Şimdi Ara

Bir markanın iki farklı ülkede bulunan fabrikalarında üretim kalitesi açısından çok fark var mıdır? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
2.546
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vardır hocam, birincisi fabrikada kullanılan robotize sistemler aynı kalitede mi ? fabrika aynı kalitede mi ? işçiler aynı kalitede mi ? bunların hepsi soru işareti, ikincisi birinde aracı yapan mühendisler işin başında diğerinde o mühendisten güya eğitim almış mühendisler.
    _____________________________
  • Fabrikanın üretim tekniğine göre değişebileceğine inanıyorum bir çok montajı ve kaynağı işçilerin yaptığı fabrikada bence fark olur..
    _____________________________

    ▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ☾☆ | Togg | ☾☆ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
    [2024] Togg T10X V2 | [2012] Opel Astra J Cosmo | [2012] VW Polo 1.6 TDI DSG | Samsung Galaxy Z Fold 6 | Huawei P30 Pro | Huawei GT3 Pro | Sony PS4 20. Yıl Özel Sürümü | Sony PS5 Pro | Vestel 43UD9300 | Vestel 65O9930 | AMD Ryzen 9 7900X3D | Asus TUF Gaming X670E-Plus | Corsair 64GB DDR5 RAM | MSI 1 TB Spatium M480 | Nvidia 12GB GeForce RTX 4070Ti
  • bütün faktör işçide biter kim ne derse desin ben yıllarca bu işin için lise hayatımdada ünidede iş hayatımdada otomobil fabrikalarında geçirdim.

    makina isterse milimlik hata yapsın . yıllardır aynı parçayı takan operatör el alışkanlığı sayesinde parçada tolerans veya fikstür hatalarının olduğunu anında anlar.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: punk89

    Soru başlıkta yazılı fark var mıdır? varsa neden?

    hak veren olurmu bilmiyorum ama ben şöyle düşünüyorum ülkelerin ve o ülkelerin insanlarının iş ahlakları değişkenlik gösteriyo kesinlikle.mesela bir almanla bir türkün yada yunanlının yahut bir rusun işine gösterdiği özen farklı oluyo genele vurduğunuz zaman.en basitinden forumda kaç kişinin canı yanmış servislerden ve sorumsuz umursamaz servis ustalarından sizde görüyosunuz.akrabalarımın yarısı almanyada yaşadığı için ordan örnek vereyim bir alman sıktığı vida yerine sımsıkı oturmadan asla bırakmaz sıkmayı çünkü o aracın can taşıyacağının bilincindedir.ama bir türk yada bir rus için aynı kesinlikte konuşamıyorum takdir edersiniz

    mesela meksika üretimi bir jettayla bir passatın aynı kaliteye sahip olacağına kesinlikle inanmıyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alkgs -- 10 Eylül 2012; 0:50:33 >
    _____________________________




  • mesela meksika üretimi jettasıyla birbirinin kopyası olan passat arasındaki farkı ele alın...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    mesela meksika üretimi jettasıyla birbirinin kopyası olan passat arasındaki farkı ele alın...



    farklı iki segment araçları kıyaslayamazsınız..
    örnek olarak corolla ve avensis kalite olarak aynı olmaz olamaz çünkü segment farkı vardır..
    _____________________________
    Seviyeli bir forumda ciddi konular konuşulur.
    Ergenlerin cirit attığı bir forumda benim seviyem ancak bu kadar olur...
    Her mesajımı ciddiye almayın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    mesela meksika üretimi jettasıyla birbirinin kopyası olan passat arasındaki farkı ele alın...



    farklı iki segment araçları kıyaslayamazsınız..
    örnek olarak corolla ve avensis kalite olarak aynı olmaz olamaz çünkü segment farkı vardır..

    golf ?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

    quote:

    Orijinalden alıntı: AirDream

    mesela meksika üretimi jettasıyla birbirinin kopyası olan passat arasındaki farkı ele alın...



    farklı iki segment araçları kıyaslayamazsınız..
    örnek olarak corolla ve avensis kalite olarak aynı olmaz olamaz çünkü segment farkı vardır..

    golf ?



    aynı şey segmentleri aynı ama üretim ve satış amaçları farklı golf de kıyaslanmaz birisi efsane olmuş milyonların tercihi her halde dandik yapmaz

    aurisle corollanın içi aynı mı

    bu kıyaslamayı doğru yapmak için jettanın almanya üretimi olması gerek o zaman almaya üretimimi yoksa meksika üretimimi iyi tartışması yapıabilir...

    örnek olarak corolla farklı ülkelerde aynı kasa ile üretiliyor ben iç malzemede farklılık göremiyorum sadece donanım ve motor çeşitleri farklı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avensis42 -- 10 Eylül 2012; 3:20:49 >
    _____________________________
    Seviyeli bir forumda ciddi konular konuşulur.
    Ergenlerin cirit attığı bir forumda benim seviyem ancak bu kadar olur...
    Her mesajımı ciddiye almayın...




  • Mesela Meksika'da gemiye biniyorlar, yarısının bileti yok. Bilet mi alınıyordu diyenler var. Yolcuların yarısı uyukluyor. Biletçi dolaşırken sonunda o da bitap düşüyor. Gemi yanaşınca da kimse inmek istemiyor. Biletçi kalkıyor "haydi inin... haydi inin"...

    Şimdi böyle bir ülkede işe giden adamın halet-i ruhiyesi bir başka ülkeye göre farklı olacaktır. :)

    Arabacı abilere sorarsanız her yerde aynı kalite standartlarını uyguladıklarını söyler, gazetelerle dergilere de bu konudaki titizliklerinden bahsederler. Politik laftırlar. Zaten bu kurumlarda hiç bir çalışanın kendi mesleki fikrini söylemek insiyatifi yoktur. Geçtiğimiz otuz sene içinde üretimdeki kişiler de giderek bir hat aygıtı haline getirlmiştir. tasarlayan ve mühendislerle kullanıcılar arasındaki iletişim planlı şekilde koparılmışıtır. Bugün sektördeki hiç bir mühendis mesela ar-ge hedeflerine hangi yüzdeyle ulaşabildiğindn bahsedemez, yoksa ertesi gün kapının önünde buluverir kendisini.

    Tasarım açısından bakarsak pek çok parçayı yanlış takılamayacak şekilde tasarlamak mümkündür.
    Ancak otomotivde işçilik-yoğun pek çok detay vardır. Bunlar contalar, seviyesinde doldurulması gereken sıvılar, elle yapılan anti-pas uygulamaları, vaksla ne eksik ne fazla doldurulması geeken kesitler, far ayarı ve üretim hattı zamanlamasına göre çok uzun süren ön düzen ayarlarıdır. Öyle ki fabrikadaki ön düzen ayarı arabanın hayatı boyunca göreceği yapılmış en kötü ön düzen ayarı olabilir.

    Tekrar tasarım açısından; Mesela bir parça da "sıkı geçme" de denilen kendiliğinden hizalanan tırnaklı detaylar kullanmak mümkündür. Ama her detayıın avantaj ve dezavantajı vardır. Eğer işçinize veya çok önemli olan vida kalitenize güvenebiliyorsanız yerine göre tırnaklı esnek yapılardansa çok noktadan vidalı yapılar tasarlayabilrsiniz. Bu taraftan bakılınca kalite daha tasarım aşamasında kazanılmış veya kaybedilmiş olur.

    Yani otomobil nereden bakarsanız bakın pek çok insanla yapılan bir iş. Bu da ülkedeki lojistik yapının kalitesinden, insanlarıının el becerilerine kadar her şeyden etkilenmesinin sebebi. Bir ülkede taşımacılık sadece kara yoluyla yapılıyor, trafikten ve ikliimlerden azami şekilde etkileniyrsa bir aksilik durumunda yedek stoklar tükendiğinde geri çevrilen mallar üretimin durmaması için üretime alınabiliyor. Vida kalitesi kimsenin aklına gelmez ama üretimin durduğunu bütün sermayedarlar farkeder. Bu noktada ahlaki yapı, üretimin yapıldığı toplumda insaların hayatlarında nelere önem verdikleri neleri önemsemedkleri belirleyici oluyor.

    Üretimdeki uçurumları gördükçe six-sigma, toplam kalite gibi yöntem sözlükleri giderek daha çok uykumu getirmeye başladılar.




  • İthal Megane ile yerli Megane arasında çok çok ciddi farklar var.

    -İthal olan lazer kaynak, yerli olan değil.

