Şimdi Ara

Birisi Kılıçdaroğlu'nu tutsun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.932
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Birisi bu adama söylesin onu bunu kamulaştırmak iyi bir şey değil diye. Bu ülkenin çoğunluğu sağcı. İnsanları bu şekilde konuşarak korkutuyor AKP'nin kucağına itiyor. Cahil midir, art niyetli midir nedir bu adam nasıl böyle konuşabiliyor akıl alır gibi değil.




  • Troller aç, troller çaresiz...

  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    He öyle canım o dediğinden. Kılıçdar göz göre göre seçimi Tayyip'e hediye ediyor sen hala troller aç de.

  • demokrasiyi öğrenin. Şu anda aşırı vahşi kapitalizm bir sistem var. Halk perişan. Ne yapması lazım halkın. Aşırı kapitalizmi dizginleyecek bir partiye oy atması lazım. Bu hangi partidir. Genellikle sol partiler, sosyal demokratlar. Bu partiler yönetime gelince sosyal yardımlar artar, fakir halkın finansal durumu düzelir. Sonunda bu şirketlere pahalıya mal olmaya başlar. İşsizlik çoğalmaya başlar.

    Yeni bir seçimde halk liberal ve muhafazakar partilere oy atar. Ne olur ülkede bir düzen oluşur. Fakir halkın durumu eskiye göre daha düzelir. Demokrasi budur. Şu andaki sorun uzun yıllar aşırı liberal bir yönetim halkın alım gücünü diplere çekmiştir. Bu liberal yönetim yine iktidarda kalırsa halkın durumu afrika düzeyine iner. Patronlar çok zengin halkın yüzde 99 u açlık durumuna gelir. Avrupada insanlar böyle oy atıyor. Böylece ülkede halkın refahı hep ileride oluyor. Bizdede takım tutar gibi parti tutmaktansa ekonominin durumuna göre oy atmaken doğrusudur





  • Sagcı ne demek bilmez 100kisiden 90ı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 bin Euro yeter mi beyler tatil için? Nasıl olsa siz halk plajlarında suri, paki, afganlarla falan takılırsınız. Temiz koy ve sahiller biz gurbetçilere kalacak. Tertemiz ne güzel.
    Promosyon gibi bi ödeme var bizim şirkette 1200 euro. Onu da alırsam kıbrısa geçerim. Biraz gezeriz VİP kiralicaz bi tane. 5 k yeter ya. Tekne işi de olacak umarım. Ağustos gibi de tekne ile gezeriz Egeyi. Olum Euro çok iyi ya. 1 euro 18 TL. Misss. Hem Hollanda'da iyiii hem de Türkiye'de. Can ülkem benim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kamulaştırmak yerine canikolarını yolsuzluktan içeri alıp, o garantili sözleşmelerden gönüllü vazgeçene kadar ikna edersin olur biter.

  • enizam E kullanıcısına yanıt

    ya da küssün mesela





  • Bağzılarını KK korkusu sardığına göre harbiden akp gidici...

    tabiiki tüyü bitmemiş yetimin hakkını yiyenin malını kamulaştıracak.

    ya ne yapacaadı? buyrun yimeye devam edin mi diyeceedi?

  • Kamulaştırmak sadece bizim gibi ülkelerde zararlı. Neden derseniz yandaşlık, adam kayırma, tanıdıklık, çıkar ilişkileri, peşkeş çekme, devlete kazık atma ve dahası.

    Fakat normalde olması gereken stratejik alanlarda devlet zarar etmeyecek veya zararına rağmen getirisi çok yüksek olacak firmalar, buluşlar, kurumlar devlette kalmalı. Örnek NASA.

    Bunlar dışındaki alanların, kurum ve kuruluşların vs. belli şartlarla ve sıkı denetim ile özelleştirmesi lazım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ne demiş ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Apkyi bi daha seçin de ondan sonra görürüm ben sizi bir ekmeğe 10 TL vermek nasıl bir duygu olacak sizin için çok merak ediyorum
    2k23 bu milletin son şansı

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cem_Alim C kullanıcısına yanıt

    chp trollüğünde daha iyi para var onu diyor arkadaş

  • 2000watts kullanıcısına yanıt

    akp ne anlar liberalizm den

  • 2000watts kullanıcısına yanıt

    Ülkede ekonomik anlmada sağcı parti mi var zaten. Ekonomik anlamda bir tane sağcı parti var ülkede (LDP) onu da seçime almıyorlar. Diğer bütün partiler bildiğin sosyal demokrat. Deva belki merkezde olabilir ama o da sola çekiyor.


    İyip'in Zaferin programına bakıyorsun neoliberal politikalara giydirmişler sosyal devletten bahsediyorlar. Chp'yi zaten saymıyorum Saadet gelecek falan da öyle.

    Alıntı

    metni:

    Şu andaki sorun uzun yıllar aşırı liberal bir yönetim..


    Ne liberali olum neyin liberali? Liberal kelimesinin anlamını öğren ondan sonra gel yorum yaz. Şeffaf olmayan ihale sistemiyle özelleştirme yapmak, devletin kaynaklarını bir takım oligarklara peşkek çekmek liberalizm değildir.


    Liberal ülkede bir kere yargı bağımsız olur. Düşünce özgürlüğü olur. Hukukun üzerine hiçbir şey olama. Bunların hiçbirisi yok bu ülkede. Akp, liberalizmin savunduğu her şeyin tam karşısında duruyor.





  • mechatengu kullanıcısına yanıt

    Ben akıl sağlığım için AKP'nin liberal olduğunu iddia edenlerle muhatap olmamayı tercih ediyorum, tavsiye ederim.

  • Bence çok doğru söylemiş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sirf akpnin sattiklarini yerine koysa, encok kamulastirma yapan ulke olarak tarihe geceriz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • JaReD22 kullanıcısına yanıt

    Desteğiniz için teşekkürler :))


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.