Şimdi Ara

Bir sonraki aracınız aynı marka mı olacak? NEDEN ??? :) (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
243
Cevap
1
Favori
6.561
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1 mercedes 2 volvo,gerisini geçin ,gördüğüm uzun yoldaki kazalarda ve dünya genelindeki ortalama araç modellerinde en az ölümlü kazanın yaşandığı araçlar mercedes ve volvo,kaldıki bu araçlarda yaşanan ölümlerin % 50 den yukarısının kemer takmama ve yangın benzeri,araç harici nedenlerden kaynaklandığını okumuştum cnn.com sitesinde bir zamanlar
  • Benim araba geçmişim temiz 22 yaşındayım 19 yaşındayken Polo m vardı 3 yıl önce 2008 model geçen yıl 2010 C 220 CDI aldım.

    Abimin tercihleri.
    Kendisi 27 yaşında şimdi
    2003 yılında 1997 model BMW 3.20
    2005 yılında 2003 model BMW 3.30 Xİ
    2010 yılında 2011 model BMW X3
  • c220 cdi bende düşünmekteyim,performans olarak ve yakıt olarak inanılmaz motorlar gerçekten fiyatını bir araştırayım bakalım:D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    NCAP testlerinin geçerliliği yok artık. Çinli Volvo güvenlik ustası. Asıl güvenlik testlerini onlar yapıyor. NCAP'ın testlerini, Volvo'nun testleri ile karıştırmayın. Volvo testlerini 120 km hızla yapıyor. Duymayan varsa duysun.

    Volvo kaza yaparsa içinden sağ çıkılır. Başka marka araçda isen işin çok zor. İddialar bu.

    Tartışma ortamı olsun istemiyorum.

    Yine aynı şeyi söylüyorum. Gününüzde Volvo kadar güvenli markalar fazlalaştı. Hatta Çinli Volvo'dan daha güvenli markalar var.










    senin abartından başka birşey değil şu yazdıkların

    utanmasan reno ile aynı kefeye koyacaksın volvo'yu

    bu kadar fanatikliğe de pes yani

    mercedes'in çin'de fabrikası var o da mı şimdi taka tuka ?


    "utanmasan reno ile aynı kefeye koyacaksın volvo'yu

    bu kadar fanatikliğe de pes yani"

    Benim böyle bir iddiam olmadı. Renault'un adını dahi yazmadım. Asıl bu mesaj çok utanmazca. Çünkü şahsa yönelik. O da sizin seviyenizi ortaya koyuyor.





    volvo'yu çinli diye aşağılayıp küçük gören sen değil misin ?

    bende senin sahibi olduğun reno ile nerdeyse kıyaslayacaksın dedim ne var bunda ki volvo'nun s60'ı veya s80'i seviyesinde reno'nun aracı yok daha yalan mı ?

    demekki ben o kadar değer vermiyorum renoya




    Fransız, Alman... dendiği gibi Çinli de denir. Buradan aşağılama çıkarmak önce kendi yazdığı mesajlara ters düşmek, sonra da konuyu çarpıtmak demektir.

    Burada "Sen" diye hitap etmeniz nezaket kurallarına aykırı. Renault ile Volvo'yu karşılaştırmadım ve bu yönde ima edici mesaj yazmadım. Ama siz özel aracıma laf edecek kadar konuyu çarpıtıyorsunuz.


    "demekki ben o kadar değer vermiyorum renoya "

    SİZDEN RENAULT'A VEYA BAŞKA MARKAYA DEĞER VERMENİZ BEKLENMİYOR, İNSANLARA DEĞER VERMENİZ BEKLENİYOR.




