Şimdi Ara

BMC %100 TÜRKMÜ.. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
47.615
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScramJet
    Bunu levend vs. gibi araçlar için mi,
    Orduya üretilmiş olan şasiler için mi söylüyorsun? Çünkü levendin şasisi elbette orduya üretilmiş olanı kadar sağlam olmayabilir. Ordudaki kamyonlardan kullanmışlığın/edinmişliğin var mı?
    Bahsettiğin isveç çeliğinin de özellikleri nedir bir yazsan? Kolay oluyor çünkü malzeme bilgisi bilmeyen birine özelliği var demek. Malzeme bilgisi olmayan birisi de yok karşında hani.

    Sen nereden nereye çektin arkadaş konuyu ? Ne dediğin de belli değil.

    LEVEND bu memlekette alınacak en dandik ve adi kamyonettir. LEVEND'le falan işim olmaz, ben seninle ağır vasıta üzerinden konuşuyorum. Ki zaten BMC, TSK'ya kamyon da üretiyor.

    Bilinen en sağlam şasi diyorsun; BMC'nin ürettiği şasi, İSVEÇ çeliği ile üretilmiş şasiden daha mı sağlam olacak da, en sağlam şasi diyorsun ? Neye göre sağlam, niçin sağlam, ne var bu demirin içinde ?
    BMC sağlam şasi yapacağım diye kat kat şasi döşer arabaya, esneme payı olmaz, şasiyi ortadan kırarsın. BMC'nin yapacağı iş budur. Sana bunu 1997'den beri belirli aralıklarla 0 km BMC araçlara sahip olmuş, bugün de iki tane BMC kamyona sahip olan biri olarak söylüyorum.

    Öyle iki gazete okuyup da, ondan bundan birşeyler duyup da "Bilinen en sağlam şasi ve kaportaları üretiyor diye biliyorum, bu yüzden ordu BMC ile anlaşmış." gibi cümleler sarfetmeyin.
    BMC kim, en sağlam şasiyi üretmek kim ?

    İSVEÇ çeliğinin özelliklerini yukarıda yazdım. Esner ama kırılmaz. Bir BMC kamyonun şasisini, SCANIA kamyon ile karşılaştır, ikisine de aynı yükü yükle ve gör.
    BMC'nin ürettiği şasi 10 yılda pas yapar, İSVEÇ şasisine birşey olmaz.
    Malzeme bilgisi gibi şeyler okuma bana. Hayat ezberin ötesinde tecrubeyle anlaşılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 31 Ocak 2010; 14:38:19 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: ScramJet
    Bunu levend vs. gibi araçlar için mi,
    Orduya üretilmiş olan şasiler için mi söylüyorsun? Çünkü levendin şasisi elbette orduya üretilmiş olanı kadar sağlam olmayabilir. Ordudaki kamyonlardan kullanmışlığın/edinmişliğin var mı?
    Bahsettiğin isveç çeliğinin de özellikleri nedir bir yazsan? Kolay oluyor çünkü malzeme bilgisi bilmeyen birine özelliği var demek. Malzeme bilgisi olmayan birisi de yok karşında hani.

    Sen nereden nereye çektin arkadaş konuyu ? Ne dediğin de belli değil.

    LEVEND bu memlekette alınacak en dandik ve adi kamyonettir. LEVEND'le falan işim olmaz, ben seninle ağır vasıta üzerinden konuşuyorum. Ki zaten BMC, TSK'ya kamyon da üretiyor.

    Bilinen en sağlam şasi diyorsun; BMC'nin ürettiği şasi, İSVEÇ çeliği ile üretilmiş şasiden daha mı sağlam olacak da, en sağlam şasi diyorsun ? Neye göre sağlam, niçin sağlam, ne var bu demirin içinde ?
    BMC sağlam şasi yapacağım diye kat kat şasi döşer arabaya, esneme payı olmaz, şasiyi ortadan kırarsın. BMC'nin yapacağı iş budur. Sana bunu 1997'den beri belirli aralıklarla 0 km BMC araçlara sahip olmuş, bugün de iki tane BMC kamyona sahip olan biri olarak söylüyorum.

    Öyle iki gazete okuyup da, ondan bundan birşeyler duyup da "Bilinen en sağlam şasi ve kaportaları üretiyor diye biliyorum, bu yüzden ordu BMC ile anlaşmış." gibi cümleler sarfetmeyin.
    BMC kim, en sağlam şasiyi üretmek kim ?

    İSVEÇ çeliğinin özelliklerini yukarıda yazdım. Esner ama kırılmaz. Bir BMC kamyonun şasisini, SCANIA kamyon ile karşılaştır, ikisine de aynı yükü yükle ve gör.
    BMC'nin ürettiği şasi 10 yılda pas yapar, İSVEÇ şasisine birşey olmaz.
    Malzeme bilgisi gibi şeyler okuma bana. Hayat ezberin ötesinde tecrubeyle anlaşılır.



    Konuyu ben çekmedim, şimdi sen çektin. Levend, BMC'nin kamyoneti değil mi... BMC nin piyasada başka ticari araçları da bulunuyor.

