< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 8 Ağustos 2024; 13:1:48 > |
Black Myth: Wukong | PS5 | ANA KONU
-
-
Çok güzel görünüyor, boss savaşını beğendim. Zorluğu kıvamında olursa, hatta bir tık zor olursa çok saatimizi çalabilir. Güzel bir hikayesi de varsa, tadından yenmez. -
Oynanış videosu oldukça güzel ve heyecan verici görünüyor. Animasyonlar akıcı, ortamlar güzel, sunumundaki geçişlerin sinematik olması da hoş olmuş. Oyun ve stüdyo hakkında Video Oyun Analisti Daniel Ahmad bazı bilgiler paylaşmış:
Game Science Stüdyosu 2014 yılında Tencent Games'den ayrılan bir grup çalışan tarafından kurulmuş. Kurucu ekibin üyelerinden bazıları Tencent çatısı altında geliştirilen Asura isimli oyunda çalışmışlar. Bu oyun yine Batıya Yolculuk temalı bir oyunmuş fakat bir MMORPG'ymiş.
Stüdyo bu oyundan önce ilk olarak oynaması ücretsiz bir kart oyunu geliştirmiş ve 2015'de yayınlamış. Sonrasında konuda da bahsedilen ve aynı şekilde oynaması ücretsiz olan Art of War oyununu mobil ve PC platformu için 2017'de yayınlamış.
2017'nin sonuna doğru Steam'in Çin'e giriş yapmasıyla yapımcı AAA standardında bir oyun geliştirmeye karar vermiş ve bu karar ile bu oyun ortaya çıkmış.
Stüdyonun iki yerleşkesi varmış. Shenzhen'deki ekipleri yine oynaması ücretsiz bir mobil oyuna odaklanırken Hangzhou'daki ekip bu oyuna odaklanmış.
Tencent'in Asura oyununda çalışan geliştiriciler bu oyundan ilham almış ve Batıya Yolculuk temalı Black Myth'i geliştirmeye başlamışlar.
Oyunu geliştirmeye 2017 sonunda başlamışlar ve geliştirme aşaması 2 yıla aşkın süredir devam ediyormuş. İlk senesinde sadece 13 geliştirici oyun üzerinde çalışıyormuş bir sonraki yıl bu sayı 30'a yükselmiş.
Geliştirme sürecinde God of War, Monster Hunter World ve Sekiro oyunlarını oynamışlar ve bu oyunlardan birçok şey öğrenip kendi oyunlarına adapte etmeye çalışmışlar.
Gösterilen oynanış videosu 2 yıla aşkın süren çalışmanın bir ürünüymüş ve geliştiriciler halen Unreal Engine 4 konusunda yeni şeyler öğrenip bunları oyunlarına entegre ediyorlarmış.
Stüdyo 19 geliştirici daha işe almak istiyormuş ve ilerleyen dönemde bu sayıyı daha da artırmaları muhtemelmiş.
Oyunun şuan için bir yayıncısı yokmuş ve bu videoyu da bir nevi bir tanıtım olarak kullandılar muhtemelen. Güçlü bir tanıtım yaptıkları kesin, umarım videoda gösterilenler oyunda bulunur ve vaat edilen Monkey King'in 72 yeteneği gerçekten de oyunda olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 20 Ağustos 2020; 14:56:13 >
-
Bilgiler için Teşekkürler hocam. :)
MErakla bekliyoruz Ortaya güzel bir oyun sunacaklarını düşünüyorum. -
Monkey King'e bayılan biriyimdir, ilk defa şu karakteri böyle bir seviyede ana karakter olarak kullanan bir yapımcı görüyorum. Bu zamana kadar hep ikinci sınıf oyunlarda ya da bazı yapımların ara karakteri olarak gördük. Öncelikle adamların bu kararına gerçekten şapka çıkardım, fakat diğer bir yandan yapımcının pek geçmişi yok bu da soru işareti yaratıyor, yıllar sonra şöyle bir oyun vardı diye anmayız umarım. Bu arada direkt pre-alpha dan aldık diye belirtmiş olsalar da bence direkt bir oynanış değil, özel olarak süslenmiş bir oynanış olduğunu düşünüyorum. -
Güzelmiş hoşuma gitti. -
IGN China'dan bir editör yapımcılarla bizzat görüşmüş, gösterilen demoyu ve daha fazlasını deneyip bunların doğrultusunda bilgiler paylaşmış.
Fragmanda gösterilen alanın ismi Black Wind Mountain'miş ve bu bölgede geçen demonun yapımı 6 ay sürmüş.
Daha önce çıkardıkları iki mobil oyun bu oyun gibi hikaye odaklı AAA bir aksiyon-RPG oyununun yapımına olanak sağlamış. Çin'deki oyun piyasasının FTP ve online oyunlar üzerine kurulduğundan bahsetmişler ve böyle bir oyun geliştirmenin riskli olduğunu belirtmişler.
Başlangıçta 7 kişilik bir ekip olduğundan dolayı geliştirme sürecini hızlandırmak için Naughty Dog ve Santa Monica gibi stüdyolarla çalışmış şirketleri yapıma dahil etmeyi düşünmüşler fakat sonrasında projeyi kendilerinin idare etmesinde karar kılmışlar.
IGN editörüne fragmanda gösterilen demoyu denetmişler ve videoda ne varsa demoda da olduğunu söylemiş. Bilerek farklı bir şekilde oynamaya çalışmış, videodaki gibi ağustos böceği olup düşmanlardan kaçmak yerine dövüşmeyi tercih etmiş, videodaki boss ile farklı bir şekle bürünerek dövüşmüş.
Oyunun yapımcısı video koymadıkları bir düşmanı editöre göstermiş ve onu nasıl yeneceğini anlatarak ona oyunun videoda gösterilenden fazlası olduğunu kanıtlamaya çalışmış.
Yapımcı Feng ayrıca editöre bambaşka bir bölüm daha göstermiş, bu bölümde 4 tane temel dizaynı tamamlanmış boss bulunuyormuş ve dövüşülebilir durumdalarmış. Cilalama yapmaları gerektiği için bu boss'ları videoda göstermemeye karar vermişler.
Feng'in dediğine göre oyun tamamlandığında bitirmek için en az 15 saat oynamak gerekecekmiş. Bu süreyi olabildiğince heyecan dolu yapmak için 100'den fazla düşman çeşidi tasarlamayı planlıyorlarmış fakat şu anki geliştirici sayısı buna izin vermiyormuş.
Geliştirici sayısının az olması dolayısıyla ayrıca bölüm dizaynına sadece 1 ekip ayırabiliyorlarmış ve oyunu 3 sene içerisinde hazır bir hale getirmek için ekibe daha çok geliştirici dahil etmek istiyorlarmış.
Şimdilik 10-15 kişiyi işe almak istiyorlarmış fakat gösterilen videodan sonra 10000'den fazla mesaj gelmiş kendilerine. AAA oyun yapım şirketinde çalışan bazı geliştiriciler bizzat başvurmuş stüdyoya, Çin dışındaki geliştiriciler vize ücreti ve seyahat masraflarını karşılamayı kabullenip ekibe dahil olmayı istemiş.
Yapımcı Feng, oyunun ismindeki Black Myth'in çok daha büyük bir evrene işaret ettiğini belirtmiş. Bu oyunun Çin Mitolojisindeki birçok güzel hikayeden bir tanesi olduğunu belirtmiş ve bunun daha bir başlangıç olduğunu, zamanla bu evreni 2 oyunla daha genişleteceklerini söylemiş. Bu oyunların isimlerini dahi paylaşmış fakat editöre söylememesi tembihlenmiş.
Son olarak oyunun daha erken geliştirme döneminde olduğunu ve daha çok yolları olduklarını belirterek bir süre bizden haber alamayabilirsiniz diye eklemiş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 11 Eylül 2020; 23:45:47 >
-
Black Myth: Wukong's Environment 02
-
Black Myth: Wukong - HeiFengShan
-
Yeni fragman geldi 👇
IGNyoutubeBlack Myth: Wukong - Official Trailerhttps://www.youtube.com/watch?v=uT6RZBz9ueM&feature=youtu.be
-
Black Myth: Wukong için Yeni Fragman Yayınlandı
Çinli geliştiricisi Black Myth: Wu Kong için yeni bir fragman yayınladı.