  • Çok enteresan, bugün Türk'ün aklının en çok çalıştığı yerdeyken bunu düşünmüştüm ben de Büyük ihtimalle bir Honda olacak ama şöyle güçlü büyük DOHC CVVT motorlu bir Kia ya da hayır demem yani. Bir sonraki aracımın 200+ HP olmasını istiyorum (vergi mergi yakıt umrumda değil)
  • ZSARA abime katılıyorum artık 200+ hp lerin zamanı geldi. Fındık motorlardan, yokuşta bayılmalardan bıktık. Bugün bir Amerikalıya "Klima açma çekiş düşer" desek bize o Mcdonalds'tan yediği hamburgerlerle yağ doldurduğu kaba etiyle güler
    Yakıt mı? Umrumda değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 6 Kasım 2011; 20:31:07 >
  • şu an polo kullanıyorum ama bir daha kesinlikle almam..sebebine gelince yedek prç v.s çok çok pahalı..örnek mi silgecin üzerinde küçük bir pls parça var tırnak kadar bişey..altında somun var silgeci sökmek için..birisi onu çıkarmış yerinden nereyi tıkayacaksa artık..bir arkadaşın işi vardı ww yedek prç bayisinde..ona söyledim gelirken banada şu pls prç'dan alıver diye..alıvermiş sağolsun 20 liraya..yuhh dedim bu ne..çeşme contası gibi adi bir pls'tik..Allahtan herif silgeci bırakmış yerinde..demek ki onu götürse akraba olacakmışım hırsızla..resmen soğudum arabadan..bir kaç kezde küçükçaplı sorun yaşamıştım..ondada maaşın yarısını verdim..Allahtan büyük çaplı bir sorun yaşamadım..ozaman kontağı isterlerdi belkide..şimdi hedefteki araba 5008..onu istiyorum..




  • Şuana kadar honda'dan şaşmadım , Honda'danda asla şaşmayı düşünmüyorum açıkçası belki nissan olarak kuzenine geçiş yapabilirim sonuçta hepsi Japon
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Fransız, Alman... dendiği gibi Çinli de denir. Buradan aşağılama çıkarmak önce kendi yazdığı mesajlara ters düşmek, sonra da konuyu çarpıtmak demektir.

    Burada "Sen" diye hitap etmeniz nezaket kurallarına aykırı. Renault ile Volvo'yu karşılaştırmadım ve bu yönde ima edici mesaj yazmadım. Ama siz özel aracıma laf edecek kadar konuyu çarpıtıyorsunuz.


    "demekki ben o kadar değer vermiyorum renoya "

    SİZDEN RENAULT'A VEYA BAŞKA MARKAYA DEĞER VERMENİZ BEKLENMİYOR, İNSANLARA DEĞER VERMENİZ BEKLENİYOR.





    çinli volvo aşağılamaktır ... çıkıp eskiden volvo'nun güvenliği hakkında yazarken İSVEÇLİ VOLVO diyor muydun üstüne basa basa demiyordun

    e o zaman neyi açıklamak için kıvranıyorsun

    insanlara değer konularına falan girme lütfen bugün faruk nafiz çamlıbel günümde değilim





  • 93 toyota corolla
    2007 opel astra toyotadaki tadı bulamıyorum valla (:
    Araba 35.000 de motor elektroniği arızası var ne çıkacak bakalım.
    Forumdan bir arkadaş, şimdikş nesil araçlar apartman çocukları gibi narin demiş valla katılmamak elde değil (:

    Varsa sorunsuz otomatik vites dizel araç tavsiyeniz, bi dahaki aracım o olur yakında
  • Volvo kitabını yazdı bu işin..

    Gerisi yalan.
  • Hiç öngöremiyorum, Kia Sportage mı Hyundai ix35 mi derken dizel Megane 3 aldım.

    2. el Opel Astra mı sıfır dizel Getz mi derken Chevrolet Aveo aldım.

