Şimdi Ara

BMW 1 SERİSİ F20 (136. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43.834
Cevap
302
Favori
2.991.681
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle yukarıda yazılan 80.000 TL fiyat 116i otomatik içindir, manuel araç o donanımda o para değil.

    C4'e ben de baktım, kataloğunda "otomatikleştirilmiş" yazıyordu. Ben önce tercüme hatası diye düşündüm ama forumda konusunu okurken, vitesinin bildiğimiz otomatik olmadığını ve vites büyütmek için ayağı gazdan çekmek gerektiğini, sadece debriyaja basma gereğinin ortadan kalktığını öğrendim. Yanlışım varsa düzeltin. Eğer o aracı otomatik diye alıp bunu sonradan öğrenen olursa yıkılır herhalde.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    Öncelikle yukarıda yazılan 80.000 TL fiyat 116i otomatik içindir, manuel araç o donanımda o para değil.

    C4'e ben de baktım, kataloğunda "otomatikleştirilmiş" yazıyordu. Ben önce tercüme hatası diye düşündüm ama forumda konusunu okurken, vitesinin bildiğimiz otomatik olmadığını ve vites büyütmek için ayağı gazdan çekmek gerektiğini, sadece debriyaja basma gereğinin ortadan kalktığını öğrendim. Yanlışım varsa düzeltin. Eğer o aracı otomatik diye alıp bunu sonradan öğrenen olursa yıkılır herhalde.

    Fiyat doğru hocam. 1.16ed ve bahsettiğim donanım 80.000 TL idi dün verilen fiyat, araç 7 temmuz teslim.

    Sonuca bakmak lazım. Ayrıca o ayağı çektim, pedalı ittim, kıçına şaplak atınca iyi vites atıyor durumu tamamen şehir efsanesi. Ben bu şanzımanı yaklaşık 100.000 km kullanmış biri olarak tek kusurunu söyleyeyim. "Sıkışık Trafik" ve "Yokuşlar" işte buralarda arkadaş çok afedersiniz sıçıyor, manuel müdahale gerekiyor (aynı durum DSG ve EDC'dede var). Buna kısmi çözümler denediler ama olmadı bir türlü.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufcetin
    Fiyat doğru hocam. 1.16ed ve bahsettiğim donanım 80.000 TL idi dün verilen fiyat, araç 7 temmuz teslim.

    Sonuca bakmak lazım. Ayrıca o ayağı çektim, pedalı ittim, kıçına şaplak atınca iyi vites atıyor durumu tamamen şehir efsanesi. Ben bu şanzımanı yaklaşık 100.000 km kullanmış biri olarak tek kusurunu söyleyeyim. "Sıkışık Trafik" ve "Yokuşlar" işte buralarda arkadaş çok afedersiniz sıçıyor, manuel müdahale gerekiyor (aynı durum DSG ve EDC'dede var). Buna kısmi çözümler denediler ama olmadı bir türlü.

    Anladım, o zaman dizel+manuel ile benzinli+otomatik 116 aşağı yukarı aynı paraya geliyor.

    Ama C4 ile ilgili görüşünüzü tam anlayamadım. Onun otomatikleştirilmiş vitesinde vites büyütmek için ayağı gazdan çekmek gerekmiyor mu ? Yoksa gerekiyor da, kullanımı anlatıldığı gibi zor değil anlamında mı söylediniz ?

    Bu arada DSG ile sıkışık trafikte ve yokuşlar için manuel müdahale ne bakımdan gerekiyor ? Ben tiptronik Golf V kullanıyorum, DSG değil ama hiç manuel müdahale gerekmiyor.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    quote:

    Orijinalden alıntı: yusufcetin
    Fiyat doğru hocam. 1.16ed ve bahsettiğim donanım 80.000 TL idi dün verilen fiyat, araç 7 temmuz teslim.

    Sonuca bakmak lazım. Ayrıca o ayağı çektim, pedalı ittim, kıçına şaplak atınca iyi vites atıyor durumu tamamen şehir efsanesi. Ben bu şanzımanı yaklaşık 100.000 km kullanmış biri olarak tek kusurunu söyleyeyim. "Sıkışık Trafik" ve "Yokuşlar" işte buralarda arkadaş çok afedersiniz sıçıyor, manuel müdahale gerekiyor (aynı durum DSG ve EDC'dede var). Buna kısmi çözümler denediler ama olmadı bir türlü.

