Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (137. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43.834
Cevap
302
Favori
2.991.681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ben aracımı nisan sonunda aldım ve hiçbir sorunla karşılaşmadım gayet memnunum aracımdan. Daha önceki üretimleri tabi bilemem ama araç hakikaten çok iyi. Bir sorun yaşadığınız zaman direk borusana şikayet edin arayın çok ilgileniyorlar.
    _____________________________
    Ne mutlu Türk'üm diyene.
  • biraz alakasız olacak ama
    80-90 verip sıfır 1 serisi almak yerine 2.el 3.20d almak çok daha mantıklı geliyor bence.
    tamam aksesuar olmayacak ama bombos bir 3.20d ile full+full 1 serisi kıyaslanamaz bile bence.
    bir test sürüşü yapın mümkünse. ha derseniz 2.el riskli, borusan garantili olarak 2.el satıyor şu an ellerinde 3-4 araç var
    şöyle 80-90 arası orta dolulukta 1 yaşında bir 3.20d çok daha mantıklı. tek dezavantajı vergi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qwerty0909 -- 31 Mayıs 2012; 11:56:35 >
    _____________________________
  • Aracın ön çamurluk ve üstünde oluşan aşırı ısınma problemini burada okuyunca bende denedim, sürüş sonrası gerçekten bayağı sıcak geldi elime.
    Bunu şehir içindeki 5 km lik sürüşler sonrası ne zaman denediysem aynı şekilde sıcaklık yüksek idi.

    Bugün kesintisiz olarak yaklaşık 40 km. yol gittim, izmit tarafına doğru. Hızım 120 civarı idi.
    Durduğumda bilmeden çamurluğa yaslandım, o esnana farkettiğim şey, son derece soğuk olmasıydı.

    Demek belli bir hızdan sonra aldığı rüzgar ile kanallardan geçen hava soğutma gerçekleştiriyor. Başka bir izahı varmı bilemiyorum. Ama net bir şey farkettiğim, şehir içinde dur kalklarda ısınıyor, yüksek hızda soğuyor.
  • TR Paketi ile gelen karter korumasi malumunuz motorun altinin neredeyse tamaminin kapanmasina sebep oluyor.. bu da motorun urettigi sicakligin hapsolmasına sebep oluyor.. özellikle turbo en fazla isinan parça.. tüm bu sicaklik diğer serilerdeki daha buyuk bobreklerle daha rahat serinlerken 1 serisinin sanirim yeni motor tipinden ve tasarımından olsa gerek, düşük hızlarda çamurlukların ön tarafına yeteri kadar serin hava gelmemesinden kaynaklanıyor..

    tabii bu benim tahminimdir.. yuksek ya da yuksek sayılabilecek hızlarda herhangi bir ısınmayla bende karşılaşmadım..

    ancak farkettiğim bir şey daha var! çamurlukların ön tarafı, ECO PRO modda aracı ciddi olarak sakin kullandığınızda, COMFORT ya da SPORT modda kullandığınız zamanlara nazaran ciddi anlamda daha az ısınıyor.. Çamurluğun böyle ısınması bir sorun mudur? Bence değil.. Ancak araştırılmalı, bunu da bir sorgulayım ben...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 31 Mayıs 2012; 3:41:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sretlif

    quote:

    Orijinalden alıntı: sahmat_78

    Arkadaşlar yeni 1 serisine olan hayranlığım bu konuyu baştan sona okuduktan sonra ciddi anlamda zarar gördü, sanırım çok problemli bir araç.
    Çok samimi tavsiye istiyorum gerçekten kullanıcıları olarak bir kaç cümle ile tavsiye edip etmeyeceğinizi merak ediyorum. Şuan kafamda çok problemli ve baş ağrıtan bir araç profili çiziliyor yoksa yanılıyormuyum?

    2008 model honda jazz kullanıyorum, 20bin TL değeri olan bu araçta 4 senedir en ufak bir tıkırtı, ses, gıcırtı vs. hiç birşey olmadı halen mis gibi, şimdi bu konudaki yorumlara bakıyorumda 1 serisinin direksiyonu eleştiriliyor, kapıdan ses geldiği söyleniyor, bir kaç ses sorunu daha okudum aralarda, otomatik vitesi beğenilmiyor vs.vs. sıfır araba aldığın zaman kaymak gibi olmalı araç, bu nedir yok gıcırtı var yok ses var...

    İş yoğunluğundan gidip bi test sürüşü yapamadım halbuki yetkili bayi 500m. mesafede iş yerime. bigün erken çıkıp gideceğim ve hepsini soracağım nedir bu şikayetler diye :)

    Saygılar.