    Üstelik burada çelikten bahseden ben değilim, sensin. İşveç çeliği diye bir taktın öyle gidiyorsun. Şasinin içine ne koyuyorlar da esneyip kırılmıyor (esneme de kauçuk kadar olmasa bari, kauçuk kullanılsa daha iyi olur çünkü), bundan bahset diyorum, yok nereden nereye çekiyormuşum neye göre sağlam diyormuşum bilmem ne... Bu kini öfkeyi neye kusuyorsun, isveç çeliğinin avukatımısın?

    Ben 1-2 gazete okuyup da papağan gibi buraya bazı şeyleri ezbere atmıyorum. 2 yıl malzeme bilgisi dersi aldık, ondan konuşuyorum. Karşındaki insanı boş adam sayıp da üstüne binmeye çalışma, çalışacaksan da dikkat et alta seni almasın karşındaki.

    Ha birde, scania mania da karıştırdın, sen şunları kullandın mı edindin mi diye tekrar soruyorum:
    1- Scania kamyon
    2- BMC kamyonet (levend mesela)
    3- Orduya ait herhangi bir kamyon, araç, jip, amfibik araç, tank, uçak herhangi birşey?

    Ki böyle uzun uzun yorumlar yazabiliyorsun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ScramJet -- 30 Ocak 2010; 14:51:30 >




  • Adı Bristh Motor Company olan bi firma nasıl %100 türk olabiliyor :) cevabı uzaklarda arama arkadaşım etrafa laf sokup sokuşturmana gerek de yok, saygılı ol
  • İngilizler açmış türkler satın almış fabrikayı kısacası olay budur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AnotheRDie

    Şöyle bir haber başlığı yakaladım,

    Dünyanın önde gelen dizel motor üreticilerinden Cummins ile Türkiye`nin yüzde 100 yerli sermayeli otomotiv üreticisi BMC,Türkiye`de yatırım yapmak için anlaştı. Cummins Yönetim Kurulu Başkanı Tim Solso ile Çukurova Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Emin Karamehmet, Türkiye`de dizel motor üretmek için el sıkıştı.

    dipçik. Eski bir haberdir.



    Burda kelime oyunu var.
    %100 yerli sermaye diyor, %100 Türk malı demiyor dikkat ederseniz.
  • BMC'yi bırakın siz Mercedes Kamyonlar Aksaray'da üretiliyor Mercedes Benz Türk A.Ş. adıyla üstelik Avrupada üretilen ürünlerin kalitesi ile yarışarak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    BMC'yi bırakın siz Mercedes Kamyonlar Aksaray'da üretiliyor Mercedes Benz Türk A.Ş. adıyla üstelik Avrupada üretilen ürünlerin kalitesi ile yarışarak.



    Tmm güzelde motor yine Almanyadan geliyor sadece burda Montaj işlemi var.Üretmek kelimesi bana çok saçma geliyor bu durumda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingo_disco


    quote:

    Orijinalden alıntı: bilgehankalkan

    BMC'yi bırakın siz Mercedes Kamyonlar Aksaray'da üretiliyor Mercedes Benz Türk A.Ş. adıyla üstelik Avrupada üretilen ürünlerin kalitesi ile yarışarak.



    Tmm güzelde motor yine Almanyadan geliyor sadece burda Montaj işlemi var.Üretmek kelimesi bana çok saçma geliyor bu durumda.


    Motoru biz üretmiyoruz ama Almanya'daki fabrikaya parça yolluyoruz ve parçaların büyük bir kısmı Türk üretimi örneğin bijonlar Beşel Bijon'dan çıkıyor yani bazı parçalar Türk üretimi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScramJet
    Konuyu ben çekmedim, şimdi sen çektin. Levend, BMC'nin kamyoneti değil mi... BMC nin piyasada başka ticari araçları da bulunuyor.

    Üstelik burada çelikten bahseden ben değilim, sensin. İşveç çeliği diye bir taktın öyle gidiyorsun. Şasinin içine ne koyuyorlar da esneyip kırılmıyor (esneme de kauçuk kadar olmasa bari, kauçuk kullanılsa daha iyi olur çünkü), bundan bahset diyorum, yok nereden nereye çekiyormuşum neye göre sağlam diyormuşum bilmem ne... Bu kini öfkeyi neye kusuyorsun, isveç çeliğinin avukatımısın?

    Ben 1-2 gazete okuyup da papağan gibi buraya bazı şeyleri ezbere atmıyorum. 2 yıl malzeme bilgisi dersi aldık, ondan konuşuyorum. Karşındaki insanı boş adam sayıp da üstüne binmeye çalışma, çalışacaksan da dikkat et alta seni almasın karşındaki.

    Ha birde, scania mania da karıştırdın, sen şunları kullandın mı edindin mi diye tekrar soruyorum:
    1- Scania kamyon
    2- BMC kamyonet (levend mesela)
    3- Orduya ait herhangi bir kamyon, araç, jip, amfibik araç, tank, uçak herhangi birşey?

    Ki böyle uzun uzun yorumlar yazabiliyorsun?

