Şimdi Ara

BMW 1.16i test sürüşü izlenimleri :) (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
282
Cevap
7
Favori
50.091
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    122hp'lik Golf-DSG ile 136beygirlik 116-otomatiği karşılaştırıyorum:

    Golf'ün iç mekanı daha geniş, yalıtımı daha başarılı, süspansiyonu konfor odaklı baz modellerine müzik sistemi kalitesi daha iyi, DSG'nin geçişleri daha hızlı, malzeme işçilik kalitesi 116i'dan kesinlikle geri kalmıyor, bu konuda denkler.(istediğinizi deyin ama ciddiyim, 116 nın içi çok kaliteli ama bir f10 5-serisi gibi de değil tabi.)

    116'nın avantajları ise: Sürüş pozisyonu, iç-dış tasarımı, yol tutuşu, sürüş zevki, direksiyon tepkileri, performans, teknolojik donanımlar, tam otomatik şanzımana binmenin rahatlığı, şanzımanın 8-ileri olması, bilgi ekranının fonksiyonu, araçtan bir daha inmeme isteği vs.

    Peki o zaman size sorum şudur:

    Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG Highline 58.000
    BMW 116 içinse (sizin yazdığınıza göre) 29.000 € (ortalama 75.000)


    Golf ile 116 arasındaki fiyat farkına değecek mi?



    önündeki bmw logosu dışında çok fazla bir üstünlüğü yok golfe göre.kesinlikle fiyat7performans aracı golf bu segmentte.1 serisi sosyetik bayanların şehiriçi oyuncağı bana göre.bizim gibi orta hallilerin arabası vw dir kardeş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    122hp'lik Golf-DSG ile 136beygirlik 116-otomatiği karşılaştırıyorum:

    Golf'ün iç mekanı daha geniş, yalıtımı daha başarılı, süspansiyonu konfor odaklı baz modellerine müzik sistemi kalitesi daha iyi, DSG'nin geçişleri daha hızlı, malzeme işçilik kalitesi 116i'dan kesinlikle geri kalmıyor, bu konuda denkler.(istediğinizi deyin ama ciddiyim, 116 nın içi çok kaliteli ama bir f10 5-serisi gibi de değil tabi.)

    116'nın avantajları ise: Sürüş pozisyonu, iç-dış tasarımı, yol tutuşu, sürüş zevki, direksiyon tepkileri, performans, teknolojik donanımlar, tam otomatik şanzımana binmenin rahatlığı, şanzımanın 8-ileri olması, bilgi ekranının fonksiyonu, araçtan bir daha inmeme isteği vs.

    Peki o zaman size sorum şudur:

    Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG Highline 58.000
    BMW 116 içinse (sizin yazdığınıza göre) 29.000 € (ortalama 75.000)


    Golf ile 116 arasındaki fiyat farkına değecek mi?



    8 ileri altın oranlara sahip vites kutusu, o sürüş pozisyonu, motor performansına kesinlikle değer.
    (Ben de atladım ama kusura bakmayın)

    Yapmayın, Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG kullandınız mı? Ben sürekli kullanıyorum. Muhteşem motor performansı var. DSG nin performansı ise tartışma götürmez. Başka? Aradaki ortalama 15.000 TL farka değer mi gerçekten? Yada şöyle söyleyim, aradaki 15.000 TL ile daha başka neler yapılabilir, hesapladınız mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    122hp'lik Golf-DSG ile 136beygirlik 116-otomatiği karşılaştırıyorum:

    Golf'ün iç mekanı daha geniş, yalıtımı daha başarılı, süspansiyonu konfor odaklı baz modellerine müzik sistemi kalitesi daha iyi, DSG'nin geçişleri daha hızlı, malzeme işçilik kalitesi 116i'dan kesinlikle geri kalmıyor, bu konuda denkler.(istediğinizi deyin ama ciddiyim, 116 nın içi çok kaliteli ama bir f10 5-serisi gibi de değil tabi.)

    116'nın avantajları ise: Sürüş pozisyonu, iç-dış tasarımı, yol tutuşu, sürüş zevki, direksiyon tepkileri, performans, teknolojik donanımlar, tam otomatik şanzımana binmenin rahatlığı, şanzımanın 8-ileri olması, bilgi ekranının fonksiyonu, araçtan bir daha inmeme isteği vs.

    Peki o zaman size sorum şudur:

    Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG Highline 58.000
    BMW 116 içinse (sizin yazdığınıza göre) 29.000 € (ortalama 75.000)


    Golf ile 116 arasındaki fiyat farkına değecek mi?



    8 ileri altın oranlara sahip vites kutusu, o sürüş pozisyonu, motor performansına kesinlikle değer.
    (Ben de atladım ama kusura bakmayın)

    Yapmayın, Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG kullandınız mı? Ben sürekli kullanıyorum. Muhteşem motor performansı var. DSG nin performansı ise tartışma götürmez. Başka? Aradaki ortalama 15.000 TL farka değer mi gerçekten? Yada şöyle söyleyim, aradaki 15.000 TL ile daha başka neler yapılabilir, hesapladınız mı?

    Kendin soruyosun sonra kendin ahkam kesiyosun.