    Şimdi Megane 3 ü verip 2012 aynısını alim diyorum bir taraftan Aveoyu verip Polo Gti alim diyorum, öbür taraftan yerden yere vurduğum aveonun dizeline mi baksam diyorum, acayip çelişkiler içindeyim
  • Yok ÖTV yok MTV yıldırdılar zaten ama her geçen gün daha da hırslanıyorum

    Arabaya keyif için biniyorum o da haftada bir. Bütün hafta fındık motorlu dizellerin üstünde dolaşmaktan baygınlık geliyor. Ne yaktığı, ikinci elde ne zaman satılacağı, kaç para vergisi olduğu falan umrumda değil, bir daha mı geleceğim kardeşim Dünya'ya.

    Yok az yakacak yok çevreci olacak vs. vs. Adamlar Amerika'da 3500 cc altı araçlara küçük motorlu araç diyorlar ya, Dünya'nın kaymağını onlar yiyor biz de vesairelerle kendimizi avutuyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Fransız, Alman... dendiği gibi Çinli de denir. Buradan aşağılama çıkarmak önce kendi yazdığı mesajlara ters düşmek, sonra da konuyu çarpıtmak demektir.

    Burada "Sen" diye hitap etmeniz nezaket kurallarına aykırı. Renault ile Volvo'yu karşılaştırmadım ve bu yönde ima edici mesaj yazmadım. Ama siz özel aracıma laf edecek kadar konuyu çarpıtıyorsunuz.


    "demekki ben o kadar değer vermiyorum renoya "

    SİZDEN RENAULT'A VEYA BAŞKA MARKAYA DEĞER VERMENİZ BEKLENMİYOR, İNSANLARA DEĞER VERMENİZ BEKLENİYOR.





    çinli volvo aşağılamaktır ... çıkıp eskiden volvo'nun güvenliği hakkında yazarken İSVEÇLİ VOLVO diyor muydun üstüne basa basa demiyordun

    e o zaman neyi açıklamak için kıvranıyorsun

    insanlara değer konularına falan girme lütfen bugün faruk nafiz çamlıbel günümde değilim



    "çıkıp eskiden volvo'nun güvenliği hakkında yazarken İSVEÇLİ VOLVO diyor muydun üstüne basa basa demiyordun"

    Böyle bir mesaj yazmadım. Nereden çıkardınız? Lütfen sallama cümleler kullanmayalım.

    Ayrıca güzel Türkçe'miz adına, sizden yazım ve noktalama kurallarına uymanız bekleniyor.

    Cümlenin baş harfi büyük yazılır. Nokta, virgül vb. işaretler kullanılır. Özel isimler büyük harfle başlar.



    Konuyu kirletmemek ve uzatmamak adına herkese güzel ve mutlu bayramlar.

    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Fransız, Alman... dendiği gibi Çinli de denir. Buradan aşağılama çıkarmak önce kendi yazdığı mesajlara ters düşmek, sonra da konuyu çarpıtmak demektir.

    Burada "Sen" diye hitap etmeniz nezaket kurallarına aykırı. Renault ile Volvo'yu karşılaştırmadım ve bu yönde ima edici mesaj yazmadım. Ama siz özel aracıma laf edecek kadar konuyu çarpıtıyorsunuz.


    "demekki ben o kadar değer vermiyorum renoya "

    SİZDEN RENAULT'A VEYA BAŞKA MARKAYA DEĞER VERMENİZ BEKLENMİYOR, İNSANLARA DEĞER VERMENİZ BEKLENİYOR.





    çinli volvo aşağılamaktır ... çıkıp eskiden volvo'nun güvenliği hakkında yazarken İSVEÇLİ VOLVO diyor muydun üstüne basa basa demiyordun

    e o zaman neyi açıklamak için kıvranıyorsun

    insanlara değer konularına falan girme lütfen bugün faruk nafiz çamlıbel günümde değilim



    "çıkıp eskiden volvo'nun güvenliği hakkında yazarken İSVEÇLİ VOLVO diyor muydun üstüne basa basa demiyordun"

    Böyle bir mesaj yazmadım. Nereden çıkardınız? Lütfen sallama cümleler kullanmayalım.

    Ayrıca güzel Türkçe'miz adına, sizden yazım ve noktalama kurallarına uymanız bekleniyor.