    -İthal olanın konsol kısmı yumuşak plastik, yerlilerde sert plastik

    -İthal olanın orta havalandırma kanalları kapatılabiliyor, yerlinin ki kapatılmıyor

    -İthal olanın koltuk dolgusu daha sert, yerlininki fazlaca yumuşak

    -İthalde stepneye bagajdan, yerlide arabanın altından ulaşılıyor

    -İthalde hız kadranı dijital, yerlide analogdur

    -İthalde konsoldaki ince çita yumuşak plastiğe monte edildiği için ses yapma şansı düşüktür, yerlide bu parça sert plastik üzerinde olduğu için ses yapma lansı daha yüksektir

    -Bir dönem yerlilerin deposundan yakıtın sallanma sesi gelirdi, ithallerde yoktu

    farkları bilen birisi çoğaltabilir.
    _____________________________
  • Sevdiğim güzel bir söz var "correlation isn't causation" diye.

    Yani evet iki farklı ülkede üretilen araçlar arasında kalite anlamında farklar olabilir ama bunun sebebi farklı ülkelerde-fabrikalarda üretilmeleri değil farklı pazarlar için üretilmeleridir.

    Yoksa bugünün dünyasında her firma her yerde her kalitede ürün üretebilir.

    Medyada yer alan x ülkedeki fabrika y ödülü kazandı, en iyi fabrika seçildi vs diye özetlenebilecek haberlerde ürün kalitesiyle değil, üretim verimliliği ile ilgilidir, şirket içi bir şeydir, tüketiciye yansıması hemen hemen yoktur...
  • Markadan markaya değişir. Örneğin Mercedes'in TR'de üretilen Kamyon ve Otobüslerinde olumsuz yönde fark olmaz.
    _____________________________
    R 1 3 5 
    ╚╬╬╣ 
       2 4 6
  • Kesinlikle malın üretildiği ülkeye göre işçilik kalitesi değişir..

    "Değişmiyor, markanın standartları var" diyen arkadaşlara şunu söylemek lazım, markanın kendi standartları , aracın üretildiği fabrikada belli bir işçilik kalitesinden daha kötü üretilmesini engeller, o kadar..

    Almanya üretimi Golf'ü inceleyin, arkasından Meksika üretimi Jetta'yı inceleyin... Herhangi bir Jetta'da 5 dakika içinde 5'den fazla işçiye bağlı işçilik hatası bulup gösterebilirim... Ama Golf'te ya bulamam, ya da uzun uzun arayıp bir iki tane çıkartırım zorla...




    Forumdaki genç arkadaşlar, herşeyin "olması gereken" kısmını düşünüp gerçek diye kabul ediyorlar.. Oysa ki farklı kültürler arasında o kadar çok "kaliteli iş çıkarma" algısı farkı var ki .. Bunu anlamanız için örneklemek gerekir, Aramızda ithalat yapan insanlar olduysa ne demek istediğimi çok iyi anlarlar..

    Örneğin: Çin kültüründe bir ürünü kopyalamak marifettir, Avrupa kültüründe değildir.. Bir çinliye sen bu arabayı kopyalayıp aynısını yapmışsın, bu nasıl iş diye sorarsan.. Karşındaki çinli çok mutlu olur ve sana bu güzel sözlerinden ötürü teşekkür eder...
    Örneğin: Çindeki bir fabrikadan 10 cm - 8 cm boyutlarında bir kalas ithal ediyor olun... Yani 10a 8 kaba tarifiyle... Bir gün size o kalaslar 10a 9 gelsin... Arayıp Çindeki fabrikayı sorarsanız bu ürünler niye farklı geldi diye; Size vereceği cevap şu olur: "Senin istediğin boyutlardan azını göndermedik ki kızıyorsun, daha fazlasını gönderdik, kızmaya ne hakkın var"
    Örneğin: Fransızlarda aşırı kibir vardır, bu yüzden ürettikleri iş de böyledir... Mutlaka ve mutlaka herkesten farklı bir tarafı olmasını isterler, iyi veya kötü mutlaka herkesten farklı birşey sokuştururlar işin içine... Fransız arabalarına bakınca bize saçmasapan gelen detaylar bulmamızın sebebi budur.. Bize göre saçmasapandır, ama adamlara göre farklılıktır...

    vs...vs... vs...