Fragman Çin Yeni Yılı'nı kutlamak için özel olarak hazırlanmış. Oyunun gerçek senaryosunu yansıtmıyor.
Black Myth: Wukong, Journey to the West temalı ve Unreal Engine 4 ile geliştirilen tek oyunculu aksiyon rol yapma oyunu. Tüm yaygın konsollar ve PC için geliştiriliyor. Çıkış tarihi belli değil.
Fragmanı aşağıdaki oynatıcıdan izleyebilirsiniz.
-
Ekran Görüntüleri ve Bilgiler.
Yang Qi | Sanat Yönetmeni |
Çeviridir :
Dün, Bahar Şenliği'nden önceki son gündü. İşten eve gelen meslektaşlarıma saygılarını sundum ve sonra gücü kapattım. Bu yılın zamanı çok hızlı ve kolay değil. Barış çağında herkes asker olmuşa benziyor. Yıl sonuna doğru fazla mesai yapmaya, geliştirmedeki bazı klipleri kısa film haline getirmeye ve bizi önemseyen oyunculara kısa bir rapor vermeye karar verdik. Ayrıca Xin Chou yılı için küçük bir nimet.
"Ortak çabalarınız için hepinize teşekkürler. Harikasın. Karakterler ve sahne dekorları, seviye grubundaki 3B sanatçılardan, dış kaynak sağlayan ortaklardan ve megascanlardan geliyor.
Videodaki sahne, oyundaki gerçek seviyeden geliyor. Karakter sahnelerinin çoğunun tasarımına, ışıklandırmaya ve ortamın son optimizasyonuna katıldım. Umarım beğenmişsindir."
-
Black Myth: WuKong 12 Minutes UE5 Gameplay Test
-
-
TAM ANLAMIYLA YENİ NESİL GELDİ DEDİRTEN BİR OYUN! Çok heyecanlandım. Sabırsızlıkla bekliyorum. Bu kadar grafik getirilişinin yanında, görkemli bir hikaye zinciri, işleyişi de göreceğimizi düşünüyorum. Şu an God of War Ragnarok, GTA 6 ile yarışır benim için. Öyle bir heyecan yaptı sanırım
NOT:/ BEN AÇIKÇASI ESKİ NESİLİN BU OYUNU KALDIRABİLECEK KADAR UZMANLIĞA SAHİP OLMADIĞINI DÜŞÜNÜYORUM -
Yayınladıkları videolarda muhteşem bir gorsellik var Forspoken ile yarisir duzeyde ama videolardaki goruntulerin hepsi Pc uzerinden alinanlar.Umarim cikisinda buyuk bir downgrade yemez ve PS5 ile gorsellige doya doya oynarız.
Envai çeşit boss, miniboss, gorselligi ve skilleri gorupte heyecanlanmamak elde değil gerçekten. -
Black Myth: Wukong on Unreal Engine 5 in development
CG RecordyoutubeBlack Myth: Wukong on Unreal Engine 5 #BlackMyth: #Wukong #UnrealEngine 5 ..................................................... This video is uploaded after written copyright permission or part of Creative Commons license https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/legalcode For more details or dispute Contact us contact@cgrecord.net ..................................................... For more please visit: https://cgrecord.org http://www.cgrecord.net/ http://www.cgrecord.tv/ https://twitter.com/cgrecord https://www.fb.com/cgrecord.net https://www.fb.com/groups/cgrecord/ #CGRecord #Animation #CGIhttps://www.youtube.com/watch?v=opFWNjP-4VQ