    Al benden de o kadar!!! 46 sayfanın 40 a yakınını okudum ve seninle aynı durumdayım, hatta test sürüşüne bile gidesim gelmedi.
    Otomobilde tahammül edemediğim belkide tek nokta anlamsız sesler, ve serviste gösterilen "sen malsın bu işlerden anlamazsın o yüzden aklını kendine sakla, biz markayız havaları" BMW fanları kızmasın hemen kötülemiyorum hatta forumu hiç okumasaydımda alsaydım şu aracı diye aklımdan geçirmedim değil.

    Şu an sadece kızgınım çünkü gerçekten ilk defa tasarım olarak içime sinen bir modele okuduklarım yüzünden soğudum. Yine söylüyorum ve kıyaslamıyorum ama şu an otomatik toyota kullanıyorum ve 2000 metrede artvinin yaylaları dahil dağ taş kullanmadığım arazi çeşidi kalmamıştır herhalde ama hiç sorun yaşamadım. Demek istediğim BMW gibi bir markanın aracını alıp şu an kullandığım aracın iki katı para ödeyeceksem bu sorunlarıda yaşamak istemem doğrusu.

    Benim aklım anca bana yeter o yüzden kızmasın kimse, kendi adıma temmuzu beklemeye karar verdim, sanırım her yeni seri üretimde araç sorunları daha da azaltılacak.

    Ama test sürüşüne özellikle gitmek istemiyorum, gidersem alıp çıkmaktan korkuyorum :)


    Hocam selam,

    her tür araç markasının ilk üretimlerinde mutlaka bu tarz sorunlar vardır. Araç firmaları araçları üretim sattıktan sonra milletin test etmesini geri dönüşlere göre diğer üretimlerde bu sorunları çözerler.
    Emin ol nete girip kullandığın honda jazz araç için bile millet ne kadar sıkıntılar ile karşılaşmıştır şaşarsın. Hatta tüm kullanıcı ve araç test programları ilk 1 serisi ile yeni 1 seri üretimi arasında dağlar kadar fark olduğunu söylüyorlar.

    ilk aracım ford focus tdci'dı araç ilk çıktığında vitesin sallanması durumu o araçtada söz konusuydu. ben ilk üretim focus almadım fakat takip ettiğim araçlar arasındaydı o zamanlar. daha sonra yeni üretim focus tdcilerde bu vitesin sallanma işini
    çözdüklerini okuyunca araçta iyileştirme yapmışlar diyerek dahada yakından takip ettim ve sonuç olarak aldım ve 5 yıl kadar resmen at gibi kullandım. Hiç sorun vermedi, fakat nette okuduğum zamanları hatırlıyordum millet nelerle karşılaşmış
    turbo borusunun çatladığından tutunda vitesin yerinden çıktığına dair. O yüzden şöyle söyleyebilirim sizin tereddütlerinizi anlıyorum o zamanlar bende tıpki sizin gibi düşünüyordum. Ama merak etmeyin her araçta aynı sorun olacak diye
    düşünmek yerine inşallah benim araçta sorun çıkmaz diyip Allah'a sığının. Sonuç olarak kul yapısı aletlere biniyoruz tabiki hiç birisi %100 hatasız olacak die bir durumun olmasını beklememek gerekir.


    herkese hayırlı uğurlu olsun.
    _____________________________



    F20 BMW 116d ED




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    arkadaslar bas bas bagiriyorum araclar sorunsuz diye.. kendinize sorun çıkartmanizin bir anlami yok.. ilk parti oldu birkaç sıkıntı onunda üstesinden geldi bmw..

    yeni alacaginiz araçlarda zaten sorunun S'si yok.. Mart'tan sonra işler değişti.. Bu kadar kafaya takilacak bir şey yok.. bu konuda 3 - 5 tane zibidide geldi geçti.. maksat oturduklari yerde marka karalamak başka bir şey değil.. her yazilana inanmayin!

    Hayat sanki forumdan ibaret.
    Git kardeşim adam gibi testini yap,ona göre karar ver.
    Yok araçtan soğumuş,yok teste gitmek istemiyormuş
    _____________________________
    Bir kişi kıvırıyorsa o kimseye "kıvır kıvır" yazmayın.
    "Yan çizme" yazın.
    Kişileri aşağılayıcı, alaycı, küçümseyici mesaj kapsamına giriyormuş.
  • Aracı ilk çalıştıdıgınızda 1. vitesten 2. vitese geçişi sarsıntılı olan başkası var? Sadece ilk çalıştırdığımda ilk vites geçişinde oluyor sonra herşey çok normal oluyor....
    _____________________________
    Bmw 116i F20 Urban Line Beyaz
  • AC Schnitzer