    Sonuç olarak:

    - Hangi markayı aldığına baktığın kadar, "nerede üretiliyor"a da bakman gerekiyor..
    _____________________________
    BMW 3.20 D M Package 2012 - 2.0 D 184hp - 380nm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Mesela Meksika'da gemiye biniyorlar, yarısının bileti yok. Bilet mi alınıyordu diyenler var. Yolcuların yarısı uyukluyor. Biletçi dolaşırken sonunda o da bitap düşüyor. Gemi yanaşınca da kimse inmek istemiyor. Biletçi kalkıyor "haydi inin... haydi inin"...

    Şimdi böyle bir ülkede işe giden adamın halet-i ruhiyesi bir başka ülkeye göre farklı olacaktır. :)

    Arabacı abilere sorarsanız her yerde aynı kalite standartlarını uyguladıklarını söyler, gazetelerle dergilere de bu konudaki titizliklerinden bahsederler. Politik laftırlar. Zaten bu kurumlarda hiç bir çalışanın kendi mesleki fikrini söylemek insiyatifi yoktur. Geçtiğimiz otuz sene içinde üretimdeki kişiler de giderek bir hat aygıtı haline getirlmiştir. tasarlayan ve mühendislerle kullanıcılar arasındaki iletişim planlı şekilde koparılmışıtır. Bugün sektördeki hiç bir mühendis mesela ar-ge hedeflerine hangi yüzdeyle ulaşabildiğindn bahsedemez, yoksa ertesi gün kapının önünde buluverir kendisini.

    Tasarım açısından bakarsak pek çok parçayı yanlış takılamayacak şekilde tasarlamak mümkündür.
    Ancak otomotivde işçilik-yoğun pek çok detay vardır. Bunlar contalar, seviyesinde doldurulması gereken sıvılar, elle yapılan anti-pas uygulamaları, vaksla ne eksik ne fazla doldurulması geeken kesitler, far ayarı ve üretim hattı zamanlamasına göre çok uzun süren ön düzen ayarlarıdır. Öyle ki fabrikadaki ön düzen ayarı arabanın hayatı boyunca göreceği yapılmış en kötü ön düzen ayarı olabilir.

    Tekrar tasarım açısından; Mesela bir parça da "sıkı geçme" de denilen kendiliğinden hizalanan tırnaklı detaylar kullanmak mümkündür. Ama her detayıın avantaj ve dezavantajı vardır. Eğer işçinize veya çok önemli olan vida kalitenize güvenebiliyorsanız yerine göre tırnaklı esnek yapılardansa çok noktadan vidalı yapılar tasarlayabilrsiniz. Bu taraftan bakılınca kalite daha tasarım aşamasında kazanılmış veya kaybedilmiş olur.

    Yani otomobil nereden bakarsanız bakın pek çok insanla yapılan bir iş. Bu da ülkedeki lojistik yapının kalitesinden, insanlarıının el becerilerine kadar her şeyden etkilenmesinin sebebi. Bir ülkede taşımacılık sadece kara yoluyla yapılıyor, trafikten ve ikliimlerden azami şekilde etkileniyrsa bir aksilik durumunda yedek stoklar tükendiğinde geri çevrilen mallar üretimin durmaması için üretime alınabiliyor. Vida kalitesi kimsenin aklına gelmez ama üretimin durduğunu bütün sermayedarlar farkeder. Bu noktada ahlaki yapı, üretimin yapıldığı toplumda insaların hayatlarında nelere önem verdikleri neleri önemsemedkleri belirleyici oluyor.

    Üretimdeki uçurumları gördükçe six-sigma, toplam kalite gibi yöntem sözlükleri giderek daha çok uykumu getirmeye başladılar.


    Mükemmel.
    _____________________________
    *HP nin yırtına yırtına RPM'le geleni değil, yuksek hacmin alt devirlerdeki torkuyla sessiz sedasiz geleni makbuldur.

    W220 S500L V8 Automat. (Satıldı)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    İthal Megane ile yerli Megane arasında çok çok ciddi farklar var.

    -İthal olan lazer kaynak, yerli olan değil.