    Bak arkadaşım, şasi konusu açtın, ben de sana örnek verdim böyle böyle diye, BMC'nin dünyadaki en sağlam şasiyi kesinlikle ama kesinlikle üretemeyeceğini söyledim, çünkü imkân yok,

    İSVEÇ çeliğinin özelliklerini sen bilmiyor musun ? Ben sana malzeme bilgisi falan okumadım, içinde ne var ne yok bilmem. Madem malzeme bilgin var sen araştırıver bir zahmet BMC'nin şaselerinin içinde hangi maddeler varmış.
    Ama tecrubelere dayanarak diyorum; İsveç çeliği sağlamdır. Bir malzeme hakkında yorum yapmak için içeriğini bilmeye gerek yok.
    Kıytırık BMC'nin kullandığı çelik, dünyaca ün salmış markaların çeliğinden üstün olamaz.
    Bir de çıkmışsın bana kaportadan bahsediyorsun önceki mesajlarında, kaporta konusunda çok üstelersen buraya koyacak birkaç fotoğrafım var.
    Sana öfke, kin kustuğum da yok... Üstteki mesajlara bakarsan, durduk yere hır çıkarıyorsun.

    1-SCANIA'yı kullanmama gerek yok. Kamyonların içinde hayatımız geçiyor. Herşey ortada apaçık... İSVEÇ araçlarında kullanılan çeliğin kalitesi, sağlamlığı ortada...
    Sen HİNDİSTAN markası TATA'yla, MERCEDES'i karşılaştırabilir misin ? MERCEDES'te dandik bir şasi kullanılıp da, TATA'da dünyanın en kaliteli şasisinin kullanıldığına ihtimal verebilir misin ?

    2-LEVEND sahibi olmaya ne gerek var ? Son model LEVEND'lere bak, 1 yılda ne hale gelmişler...
    Onu da geçtim. 80'lerde üretilen ilk LEVEND'lere bak, bir de 2010 senesindeki LEVEND'lere bak. Ekstra ne özellikler gelmiş ? Hidrolik direksiyon vs... Peh !

    3- Kullanmadım. Ordu araçlarının şasisinden bahsederken sana üstte yazdım, dünyanın en iyi şasisini üretmeye imkân, kapasite yok ! Zor şartlar için tasarlanmış bir şasi olabilir ama o araçlarda dünyanın en iyi şasesi kullanılamaz. BMC'nin eti ne, kemiği ne ?




    quote:

    Orijinalden alıntı: U u R

    Adı Bristh Motor Company olan bi firma nasıl %100 türk olabiliyor :) cevabı uzaklarda arama arkadaşım etrafa laf sokup sokuşturmana gerek de yok, saygılı ol

    Hiçbirşey bilmiyorsan bari okuyup araştır... Sen de cevabı uzaklarda arama...
    Bkz: Dinime küfreden Müslüman olsa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingo_disco


    quote:

    Orijinalden alıntı: AnotheRDie

    Şöyle bir haber başlığı yakaladım,

    Dünyanın önde gelen dizel motor üreticilerinden Cummins ile Türkiye`nin yüzde 100 yerli sermayeli otomotiv üreticisi BMC,Türkiye`de yatırım yapmak için anlaştı. Cummins Yönetim Kurulu Başkanı Tim Solso ile Çukurova Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Emin Karamehmet, Türkiye`de dizel motor üretmek için el sıkıştı.

    dipçik. Eski bir haberdir.



    Burda kelime oyunu var.
    %100 yerli sermaye diyor, %100 Türk malı demiyor dikkat ederseniz.


    Finans TÜRKİYE'den demek istiyor.

    Bu devirde zaten %100 yerli üretim araç bulmak imkânsız gibi birşey. Globalleşen bir dünyada yaşıyoruz. Üreticilere neresi daha kârlı gelirse oraya gidiyor.

    CAT bile ürünlerini ÇİN'den getirtiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: ScramJet
    Konuyu ben çekmedim, şimdi sen çektin. Levend, BMC'nin kamyoneti değil mi... BMC nin piyasada başka ticari araçları da bulunuyor.

    Üstelik burada çelikten bahseden ben değilim, sensin. İşveç çeliği diye bir taktın öyle gidiyorsun. Şasinin içine ne koyuyorlar da esneyip kırılmıyor (esneme de kauçuk kadar olmasa bari, kauçuk kullanılsa daha iyi olur çünkü), bundan bahset diyorum, yok nereden nereye çekiyormuşum neye göre sağlam diyormuşum bilmem ne... Bu kini öfkeyi neye kusuyorsun, isveç çeliğinin avukatımısın?

    Ben 1-2 gazete okuyup da papağan gibi buraya bazı şeyleri ezbere atmıyorum. 2 yıl malzeme bilgisi dersi aldık, ondan konuşuyorum. Karşındaki insanı boş adam sayıp da üstüne binmeye çalışma, çalışacaksan da dikkat et alta seni almasın karşındaki.

    Ha birde, scania mania da karıştırdın, sen şunları kullandın mı edindin mi diye tekrar soruyorum:
    1- Scania kamyon
    2- BMC kamyonet (levend mesela)
    3- Orduya ait herhangi bir kamyon, araç, jip, amfibik araç, tank, uçak herhangi birşey?

    Ki böyle uzun uzun yorumlar yazabiliyorsun?