    Amac ne?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yani açıkcası ben 30 bin euroya bu arabayı alacaktım, sonra çok düşündüm.

    75 bin TL benzinli araç, içi gerçekten hoş aracın,kumaş dışında, koltuk kumaşı benim için çok önemli ,

    vites falan harika ötesi.

    sonra düşündüm. 66 bin tl ye golf 1.6 tdi DSG highline var, 1 serisi 9 bin tl daha fazla eder mi?

    arada kaldım...

    ben her gün oratalama 60 km yol yapıyorum, 60 km yaklaşık 2-2.5 saat yolda, 1 serisi 10 litre yakacak,
    golf 6 litre...

    100 bin km 3 yılda, cebimde yaklaşık 15-18 bin tl para kalacak dizelle...

    audi 3 e baktım, yeni kasası 1.6 dizel stronik ile gelse 80 bin tl, 1 serisi bmw yine yerlerde sürünür gibi geliyor bana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 5 Ocak 2012; 11:23:14 >
  • Aradaki 15000 tl farki bmwnin vites topuzuna veriyorsun. Geri kalan herseyde golf ustun.
  • biran önce sadede gelelim haluk bey bence konunun gidişatı iyi değil
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    Yapmayın, Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG kullandınız mı? Ben sürekli kullanıyorum. Muhteşem motor performansı var. DSG nin performansı ise tartışma götürmez. Başka? Aradaki ortalama 15.000 TL farka değer mi gerçekten? Yada şöyle söyleyim, aradaki 15.000 TL ile daha başka neler yapılabilir, hesapladınız mı?

    Kullandım. Test sürüşlerinde de iyi sıkıştırmıştım. Açık konuşayım tamam her arabanın sorun çıkarma ihtimali var ama artık sık sık görür olduğumuz DSG arızaları başlıklarından sonra BMW'ye binmek varken DSG li Golf'ü tercih etmezdim. Benim için risk teşkil ediyor.
    BMW dekinin sadece ismi otomatik şanzıman. Karakteristiğin ise klasik otomatiklerle uzaktan yakından alakası yok. Diyorum ya altın oranlara sahip. DSG yi hiç aratmıyordu (bana göre)
    TSI muhteşemse 136 lık BMW size daha da muhteşem gelir inanın bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka


    quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    122hp'lik Golf-DSG ile 136beygirlik 116-otomatiği karşılaştırıyorum:

    Golf'ün iç mekanı daha geniş, yalıtımı daha başarılı, süspansiyonu konfor odaklı baz modellerine müzik sistemi kalitesi daha iyi, DSG'nin geçişleri daha hızlı, malzeme işçilik kalitesi 116i'dan kesinlikle geri kalmıyor, bu konuda denkler.(istediğinizi deyin ama ciddiyim, 116 nın içi çok kaliteli ama bir f10 5-serisi gibi de değil tabi.)

    116'nın avantajları ise: Sürüş pozisyonu, iç-dış tasarımı, yol tutuşu, sürüş zevki, direksiyon tepkileri, performans, teknolojik donanımlar, tam otomatik şanzımana binmenin rahatlığı, şanzımanın 8-ileri olması, bilgi ekranının fonksiyonu, araçtan bir daha inmeme isteği vs.

    Peki o zaman size sorum şudur:

    Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG Highline 58.000
    BMW 116 içinse (sizin yazdığınıza göre) 29.000 € (ortalama 75.000)


    Golf ile 116 arasındaki fiyat farkına değecek mi?



    8 ileri altın oranlara sahip vites kutusu, o sürüş pozisyonu, motor performansına kesinlikle değer.
    (Ben de atladım ama kusura bakmayın)

    Yapmayın, Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG kullandınız mı? Ben sürekli kullanıyorum. Muhteşem motor performansı var. DSG nin performansı ise tartışma götürmez. Başka? Aradaki ortalama 15.000 TL farka değer mi gerçekten? Yada şöyle söyleyim, aradaki 15.000 TL ile daha başka neler yapılabilir, hesapladınız mı?

    Kendin soruyosun sonra kendin ahkam kesiyosun.

    Amac ne?

    Sizin gibi konuyu hemen kavgaya bağlamak değil tabii ki.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Yani açıkcası ben 30 bin euroya bu arabayı alacaktım, sonra çok düşündüm.

    75 bin TL benzinli araç, içi gerçekten hoş aracın,kumaş dışında, koltuk kumaşı benim için çok önemli ,

    vites falan harika ötesi.

    sonra düşündüm. 66 bin tl ye golf 1.6 tdi DSG highline var, 1 serisi 9 bin tl daha fazla eder mi?

    arada kaldım...

    ben her gün oratalama 60 km yol yapıyorum, 60 km yaklaşık 2-2.5 saat yolda, 1 serisi 10 litre yakacak,
    golf 6 litre...