Oyunu geçtiğimiz gün bitirdim, hakkındaki düşüncelerim: Wukong duyurulduğundan beri takip ettiğim bir oyun, heyecanlandıran bir iş olacağı daha ilk videosundan belliydi ama daha önce AAA oyun yapmamış bir ekip tarafından geliştirilmesi hissettirdiği heyecan kadar temkinli olmayı da beraberinde getiriyordu. Her sene düzenli olarak oyundan görüntüler ve bilgiler paylaştılar. Her gelen bilgiyle oyuna karşı olan beklenti arttı, her videosunda duyulan heyecan yükseldi. Ve oyun sonunda çıkışını yaptı; Game Science gerçekten bu beklentileri karşıladı. Ne vaat ettilerse fazlası var bu oyunda, yükseğe çıkarttıkları beklentileri aşıp çok daha fazlasını verdiler. Uzun süredir bu kadar yüksek beklentiyle beklediğim bir oyunun beklentimi daha da aşıp ortaya muazzam bir iş çıkarmasını görmemiştim, Wukong bunu başardı. Oyun resmen Rocky gibi ani bir şekilde ortaya çıktı, dünya ağır sıklet şampiyonlarına meydan okudu. Uzun süredir bu işi yapan stüdyolar bile çoğu zaman beklentileri karşılayamazken bu stüdyo beklentileri karşılamakla kalmadı, çok daha fazlasını sundu. Konu aldığı Batıya Yolculuk gibi destansı bir macera gerçekten bu oyun. Çin Mitolojisini aktarışı, sunumu, sanat ve karakter tasarımları, akla hayale gelmeyecek bir sürü detayıyla olağanüstü bir macera sunmayı başardı Wukong. Oyunun en çok hoşuma giden kısmı kesinlikle hikayenin akışı, sunum şekli ve sürekli verdiği günlük girdileriyle arka planda gelişen olayları mükemmel bir şekilde anlatmasıydı. Oyunun hikayesi Batıya Yolculuk'da konu alınan hikayenin devamı olarak ilerliyor ve hikayenin bittiği yerdeki dünyayı ve olayları esas alıyor. Hikayede ilerledikçe, oyun Çin Mitolojisine aşina olduğunuza bakmaksızın üzerinize bilgi bombardıman ediyor fakat bunu yaparken de sürekli günlük girdileri paylaşıyor. Bu günlük girdileri çok önemli, oynayan herkese de en ufak girdiye kadar okumasını tavsiye ediyorum. Bu girdiler sayesinde karşılaştığınız karakterlerin kim olduğunu ve geçmişlerini öğreniyorsunuz ve oyunun direk sunduğu kısımların altı çok güzel bir şekilde doluyor. Oyunun doğrudan anlattığı ana hikayesine ek olarak dünyasına yerleştirilen karakterlerin hikayesi de çok güzel ve takip etmesi keyifli. Wukong'un bu kısmının başarısındaki en önemli etken sadece ana karakterin hikayesini anlatmıyor olması. Oyun, mitolojik bir dünyada geçtiğinin farkında ve bu dünyada geçen bir hikayenin sadece ana karakter ve onla alakalı şeyler olmayacağını çok iyi biliyor. Wukong'un yapmaya çalıştığı şey resmen size Çin Mitolojisini zerk etmek ve bunu kusursuz bir şekilde başarıyor. Bölümler arasında karşınıza çıkan animasyonlar ve bunlardaki çeşitlilik de kayda değer, farklı tarzlarda sunum yaparak bölümler arası bağlantıları güzel inşa etmişler. Game Science'ı bu konuda tebrik etmek lazım, kendi kültür ve mitolojilerini alıp dünyaya tanıtmak bir yana, bu kadar iyi yapabilmek gerçekten takdir edilesi. Oyunun çok başarılı bulduğum bir diğer noktası da dünyası, sunduğu atmosfer, sanat, mekan ve karakter tasarımlarıydı. Oyun, geçtiği dünyayı kusursuz bir şekilde aktarıyor. Mitolojik bir dünyaya yakışır atmosferde sahneler ve mekanlar sunarak ölçeğin büyüklüğünü her an karşınıza çıkarıyor. Sanat tasarımı tek kelimeyle olağanüstü, defalarca tablo gibi oyun dedim. Resmen insanın ağzını açık bırakıyor bazı yerlerde, bakmaya doyamıyorsunuz oyuna. Mekanlardaki ve bölümlerdeki detay seviyesi inanılmaz, bölümlerin hepsi farklı hissettiriyor ve tekrar ettiği hissine kapılmıyorsunuz. Özellikle 3.bölümün sonundaki tapınak ve son dövüşünde bu stüdyo aşmış dedim ve sonrasında sağ olsun