Şimdi Ara

Bir otomobilde ne olmasını isterdiniz ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
142
Cevap
1
Favori
3.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir de topaç arabaya binmek istiyorum. İki dev teker arasında dengede duran, silindirik otomobil. İki kapı, iki kişilik, bit kadar. Kapısı tekerin içinden açılıyor. Tekerin içinden geçerek arabaya biniyorsun. Aluminyum uzay şase. 5 noktadan bağlantılı emniyet kemeri. 2 adet bağımsız elektrik motoru. Biri bir tekere, biri diğer tekere. Yön verme, diferansiyel, tüm hareket görevleri bu motorlarda. Tekerler kamber açılı. Aslen direksiyona bile gerek yok. Joystick ile kontrol edilir; ama evin ikinci aracı olacağından, arabadan inip buna bindiğinizde afallamak mümkün. O yüzden direksiyon gaz-fren koyalım hatırınız için. 150km menzil. Plastik kaporta. İstersen üstünü aç, istersen yanlarını sök, istersen komple kapalı gez. Keyif senin.

    Yerden yüksekliğinin normal araba kadar olduğunu, teker çaplarının bu kadar büyük olmadığını, bu en, belki biraz daha dar yapıp iki koltuk sığdırdığını, kaportalı olduğunu, üçgen şeklindeki teker içi boşluğunun çok daha geniş olduğunu ve kapısının orada olduğunu düşünün:

     Bir otomobilde ne olmasını isterdiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 15 Ocak 2013; 11:47:52 >




  • Şu anda bir otomobil alacak olsam önceliklerim; navigasyon ekranı, alaşım jant ve hız sabitleyici olur..
  • Bi-xenon, cam tavan, 18 jant, koltuk ısıtma ama kumaş koltukta :)), spor koltuk, otomatik vites, çok fonksiyonlu direksiyon.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.C.k.

    Böyle olmasın da :)

     Bir otomobilde ne olmasını isterdiniz ?





  • Kimsede olmayan seyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük aynalar, düşük dönüş çapı en fazla 10m, düz arka zemin, sedan değilse kızaklı arka koltuklar, verimli ve okunaklı yol bilgisayarı, ayarlanabilir süspansiyon sistemi, kör nokta aynası veya uyarısı, gerçekten çalışan soğutmalı torpido, kapaklı ön-arka kol dayama, uzaktan bagaj açma, uzaktan kumanda üstünde panik alarmı, elektirkle katlanan aynalar, ön-arka park sensörüne marşpiye sensörleri...
  • Bir Arabadaki Olmasını İstediğim Sem Sert Bİr Süspansiyon Sistemi İle Havalı Süspansiyonlu İyi Organize Edilmiş Son Kalite Yumuşacık Koltuklar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lınc -- 15 Ocak 2013; 18:27:20 >
  • fren ve direksiyon olsun isterdim
  • Araba tasarımları çok garip bi hal alıyor artık. İleriki senelerde eski araba tasarımları gibi araba üretilmeyecek diye korkuyorum.
    Tek isteğim odur.Gerisi paraya bakar
  • IQ testi yapıp bazı gerzekleri trafiğe çıkarmasın. İki kelimeyi bir araya getirip konuşamaz, ama paldır küldür gidiyorlar.
  • Bu navigasyonlarda hız ölçer bulunuyor mu ? Bu navigasyon bizi mesela şehir içindeyken 50 yi geçince bizi uyarsa hatta frenlese ?
  • kesinlikle şu araçlara koydukları ekranları biraz geliştirsinler ya adamlar araba yapıyorlar 3310ekranı koyuyorlar ben aracıma 5bin euro ekstra para vericem iphone kadar ekran verecekler cok saçma hatta bir büyüğüne (navi) 10bin eurolara çıkıyor

    benim düşüncem söksünler o ekranları kullanıcıya paket önersinler samsung apple vs vs istediğin markanın tabletini entegre etsinler
  • İşte size gayet de mümkün ve faydalı bir proce;

    Sporcuların sıcak suya atıp ısıttıkları el ısıtıcılarında olduğu gibi, motor sıcaklığı 90 derece iken motor kapatılınca sistem devreye girse ve o sıcaklığı bir depoda suyla hapsetse. Sonra ihtiyaç anında, özellikle kışın şak diye 90 derece sıcak suyu vererek direksiyon, vites, koltuk, camlar yani ısıtılacak ne kadar şey varsa ısıtsa fena olmaz mı?

    Tabii böylece yakıttan da tasarruf sağlanabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erci541 -- 15 Ocak 2013; 23:26:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erci541

    İşte size gayet de mümkün ve faydalı bir proce;

    Sporcuların sıcak suya atıp ısıttıkları el ısıtıcılarında olduğu gibi, motor sıcaklığı 90 derece iken motor kapatılınca sistem devreye girse ve o sıcaklığı bir depoda suyla hapsetse. Sonra ihtiyaç anında, özellikle kışın şak diye 90 derece sıcak suyu vererek direksiyon, vites, koltuk, camlar yani ısıtılacak ne kadar şey varsa ısıtsa fena olmaz mı?