    Bak arkadaşım, şasi konusu açtın, ben de sana örnek verdim böyle böyle diye, BMC'nin dünyadaki en sağlam şasiyi kesinlikle ama kesinlikle üretemeyeceğini söyledim, çünkü imkân yok,

    İSVEÇ çeliğinin özelliklerini sen bilmiyor musun ? Ben sana malzeme bilgisi falan okumadım, içinde ne var ne yok bilmem. Madem malzeme bilgin var sen araştırıver bir zahmet BMC'nin şaselerinin içinde hangi maddeler varmış.
    Ama tecrubelere dayanarak diyorum; İsveç çeliği sağlamdır. Bir malzeme hakkında yorum yapmak için içeriğini bilmeye gerek yok.
    Kıytırık BMC'nin kullandığı çelik, dünyaca ün salmış markaların çeliğinden üstün olamaz.
    Bir de çıkmışsın bana kaportadan bahsediyorsun önceki mesajlarında, kaporta konusunda çok üstelersen buraya koyacak birkaç fotoğrafım var.
    Sana öfke, kin kustuğum da yok... Üstteki mesajlara bakarsan, durduk yere hır çıkarıyorsun.

    1-SCANIA'yı kullanmama gerek yok. Kamyonların içinde hayatımız geçiyor. Herşey ortada apaçık... İSVEÇ araçlarında kullanılan çeliğin kalitesi, sağlamlığı ortada...
    Sen HİNDİSTAN markası TATA'yla, MERCEDES'i karşılaştırabilir misin ? MERCEDES'te dandik bir şasi kullanılıp da, TATA'da dünyanın en kaliteli şasisinin kullanıldığına ihtimal verebilir misin ?

    2-LEVEND sahibi olmaya ne gerek var ? Son model LEVEND'lere bak, 1 yılda ne hale gelmişler...
    Onu da geçtim. 80'lerde üretilen ilk LEVEND'lere bak, bir de 2010 senesindeki LEVEND'lere bak. Ekstra ne özellikler gelmiş ? Hidrolik direksiyon vs... Peh !

    3- Kullanmadım. Ordu araçlarının şasisinden bahsederken sana üstte yazdım, dünyanın en iyi şasisini üretmeye imkân, kapasite yok ! Zor şartlar için tasarlanmış bir şasi olabilir ama o araçlarda dünyanın en iyi şasesi kullanılamaz. BMC'nin eti ne, kemiği ne ?




    Bir kere İSVEÇ ÇELİĞİ diye birşey yoktur malzeme bilgisinde. Çeliğe öyle isimler takılmaz. Sanayi ağzından gelme birşey olduğu için benim bilebileceğim birşey değildir. İçeriğini de bilmiyorsan, ne kadar kaliteli olduğunu anlatman pek faydalı olmaz.

    İkincisi, sadece 2 tane BMC kamyon kullanmakla diğer kamyonların sağlamlığını karşılaştırmak mantıklı değil çünkü diğer araçları kullanmamışsın başta, neyi neyle karşılaştırıyorsun? Eğer ne Scania ne de ordu araçlarından kullanmamışsan, bunların kötü olduğunu söylemek mantıklı değil. Sabahtan beri demeye çalıştığım da, BMC, sivil/ticari araç olarak dandik dundik şeyler üretiyor olabilse de, orduya ürettiği şeyler belki senin dediğin isveç çeliğinden de kaliteli, nereden bilebilirsin? Sonuçta adam ticaretine satıyor piyasaya ürünlerini, 10 yıl dayansın sonra çürüsün. Ama içine sen bir kaç malzeme ilave et, komposit çelik üret, onu kullan şasi olarak, orduya sat. Olamaz mı yani? Kullanmayan birisinin bunların aksini ıspatlamaya çalışması bir komik.

    Ek: Sırf isveç araçlarında kullanılıyor diye çeliğin isveç çeliği olarak adlandırılması da ayrı bir komiklik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: ScramJet
    Konuyu ben çekmedim, şimdi sen çektin. Levend, BMC'nin kamyoneti değil mi... BMC nin piyasada başka ticari araçları da bulunuyor.

    Üstelik burada çelikten bahseden ben değilim, sensin. İşveç çeliği diye bir taktın öyle gidiyorsun. Şasinin içine ne koyuyorlar da esneyip kırılmıyor (esneme de kauçuk kadar olmasa bari, kauçuk kullanılsa daha iyi olur çünkü), bundan bahset diyorum, yok nereden nereye çekiyormuşum neye göre sağlam diyormuşum bilmem ne... Bu kini öfkeyi neye kusuyorsun, isveç çeliğinin avukatımısın?

    Ben 1-2 gazete okuyup da papağan gibi buraya bazı şeyleri ezbere atmıyorum. 2 yıl malzeme bilgisi dersi aldık, ondan konuşuyorum. Karşındaki insanı boş adam sayıp da üstüne binmeye çalışma, çalışacaksan da dikkat et alta seni almasın karşındaki.

    Ha birde, scania mania da karıştırdın, sen şunları kullandın mı edindin mi diye tekrar soruyorum:
    1- Scania kamyon
    2- BMC kamyonet (levend mesela)
    3- Orduya ait herhangi bir kamyon, araç, jip, amfibik araç, tank, uçak herhangi birşey?

