|
İSTANBUL KÜÇÜKÇEKMECEDE BİSİKLETİM ÇALINDI. İLANLARDA GÖRÜP İLETİŞİME GEÇEN OLURSA ÇOK SEVİNİRİM. BTWİN YAZIYOR. ESKİ MODEL. RESİMDEKİ GÖRÜNDÜĞÜ GİBİDİR. AYAKLIĞI YOK. ÖNÜNDE KÜÇÜK FARI VAR. ![]() |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler







