Şimdi Ara

Bir DSG şanziman hikayeside benden :) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
233
Cevap
2
Favori
21.574
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
46 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • robotize şanzıman gibisi yok. eşek niyetine kullan. bana mısın demiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tork konvertör derim her zaman... Geçmiş olsun hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yoğun trafikte araç kullanacağım için otomatik vitesli ve az yakan bir otomobile ihtiyacım vardı. Zamanında araştırdım, gördüm ki mekatronik sistemli otomatiklerde sorunlar çıkıyor. Bu yüzden şanzımansız olan hibrit bir araç aldım, 10 yıl/100.000km pil garantisi mevcut. Kaldı ki, bu piller en az 250.000-300.000km kullanılıyor.

    Ne kadar az hareketli parça, o kadar az sorun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Android/ios gibi sürekli guncelleme yiyor DieSGi



    Yazilima kasacagi kadar donanima kassaydi, belki daha sorunsuz bir urun çıkacaktı ortaya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulentcandan

    Yoğun trafikte araç kullanacağım için otomatik vitesli ve az yakan bir otomobile ihtiyacım vardı. Zamanında araştırdım, gördüm ki mekatronik sistemli otomatiklerde sorunlar çıkıyor. Bu yüzden şanzımansız olan hibrit bir araç aldım, 10 yıl/100.000km pil garantisi mevcut. Kaldı ki, bu piller en az 250.000-300.000km kullanılıyor.

    Ne kadar az hareketli parça, o kadar az sorun.
    Araç nedir şanzimansiz degildir cvt şanzimandir levorg gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inspiretr

    Araç nedir şanzimansiz degildir cvt şanzimandir levorg gibi

    Alıntıları Göster
    Toyota hibritler e-CVT diye geçer ama aslında mekanik bir şanzıman yoktur. Zaten elektrik motoru ana motordur ve tekerleklere doğrudan (diferansiyele) bağlıdır ve arada şanzıman bulunmaz.

    Yanlış anlaşılmasın, marka sevdalısı değilim. Sadece durumu belirtmek için marka yazmak durumunda kaldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alın size basit bir hesap;
    2017 yılı VAG grubu Türkiye satış rakamı - 152.016 adet (Otomobilciler Derneği sayfası bilgi)
    Bu araçların %30'u Dsg olsun. Etti - 45604 adet
    Dsg'li araçların %1 arıza yapsa, etti 456.
    Arıza yapan araç sahiplerin %30 internette paylaşım yapsa (şikayet var, donanım haber v.s.)
    Etti 135 kişinin yaygarası. E zaten kötü haberler insan hafızasında 7 kat daha fazla kalıyormuş.

    E zaten otomatik de kötü. Alın size yaygara.
    E zaten VW dizel motor çevreyi kirletiyor. Yaygara, yaygara...




  • araç servis bakımlı mı?

    2k arıza tespiti parası verdiniz mi?
  • Geçmiş olsun öncelikle. Ancak benim aklıma takılan husus şudur ki,



    “Peynir ekmek gibi satmasina şaşırıyorum açıkcasi.” demişsiniz. Ancak gördüğüm kadarıyla siz de peynir ekmek gibi satılan bir arabaya yönelip, tercihinizi bu yönde kullanmışsınız. Asla yapmış olduğunuz tercihe bir söz söyleme gibi bir durumum yok. Lakin burada şaşılacak ne var onu anlamış değilim. Belli ki sizi yönlendiren nedenler ne ise, diğer kullanıcıları da bu araçlara yönlendiren şeyler ayni. Çok da şaşırmayın yani :) He yok ben illa şaşıracağım derseniz de, önce kendi vermiş olduğunuz karara şaşırarak bu işe başlayabilirsiniz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: urene

    araç servis bakımlı mı?

    2k arıza tespiti parası verdiniz mi?
    hayır değil.



    2 değil 1 bin lira verdim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Geçmiş olsun öncelikle. Ancak benim aklıma takılan husus şudur ki,



    “Peynir ekmek gibi satmasina şaşırıyorum açıkcasi.” demişsiniz. Ancak gördüğüm kadarıyla siz de peynir ekmek gibi satılan bir arabaya yönelip, tercihinizi bu yönde kullanmışsınız. Asla yapmış olduğunuz tercihe bir söz söyleme gibi bir durumum yok. Lakin burada şaşılacak ne var onu anlamış değilim. Belli ki sizi yönlendiren nedenler ne ise, diğer kullanıcıları da bu araçlara yönlendiren şeyler ayni. Çok da şaşırmayın yani :) He yok ben illa şaşıracağım derseniz de, önce kendi vermiş olduğunuz karara şaşırarak bu işe başlayabilirsiniz :)
    Bile bile lades demiş gelip boş yapıyor. Daha sonra noxwagen grubundan alır gene.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zeen

    hayır değil.