    Ki böyle uzun uzun yorumlar yazabiliyorsun?

    Bak arkadaşım, şasi konusu açtın, ben de sana örnek verdim böyle böyle diye, BMC'nin dünyadaki en sağlam şasiyi kesinlikle ama kesinlikle üretemeyeceğini söyledim, çünkü imkân yok,

    İSVEÇ çeliğinin özelliklerini sen bilmiyor musun ? Ben sana malzeme bilgisi falan okumadım, içinde ne var ne yok bilmem. Madem malzeme bilgin var sen araştırıver bir zahmet BMC'nin şaselerinin içinde hangi maddeler varmış.
    Ama tecrubelere dayanarak diyorum; İsveç çeliği sağlamdır. Bir malzeme hakkında yorum yapmak için içeriğini bilmeye gerek yok.
    Kıytırık BMC'nin kullandığı çelik, dünyaca ün salmış markaların çeliğinden üstün olamaz.
    Bir de çıkmışsın bana kaportadan bahsediyorsun önceki mesajlarında, kaporta konusunda çok üstelersen buraya koyacak birkaç fotoğrafım var.
    Sana öfke, kin kustuğum da yok... Üstteki mesajlara bakarsan, durduk yere hır çıkarıyorsun.

    1-SCANIA'yı kullanmama gerek yok. Kamyonların içinde hayatımız geçiyor. Herşey ortada apaçık... İSVEÇ araçlarında kullanılan çeliğin kalitesi, sağlamlığı ortada...
    Sen HİNDİSTAN markası TATA'yla, MERCEDES'i karşılaştırabilir misin ? MERCEDES'te dandik bir şasi kullanılıp da, TATA'da dünyanın en kaliteli şasisinin kullanıldığına ihtimal verebilir misin ?

    2-LEVEND sahibi olmaya ne gerek var ? Son model LEVEND'lere bak, 1 yılda ne hale gelmişler...
    Onu da geçtim. 80'lerde üretilen ilk LEVEND'lere bak, bir de 2010 senesindeki LEVEND'lere bak. Ekstra ne özellikler gelmiş ? Hidrolik direksiyon vs... Peh !

    3- Kullanmadım. Ordu araçlarının şasisinden bahsederken sana üstte yazdım, dünyanın en iyi şasisini üretmeye imkân, kapasite yok ! Zor şartlar için tasarlanmış bir şasi olabilir ama o araçlarda dünyanın en iyi şasesi kullanılamaz. BMC'nin eti ne, kemiği ne ?




    quote:

    Orijinalden alıntı: U u R

    Adı Bristh Motor Company olan bi firma nasıl %100 türk olabiliyor :) cevabı uzaklarda arama arkadaşım etrafa laf sokup sokuşturmana gerek de yok, saygılı ol

    Hiçbirşey bilmiyorsan bari okuyup araştır... Sen de cevabı uzaklarda arama...
    Bkz: Dinime küfreden Müslüman olsa



    :D Hey allahım bende diyorum ki güzel kardeşim öyle okuyup araştırmana gerek yok uzaklarda aramana gerek yok diyorum, adı Bristh Motor Company olan bi şirketin adına iyice bak türkçe mi? adı ingilizce olan bi şirket nasıl %100 türk olsun :D ne diyim ben artık tamam kardeşim haklısın 10 numarasın bilgilisin kralsın tamam %100 türk :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScramJet

    Bir kere İSVEÇ ÇELİĞİ diye birşey yoktur malzeme bilgisinde. Çeliğe öyle isimler takılmaz. Sanayi ağzından gelme birşey olduğu için benim bilebileceğim birşey değildir. İçeriğini de bilmiyorsan, ne kadar kaliteli olduğunu anlatman pek faydalı olmaz.

    İkincisi, sadece 2 tane BMC kamyon kullanmakla diğer kamyonların sağlamlığını karşılaştırmak mantıklı değil çünkü diğer araçları kullanmamışsın başta, neyi neyle karşılaştırıyorsun? Eğer ne Scania ne de ordu araçlarından kullanmamışsan, bunların kötü olduğunu söylemek mantıklı değil. Sabahtan beri demeye çalıştığım da, BMC, sivil/ticari araç olarak dandik dundik şeyler üretiyor olabilse de, orduya ürettiği şeyler belki senin dediğin isveç çeliğinden de kaliteli, nereden bilebilirsin? Sonuçta adam ticaretine satıyor piyasaya ürünlerini, 10 yıl dayansın sonra çürüsün. Ama içine sen bir kaç malzeme ilave et, komposit çelik üret, onu kullan şasi olarak, orduya sat. Olamaz mı yani? Kullanmayan birisinin bunların aksini ıspatlamaya çalışması bir komik.

    Ek: Sırf isveç araçlarında kullanılıyor diye çeliğin isveç çeliği olarak adlandırılması da ayrı bir komiklik

    Ben sana sanayi ağzınla konuşuyorum, nasıl anlamak istersen öyle anla...
    Senin malzeme bilgin geri kalıyor o zaman isim konusunda.