    Anladım, o zaman dizel+manuel ile benzinli+otomatik 116 aşağı yukarı aynı paraya geliyor.

    Ama C4 ile ilgili görüşünüzü tam anlayamadım. Onun otomatikleştirilmiş vitesinde vites büyütmek için ayağı gazdan çekmek gerekmiyor mu ? Yoksa gerekiyor da, kullanımı anlatıldığı gibi zor değil anlamında mı söylediniz ?

    Bu arada DSG ile sıkışık trafikte ve yokuşlar için manuel müdahale ne bakımdan gerekiyor ? Ben tiptronik Golf V kullanıyorum, DSG değil ama hiç manuel müdahale gerekmiyor.

    Auto6R/MCP şanzımanda normal sürüşte ayağınızı çekmek falan gerekmiyor. Millet bir tutturmuş gidiyor yok öyle bir şey. İnsanlar aracı kullandıkça geçişlere alışıyor sadece ve hissetmiyor durum bundan ibaret.

    DSG ve EDC'de ise (Megane ve Scirocco için konuşuyorum) yokuşlarda ve yoğun dur kalk esnasında aynı sarsıntılar/kararsızlıklar yaşanıyor. Yokuşta manuel vites ile gitmek daha konforlu oluyor, yoğun trafiğin benim bildiğim bir çözümü ise yok.

    Golf V'de yanlış bilmiyorsam babadan kalma taş gibi tork konvertörlü eski tip otomatik şanzıman var bunada müdahale gerekmiyor. Onunda hediyesi fazladan yakıt tüketimi.
    _____________________________




  • sizce euro durumu ne olur az daha beklesem mi almak için yoksa düşermi ekonomist varmıydı aramızda
    _____________________________
  • Otomatikleştirilmiş şanzımanlarda ayağı gazdan çekmek vb durum sözkonusu değil. Araç devir artınca vitesi kendisi büyütüyor. Ancak;
    Geçişler çok sarsıntılı ve yavaş.
    Yokuşlarda ise tabiri caizse şanzımanın "kafası karışıyor".
    Avantajları; yakıt tüketimini tork konvertörlüler gibi artırmıyor, maliyeti de oldukça düşük.
    _____________________________
  • Hakikatten Euro bayağı düşmüş,hatta son iki yılın en düşük seviyesindeymiş haberlerde yazdığına göre.Daha da düşer mi yoksa yükselmeye mi başlar kestirmek güç.

    Kur 2.355 TL iken aracı alırken,şans meselesi.
    _____________________________
  • 1.6 Dizel için test sürüşü olan bir bayi biliyor musunuz? Yada Tecrübesi olanlar paylaşabilir mi?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusufcetin

    1.6 Dizel için test sürüşü olan bir bayi biliyor musunuz? Yada Tecrübesi olanlar paylaşabilir mi?

    eğer kocaelinde iseniz öztorun otomotive bir sorun, ben 116d test aracı var biliyorum burda.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efk0

    Hakikatten Euro bayağı düşmüş,hatta son iki yılın en düşük seviyesindeymiş haberlerde yazdığına göre.Daha da düşer mi yoksa yükselmeye mi başlar kestirmek güç.

    Kur 2.355 TL iken aracı alırken,şans meselesi.

    Cok dua ediyorum düşsün diye :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Fiyat doğru hocam. 1.16ed ve bahsettiğim donanım 80.000 TL idi dün verilen fiyat, araç 7 temmuz teslim.

    Sonuca bakmak lazım. Ayrıca o ayağı çektim, pedalı ittim, kıçına şaplak atınca iyi vites atıyor durumu tamamen şehir efsanesi. Ben bu şanzımanı yaklaşık 100.000 km kullanmış biri olarak tek kusurunu söyleyeyim. "Sıkışık Trafik" ve "Yokuşlar" işte buralarda arkadaş çok afedersiniz sıçıyor, manuel müdahale gerekiyor (aynı durum DSG ve EDC'dede var). Buna kısmi çözümler denediler ama olmadı bir türlü.