arkadaşlar 1 kere dahi vites düşürmedi, sürekli kalite artarak devam etti. Karakter tasarımlarındaki çeşitlilik ve gösterilen özene de ayrıca değinmek lazım, oyundan resmen karakter fışkırıyor. Çok farklı tarzda çok fazla sayıda karakter var ve hiçbiri de özensiz hissettirmiyor, özene bezene tasarlamışlar hepsini gerçekten. Oyun, tasarımları konusunda her anlamda harika ve ortaya hayran olunası bir iş çıkarıyor. Oyunun oynanışını da çok beğendim, birebir souls oyunlarını kopyalamamaları böyle büyük aksiyon sahnelerinin sıkça geçtiği bir oyun için çok doğru tercih bence. Düşmanlar ölümden ölüm beğendirecek kadar zor değiller ama dengeli bir mücadele sundukları için dövüş bittiğinde bir tatmin hissi sunmayı başarıyor oyun. Wukong, düşmanlarının bireysel zorluğundan çok ana karakterin yolculuğunun zorluğuna ve karşılaşacağı düşman sayısının bu zorluğu temsil edeceğine odaklanmış bu yüzden oyun belli sayıda zor düşman karşınıza çıkarmaktansa çoğu zaman rahat geçebileceğiniz ama temkinsiz oynadığınızda da zorlaşabilen çok sayıda düşmanı karşınıza çıkarıyor. Çıkış öncesi oyuna dair en çok vurgu yapılan kısımlar çok düşman olacağı ve bunları alt etmek için de Sun Wukong'un çoğu özelliğinin oyunda olacağı yönündeydi. Bunu başarmışlar, birçok eşsiz düşmanı var oyunun. Çoğu zaman, birbirine benzeyen düşmanların bile farklı saldırı biçimleri var, ciddi bir emek harcamışlar belli oluyor. Karakter özellikleri konusunda da ellerini hiç korkak alıştırmamışlar. Ana karakterin bürünebildiği siluetler, çağırabileceği ruhlar, temel özellikleri, zırh, eşyalar ve silahlarla gelen özelliklerle zengin bir çeşitlilik sunmayı başarıyor oyun. Karakter için yapılan geliştirmelerin istediğiniz zaman sıfırlanabilmesi de güzel bir dokunuş, bu kadar çeşitli seçenek bulunuyorken bunun da olması birçok farklı şeyi rahatça denemenizi sağlıyor. Oyunun bölüm tasarımları gördüğüm kadarıyla en çok alan kısmı, bu eleştirilere hak veriyorum özellikle görünmez duvarlar konusunda olanlara ama oynarken de alışınca bunları çok umursamadığımı belirtmek isterim. Oyunun bölüm tasarımları güzel aslında, gezen keşfeden insanlar için birçok şey sunuyor ama görünmez duvarlar bu konudaki iyi yönleri arka plana atıyor biraz. İlk tanıttıklarında kaynakların sınırlı olmasından dolayı bölüm tasarımına çok ekip ayıramadıklarından bahsetmişlerdi, bu konunun yansıması olmuş bu durum biraz. Oyunun diğer kısımlarında ortaya koydukları standartlardan dolayı bu konuda da imkanları olsaydı kolaya kaçmayacaklarına eminim çünkü oyunun geneline harcanan özen gerçekten çok belirgin. Toparlamak gerekirse; yazının genelinden de anlaşılacağı üzere oyunu çok beğendim. Oyun her konuda beklentimi aştı ve harika bir deneyim yaşattı. Daha önce AAA oyun yapma konusunda tecrübesi olmayan bir stüdyonun, ortaya yıllardır bu işi yapan stüdyolardan daha özenli bir iş çıkarması çok akla hayale sığan bir şey değil. Geliştiricilerin kendi kültürlerine ve mitolojilerine olan sevgileri oyunun her köşesinden kendini belli ediyor. Bu arkadaşlar bu sevgilerini inanılmaz bir tutkuyla birleştirip ortaya olağanüstü bir oyun çıkarmışlar. Çin mitolojisini resmen bir sinema filmi gibi oyunda aktarmışlar, ortaya konan emek ve çalışma çok takdir edilesi. Hikayesi, sunumu, tasarımları, detaylarıyla oyun resmen ilmek ilmek işlenmiş. Büyük ölçekli aksiyon oyunları sevenlere özellikle tavsiye ediyorum oyunu, muazzam bir deneyimdi. |