    İki kamyon kullanmadık kardeşim, 12 yaşından beri kamyon tepesindeyiz, onu geçtim kamyonculuk mesleğinin içinde olan insan her araç hakkında bir bilgiye sahip olur. Otomobil kullanmıyorsun sonuçta, meslektaş tanıdıkların var, hergün araçlar senin gözünün önünde, kullanıcılarıyla bilgi alışverişi yapıyorsun. Kullansan çok mu birşey değişecek ?

    Sen iddia ediyorsun ki; dünyanın en iyi şasisini üretiyorlar. Ben sana bunun olmayacağını, imkânların olmadığını söylüyorum. Eğer BMC öyle bir şasi üretse o araçları o fiyatlarla devlet de almaz.
    Askeriye araçlarını kullanmadım ama Orman Dairesinin yangın söndürme araçlarını inceleme fırsatını buldum. Şasi aynı şasi ? Ormana, dağa, bayıra çıkıyor o arabalar. Neden değişik değil ? Orman Dairesi gibi bir kuruma değişik şasi üretmeyen firma, TSK için de değişik şasi üretmez. Sen kesinkes bir dayanağın olmamasına ve kulaktan dolma bilgiye sahip olmana rağmen birşeyi iddia ediyorsun.
    Ama sırf bu iddialaşmamızdan dolayı BMC'ye mail atacağım.






  • quote:

    Orijinalden alıntı: U u R
    :D Hey allahım bende diyorum ki güzel kardeşim öyle okuyup araştırmana gerek yok uzaklarda aramana gerek yok diyorum, adı Bristh Motor Company olan bi şirketin adına iyice bak türkçe mi? adı ingilizce olan bi şirket nasıl %100 türk olsun :D ne diyim ben artık tamam kardeşim haklısın 10 numarasın bilgilisin kralsın tamam %100 türk :)

    Basmıyor mu birader ?

    Satıldı diyoruz, sadece isim hakkı İNGİLİZLERİN diyoruz, geri kalan herşeyiyle firma TÜRK diyoruz.
    Sen neden isme göre firmayı yabancılaştırıyorsun ? Önemli olan şu an kuruluşun kimlerin elinde, himayesinde olması.
    Herşeyi geçtim zamanında BMC'nin başında olan adamların makalelerini oku birşey bilmiyorsan.

    Anasını satayım giderler İbrahim TATLISES'in "BEMECE", "BİEMSİ" demesine göre firmayı yabancılaştırırlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 31 Ocak 2010; 15:46:34 >




  • BMC'nin açılımı British Motor Corporation'dır.

    Bu arada ADO serisi otomobilleri vardı , Morris Minor tarzı otomobilleri filan vardı sanki , sadece kamyon-tır üretimi yapmıyorlar diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: ScramJet

    Bir kere İSVEÇ ÇELİĞİ diye birşey yoktur malzeme bilgisinde. Çeliğe öyle isimler takılmaz. Sanayi ağzından gelme birşey olduğu için benim bilebileceğim birşey değildir. İçeriğini de bilmiyorsan, ne kadar kaliteli olduğunu anlatman pek faydalı olmaz.

    İkincisi, sadece 2 tane BMC kamyon kullanmakla diğer kamyonların sağlamlığını karşılaştırmak mantıklı değil çünkü diğer araçları kullanmamışsın başta, neyi neyle karşılaştırıyorsun? Eğer ne Scania ne de ordu araçlarından kullanmamışsan, bunların kötü olduğunu söylemek mantıklı değil. Sabahtan beri demeye çalıştığım da, BMC, sivil/ticari araç olarak dandik dundik şeyler üretiyor olabilse de, orduya ürettiği şeyler belki senin dediğin isveç çeliğinden de kaliteli, nereden bilebilirsin? Sonuçta adam ticaretine satıyor piyasaya ürünlerini, 10 yıl dayansın sonra çürüsün. Ama içine sen bir kaç malzeme ilave et, komposit çelik üret, onu kullan şasi olarak, orduya sat. Olamaz mı yani? Kullanmayan birisinin bunların aksini ıspatlamaya çalışması bir komik.

    Ek: Sırf isveç araçlarında kullanılıyor diye çeliğin isveç çeliği olarak adlandırılması da ayrı bir komiklik

    Ben sana sanayi ağzınla konuşuyorum, nasıl anlamak istersen öyle anla...
    Senin malzeme bilgin geri kalıyor o zaman isim konusunda.

    İki kamyon kullanmadık kardeşim, 12 yaşından beri kamyon tepesindeyiz, onu geçtim kamyonculuk mesleğinin içinde olan insan her araç hakkında bir bilgiye sahip olur. Otomobil kullanmıyorsun sonuçta, meslektaş tanıdıkların var, hergün araçlar senin gözünün önünde, kullanıcılarıyla bilgi alışverişi yapıyorsun. Kullansan çok mu birşey değişecek ?

    Sen iddia ediyorsun ki; dünyanın en iyi şasisini üretiyorlar. Ben sana bunun olmayacağını, imkânların olmadığını söylüyorum. Eğer BMC öyle bir şasi üretse o araçları o fiyatlarla devlet de almaz.
    Askeriye araçlarını kullanmadım ama Orman Dairesinin yangın söndürme araçlarını inceleme fırsatını buldum. Şasi aynı şasi ? Ormana, dağa, bayıra çıkıyor o arabalar. Neden değişik değil ? Orman Dairesi gibi bir kuruma değişik şasi üretmeyen firma, TSK için de değişik şasi üretmez. Sen kesinkes bir dayanağın olmamasına ve kulaktan dolma bilgiye sahip olmana rağmen birşeyi iddia ediyorsun.
    Ama sırf bu iddialaşmamızdan dolayı BMC'ye mail atacağım.