    Tabii böylece yakıttan da tasarruf sağlanabilir.



    ısı enerjisini en gelişmiş yalıtım sistemleri bile en fazla 4-5 saat sıcak tutabilir bunun yerine webasto sisteleri var evet yakıt harcıyor ancak hem aracı hem motoru ısıtıyor ve zaman ayarlı olduğu için sizi hazır bekliyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nrglife

    quote:

    Orijinalden alıntı: LionTech16

    quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Çok zor bir şey istemiyorum, ön cam da aynı arka gibi rezistanslı olsun.. Motor ısınana kadar önümüzü doğru düzgün göremiyoruz..

    Bu şu anda kullanılıyor zaten. Üst sınıf araçların ön camları da rezistanslıdır fakat gözle görülemeyecek derecede incedir. Şeffaf olan malzemeler ile, camı komple sarar. Çalıştığı ise gözle hissedilemez çünkü arka cam gibi şeritler olmaz, çok ince fakat çok sık şekilde iki camın arasına konulmuştur.

    http://www.trakyacam.com.tr/Otomotiv_Camlar/tr/otomotiv_camlari_hakkinda.htm (Renault Ford Toyota Fiat ve BMW'ye cam üretiyor.)

    Donanım olarak hangi araçlarda olduğunu tam bilemiyorum binek A, B, C sınıflarında.

    http://www.olimpia.com.tr/U114.php

    Ön cam ısıtma 2010 Mazda 3'te vardı.

    ön cam ısıtma ne ya su buguyu cozme vs dıyorsanız o 2001 model brava da bıle vardı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UğurDankı

    quote:

    Orijinalden alıntı: erci541

    İşte size gayet de mümkün ve faydalı bir proce;

    Sporcuların sıcak suya atıp ısıttıkları el ısıtıcılarında olduğu gibi, motor sıcaklığı 90 derece iken motor kapatılınca sistem devreye girse ve o sıcaklığı bir depoda suyla hapsetse. Sonra ihtiyaç anında, özellikle kışın şak diye 90 derece sıcak suyu vererek direksiyon, vites, koltuk, camlar yani ısıtılacak ne kadar şey varsa ısıtsa fena olmaz mı?

    Tabii böylece yakıttan da tasarruf sağlanabilir.



    ısı enerjisini en gelişmiş yalıtım sistemleri bile en fazla 4-5 saat sıcak tutabilir bunun yerine webasto sisteleri var evet yakıt harcıyor ancak hem aracı hem motoru ısıtıyor ve zaman ayarlı olduğu için sizi hazır bekliyor

    @Uğur kardeşim,

    Bu dediğim sistem termos sistemi gibi sıcak su şeklinde ısıyı içinde hapsetmiyor. Aşırı doymuş Sodyum Asetat kristalleri belli bir süre kaynatılıp normal bir şekilde soğumaya bırakıldığında içinde sıcaklığı hapsediyor. Daha sonra el ısıtıcılarının içinde de bulunan metal diskin bükülmesi yoluyla kimyasal tepkime başlatılıyor ve kimyasal bir reaksiyon ortaya çıkıyor ve bu sodyum asetat kristallerinde saklı olan ısı 30-40 dakika ve hatta daha fazla bir süre boyunca açığa çıkıyor. Açığa çıkan sıcaklık da 50-55 derece civarlarında oluyor.

    Yani sıcaklık fiziksel olarak değil de kimyasal olarak saklanıyor. Dolayısıyla 4-5 saat bekleme süresi diye birşey yok. Metal diski ne zaman bükersen, istersen 10 gün sonra o zaman sıcaklık açığa çıkıyor. Webasto falan bunun yanında çok düz mantık kalır.




  • mangal & kömür & çıra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halley yıldızı

    mangal & kömür & çıra

    işte bu ahah
  • 1000 cc olcak 250 bg olcak 500 tork olcak 2 litre yakcak

    böle bir araç isterdim
  • Kornaya bağlı fren sistemi olsa kazaların ciddi oranda azalacağını düşünüyorum.

    Kazık fren yapıp, dönmeye başladıktan sonra sinyal yakan arkadaşlar için, dönüş esnasında sinyal kolunun çalışmamasını istiyorum.

    Yavaş giderken müzik sesinin sona kadar açılamadığı araçlar istiyorum.

    Sosyal mesajları kendine saklamaları için arka camı olmayan araçlar istiyorum.
    ...
    ..
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aktuz -- 16 Ocak 2013; 13:37:26 >
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.