    Çok doğru söylemişsin trafik ve yokuşlarda araba sıçıyor... İstanbul da trafik ve yokuşlardan oluştugunu göz önüne alırsak şehir içi kullanım için araba gerçekten ızdırap... ayrıca yokuşlarda mutlaka ama mutlaka manuel kullanıması gerekiyor yoksa baskı balatayı çok zorladıgı için debriyaş balatası bitiyor... Benim gibi istinyede oturan ve hergün o yokuşları çıkan biri için bu problemler erken başa gelebiliyor...Yetkili servisteki çalışanların oluşan soruna şarşırmaması ayrı bi dünya... Bu sorunu yaşan çok kişinin geldiğini söylüyorlar ayrıca benim bir tanıdıgımda citroeniyle aynı problemi yaşamış.... Robotik şanzımanı olan bir arabanın ne donanımı olursa olsun asla ama asla o kadar para vermem... 110 beygirlik çok güzel motoru vardı ama araba kendini resmen rezil ediyordu...

    @yusuf beni şirin bulmana sevindim ama tipim değilsin
    _____________________________
    Bmw 116i F20 Urban Line Beyaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orhan114

    quote:

    Fiyat doğru hocam. 1.16ed ve bahsettiğim donanım 80.000 TL idi dün verilen fiyat, araç 7 temmuz teslim.

    Sonuca bakmak lazım. Ayrıca o ayağı çektim, pedalı ittim, kıçına şaplak atınca iyi vites atıyor durumu tamamen şehir efsanesi. Ben bu şanzımanı yaklaşık 100.000 km kullanmış biri olarak tek kusurunu söyleyeyim. "Sıkışık Trafik" ve "Yokuşlar" işte buralarda arkadaş çok afedersiniz sıçıyor, manuel müdahale gerekiyor (aynı durum DSG ve EDC'dede var). Buna kısmi çözümler denediler ama olmadı bir türlü.


    Çok doğru söylemişsin trafik ve yokuşlarda araba sıçıyor... İstanbul da trafik ve yokuşlardan oluştugunu göz önüne alırsak şehir içi kullanım için araba gerçekten ızdırap... ayrıca yokuşlarda mutlaka ama mutlaka manuel kullanıması gerekiyor yoksa baskı balatayı çok zorladıgı için debriyaş balatası bitiyor... Benim gibi istinyede oturan ve hergün o yokuşları çıkan biri için bu problemler erken başa gelebiliyor...Yetkili servisteki çalışanların oluşan soruna şarşırmaması ayrı bi dünya... Bu sorunu yaşan çok kişinin geldiğini söylüyorlar ayrıca benim bir tanıdıgımda citroeniyle aynı problemi yaşamış.... Robotik şanzımanı olan bir arabanın ne donanımı olursa olsun asla ama asla o kadar para vermem... 110 beygirlik çok güzel motoru vardı ama araba kendini resmen rezil ediyordu...

    @yusuf beni şirin bulmana sevindim ama tipim değilsin

    Neyse hocam citroen başlığına dönüştürdük son sayfayı. BMW konuşalım.
    _____________________________




  • daha once bu başlıkta okumuştum,soğutma sıvısı eksilmesiyle ilgili yazılar görmüştüm araştırdım ancak bulamadık tekrar.


    Yaklaşık 10 dakika önce arabaya bindiğimde,soğutma sıvısı azaldı, ekleyin tarzı uyarı verdi,daha önce başına gelmiş arkadaşlar ne yaptılar ?

    Servise mi gittiniz yoksa kendiniz mi hallettiniz?Kendiniz yaptıysanız nasıl?Servis evime biraz uzak,köprü trafiğine girmem sözkonusu o nedenle biraz korkuyorum.Yardımcı olursanız sevinirim.teşekkürler
    _____________________________
  • Karar verme aşamasında olduğum için servotronic ve Mayfest vs. Sportline konusunda görüş isteyeceğim.

    Anladığım kadarıyla şimdiye kadar servotronic hep özel siparişle gelmiş, Borusan nasılsa yeni 1 serisinin direksiyonu yumuşak diye fiyatı arttırmamak adına eklememiş. Ama yukarıdaki mesajları okuyunca da Temmuz sonu itibariyle Techno pakete dahil edildiğini görüyoruz. Talep olmazsa ilave etmezlerdi herhalde.

    Direksiyonunda servotronic olmayanlar halinden şikayetçi mi ? Normal direksiyon da park ederken aman aman sert olmayacaktır tabi ama eğer servotronic ciddi ciddi düşük hızlarda sürüş keyfini arttırıyor, yüksek hızlarda daha sert oluyorsa beklemeye değebilir diye de düşünüyorum.