ya şu kadar fanboy olmasanız artık çok mutlu olacağız. işinize gelmeyen her yoruma '' bu konuyu konuşmayın, git pcde oyna o zaman , cart curt '' dostum sen kimsin de benim hangi konu hakkında konuşacağıma karar verebiliyorsun? kendini ne sanıyorsun? kim sanıyorsun? bu konu black myth wukong ps5 konusu değil mi? benim ve diğer arkadaşların yorumu da bu oyunun pc ile farkı değil mi? sanki konunun altında araba al sat konuşuyoruz da neymiş konuşmayacakmışız. olm istersem 10 post arka arkaya burada karşılaştırma yaparım, sen de burada ahkam kesemezsin şunu konuşma bunu konuşma diye. her yorum senin hoşuna gidecek diye bir şey yok beyefendi, sen beğendin diye burada hep olumlu yorum görmeyeceksin üzgünüm. 4090lı karta göre değil 4060 a göre bile daha kötü bu arada. evet ben de şaşırdım 4060 lı kartta kötü çalışır oyun diye düşünmüştüm ama yukarıdaki arkadaşın yorumundan sonra testlere baktım, high ayarlarda 70-80 fps oynatıyor |
IGN China'dan bir editör yapımcılarla bizzat görüşmüş, gösterilen demoyu ve daha fazlasını deneyip bunların doğrultusunda bilgiler paylaşmış.
Fragmanda gösterilen alanın ismi Black Wind Mountain'miş ve bu bölgede geçen demonun yapımı 6 ay sürmüş. Daha önce çıkardıkları iki mobil oyun bu oyun gibi hikaye odaklı AAA bir aksiyon-RPG oyununun yapımına olanak sağlamış. Çin'deki oyun piyasasının FTP ve online oyunlar üzerine kurulduğundan bahsetmişler ve böyle bir oyun geliştirmenin riskli olduğunu belirtmişler. Başlangıçta 7 kişilik bir ekip olduğundan dolayı geliştirme sürecini hızlandırmak için Naughty Dog ve Santa Monica gibi stüdyolarla çalışmış şirketleri yapıma dahil etmeyi düşünmüşler fakat sonrasında projeyi kendilerinin idare etmesinde karar kılmışlar. IGN editörüne fragmanda gösterilen demoyu denetmişler ve videoda ne varsa demoda da olduğunu söylemiş. Bilerek farklı bir şekilde oynamaya çalışmış, videodaki gibi ağustos böceği olup düşmanlardan kaçmak yerine dövüşmeyi tercih etmiş, videodaki boss ile farklı bir şekle bürünerek dövüşmüş. Oyunun yapımcısı video koymadıkları bir düşmanı editöre göstermiş ve onu nasıl yeneceğini anlatarak ona oyunun videoda gösterilenden fazlası olduğunu kanıtlamaya çalışmış. Yapımcı Feng ayrıca editöre bambaşka bir bölüm daha göstermiş, bu bölümde 4 tane temel dizaynı tamamlanmış boss bulunuyormuş ve dövüşülebilir durumdalarmış. Cilalama yapmaları gerektiği için bu boss'ları videoda göstermemeye karar vermişler. Feng'in dediğine göre oyun tamamlandığında bitirmek için en az 15 saat oynamak gerekecekmiş. Bu süreyi olabildiğince heyecan dolu yapmak için 100'den fazla düşman çeşidi tasarlamayı planlıyorlarmış fakat şu anki geliştirici sayısı buna izin vermiyormuş. Geliştirici sayısının az olması dolayısıyla ayrıca bölüm dizaynına sadece 1 ekip ayırabiliyorlarmış ve oyunu 3 sene içerisinde hazır bir hale getirmek için ekibe daha çok geliştirici dahil etmek