    Cümlenin baş harfi büyük yazılır. Nokta, virgül vb. işaretler kullanılır. Özel isimler büyük harfle başlar.



    Konuyu kirletmemek ve uzatmamak adına herkese güzel ve mutlu bayramlar.

    Saygılar.






    ÇİNLİ VOLVO DİYORSUN ya onu diyorum

    yukarıda bak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*

    Çinli Volvo güvenlik ustası


    zamanında neden İSVEÇLİ VOLVO demiyordun diyorum

    anladın mı yoksa bilmiyorum nasıl anlatayım

    ben foruma küçük harflerle yazmayı seviyorum ne yapayım (aslında yanlış ama sıkılıyorum)

    neyse ... sana da iyi bayramlar





  • marka fanatikliğim yok herhangi bir marka olabilir zaten hepsi gavur
  • only BMW
    mumkunse coupe
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fünfzehn

    Dacia logan , çünkü o arabadan daha üstün

    Dıştan çok güzel, şık ve pahalı görünen araçlar. Kapıyı açınca hayal kırıklığı yaratan fakat: "Bu kadar paraya bundan fazlası olamaz." denen araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    senin abartından başka birşey değil şu yazdıkların

    utanmasan reno ile aynı kefeye koyacaksın volvo'yu

    bu kadar fanatikliğe de pes yani

    mercedes'in çin'de fabrikası var o da mı şimdi taka tuka ?


    Küçümsediğin markayla ilgili olarak bir kaç bilgi vereyim sana.

    -1951 yılında Lardy teknik merkezi kurulmuştur.

    -Lardy'de 10.000'den fazla çarpışma testi gerçekleştirilmiştir.

    -PSA ile birlikte 1969 yılında "Kaza, Biyomekanik ve İnsan Davranış Biçimleri Araştırmaları Laboratuvarı(LAB)"nı kurmuştur.

    -LAB, 1969 yılından bu yana yaklaşık 15.000 kazalı araç analiz etmiştir.

    -Renault tarafından güvenlik alanına her yıl 100 milyon eurodan fazla yatırım yapılmaktadır.

    -Güncel modellerde kullanılan SRP3 koruma sistemi tüm otomobil markaları arasındaki en başarılı koruma sistemlerinden bir tanesidir.

    -Güç limitörlü emniyet kemerleri ilk kez 1995 yılında Renault tarafından kullanılmıştır.

    -Isofix sisteminin geliştirilmesine öncü olmuştur.

    -Euroncap çarpışma testleri ilk kez Renault 12 üzerinde uygulanmıştır.

    -Laguna II ile Euroncap'ten 5 yıldız alan ilk üreticidir.

    -Megane III ile Euroncap'ten tam puan alan ilk üreticidir.

    -2000 yılında "herkes için güvenlik" programı uygulanmaya başlamıştır.

    -Türkiye dahil 23 ülkede sürücüleri, yayaları, çocukları trafik ve güvenlik konusunda bilinçlendirmek amacıyla uyguladığı programlar sayesinde yaklaşık 10 milyon insana eğitim vermiştir.

    vs..

    1955


    Lardy
    http://vimeo.com/7205645



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 6 Kasım 2011; 22:25:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: over and under

    senin abartından başka birşey değil şu yazdıkların

    utanmasan reno ile aynı kefeye koyacaksın volvo'yu

    bu kadar fanatikliğe de pes yani

    mercedes'in çin'de fabrikası var o da mı şimdi taka tuka ?


    Küçümsediğin markayla ilgili olarak bir kaç bilgi vereyim sana.

    -1951 yılında Lardy teknik merkezi kurulmuştur.

    -Lardy'de 10.000'den fazla çarpışma testi gerçekleştirilmiştir.

    -PSA ile birlikte 1969 yılında "Kaza, Biyomekanik ve İnsan Davranış Biçimleri Araştırmaları Laboratuvarı(LAB)"nı kurmuştur.