    Bu arada baktığım araç 116i benzinli ve edition, Mayfest olarak gelen ve line'sız. Sunroof yok, Türkiye + Basic + Techno + Comfort paket ve %9 indirim sonrası 76.000 TL'ye geliyor.
    Sportline için 3.500 TL'ye yakın fark isteniyor ve görsellik hariç en belirgin fark koltuk herhalde.

    Görüşleriniz için teşekkürler.
    _____________________________




  • Düşük hızlarda direksiyon yumuşaklığı benim için çok çok önemli. Bir hafta mercedes kullandıktan sonra diğer araçlar kamyon gibi gelmeye başlamıştı. Sizin için de önemliyse beklemeye kesin değer.
    Genel olarak araba alırken zevke ve ihtiyaca göre karar verip beklemeyi göze almak gerekir düşüncesindeyim.
    _____________________________
  • Bugün ankara çankaya borusanda bmw 1.16i test sürüsüne çıktım. Oytun bey sağolsun oldukça ilgilendi. Araç özellikle sport modda çok hoşuma gitti. Gas tepkimeleri ve direksiyon sertleşmesi oldukça iyi. Eco modda ise aracın gaz tepkileri oldukça düşük yaşım 20 olduğu için açıkcası bu mod beni pek açmadı ama zor zamanlarda tasarruf için ideal. Aracı 30 dk civarı kullandım. Aracı almaya karar verdim. Birde kullanıcılardan yakıt miktarını duymak istedim. Satın almayı düşündüğüm araç sportline modeli. Ortalama km'de kaç kuruş yakmaktadır araç?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emryrgc -- 30 Mayıs 2012; 20:11:56 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: signore

    Karar verme aşamasında olduğum için servotronic ve Mayfest vs. Sportline konusunda görüş isteyeceğim.

    Anladığım kadarıyla şimdiye kadar servotronic hep özel siparişle gelmiş, Borusan nasılsa yeni 1 serisinin direksiyonu yumuşak diye fiyatı arttırmamak adına eklememiş. Ama yukarıdaki mesajları okuyunca da Temmuz sonu itibariyle Techno pakete dahil edildiğini görüyoruz. Talep olmazsa ilave etmezlerdi herhalde.

    Direksiyonunda servotronic olmayanlar halinden şikayetçi mi ? Normal direksiyon da park ederken aman aman sert olmayacaktır tabi ama eğer servotronic ciddi ciddi düşük hızlarda sürüş keyfini arttırıyor, yüksek hızlarda daha sert oluyorsa beklemeye değebilir diye de düşünüyorum.

    Bu arada baktığım araç 116i benzinli ve edition, Mayfest olarak gelen ve line'sız. Sunroof yok, Türkiye + Basic + Techno + Comfort paket ve %9 indirim sonrası 76.000 TL'ye geliyor.
    Sportline için 3.500 TL'ye yakın fark isteniyor ve görsellik hariç en belirgin fark koltuk herhalde.

    Görüşleriniz için teşekkürler.

    pm atıyorum,kontrol edebilirsin.
    _____________________________
    Bir kişi kıvırıyorsa o kimseye "kıvır kıvır" yazmayın.
    "Yan çizme" yazın.
    Kişileri aşağılayıcı, alaycı, küçümseyici mesaj kapsamına giriyormuş.




  • Arkadaşlar yeni 1 serisine olan hayranlığım bu konuyu baştan sona okuduktan sonra ciddi anlamda zarar gördü, sanırım çok problemli bir araç.
    Çok samimi tavsiye istiyorum gerçekten kullanıcıları olarak bir kaç cümle ile tavsiye edip etmeyeceğinizi merak ediyorum. Şuan kafamda çok problemli ve baş ağrıtan bir araç profili çiziliyor yoksa yanılıyormuyum?

    2008 model honda jazz kullanıyorum, 20bin TL değeri olan bu araçta 4 senedir en ufak bir tıkırtı, ses, gıcırtı vs. hiç birşey olmadı halen mis gibi, şimdi bu konudaki yorumlara bakıyorumda 1 serisinin direksiyonu eleştiriliyor, kapıdan ses geldiği söyleniyor, bir kaç ses sorunu daha okudum aralarda, otomatik vitesi beğenilmiyor vs.vs. sıfır araba aldığın zaman kaymak gibi olmalı araç, bu nedir yok gıcırtı var yok ses var...