istiyorlarmış. Şimdilik 10-15 kişiyi işe almak istiyorlarmış fakat gösterilen videodan sonra 10000'den fazla mesaj gelmiş kendilerine. AAA oyun yapım şirketinde çalışan bazı geliştiriciler bizzat başvurmuş stüdyoya, Çin dışındaki geliştiriciler vize ücreti ve seyahat masraflarını karşılamayı kabullenip ekibe dahil olmayı istemiş. Yapımcı Feng, oyunun ismindeki Black Myth'in çok daha büyük bir evrene işaret ettiğini belirtmiş. Bu oyunun Çin Mitolojisindeki birçok güzel hikayeden bir tanesi olduğunu belirtmiş ve bunun daha bir başlangıç olduğunu, zamanla bu evreni 2 oyunla daha genişleteceklerini söylemiş. Bu oyunların isimlerini dahi paylaşmış fakat editöre söylememesi tembihlenmiş. Son olarak oyunun daha erken geliştirme döneminde olduğunu ve daha çok yolları olduklarını belirterek bir süre bizden haber alamayabilirsiniz diye eklemiş. |
Soulslike oyunlar öldüğünüzde sizi cezalandırır. Soulslike oyunlarda alışverişi ve level atlamayı aynı malzeme ile yaparsınız. Soulslike oyunlarda hikaye anlatımı daha "cryptic" şekilde yapılır. Sorun sadece zorluk üzerinden bakmanız. Bu bir tür onun özelliklerinin bir kısmını karşılamıyorsa o türe ait olmaz. Neden bu oyuna "soulslike" deme zorunluluğu hissediyorsunuz anlamıyorum. Türden esinlenip bazı özelliklerini alabilir. Bu onu o türe ait yapmaz. Oyun zor diyebilirsiniz. Zor olduğunu anlatmak için soulslike demek şart değil. Dediğim gibi oyunu geliştiren adamlar bilmiyor biz biliyoruz türünü. |
Oyunu PS5'e aldıktan sonra maalesef gördüğüm kaliteden dolayı satıp PC'ye alacağım. Quality mode bile 1440p. üstelik 30 fps bile değil çoğu yerde. Ve stutter kaynıyor her yerde. 7900 XTX ile benchmark tool yaptığımda oyunda tek bir stutter görmedim Native 4k 60 FPS seyretti. Ama PC'de de oyun çok pahalıya geliyor tek başına aldığın zaman. Artık aslan besliyorsan yemini tutacaksın diyeceğiz. Ben bu konsolların neden güçsüz yapıldığını çözemeyeceğim. Dönemin ötesinde donanım koyun. PS5+ PS5 Premium gibi şeyler koyun adını. 1000 dolar deyin, 2000 dolar deyin. Bişey deyin yahu. iPhone bile 1000 dolara satılıyorken. 500 dolara konsol yine sat. Bunları sat. Ama isteyene de çok yüksek donanımlı konsollar sun. Ben PS5'in Black myth'teki acınası halini görünce üzüldüm açıkcası. Bir hevesle girdiğim oyuna yazık edeceğim için çıktım kapattım. Bu konu grafik aramak değil. Artık bir endüstri standardı var. 4K çözünürlük çıkalı yıllar olmuş. Yıllardır oynadığımız görüntü. Ya şunu yap artık. Yapamıyorsan yeni konsol çıkar güncel tut cihazını. Alalım yani. Alamayan yine seçeneği olsun bu PS5'lerde oynamaya devam etsin. Herkesin kafası rahat olsun. 500 dolara konsol olayını bırakın artık ya. Olmuyor işte. |
hay sizin pcnize be. gidin pcde oynayın ozaman |
Yorumları okurken acayip gaza geliyorum valla, herkes o kadar kaptırmış ki kendini oyuna. En son Xbox 360 zamanı herkes bu kadar sohbet ederdi bir oyun üzerine. Hey gidi günler...
|
Benzer içerikler
- detroit become human türkçe yama
- gta 5 lester görevi
- uncharted 4 kaç bölüm
- god of war remake
- uncharted 2 türkçe dublaj izle film makinesi
- ps5 yan koyma
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X