilir. Afiyet olsun cümleten
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: KUTTA44

    Şimdi Borusanın satış hamleleri (uyanıklık veya saçmalık) hakkında birkaç cümle etmekte fayda var.
    Yıl 2012 ve F30 çıkar;
    Level 1; Piyasaya bol miktarda baz-boş araç pompalanır. xenon-sunroof-deri-alaşım jant yok ve 136 hp ile.
    Level 2; Comfort+techno diye 2 adet paket adı altında araçta zaten olması gerekenler ekstra ödeme ile yeni sahiplerine satılır.
    Level 3; 170 hp ed motor seçeneği ile girer ve geride kalan 2 level hafızalardan silinir. Ve sanki 3 serisi yeniden doğar.
    Level 4; ed'ye line opsiyonları açılır ve gözler artık bayram eder ve tabiki ruhuda geri gelir 3 serisinin.
    Level 5; Makyaj öncesi Plus ve M paket ile araçlar kıvama oturur.Yani çiğ köfte misali tavana atınca yapışır kıvama gelir.
    Level 6; 40.yıl adı altında ilk 5 level hafızalardan silinir. Ve belki de makyaj göreceği de önemsizleştirilir.
    Level 7; Makyajlı araçlar satışa sunulmadan bir motor hacmi karmaşası yaratılarak elde kalan son araçlar pazarlanmaya devam eder. Ve bu arada şans yanlarındadır
    Euro borusana adeta el altından destek verir. Bu son pazarlama taktiği aşamasında.
    Level 8; Bütün bu pazarlama taktiklerine inat araç almayanlarda turnayı gözünden vuracakları anı beklerken, oda ne 4 GC serisine 1,6 cc düşük ötv li araç gündeme oturtulur.
    Level 9; Ama kurnaz borusan o sırada fark eder ki, 4 GC aracı 170-177 hp ile piyasa sunarsa makyajlı 3 serisinin satışlarını törpüleyeceğini öngörerek bizlere
    Tavuk dönermi- et dönermi ikilemi kıvamında makyajlı 3 istersen 170 hp yok ben 4 GC isterim dersen 136 hp seçeneğini layık görür.
    Yersek bu hocalar , yok yemem dersek salata ve turşu var. İsteyen Level aralarını doldurabilir. Afiyet olsun cümleten

    açıkçası doğru,

    fakat bende ters çalıştı mesela. 4 senedir piyasada olan 3 ü seviyorum, motoru da çok iyi. mercedes artık kaliteli değil, motoru şanzımanı yavan diye 3 gözümde hep öndeydi.
    ama 4 gc yi duyunca ona heveslendim, fakat 136 bg ile geleceğini, ve bmw adının yolda doblolara golflere madara olacağını görünce soğudum, mantıken 3 e yönelmem gerekir bmw sever olarak ama hayır, bmw 4 ü 136 bg yaptıktan sonra gider c alırım dizeli bile 136, 5 sene yepyeni binerim sonra da şu realite ki mercedes hele dizeli az değer kaybeder, gayet rahat satarım moduna geçtim. tabi a4 te gelecek, onun 1400 olması eksiydi ama bmw de 1500 hem de 3 silindire, bildiğin mini motoruna düştü zaten. geriye a4 ün tek eksisi önden çeker olması kaldı gibi ki, mercedesin az değer kaybına karşın audinin elitliği mi, yanıtı yeni kasanın durumu ve fiyat stratejisi belirleyecek sanırım
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    8376 Mesaj
    4 gp tarzi cok farkli bir arac. 4 gp nin hissettirdiklerini 3un gucune degistirebilecek cok kisi var. Normalde performansli kullanmayi sevmeme ragmen ayda 2-3 tane radar cezasi yemek canimi sikmaya basladi iyice. Sehir icinde zaten tingir mingir gidiyoruz.