    -İthal olanın konsol kısmı yumuşak plastik, yerlilerde sert plastik

    -İthal olanın orta havalandırma kanalları kapatılabiliyor, yerlinin ki kapatılmıyor

    -İthal olanın koltuk dolgusu daha sert, yerlininki fazlaca yumuşak

    -İthalde stepneye bagajdan, yerlide arabanın altından ulaşılıyor

    -İthalde hız kadranı dijital, yerlide analogdur

    -İthalde konsoldaki ince çita yumuşak plastiğe monte edildiği için ses yapma şansı düşüktür, yerlide bu parça sert plastik üzerinde olduğu için ses yapma lansı daha yüksektir

    -Bir dönem yerlilerin deposundan yakıtın sallanma sesi gelirdi, ithallerde yoktu

    farkları bilen birisi çoğaltabilir.

    daha önce de yazmıştım bir daha yazayım..arabam.com yerli megane ile ithal megane arasında şöför tarafındaki kapıda tam 7 fark bulmuşlardı...hatta yazının sonunda bir kapıda 7 fark varsa gerisinin siz düşünün diye not düşmüşlerdi...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Kesinlikle malın üretildiği ülkeye göre işçilik kalitesi değişir..

    "Değişmiyor, markanın standartları var" diyen arkadaşlara şunu söylemek lazım, markanın kendi standartları , aracın üretildiği fabrikada belli bir işçilik kalitesinden daha kötü üretilmesini engeller, o kadar..

    Almanya üretimi Golf'ü inceleyin, arkasından Meksika üretimi Jetta'yı inceleyin... Herhangi bir Jetta'da 5 dakika içinde 5'den fazla işçiye bağlı işçilik hatası bulup gösterebilirim... Ama Golf'te ya bulamam, ya da uzun uzun arayıp bir iki tane çıkartırım zorla...




    Forumdaki genç arkadaşlar, herşeyin "olması gereken" kısmını düşünüp gerçek diye kabul ediyorlar.. Oysa ki farklı kültürler arasında o kadar çok "kaliteli iş çıkarma" algısı farkı var ki .. Bunu anlamanız için örneklemek gerekir, Aramızda ithalat yapan insanlar olduysa ne demek istediğimi çok iyi anlarlar..

    Örneğin: Çin kültüründe bir ürünü kopyalamak marifettir, Avrupa kültüründe değildir.. Bir çinliye sen bu arabayı kopyalayıp aynısını yapmışsın, bu nasıl iş diye sorarsan.. Karşındaki çinli çok mutlu olur ve sana bu güzel sözlerinden ötürü teşekkür eder...
    Örneğin: Çindeki bir fabrikadan 10 cm - 8 cm boyutlarında bir kalas ithal ediyor olun... Yani 10a 8 kaba tarifiyle... Bir gün size o kalaslar 10a 9 gelsin... Arayıp Çindeki fabrikayı sorarsanız bu ürünler niye farklı geldi diye; Size vereceği cevap şu olur: "Senin istediğin boyutlardan azını göndermedik ki kızıyorsun, daha fazlasını gönderdik, kızmaya ne hakkın var"
    Örneğin: Fransızlarda aşırı kibir vardır, bu yüzden ürettikleri iş de böyledir... Mutlaka ve mutlaka herkesten farklı bir tarafı olmasını isterler, iyi veya kötü mutlaka herkesten farklı birşey sokuştururlar işin içine... Fransız arabalarına bakınca bize saçmasapan gelen detaylar bulmamızın sebebi budur.. Bize göre saçmasapandır, ama adamlara göre farklılıktır...

    vs...vs... vs...

    Sonuç olarak:

    - Hangi markayı aldığına baktığın kadar, "nerede üretiliyor"a da bakman gerekiyor..

    o iscilik hatalari olmasi istendigi icin var. iscinin bilmeden yaptigi hatalar degiller.

    beyler,,,

    kim ne kadar bu isin icinde bilmiyorum ama, o vidanin kalitesi de, o vidanin ne kadar sikilmasi gerektiginin bilgisi de kayit altinda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tercihler
    Hankook Ventus S1 Evo/Yokohama A.Drive

    Vorsprung durch Technik




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    Kesinlikle malın üretildiği ülkeye göre işçilik kalitesi değişir..

    "Değişmiyor, markanın standartları var" diyen arkadaşlara şunu söylemek lazım, markanın kendi standartları , aracın üretildiği fabrikada belli bir işçilik kalitesinden daha kötü üretilmesini engeller, o kadar..