    front spoiler for F20
    not for cars with M-Technik: Montaj boya dahil: 806.00 Euro

    rear roof wing:Montaj Boya Dahil: 511.00 Euro

    Exhaust Tail Pipe: 450.00 Euro
    Sanırım sadece Arka susturucu ucundan ibaret,

    Sonradan orjinal M dış aerodinamik paket yaptırıldığı takdirde 3.100 Euro civarı bir ücreti var, şu an için 3500 Euro diyorlar ama 3.100 civarına herşey dahil takabiliriz diyor borusan. Bu sefer sportline aracını komple en tamponu değişecek yazık günah, sportline araçlara alternatif av schnitzer'in ön spoiler'i gibi gözüküyor, Yalnız 800 Euro çok gibi geldi, ancak arka spoiler çok şık gösteriyor, egzoz ucu takılması için arka tamponda yer açmak gerekli.










    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nercer -- 31 Mayıs 2012; 13:14:46 >
    _____________________________




  • 1.6ed Türkiye Paketi, Basic, Comfort, Tchno, Sport Line, Sunroof, Siyah ayna kapakları şeklinde araçları buldum. Biri beyaz, diğeri kırmızı.

    80.800 TL bugün ki kur ile. Euro olarak 35.200 Eur fiyatı. Daha uygun alabileceğimiz bir bayi, tanıdığı olan var mı?

    Fiyatları Kosifler ve Borusan'dan aldım.
    _____________________________
  • Ben Mayfest aracı almaya karar verdim. İstediğim renk (beyaz) Sportline hem Temmuz sonu gibi gelecekti hem de 4 bin TL fark vardı. Mayfest araçta ise benim istediklerim (Türkiye + Basic + Comfort + Techno + ön kol dayama). Mayfest'in bir artısı, arka camların güneş korumalı orta çıtanın parlak olması. Farklı bir görüntü katar diye umuyorum.

    Yardım eden arkadaşlara ve hayırlı olsun diyeceklere şimdiden teşekkür ederim. Önümüzdeki hafta sonuna kadar teslim olur, sonra vakit buldukça görüşlerimi yazarım.

    Bir de boya koruma ile için öneriniz var mı ? Aslında hediye ediliyor ama anladığım kadarıyla kısa süreli bir koruma. Sonax, Zeibart vs. daha profesyonel birşey yaptırmaya gerek var mı sizce ?
    _____________________________
  • Selamlar herkese. Yeni 1 serisi alanlara da hayırlı olsun. Kazasız belasız günler dilerim.

    Bende 1 haftadır kafayı yiyeceğim az kaldı :)
    1 serisini alsammı, yeni Mercedes A serisini yada Kasım'da gelecek A3'ü mü beklesem...

    1 serisini Benzinli Otomatik mi alsam yoksa otomatik çok şart değil nasılsa, aynı paraya dizel alıyim 3-5 sene yakıt parası düşünmem git-gelleri arasında bocalayıp durdum...
    Allahtan Audi'nin yapmış olduğu 64.000TL full donanım xenon jant vs. Dizel DSG otomatik aracını bugünkü test sürüşüm ve aracın içini gördükten sonra seçeneklerden çıkarttım biraz rahatladım...

    Borusan otoda 116 test sürüşümden büyük bir hayranlıkla ayrıldım ancak o araç tabiki yüksek donanımlıydı. Yinede iç malzeme kalitesi, Idrive ekranı (Özellikle Türkçe olması), vites ve test sürüşünde yaptığım fren testi beni çok etkiledi. Sadece 190cm boyumla arabaya bindiğimde arkamda kalan çok ufak diz mesafesi ve arka alandaki dar alan kafamda soru işaretleri bıraktı.
    Arabaya da max. 70 bin vermek istiyorum... Aşağıdakilerden hangini seçsem çok kararsızım... Ne dersiniz? Yada herşeyi bi kenara bırakıp Autoshowu ve yeni gelen araçları mı beklesem. Acelem de yok. Kararsızlık çok fena birşey :)

    1. BMW 116 Benzin + Otomatik - Beyaz (Donanım: Çok Fonksyonlu Deri Direksiyon, Kol Dayama, Park Sensörü, Ön Sis Farları, Yağmur Sensörü)
    28.800€ - 66.000 TL

    2. BMW 116 Benzin + Otomatik - Beyaz (Donanım: Üsttekine + olarak Otomatik Klima, Elekrom iç ayna ve iç aydınlatma paketi var.)
    30.000€ - 68.700 TL


    3. BMW 116D Dizel + Düz Vites - Beyaz (Donanım: Çok Fonksyonlu Deri Direksiyon, Kol Dayama, Park Sensörü, Ön Sis Farları, Yağmur Sensörü)
    29.250€ - 67.000 TL

