Şimdi Ara

Bir kararsızlık içindeyim ...Ustalar kıyaslarmısınız

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
3.097
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar araç alacam ama ? kararsızım

    1 hyundai accent 2004-2005 dizel yada benzinli olanımı
    2 1998 model opel vectra cd b kasa olanımı
    3 son olarakta honda 1998-1999 civic mi

    siz olsanız hangisini tercih edediniz yada tecih sebebiniz ne olurdu bütçem 13.000 tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suker -- 12 Aralık 2010; 17:35:39 >



  • ben olsam ;
    1- accent -daha yeni olduğu için,
    2- honda - tabiki honda olduğu için,
    3- vectra -daha eski olduğu ve diğerlerinden daha fazla yakacağı için,
    saygılar

    edit,
    başlıkta "ustalar" yazıyormuş, haddim olmayarak cevap verdim, sadece fikir yürüttüm kendimce
    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rozek -- 12 Aralık 2010; 18:34:58 >
    _____________________________
    GA 770TA-UD3--955b.e+venomous x--2x4gb hi level 1333--hd3850--rc692--inca 20'
    BURSASPOR
  • Accent en mantıklı seçim olacaktır. Kesinlikle Civic almazdım apaçi otomobili oldu. Ah şu NFS Underground belası. Millet oyuncağa çevirdi Honda'ları.
    _____________________________
    08' Fiat Bravo 1.4 T-Jet Emotion Lav Kırmızı
  • Tam benim konum
    Aynı durumdayız ve ben Vectra araştırıyorum.
    Tercih sırası ise şöyle.
    1-Opel Vectra, D sınıfı ve sağlam olduğu için.
    2- Honda Civic, Honda olduğu için ama temizini bulmak zor, çakal kasa bmw lerin kaderine benzedi bu modeller.
    3-Hyundai Accent, B sınıfı ve dar olduğu üstelik sağlam olmadığı için.
    _____________________________

    2000 NISSAN Primera 1.6 Comfort Metalik Gümüş
    [lokal piyasası var]
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engişdene

    Tam benim konum
    Aynı durumdayız ve ben Vectra araştırıyorum.
    Tercih sırası ise şöyle.
    1-Opel Vectra, D sınıfı ve sağlam olduğu için.
    2- Honda Civic, Honda olduğu için ama temizini bulmak zor, çakal kasa bmw lerin kaderine benzedi bu modeller.
    3-Hyundai Accent, B sınıfı ve dar olduğu üstelik sağlam olmadığı için.





    +1
    _____________________________
  • honda temizini zor bulursun.hondayla opel o yıllar için kıyaslanamaz bile.
    Accent az yakar çok kaçar ama güvenlik olarak pek birşey diyemem.
    opel yakar ve karşılığını fazlasıyla verir fakat parçaları felan pahalıdır.
    Ben olsam accent ama çok temiz bir opel bulursam düşünmeden alırım :)
    _____________________________
  • kesinlikle vectra 2.0 lpg
    kullanınca ne demek istedigimi anlayabilirsin.

    parçası biraz pahalıdır.ama deger.


    masraf cıkarmasın başıma diyorsan lpg accent al gitsin.
    _____________________________
    berxwedan jiyan e
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rozek

    ben olsam ;
    1- accent -daha yeni olduğu için,
    2- honda - tabiki honda olduğu için,
    3- vectra -daha eski olduğu ve diğerlerinden daha fazla yakacağı için,
    saygılar

    edit,
    başlıkta "ustalar" yazıyormuş, haddim olmayarak cevap verdim, sadece fikir yürüttüm kendimce
    saygılar


    yorumun için teşkkürler arkadaş bu kıyaslamayı yapabiliyorsan gözümde sende ustasın
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engişdene

    Tam benim konum
    Aynı durumdayız ve ben Vectra araştırıyorum.
    Tercih sırası ise şöyle.
    1-Opel Vectra, D sınıfı ve sağlam olduğu için.
    2- Honda Civic, Honda olduğu için ama temizini bulmak zor, çakal kasa bmw lerin kaderine benzedi bu modeller.
    3-Hyundai Accent, B sınıfı ve dar olduğu üstelik sağlam olmadığı için.



    valla konumuzun aynı olmasına sevindim birbirimize destek olalım istediğimiz arabalara kavuşalım
    bende vectra 98 model 1 tercih olarak istediğim ....
    _____________________________
  • 97 model vectra CD kullandım yıllarca güzel bir araçtır ve popülerdir bu nedenle temiz ve az km yapmış olanını bulmak çok zor ben daha yüksek modelli araçlara yönelmenizi öneririm(diğer seçenekler)
    İllaki Vectra alınacaksa egzost sistemini iyi kontrol ettirin nedense benim vectra çabuk yiyordu
    ayrıca değiştirilecekse yan sanayi olanını öneririm gerekirse tamir olabiliyor orjinal egzost hem pahalı hem de alüminyum olduğundan tamiri mümün değil eskidimi at gitsin:)
    Ayrıca tipik olarak yol bilgisayarı ekranında yazıların silik çıkma sorunu vardır tamir olmaz yeni ekran almak lazım oda pahalıdır 500 TL den aşağı değil buna da dikkat edin (bkz resim 1)