    Yalniz fiyatlar onemli. Tr paketli 4gp nin 145 civari baslayacagini dusunuyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    ...BMW...
  • Yüzbaşı
    529 Mesaj
    Bu satış taktiklerini her firma zaman zaman uyguluyor
    Benim takıldığım konular farklı
    Eskiden 5000 araç satarken şimdi 25000 satmaya başladılar bu artışa uygun servis sistemi yapıyorlar mı yaptılar mı?titreyen direksiyon su birikintisi sorunları gibi kronik sorunlar karşısında tutumları ne oluyor bunlar daha önemli bence.
    Yoksa aynı arabayı bende 200 bine satmak isterim tabi ki
    Alan olduktan sonra



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hyskuzpoy1 -- 13 Haziran 2015; 13:26:22 >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    4 gp tarzi cok farkli bir arac. 4 gp nin hissettirdiklerini 3un gucune degistirebilecek cok kisi var. Normalde performansli kullanmayi sevmeme ragmen ayda 2-3 tane radar cezasi yemek canimi sikmaya basladi iyice. Sehir icinde zaten tingir mingir gidiyoruz.

    Yalniz fiyatlar onemli. Tr paketli 4gp nin 145 civari baslayacagini dusunuyorum.

    ben de aynı hislereyim fakat mesele son hız değil, mini motorunda spor araba mı olur, ellerinde olmasa anlayacağım, bilerek 136 bg le sürmeleri tam garabet.
    4 136 mı 177 mi olacak heyecanıyla 3 ten soğudum açıkçası, bu garipliği yapmasalar araba sevgi işi ve çok seviyordum 3 ü ama 4yıldır piyasa olan araç ve tüm rakipleri yeni çıktı.
    testlerde minide bile sportif bulmamışlar o motoru, bildiğiniz 3 silindirli motor demişler, 3 ten 120 kg ağır 4 te nolur o artık siz düşünün, hadi e180 falan makam prestij dersin anlarım, 5 fena gitmiyor onu da anlarım da camları direksiz spor bmw doblodan zayıf olabilir mi ya :(
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    200 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic


    quote:

    Orijinalden alıntı: afurkann

    İlanlarda baktığımda f30da vites seçeneği otomatik ya da yarı otomatik olarak değişiyor 2 farklı otomatik vites seçeneği mi var ?

    Hepsi tam otomatik. Yanlis isaretliyorlar.

    Cevap için teşekkür ederim.
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1084 Mesaj
    Hocalar işte borusan bu bir gün gelecek ayağına sıkacak:) 3 satamam diye 4 e 136 hp reva görürsen bizde almayıveririz, salata yeriz oh mis sağlıklı
    40 tilkiyi kuyrukları birbirine deydirmeden idare ettin ama 41. tilki de iş biraz sarpa sardı gibi he B orusannnn.
    BMW sevgimizi aldı elimizden senin pazarlama mantığın. İşin içine mıçtın derler buna bukadar kısa ve öz. Haydi kalkın gidek
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    borusan kaybetmez çünkü bmw araçları şu an cidden iyi yapıyor, bir de açık konuşalım golfler 150 bg olmuşken 136 bg bmw almak chip olayında nasılsa ed ile faketmiyor diyenler harici ya kiralama şirketidir, yada dışarda aman bmw ile geziyorum demek isteyen tiptir. 1 i 2 ye yeter, 3 için diyorum bunu. türkiyede millette görgü az herkes markaya önem veriyor. borusan hem bu yüzden rahat hem de 3 ün makyajsızı bile tabi ed olan, c nin yeni kasasını en son otohaberde okudum hala puanlamada, testte geçiyor. 7 altı tüm sınıflarda bmw rakiplerinden üstün, ama 136 bg bu 3 silindirli motor spor araba imajıyla yürüyen bir marka için iyi olmayacak. mini testine de baktım, aman aman 1500 3 silindir ama adamlar yapmış yine diyen de yok, 3 silindri karakterinde bildiiniz bir motor demişler. fakat 4 3 ten de ağır, mercedese diyoruk yıllardır 156 bg, bmw utandırdı valla
    _____________________________
  • Yarbay
    8376 Mesaj
    Arkadaslar yillarca 3.16ci satmis bir firmadan bahsediyoruz. Bende 170lik getirmemelerine hak vermiyorum ama takilmayin bu kadar. Almayiz olur biter. W205 c coupede gelecek yakinda. A5 te yenilenir falan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Marmaratic -- 13 Haziran 2015; 15:21:13 >
    _____________________________
    ...BMW...
  • Yarbay
    3050 Mesaj
    Yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum. Ben burada yazılanları mümkün olduğunca kaçırmadan okuyorum şimdiye kadar 1-2 kere yazmışımdır . Donanım bazıları için çok önemli olabilir. Belki yurtdışında standart bile sunulan ama bizde ancak en lüx donanımda yer alan navigasyon ve harman kordon ses sitemi çok önemli degilse güncel kasanın alınması bana hep mantıklı geldi. Üzerinden 2-3 sene geçmiş ve makyaj arifesinde olan aracın fiyatında her zaman indirim olmalı ancak 160 bin tl çok pahalı yani buna 2-3 tane şımartan donanım eklemek göz boyamadan başka bir şey degil. Bu araç yeni kasada degil makyaj arifesinde olan araç.
  • Yarbay
    2884 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: furkan1zek