    4. BMW 116D Dizel + Düz Vites - Siyah (Donanım: Üsttekine + olarak Otomatik Klima, Elekrom iç ayna ve iç aydınlatma paketi var.)
    30.250€ - 69.250 TL

    5. BMW 116D Dizel + Düz Vites - Siyah (Donanım: Üsttekine + olarak 16'' 5 kollu Jant )
    31.500€ - 72.000 TL

    Edit: Yanlış yazılan fiyat...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xcagatay -- 31 Mayıs 2012; 15:54:51 >
    _____________________________




  • quote:

    4. BMW 116D Dizel + Düz Vites - Siyah (Donanım: Üsttekine + olarak Otomatik Klima, Elekrom iç ayna ve iç aydınlatma paketi var.)
    30.250€ - 69.250 TL


    otomatik vites olmaması dert değil diyorsanız bunu tercih ederdim manuel klima bmw ye yakışmaz bence
    _____________________________
    Bmw 116i F20 Urban Line Beyaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    Ben Mayfest aracı almaya karar verdim. İstediğim renk (beyaz) Sportline hem Temmuz sonu gibi gelecekti hem de 4 bin TL fark vardı. Mayfest araçta ise benim istediklerim (Türkiye + Basic + Comfort + Techno + ön kol dayama). Mayfest'in bir artısı, arka camların güneş korumalı orta çıtanın parlak olması. Farklı bir görüntü katar diye umuyorum.

    Yardım eden arkadaşlara ve hayırlı olsun diyeceklere şimdiden teşekkür ederim. Önümüzdeki hafta sonuna kadar teslim olur, sonra vakit buldukça görüşlerimi yazarım.

    Bir de boya koruma ile için öneriniz var mı ? Aslında hediye ediliyor ama anladığım kadarıyla kısa süreli bir koruma. Sonax, Zeibart vs. daha profesyonel birşey yaptırmaya gerek var mı sizce ?



    Hayırlı olsun gönlünüze gore hemde kısa sürede teslimat olması oldukca iyi adınıza sevindim inanın biz daha Cook bekliyecegiz boyle giderse :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan114

    quote:

    4. BMW 116D Dizel + Düz Vites - Siyah (Donanım: Üsttekine + olarak Otomatik Klima, Elekrom iç ayna ve iç aydınlatma paketi var.)
    30.250€ - 69.250 TL


    otomatik vites olmaması dert değil diyorsanız bunu tercih ederdim manuel klima bmw ye yakışmaz bence






    hayırlı olsun
    _____________________________



    F20 BMW 116d ED




  • Sun roof ne kadar bir maliyet artışına sebep oluyor
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahmat_78
    Sun roof ne kadar bir maliyet artışına sebep oluyor

    1.012 Euro + ötv + kdv = 1.635 euro
    _____________________________
  • Euro kurundan ve değişen donanım paketlerinden osa gerek fiyatlar epey düşmüş.

    İmkanınız el veriyorsa alırken mümkün olduğunca en dolusunu almanızı öneriyorum.
    _____________________________
  • @signore : çok teşekkür ediyorum.

    Her araç için aslinda ayni şey geçerli, dolu araba almak lazim, ancak aksesuarlar bence fiyatı fazla sisiriyor, boş hali ile şöyle sağlam donanımli hali arasında 20-25 bin lira fark ediyor bu bir segment atlatacak kadar büyük bi fiyat farkı demek. Gerçi degermi diye düşünürsem sanırım yinede deger :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    arkadaslar bas bas bagiriyorum araclar sorunsuz diye.. kendinize sorun çıkartmanizin bir anlami yok.. ilk parti oldu birkaç sıkıntı onunda üstesinden geldi bmw..

    yeni alacaginiz araçlarda zaten sorunun S'si yok.. Mart'tan sonra işler değişti.. Bu kadar kafaya takilacak bir şey yok.. bu konuda 3 - 5 tane zibidide geldi geçti.. maksat oturduklari yerde marka karalamak başka bir şey değil.. her yazilana inanmayin!

    Yazdiklarinin altina imzami atarim tamamen haklisin ben sportline subatta aldim benim arabada sadece arka tikirti var onuda konustum kosiflerle almanyadan parca istiyicekler halledicekler sorunlari abartmanin anlami yok bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • arkadaşlar ren konusunda bir karar veremiyorum yardım rica ediyorum,


    kırmızı çok güzel duruyor,,, fakat daha önce de kırmızı araba kulanan biri olarak korumak çok zor,,,
    diğer aklımdaki renkler beyaz ve gri,,

    ne diyosunuz,,,alan arkadaşlarda ağırlık hangi renk
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 135136137138139
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.