    Sanayi ağzındaki bilgilerin %75i yanlıştır arkadaşım. Ben bunu öğrendim, sadece kitap-defter tutmadık, servislerde de çalıştık. Hemen elinde kayışlan gel sen üstüme. İkinci olarak ben hangi lanet olası mesajımda BMC nin dünyanın en sağlamını ürettiğini söyledim? Ben BMC nin bilinen en sağlam şasisini ürettiğini söyledim, bilinen nedir, bilen kimdir orası tartışılır. Daha okumayı bilmiyorsan ben ne yapabilirim. Ha bunun yanında, devlet almıyor. ORDU yani TSK alıyor. Devlet değil.

    Orman dairesi falan hikaye, orduya özel neler neler üretiliyor haberin yok. Mercedes falan gibi şeyler demişsin yukarıda, ben de sana örnek vereyim şimdi. Tanklar orduya özel üretilir, ticari amaçla satılanı yok. 2. dünya savaşından sonra üretilmiş olan Leopard tanklarını Porsche, Mercedes ve Messer-Schmidt diye 3 şirket ortaklaşa üretmiştir, hatta Benz diye bir başka şirket daha vardı, mercedesle birleşti. Bunun yanında 2. dünya savaşına da Porsche bir çok tank üretti.

    Silahlar için örnek verilecek olursa, Bir çok silah ordu, özel harekat timi gibi kurumlara veya ekiplere satılır. Şahsi olarak bulunamaz. Kısaca orduya özel üretim vardır arkadaşım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: U u R
    ok tartışmıcam seninle haklısın kardeş, de önce bi insan ol saygılı ol öyle cevap ver, insan gibi yazıyoruz insan gibi cevap ver tamam kamyoncu zihniyet?
    hadi koçum bye



  • Bmc mason malıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ScramJet
    Sanayi ağzındaki bilgilerin %75i yanlıştır arkadaşım. Ben bunu öğrendim, sadece kitap-defter tutmadık, servislerde de çalıştık. Hemen elinde kayışlan gel sen üstüme. İkinci olarak ben hangi lanet olası mesajımda BMC nin dünyanın en sağlamını ürettiğini söyledim? Ben BMC nin bilinen en sağlam şasisini ürettiğini söyledim, bilinen nedir, bilen kimdir orası tartışılır. Daha okumayı bilmiyorsan ben ne yapabilirim. Ha bunun yanında, devlet almıyor. ORDU yani TSK alıyor. Devlet değil.

    Orman dairesi falan hikaye, orduya özel neler neler üretiliyor haberin yok. Mercedes falan gibi şeyler demişsin yukarıda, ben de sana örnek vereyim şimdi. Tanklar orduya özel üretilir, ticari amaçla satılanı yok. 2. dünya savaşından sonra üretilmiş olan Leopard tanklarını Porsche, Mercedes ve Messer-Schmidt diye 3 şirket ortaklaşa üretmiştir, hatta Benz diye bir başka şirket daha vardı, mercedesle birleşti. Bunun yanında 2. dünya savaşına da Porsche bir çok tank üretti.

    Silahlar için örnek verilecek olursa, Bir çok silah ordu, özel harekat timi gibi kurumlara veya ekiplere satılır. Şahsi olarak bulunamaz. Kısaca orduya özel üretim vardır arkadaşım.

    Bizim tartıştığımız zaten BMC'nin genel sağlamlığı değil, şasisinin sağlamlığı... Genel sağlamlığı da nereden çıkardın ? BMC'nin ne kadar sağlam olduğunu aynı zamanda ne kadar kütük bir araba olduğunu milletimiz biliyor.
    Benim takıldığım nokta aşağıdaki mesajın.
    Buyur yazıyla;
    BMC'nin levend'ine kamyonetine falan laf etmeyin, dandik dundik olabilir ama BMC bildiğim kadarıyla orduya kamyon gibisinden araçlar üretiyor. Bilinen en sağlam şasi ve kaportaları üretiyor diye biliyorum, bu yüzden ordu BMC ile anlaşmış. Şahsen fabrikasını görmüş olan bir elemandan duydum bunları.

    Buyur linkle;
    donanımhaber forum
    BMC %100 TÜRKMÜ.. » Sayfa 1 - 3
    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=37425718


    Ha TSK, ha devlet ? Sonuçta TSK için ayrılmış bir bütçe var ve para oradan çıkıyor.

    Ben sana zor şartlarda çalışan arabaları örnek verdim.
    Sonuçta o Orman dairesindeki araçlar da dağa, bayıra çıkıyor, onlara özel şasi yok, diğerlerine de olmaz.