    100 bin km 3 yılda, cebimde yaklaşık 15-18 bin tl para kalacak dizelle...

    audi 3 e baktım, yeni kasası 1.6 dizel stronik ile gelse 80 bin tl, 1 serisi bmw yine yerlerde sürünür gibi geliyor bana

    audi ve bmw üst segmen araçlar olduğu için fiyatları oldukça yüksek.bana kalırsa bu araçlara 80 bin civarı rakamlar vermek hiç mantıklı değil.ben sizin yerinizde olsam dizel golfü alır mantıklı bir seçim yapmanın hazzıyla paşalar gibi binerdim araç alırken mantığı elden bırakmamak gerekiyor bana kalırsa.elbette gönül bmw dizel binmek ister ama çok pahalı malesef ülkemizde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrullah bozlak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    122hp'lik Golf-DSG ile 136beygirlik 116-otomatiği karşılaştırıyorum:

    Golf'ün iç mekanı daha geniş, yalıtımı daha başarılı, süspansiyonu konfor odaklı baz modellerine müzik sistemi kalitesi daha iyi, DSG'nin geçişleri daha hızlı, malzeme işçilik kalitesi 116i'dan kesinlikle geri kalmıyor, bu konuda denkler.(istediğinizi deyin ama ciddiyim, 116 nın içi çok kaliteli ama bir f10 5-serisi gibi de değil tabi.)

    116'nın avantajları ise: Sürüş pozisyonu, iç-dış tasarımı, yol tutuşu, sürüş zevki, direksiyon tepkileri, performans, teknolojik donanımlar, tam otomatik şanzımana binmenin rahatlığı, şanzımanın 8-ileri olması, bilgi ekranının fonksiyonu, araçtan bir daha inmeme isteği vs.

    Peki o zaman size sorum şudur:

    Golf 1.4 TSI 122 PS Tiptr. DSG Highline 58.000
    BMW 116 içinse (sizin yazdığınıza göre) 29.000 € (ortalama 75.000)


    Golf ile 116 arasındaki fiyat farkına değecek mi?



    önündeki bmw logosu dışında çok fazla bir üstünlüğü yok golfe göre.kesinlikle fiyat7performans aracı golf bu segmentte.1 serisi sosyetik bayanların şehiriçi oyuncağı bana göre.bizim gibi orta hallilerin arabası vw dir kardeş.

    orta hallimi lükse giriyo artık bee golf ne diosun sen




  • 66 bin tl ye diZel golf. Ne ekonomi yapiyoruz be valla kafamiz zehir gibi calisiyor.
  • test pilotunuz canberk beymiydi
  • 116i çok keyifli bir araba.. 500 km kullandım.. keşke ucuz olsa da alsaydım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bay KospiR

    biran önce sadede gelelim haluk bey bence konunun gidişatı iyi değil

    Az kaldı arkadaşım, yarım saate kadar test ve inceleme yazımı bitiriyorum inşallah.

    3 saattir bilgisayar başındayım.
  • Konu yine Golf'e kaymış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Yani açıkcası ben 30 bin euroya bu arabayı alacaktım, sonra çok düşündüm.

    75 bin TL benzinli araç, içi gerçekten hoş aracın,kumaş dışında, koltuk kumaşı benim için çok önemli ,

    vites falan harika ötesi.

    sonra düşündüm. 66 bin tl ye golf 1.6 tdi DSG highline var, 1 serisi 9 bin tl daha fazla eder mi?

    arada kaldım...

    ben her gün oratalama 60 km yol yapıyorum, 60 km yaklaşık 2-2.5 saat yolda, 1 serisi 10 litre yakacak,
    golf 6 litre...

    100 bin km 3 yılda, cebimde yaklaşık 15-18 bin tl para kalacak dizelle...

    audi 3 e baktım, yeni kasası 1.6 dizel stronik ile gelse 80 bin tl, 1 serisi bmw yine yerlerde sürünür gibi geliyor bana

    Benzinli TSI 160'lık DSG'liyi almak çok mantıklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: gorele2000

    Yani açıkcası ben 30 bin euroya bu arabayı alacaktım, sonra çok düşündüm.

    75 bin TL benzinli araç, içi gerçekten hoş aracın,kumaş dışında, koltuk kumaşı benim için çok önemli ,

    vites falan harika ötesi.

    sonra düşündüm. 66 bin tl ye golf 1.6 tdi DSG highline var, 1 serisi 9 bin tl daha fazla eder mi?

    arada kaldım...

    ben her gün oratalama 60 km yol yapıyorum, 60 km yaklaşık 2-2.5 saat yolda, 1 serisi 10 litre yakacak,
    golf 6 litre...

    100 bin km 3 yılda, cebimde yaklaşık 15-18 bin tl para kalacak dizelle...

    audi 3 e baktım, yeni kasası 1.6 dizel stronik ile gelse 80 bin tl, 1 serisi bmw yine yerlerde sürünür gibi geliyor bana

    Benzinli TSI 160'lık DSG'liyi almak çok mantıklı.





  • forumda hala senersongurun yazılarını dikkate alanlar var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smooke

    forumda hala senersongurun yazılarını dikkate alanlar var


    +1000000000000
  • Mantıklı arkadaşlar dikkate alacaktır.

    Kafasını duvarlara vuran arkadaşlara da saygımız sonsuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi senersongur -- 5 Ocak 2012; 12:19:12 >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.