Şimdi Ara

'Bireysel Fiber Modem Kullanım Bedeli' Hakkında (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
3.164
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Benden birisi böyle bir talepte bulunsa ben yürür giderim ama öyle bir sorunum yok işte :)


    En son 2 yıl önce Millenicom beni CGNAT'a sokmaya çalışmıştı, itiraz ettim, burnunuzdan getiririm dedim, 1 hafta içinde Dinamik IP'ye geri çevirdiler...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Ben uzun süredir cgnat içerisindeyim. Telekom a yazmayı düşündüm ilk zamanlar ama bir süre kullandıktan sonra alıştım doğrusu. Bazen siteler doğrulama çözdürüyor ama çok zaman almıyor o da. Ping sorunum veya hız ile ilgili sıkıntım oluşmadı çok şükür.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    CGNAT olayı bambaşka bir olay...

    Ayrı bir KONU o, ona vakit yetmez, BAŞLIK açılması lazım o mevzu için.ISS'ler her daim kullanıcısının peşinde ne koparırım ondan diye...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Kulübünü kurmuştum, bekleriz çaya.

    https://forum.donanimhaber.com/cgnat-ta-olanlar-kulubu--145920808
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Charmlander

    Konu tabii ki ₺15 için değil...₺15x10.000.000 için...

    En başından beri söylüyorum, bu çok saçma ve bana bunu diretseler THH'yi geçtim Tüketici Mahkemesine giderim diyorum ama kimse pek sallamıyor olayı.Veririm parasını geçerim n'olcak ki diyor.Zamanında çok kişi ile bu konuyu tartıştım.BTK kararı denilip duruyor.Nerede bu BTk kararı? Yok ki öyle bir karar.ISS'ler her ay öpüyorlar müşterilerini.Diyorum;Bakın böyle bir şey yok, kullanmadığınız bir cihaz için neden modem kirası ödüyorsunuz? Aklınız mantığınız alıyor mu böyle birşeyi? Kimse sorgulamıyor, araştırmıyor, ödüyor, geçiyor.


    Şimdi ben gidip Turkcell'den hat alsam ve Turkcell bana Samsung Galaxy S3 kiralamak zorundasın benden başka cihaz kullanamazsın kullanmaya çalışsan bile ben sana PIN/PUK bilgilerini vermem dese ve senin elinde Galaxy S21 olsa.Sonra sen bir şekilde PIN/PUK bilgilerine ulaşıp kendi cihazını kullansan ama kullanmadığın antika Galaxy S3'ün kirasını da her ay ödesen ne düşünürsün?


    Bakın kirası diyorum, cihazın mülkiyeti bile size ait değil.Bu olay da aynen böyle.Bu duruma bu açıdan baksın insanlar lütfen.


    Bu arada BTK 2012 yönetmeliğinden bir madde daha buldum (7/A 2.ç.) :


    Kaynak : https://www.mevzuat.gov.tr/mevzuat?MevzuatNo=15896&MevzuatTur=9&MevzuatTertip=5

    Ben de aynı düşünceleri paylaşıyorum. Araştırmarlarım sonucu bunu Türk Telekom fiber internet alt yapısını kullanan her firma uygulamak zorunda. Sanırım olay TT'nin dayatmasıyla oluyor. Muhtemelen TT'nin haracını ödüyoruz. Ben de aylık modem ücretinin 9 lira olduğu ve aynı fiyata 2 kat hız sunan Netspeed'e geçme kararı aldım. Millenicom bu ilgisizlikle daha çok müşteri kaybeder. @millenicom





  • Dosltar, ben de bu haracı dayandırdıkları yeri bilmiyorum ama bu yapılan iş ARPU'yu arttırmak için yapılıyor belli ki. Haliyle ISS'lerin bu konu için BTK ile ortak karara varmış olmasına şaşırmam çünkü BTK pazarı düzenleyici bir kurum olduğu için eriyen Türk Lirası'na karşı ARPU'lara destek olması için böyle bir karara varmaları şaşırtıcı olmaz. Hakeza Türk Telekom'un kendi başına kendi altyapısı için de böyle bir dayatmaya gitmesi da şaşırtıcı değil. Hülasa bu haracın alınmasının ISS'ler ve düzenleyici kurum için haklı sebepleri olsa da etik bir uygulama değil, tüketicinin zararına olan bir uygulama.