    Sen şimdi bütün markaları birleştirdin. Ben sana BMC'nin bireysel olarak dünyanın en sağlam şasisini ve kaportasını yapamayacağını belirtmeye çalışıyorum. HEMA, OTOKAR, BMC gibi firmalar birleşirse ve maliyet açısından problem olmazsa yurtdışından maden getirip onu işler ve en sağlam şasiyi üretir, ona lafım yok. Amaaa, BMC tek başına yapamaz. Çünkü hem maliyet kaygısı vardır, hem ihale...

    Orduya özel üretim varsa; firmalar birleştiği için dolayısıyla "En sağlam şasi"yi de BMC yapmamış olacak.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BmCpRo827 -- 31 Ocak 2010; 16:05:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    quote:

    Orijinalden alıntı: ScramJet
    Sanayi ağzındaki bilgilerin %75i yanlıştır arkadaşım. Ben bunu öğrendim, sadece kitap-defter tutmadık, servislerde de çalıştık. Hemen elinde kayışlan gel sen üstüme. İkinci olarak ben hangi lanet olası mesajımda BMC nin dünyanın en sağlamını ürettiğini söyledim? Ben BMC nin bilinen en sağlam şasisini ürettiğini söyledim, bilinen nedir, bilen kimdir orası tartışılır. Daha okumayı bilmiyorsan ben ne yapabilirim. Ha bunun yanında, devlet almıyor. ORDU yani TSK alıyor. Devlet değil.

    Orman dairesi falan hikaye, orduya özel neler neler üretiliyor haberin yok. Mercedes falan gibi şeyler demişsin yukarıda, ben de sana örnek vereyim şimdi. Tanklar orduya özel üretilir, ticari amaçla satılanı yok. 2. dünya savaşından sonra üretilmiş olan Leopard tanklarını Porsche, Mercedes ve Messer-Schmidt diye 3 şirket ortaklaşa üretmiştir, hatta Benz diye bir başka şirket daha vardı, mercedesle birleşti. Bunun yanında 2. dünya savaşına da Porsche bir çok tank üretti.

    Silahlar için örnek verilecek olursa, Bir çok silah ordu, özel harekat timi gibi kurumlara veya ekiplere satılır. Şahsi olarak bulunamaz. Kısaca orduya özel üretim vardır arkadaşım.

    Bizim tartıştığımız zaten BMC'nin genel sağlamlığı değil, şasisinin sağlamlığı... Genel sağlamlığı da nereden çıkardın ? BMC'nin ne kadar sağlam olduğunu aynı zamanda ne kadar kütük bir araba olduğunu milletimiz biliyor.
    Benim takıldığım nokta aşağıdaki mesajın.
    Buyur yazıyla;
    BMC'nin levend'ine kamyonetine falan laf etmeyin, dandik dundik olabilir ama BMC bildiğim kadarıyla orduya kamyon gibisinden araçlar üretiyor. Bilinen en sağlam şasi ve kaportaları üretiyor diye biliyorum, bu yüzden ordu BMC ile anlaşmış. Şahsen fabrikasını görmüş olan bir elemandan duydum bunları.

    Buyur linkle;
    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=37425718

    Ha TSK, ha devlet ? Sonuçta TSK için ayrılmış bir bütçe var ve para oradan çıkıyor.

    Ben sana zor şartlarda çalışan arabaları örnek verdim.
    Sonuçta o Orman dairesindeki araçlar da dağa, bayıra çıkıyor, onlara özel şasi yok, diğerlerine de olmaz.

    Sen şimdi bütün markaları birleştirdin. Ben sana BMC'nin bireysel olarak dünyanın en sağlam şasisini ve kaportasını yapamayacağını belirtmeye çalışıyorum. HEMA, OTOKAR, BMC gibi firmalar birleşirse ve maliyet açısından problem olmazsa yurtdışından maden getirip onu işler ve en sağlam şasiyi üretir, ona lafım yok. Amaaa, BMC tek başına yapamaz. Çünkü hem maliyet kaygısı vardır, hem ihale...

    Orduya özel üretim varsa; firmalar birleştiği için dolayısıyla "En sağlam şasi"yi de BMC yapmamış olacak.




    pfff... Anlamak mı istemiyorsun yoksa anlayamıyormusun? Mesajımdan da alıntı yapmışsın üstelik. BMC'nin şasisi sağlam diyoruz sabahtan beri. Ordu zaten konfor aramaz aracında. Üstelik sen Devlet alıyor demişsin, ben de TSK alıyor diyorum sonra onun parası nereden devletten değilmi abidik gubidik... Ona kalırsa her para eninde sonunda devletten geliyor, herşey devletten.

    Markaları da birleştirdim, senin "orduya özel birşey üretilmez" demen üzerine. Dünyadan örnekler verdim, Türkiyeden örnek istiyorsan MKE var. Orduya özel silah üretiyor. Buna ne diyeceksin şimdi?

    Maliyete de elini sürdün şimdi. Maliyeti beni alakadar etmiyor, şasisi sağlamdır diyorum sadece. Orduya da ürettiğine göre vardır bir sağlamlığı. Yoksa ordu ne diye 10 yılda paslanan birşeyi alsın, gider başka bir şirketle anlaşır, yurtdışından alır, hiç yapmadığı bir şey mi? Senin bahsettiği isveç çeliğinden tutar alır. Ama ne hikmetse BMC ile anlaşmış.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.