     Bir kararsızlık içindeyim ...Ustalar kıyaslarmısınız
    _____________________________
    MG4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemoki

    97 model vectra CD kullandım yıllarca güzel bir araçtır ve popülerdir bu nedenle temiz ve az km yapmış olanını bulmak çok zor ben daha yüksek modelli araçlara yönelmenizi öneririm(diğer seçenekler)
    İllaki Vectra alınacaksa egzost sistemini iyi kontrol ettirin nedense benim vectra çabuk yiyordu
    ayrıca değiştirilecekse yan sanayi olanını öneririm gerekirse tamir olabiliyor orjinal egzost hem pahalı hem de alüminyum olduğundan tamiri mümün değil eskidimi at gitsin:)
    Ayrıca tipik olarak yol bilgisayarı ekranında yazıların silik çıkma sorunu vardır tamir olmaz yeni ekran almak lazım oda pahalıdır 500 TL den aşağı değil buna da dikkat edin (bkz resim 1)


     Bir kararsızlık içindeyim ...Ustalar kıyaslarmısınız



    teşekkürler yorum için
    yani diyorsun ki accent
    aslında mantıklı düşününce banada bu model iyi gibi geliyor tek korkum neden ucuz bu araba
    2005 2006 modelleri 13000 /14000 e bulunabiliyor sıkıntılımıdır bu araç yada sizin önereceğiniz ne var başka
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: suker


    quote:

    Orijinalden alıntı: cemoki

    97 model vectra CD kullandım yıllarca güzel bir araçtır ve popülerdir bu nedenle temiz ve az km yapmış olanını bulmak çok zor ben daha yüksek modelli araçlara yönelmenizi öneririm(diğer seçenekler)
    İllaki Vectra alınacaksa egzost sistemini iyi kontrol ettirin nedense benim vectra çabuk yiyordu
    ayrıca değiştirilecekse yan sanayi olanını öneririm gerekirse tamir olabiliyor orjinal egzost hem pahalı hem de alüminyum olduğundan tamiri mümün değil eskidimi at gitsin:)
    Ayrıca tipik olarak yol bilgisayarı ekranında yazıların silik çıkma sorunu vardır tamir olmaz yeni ekran almak lazım oda pahalıdır 500 TL den aşağı değil buna da dikkat edin (bkz resim 1)


     Bir kararsızlık içindeyim ...Ustalar kıyaslarmısınız



    teşekkürler yorum için
    yani diyorsun ki accent
    aslında mantıklı düşününce banada bu model iyi gibi geliyor tek korkum neden ucuz bu araba
    2005 2006 modelleri 13000 /14000 e bulunabiliyor sıkıntılımıdır bu araç yada sizin önereceğiniz ne var başka


    Accentin admire modeli belirttiğiniz fiyata alınabiliyor Vectra 12 yaşında accent 4-5 yaşında olacak
    yeni herzaman daha iyidir, ayrıca yerli üretim parça sıkıntısı yaşamazsınız
    yarın farı falan kırılsa git çıkmacıya ver 100 TL 15 dk da iş tamam :)
    son olarak birde Dacia Logan a bakın derim ben
    _____________________________
    MG4




  • ya usta bide mitsubishi carisma 2000 model nasıl bilen varmı ...tavsiye edermisiniz
    _____________________________
  • Bütçe büyüklüğünün önemi olmaksızın neredeyse her ikinci el otomobil alıcısının aklını kurcalayan sorudur bu aslında.
    Düşük model üst sınıf araç mı alalım ya da daha genç ama alt sınıf mı?
    Öncelikle şunu belirteyim ki yukarıdaki söylenenlerin hepsine katılıyorum: Yani Vectra sağlam, konforlu, muhtemelen daha sorunlu yakıt ve parça yönünden dezavantajlı.
    Accent ise yeni, donanım olarak çok daha eksik, parçası ve yakıtı avantajlı, ikincieli dertsiz ama alt sınıf araç.
    Honda ise bu ikisinin ortasında bir yerlerde düşünülebilir sanırım.