    İş yoğunluğundan gidip bi test sürüşü yapamadım halbuki yetkili bayi 500m. mesafede iş yerime. bigün erken çıkıp gideceğim ve hepsini soracağım nedir bu şikayetler diye :)

    Saygılar.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sahmat_78

    Arkadaşlar yeni 1 serisine olan hayranlığım bu konuyu baştan sona okuduktan sonra ciddi anlamda zarar gördü, sanırım çok problemli bir araç.
    Çok samimi tavsiye istiyorum gerçekten kullanıcıları olarak bir kaç cümle ile tavsiye edip etmeyeceğinizi merak ediyorum. Şuan kafamda çok problemli ve baş ağrıtan bir araç profili çiziliyor yoksa yanılıyormuyum?

    2008 model honda jazz kullanıyorum, 20bin TL değeri olan bu araçta 4 senedir en ufak bir tıkırtı, ses, gıcırtı vs. hiç birşey olmadı halen mis gibi, şimdi bu konudaki yorumlara bakıyorumda 1 serisinin direksiyonu eleştiriliyor, kapıdan ses geldiği söyleniyor, bir kaç ses sorunu daha okudum aralarda, otomatik vitesi beğenilmiyor vs.vs. sıfır araba aldığın zaman kaymak gibi olmalı araç, bu nedir yok gıcırtı var yok ses var...

    İş yoğunluğundan gidip bi test sürüşü yapamadım halbuki yetkili bayi 500m. mesafede iş yerime. bigün erken çıkıp gideceğim ve hepsini soracağım nedir bu şikayetler diye :)

    Saygılar.

    Al benden de o kadar!!! 46 sayfanın 40 a yakınını okudum ve seninle aynı durumdayım, hatta test sürüşüne bile gidesim gelmedi.
    Otomobilde tahammül edemediğim belkide tek nokta anlamsız sesler, ve serviste gösterilen "sen malsın bu işlerden anlamazsın o yüzden aklını kendine sakla, biz markayız havaları" BMW fanları kızmasın hemen kötülemiyorum hatta forumu hiç okumasaydımda alsaydım şu aracı diye aklımdan geçirmedim değil.

    Şu an sadece kızgınım çünkü gerçekten ilk defa tasarım olarak içime sinen bir modele okuduklarım yüzünden soğudum. Yine söylüyorum ve kıyaslamıyorum ama şu an otomatik toyota kullanıyorum ve 2000 metrede artvinin yaylaları dahil dağ taş kullanmadığım arazi çeşidi kalmamıştır herhalde ama hiç sorun yaşamadım. Demek istediğim BMW gibi bir markanın aracını alıp şu an kullandığım aracın iki katı para ödeyeceksem bu sorunlarıda yaşamak istemem doğrusu.

    Benim aklım anca bana yeter o yüzden kızmasın kimse, kendi adıma temmuzu beklemeye karar verdim, sanırım her yeni seri üretimde araç sorunları daha da azaltılacak.

    Ama test sürüşüne özellikle gitmek istemiyorum, gidersem alıp çıkmaktan korkuyorum :)
    _____________________________
    .USA piyangosu, Powerball'u kazanabilme olasılığı 120.000.000 da birdir. Oysa 1997 den beri elli den fazla insan bunu başarabilmiştir. Jeofizikçilere göre her yıl dünyaya gök taşı çarpma olasılığı milyonda birdir. Yedi milyon yılı aşkın bir süredir %700 den fazla olma olasılığı gerçekleşmemiştir. Ne demeye çalışıyorum sizce? Her an her şey olabilir ve şans diye birşey yoktur. David Caine'in istatislik dersinden alıntı. .




  • arkadaslar bas bas bagiriyorum araclar sorunsuz diye.. kendinize sorun çıkartmanizin bir anlami yok.. ilk parti oldu birkaç sıkıntı onunda üstesinden geldi bmw..

    yeni alacaginiz araçlarda zaten sorunun S'si yok.. Mart'tan sonra işler değişti.. Bu kadar kafaya takilacak bir şey yok.. bu konuda 3 - 5 tane zibidide geldi geçti.. maksat oturduklari yerde marka karalamak başka bir şey değil.. her yazilana inanmayin!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 134135136137138
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.