    Almanya üretimi Golf'ü inceleyin, arkasından Meksika üretimi Jetta'yı inceleyin... Herhangi bir Jetta'da 5 dakika içinde 5'den fazla işçiye bağlı işçilik hatası bulup gösterebilirim... Ama Golf'te ya bulamam, ya da uzun uzun arayıp bir iki tane çıkartırım zorla...




    Forumdaki genç arkadaşlar, herşeyin "olması gereken" kısmını düşünüp gerçek diye kabul ediyorlar.. Oysa ki farklı kültürler arasında o kadar çok "kaliteli iş çıkarma" algısı farkı var ki .. Bunu anlamanız için örneklemek gerekir, Aramızda ithalat yapan insanlar olduysa ne demek istediğimi çok iyi anlarlar..

    Örneğin: Çin kültüründe bir ürünü kopyalamak marifettir, Avrupa kültüründe değildir.. Bir çinliye sen bu arabayı kopyalayıp aynısını yapmışsın, bu nasıl iş diye sorarsan.. Karşındaki çinli çok mutlu olur ve sana bu güzel sözlerinden ötürü teşekkür eder...
    Örneğin: Çindeki bir fabrikadan 10 cm - 8 cm boyutlarında bir kalas ithal ediyor olun... Yani 10a 8 kaba tarifiyle... Bir gün size o kalaslar 10a 9 gelsin... Arayıp Çindeki fabrikayı sorarsanız bu ürünler niye farklı geldi diye; Size vereceği cevap şu olur: "Senin istediğin boyutlardan azını göndermedik ki kızıyorsun, daha fazlasını gönderdik, kızmaya ne hakkın var"
    Örneğin: Fransızlarda aşırı kibir vardır, bu yüzden ürettikleri iş de böyledir... Mutlaka ve mutlaka herkesten farklı bir tarafı olmasını isterler, iyi veya kötü mutlaka herkesten farklı birşey sokuştururlar işin içine... Fransız arabalarına bakınca bize saçmasapan gelen detaylar bulmamızın sebebi budur.. Bize göre saçmasapandır, ama adamlara göre farklılıktır...

    vs...vs... vs...

    Sonuç olarak:

    - Hangi markayı aldığına baktığın kadar, "nerede üretiliyor"a da bakman gerekiyor..

    herkesten farklı saçma sapan detaylar deyince aklıma 208 in gösterge paneli geldi
    _____________________________




  • iphone çin malı kötu mu?...
    _____________________________
  • Bencede farklılık var.
    1-Satılacak ülkeye göre farklı MALZEME kalitesinde üretim var

    2-Aynı aracı farklı ülkelerde üretenler arasında azda olsa işçilik farkı var.

    Yukarıda sayılan yerli megane ile ithal megane farkları lazer kaynak dışında tamamen pazara göre üretimden kaynaklanıyor.

    Yani aynı fabrikada üretilen avrupaya gidecek aracın Soketleri vidaları kumaşları 1.sınıf olabiliyorken aynı araç ülke içine 2.sınıf malzemeyle üretiliyor aynı konsol aynı vida yerleri ama malzeme kalitesi farklı.

    İstenilse ülke içinede kaliteli araç pazarlanır ama o zaman kimi SÖMÜRECEKLER..Bu nedenle fabrika bizde olmasına rağmen Avrupaya daha kaliteli parçlardan oluşan araba ihraç edilirken iç piyasaya daha düşük kalitede parçalardan üretilen araç satılıyor gibime geliyor.

    Aynı şeyi avrupanında yaptığını düşünüyorum o vidayı özenle sıkan almanın fransızın aynı özeni Türkiyeye gelecek araç için göstermediğini düşünüyorum.Ayrıca orada geri gelen araç parçalarını ve oranın 2.sınıf malzemelerini bizlere satılacak araçlara takıldığını düşünüyorum
    _____________________________
    Özel Mesajlar bende kapalı maalesef...




  • baslikta cok fark olur mu denmis, biz olmaz diyoruz ama hala gelip vidayi ya da milimlik kalip sapmasini anlatan var.

    tolerans her seyde vardir beyler,, sizin anlattiklariniz toleranstir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Tercihler
    Hankook Ventus S1 Evo/Yokohama A.Drive

    Vorsprung durch Technik
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.