    -LAB, 1969 yılından bu yana yaklaşık 15.000 kazalı araç analiz etmiştir.

    -Renault tarafından güvenlik alanına her yıl 100 milyon eurodan fazla yatırım yapılmaktadır.

    -Güncel modellerde kullanılan SRP3 koruma sistemi tüm otomobil markaları arasındaki en başarılı koruma sistemlerinden bir tanesidir.

    -Güç limitörlü emniyet kemerleri ilk kez 1995 yılında Renault tarafından kullanılmıştır.

    -Isofix sisteminin geliştirilmesine öncü olmuştur.

    -Euroncap çarpışma testleri ilk kez Renault 12 üzerinde uygulanmıştır.

    -Laguna II ile Euroncap'ten 5 yıldız alan ilk üreticidir.

    -Megane III ile Euroncap'ten tam puan alan ilk üreticidir.

    -2000 yılında "herkes için güvenlik" programı uygulanmaya başlamıştır.

    -Türkiye dahil 23 ülkede sürücüleri, yayaları, çocukları trafik ve güvenlik konusunda bilinçlendirmek amacıyla uyguladığı programlar sayesinde yaklaşık 10 milyon insana eğitim vermiştir.

    vs..

    1955


    Lardy
    Florence Serpette Renault Sécurité Centre Technique de Lardy i>télévimeo
    Florence Serpette Renault Sécurité Centre Technique de Lardy i>télé
    https://vimeo.com/7205645




    copy paste mi bu mudur yani

    volvo nere reno nere yahu yapmayın şunu

    renonun beş yıldızı'nı hyundai'de alıyor


    1944 Safety cage
    1944 Laminated windscreen
    1954 Defroster vents for windscreen
    1956 Windscreen washers
    1957 Anchor points for 2–point safety belts front
    1958 Anchor points for 2–point safety belts rear
    1959 3–point front safety belts standard
    1960 Padded instrument panel
    1964 First rearward–facing child safety seat prototype tested
    1966 Crumple zones front and rear
    1966 Safety door–locks
    1967 Safety belt rear seats
    1969 Inertia reel safety belts
    1971 Reminder safety belt
    1972 3–point safety belts – rear
    1972 Rearward–facing child safety seat
    1972 Childproof locks on rear doors
    1974 Multistage impact absorbing steering column
    1974 Bulb integrity sensor
    1975 Braking system with stepped bore master cylinder
    1978 Child safety booster cushion
    1982 "Anti–submarining" protection
    1986 Three–point safety belt centre rear seat
    1990 Integrated child safety cushion in centre rear seat
    1991 Side Impact Protection System (SIPS)
    1991 Automatic height adjusting safety belt
    1992 Reinforced rear seats in estate models
    1995 Integrated child safety cushion outer rear seats
    1997 ROPS – Roll Over Protection System (C70)
    1998 WHIPS – Whiplash Protection System
    1998 IC – Inflatable Curtain
    2001 SCC – Volvo Safety Concept Car
    2002 RSC – Roll Stability Control
    2003 New Front Structure called Volvo Intelligent Vehicle Architecture (VIVA, S40, V50)
    2003 Rear seat belt reminders (in S40 and V50)
    2003 IDIS – Intelligent Driver Information System (in S40 and V50)
    2003 Inauguration of Volvo's Traffic Accident Research Team in Bangkok
    2004 BLIS – Blind Spot Information System (in S40 and V50)
    2005 Introduction of DMIC (Door Mounted Inflatable Curtain, new Volvo C70)
    2006 PCC – Personal Car Communicator (S80)
    2006 CWBS – Collision Warning with Brake Support (S80)
    2007 PPB – Power Park Brake (S80)
    2007 DAC – Driver Alert Control (V70, XC70)
    2009 City Safety – Automatically stop car at speeds below 19 mph (31 km/h) if obstruction is detected in front of car (XC60)
    2010 Pedestrian Detection with auto brake (New S60)




    .




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.