    @XpressMusic34 @Charmlander




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ö1f1 -- 17 Şubat 2021; 9:6:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-B780E0A07

    Ben de aynı düşünceleri paylaşıyorum. Araştırmarlarım sonucu bunu Türk Telekom fiber internet alt yapısını kullanan her firma uygulamak zorunda. Sanırım olay TT'nin dayatmasıyla oluyor. Muhtemelen TT'nin haracını ödüyoruz. Ben de aylık modem ücretinin 9 lira olduğu ve aynı fiyata 2 kat hız sunan Netspeed'e geçme kararı aldım. Millenicom bu ilgisizlikle daha çok müşteri kaybeder. @millenicom



    Alıntıları Göster
    Merhaba PM üzerinden tarafımıza yapmış olduğunuz şikayetinize cevap verirken mesajları özel mesajlara kapattığınızdan tarafınıza mesaj iletememekteyiz. Sağlıklı günler dileriz.




  • millenicom kullanıcısına yanıt

    Merhaba, benim hatam. Muhtemelen yıllar olmuş kapatalı. Geri açtım teşekkür ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Çok teşekkürler hocam cevabınız için.

  • Ö1f1 kullanıcısına yanıt

    Merhaba hocam,

    Öncelikle ISS'lerin her ne kadar haklı gerekçeleri olursa olsun yaptıkları olay tamamen haraca bağlama olayı.Yani seçenek olarak sunsunlar ona lafım yok ama "BTK kararıyla modemi bizden kiralamak zorundasınız ve haraç bedelini ödemelisiniz" ne demek?


    Haydi onu geçtim ve BTK kararı nedir? Nerede yazıyor? Sürekli bir BTK kararı hurafesi ki ben şahsen öyle bir karar olduğuna dahi inanmıyorum.

    Hem VDF hem de Millenicom bana cihaz hediye kampanyasıyla Huawei HG255s verdi.İki cihazı da sadece kurulum ekipleri gelip sinyal geldiğini görmek için kullandım tek sefer.Toplasan 10 dk. kullanılmamıştır her iki cihaz da.Kutularına koydum kaldırdım, hiç kullanmadım.Şimdi bana bu cihazlara haraç bedeli ödemek zorundasınız deseydiler ben nerede yazıyor bu madde bana gösterir misiniz diye sorardım.Haydi diyelim böyle bir BTK kararı var 2 dk. durmaz THH'ye başvururdum.


    Böyle bir saçmalık mı olurmuş.Tamam kiralamak isteyen kiralasın lafım yok ama kullanmadığım bir cihaza ben neden haraç ödeyeyim ki?





  • Charmlander kullanıcısına yanıt
    Kesinlikle katılıyorum hocam. Belki önceki mesajım yanlış anlaşılabilir ama demek istediğim her haklı sebebe dayanan uygulamalar etik olamayabilirler.

    Bu uygulama açıkça haraçtır. Etik değildir. Ha ISS'lerin bu haraç için haklı gerekçeleri olabilir ancak yine de bu durumu aklamıyor. Yani tamamen haraç, hiç olmazsa madem bu bedeli alacaklar karşılığında müşterinin fayda sağlaması gerekir, yani ev telefonu hizmetinde bile minimal düzeyde de olsa bir fayda varken, bu haraçts hiç yok.
  • bos1isicin B kullanıcısına yanıt

    Hocam bilgilendirmeleriniz için çok teşekkürler, bende Millenicom'dan TürkNet'e geçiş yaptım henüz işlemlerim yeni tamamlandı. Millenicom ile görüştüğümde modemi geri göndermek zorunda olduğumu söylüyor bende durumun saçma olduğunu Türk Telekom altyapısı ve ekipmanları ile operatör değişikliği yaptığımı dolayısı ile modemin iadesinin gerekmediğini söylesem de laf anlamıyorlar malesef. Sizden ısrarla modemi geri istediler mi? geri gönderdiniz mi? son olarak TürkNet nasıl memnun musunuz? 2 yıl önce evimde ve ofisimde kullanıyordum ama her ay fix 2 defa gece 2-3 saat kesinti olur her ay fix 1-2 defa Türkiye geneli hız sorunu vs olurdu bunlar düzeldi mi acaba merak ediyorum.

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.