    Bu ikinci el araçlar arasında tercih kriteri (alınacak araçların temiz ve düzgün olduğu varsayımıyla) alıcının kullanım alışkanlıklarıdır.
    Alınacak araç hergün işe gidip gelmek için kullanılacak, haftada en az 20 kere kontak açacak, yılda 20000 km yapacaksa Hyundai alınır.
    Zaten yorgun Vectra bu tempoda sahibini üzer.
    Ama alınacak araç haftada üç kere keyif için kullanılacaksa, bakımı vs.si özenle yapılacaksa, alıcı araçlardan biraz anlıyor ve gerektiğinde aracıyla uğraşmaktan kaçınmıyorsa kapının önünde Vectra olması pencereden bakana bile keyif verir.

    Kendimi örnek vereyim 95 Polo'm vardı (190000kmde idi satarken), hergün 15 km işe git 15 km gel, haftasonu gezmeleri falan derken araç yılda 15000 km civarı yol yapıyordu. Bu aşırı bir kullanım olmamasına rağmen aracın sürekli bir yerleri arıza veriyordu.
    Yakınımın sattığı ilk el Broadway'i aldım araç 98 model ve 85000 km'de. Hem daha az yakıyorum, hem daha sorunsuz hem de muhtemel sorunları beni korkutmuyor. Biraz konfordan, yol tutuştan, prestijden, keyiften şundan bundan feragat ettim ama inan şu an daha mutluyum.
    Ama araç kullanım tempom değişirse hemen bunu satar Mondeo vs gibi otomatik üst sınıf bir araç alırım.

    Sonuç olarak aracı seçerken ölçüt araçlarda değil kullanıcıdadır aslında,
    Şimdiden hayırlısı olsun.




  • accent yeni olduğu ve tutulduğu için
    logan accent gibi yeni olması ve iç hacmi
    civic honda olduğu için
    vectra diğerlerinden daha pahalı ve daha fazla yaktığı için ama para önemli değil derseniz vectra en başa çıkar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi StevenGerrard -- 18 Aralık 2010; 16:11:46 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Trike

    Bütçe büyüklüğünün önemi olmaksızın neredeyse her ikinci el otomobil alıcısının aklını kurcalayan sorudur bu aslında.
    Düşük model üst sınıf araç mı alalım ya da daha genç ama alt sınıf mı?
    Öncelikle şunu belirteyim ki yukarıdaki söylenenlerin hepsine katılıyorum: Yani Vectra sağlam, konforlu, muhtemelen daha sorunlu yakıt ve parça yönünden dezavantajlı.
    Accent ise yeni, donanım olarak çok daha eksik, parçası ve yakıtı avantajlı, ikincieli dertsiz ama alt sınıf araç.
    Honda ise bu ikisinin ortasında bir yerlerde düşünülebilir sanırım.

    Bu ikinci el araçlar arasında tercih kriteri (alınacak araçların temiz ve düzgün olduğu varsayımıyla) alıcının kullanım alışkanlıklarıdır.
    Alınacak araç hergün işe gidip gelmek için kullanılacak, haftada en az 20 kere kontak açacak, yılda 20000 km yapacaksa Hyundai alınır.
    Zaten yorgun Vectra bu tempoda sahibini üzer.
    Ama alınacak araç haftada üç kere keyif için kullanılacaksa, bakımı vs.si özenle yapılacaksa, alıcı araçlardan biraz anlıyor ve gerektiğinde aracıyla uğraşmaktan kaçınmıyorsa kapının önünde Vectra olması pencereden bakana bile keyif verir.

    Kendimi örnek vereyim 95 Polo'm vardı (190000kmde idi satarken), hergün 15 km işe git 15 km gel, haftasonu gezmeleri falan derken araç yılda 15000 km civarı yol yapıyordu. Bu aşırı bir kullanım olmamasına rağmen aracın sürekli bir yerleri arıza veriyordu.
    Yakınımın sattığı ilk el Broadway'i aldım araç 98 model ve 85000 km'de. Hem daha az yakıyorum, hem daha sorunsuz hem de muhtemel sorunları beni korkutmuyor. Biraz konfordan, yol tutuştan, prestijden, keyiften şundan bundan feragat ettim ama inan şu an daha mutluyum.
    Ama araç kullanım tempom değişirse hemen bunu satar Mondeo vs gibi otomatik üst sınıf bir araç alırım.

    Sonuç olarak aracı seçerken ölçüt araçlarda değil kullanıcıdadır aslında,
    Şimdiden hayırlısı olsun.

    +

    teşekkürler Trike .... gerçekten harik yazmışsın açıklayıcı

    birde carisma 2001 model bakıyorum ona ne dersin ..bilgin varmı bu araç hakkında
    _____________________________




  • sorunlarıyla uğraşıcaksan vectra bende 1997'de 2.0 CD almıştım bu arabalar otobanda çok fena giderdi.ama şunuda söylim eğer vectra alcaksan telefonunda her zaman bi ustanın numarası bulunsun.diğerlerine gelince honda zaten apaçilerin eline düştü ondan dolayı vectra olmassa accent ama vectra ve accentin arasında dağlar kadar fark var
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.