    Yazdıklarınıza harfiyen katılıyorum. Ben burada yazılanları mümkün olduğunca kaçırmadan okuyorum şimdiye kadar 1-2 kere yazmışımdır . Donanım bazıları için çok önemli olabilir. Belki yurtdışında standart bile sunulan ama bizde ancak en lüx donanımda yer alan navigasyon ve harman kordon ses sitemi çok önemli degilse güncel kasanın alınması bana hep mantıklı geldi. Üzerinden 2-3 sene geçmiş ve makyaj arifesinde olan aracın fiyatında her zaman indirim olmalı ancak 160 bin tl çok pahalı yani buna 2-3 tane şımartan donanım eklemek göz boyamadan başka bir şey degil. Bu araç yeni kasada degil makyaj arifesinde olan araç.

    Doğru diyorsunuz ama donanım demek para demek, bu eskiden beri böyle. Tr paketli araç da satılıyor, donanım istemeyen daha mantıklı fiyata onu alır geçer zaten. TL bazında bence ciddi zam gelebilir makyajlı kasa ile, Mercedes'te de bu ara zam söylentisi var biliyorsunuz. Bu nedenle çok aşırı indirim yapmamış olabilirler kasa biterken.

    Bizim sorunumuz ülke olarak, ihtiyacımız olmayan donanımları da alma heveslisi olmamız belli nedenlerle. Sırf güzel duracak diye bir sunroof'a dünya para veriyoruz, bizim gibi güneşli ülkede zaten kullanılmıyor yılın yarısında. Atıyorum ben mesela sadece sürüş derdindeyim, spor koltuk ve 18 jant araç istiyorum, bir de HK olsun diyorum. 3 tane donanım ama işte kimse bunu almıyor, genelin dışına çıkmak istemiyor ikinci elde ölmesin diye. Zaten böyle bir sipariş verseniz beklersiniz 2 ay, her gün zam gelecek mi diye düşünürsünüz. Özet olarak biz ülke şartları ve tüketici tercihi dolayısıyla firmaların sunduğu kişiselleştirme işinin hakkını veremiyoruz, distribütörün genel profile uygun olarak hazırladığı araçları alıyoruz.

    ekleme: Ha bir de cruise control olayı var, o rezilliği artık söylemeye bile gerek yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erciftci -- 13 Haziran 2015; 16:05:31 >
    _____________________________




Reklamlar
Sohbet
Cancer Clinical Trials
kripto para haberleri
Masal Oku
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
1,125
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.