    2 değil 1 bin lira verdim

    Alıntıları Göster
    bin lira bile çok bence.bunlar obd bağlantısı ile bilgisayarlı arıza tespiti yaptılar dimi?
  • Allizzwell27 A kullanıcısına yanıt
    Aslında çok iyi niyetli bir firmadır kendileri nasıl böyle bir şey yapmış tuhaf.
  • Bunun az da şans işi olduğuna inanıyorum. Şöyle düşünmelisiniz, genellikle DSG ile sorun yaşayanlar o sinirle forumlara ve başka internet ortamlarında sorunlarını dile getiriyorlar. Peki sorun yaşamayanlar? Onlar durup dururken benim DSG'li araç var ve hiç arıza yaşamadım diye konu açmıyor.

    Ben sıfır olarak Rapid 1.6 dizel DSG aldım, araç şu an 130 binde, daha hiç servise gitmedim, sadece rutin bakımları yapıldı...

    Ayrıca Türkiye'de ikinci elde neredeyse kilometresi düşürülmemiş araç satılmıyor, insanlar aracını 50 binde zannederken aslında 250 binde ve neden 50 binde arıza çıkarttı diyorlar... Dikkat edin, ikinci eldeki araçların neredeyse hepsi 200 bin km altındadır, yaşı ne olursa olsun... 2017 model de 2007 de, 1997 de aynı kilometredir ikinci el sitelerinde...

    Bunun dışında otomatiği nasıl kullanacağını bilmeyen çok insan var. Araç tam durmadan R'ye veya D'ye alan o kadar çok tanıdığım var ki... sonunda da 70 binde otomatik vites arıza verdi diye şikayet edenler de kendileri...




  • Edc de Dsg gibi çift kavrama. Edc de benzer sorunlar ve kararsızlık sorunu var. Kısacası çift kavramalı şanzımanların tamamı az veya çok sorunlu en başta Dsg olmak üzere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kallus

    Edc de Dsg gibi çift kavrama. Edc de benzer sorunlar ve kararsızlık sorunu var. Kısacası çift kavramalı şanzımanların tamamı az veya çok sorunlu en başta Dsg olmak üzere.
    yav bu mesajı yazma sebebim mouseon'a takılmaktı yoksa ben de biliyorum gerçekleri
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Selçuk ALAGÖZ

    Japonlar uzun süre test yapmadan ürünlerini piyasaya sürmüyor. VAG ise testi müşterilerinin üzerinden yapıyor.

    Emisyon hilesi, İlk nesil TSİ motorlardaki arızalar, özellikle 7 ileri DSG deki daha çok düşük km de başlayan arızalar...

    Otomobil yapmak tasarımla, yumuşak plastikle olmuyor işte. 10 yıl sonra bile tek marşla çalışıp, binlerce km yol yapacak güveni vermekle oluyor.
    Japon arabaların başarısızlığı üzerine her türlü tartışırım, yeter ki doğru veri ve mantıklı yaklaşım olsun karşımda.
    Çoğu Japon marka, otomobil piyasasını 15 yıl geriden takip ediyor. Honda daha yeni yeni dizel araç getirdi, benzinli turbolu motoru da henüz 1 yaşında.
    Alman arabalarında benzinli turbolu araçlar 15 yıldır var. (TSI)
    Toyota desen, neredeyse 10 yıldır, D4D motorları deli gibi yağ yakıyor, umursamıyorlar. Dizel versiyonlarda hız sabitleyici yok, yıl olmuş 2018. Yarı otomatiği tek kavrama, viteş değişimlerinde tam bir bitirim.

    DSG şanzımanlardaki arıza yüzdesi ne kadardır bana söyleyebilir misiniz? Sonra tartışmaya devam edelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Geçmiş olsun öncelikle. Ancak benim aklıma takılan husus şudur ki,



    “Peynir ekmek gibi satmasina şaşırıyorum açıkcasi.” demişsiniz. Ancak gördüğüm kadarıyla siz de peynir ekmek gibi satılan bir arabaya yönelip, tercihinizi bu yönde kullanmışsınız. Asla yapmış olduğunuz tercihe bir söz söyleme gibi bir durumum yok. Lakin burada şaşılacak ne var onu anlamış değilim. Belli ki sizi yönlendiren nedenler ne ise, diğer kullanıcıları da bu araçlara yönlendiren şeyler ayni. Çok da şaşırmayın yani :) He yok ben illa şaşıracağım derseniz de, önce kendi vermiş olduğunuz karara şaşırarak bu işe başlayabilirsiniz :)
    Arac 2. Arac olarak ablama aldik pek fazla benim kararim degildi garantisi devam eden 1 yasindaki i20 satip a3 sline tek kapi a3 aldik gorunusu guzel oldugu icin bir israr oldu öncedende enistemde a3 ve a1 uzun sure kendimde kullandim o araçlar sifirdi böyle bir problemle karsilasmamistik garantisi bitince satildi zaten . yazimdada ozellikle belirttim sifir yasinini gecmemis arabalarda problem olarak söylemedim suandada sifir bir audi gider alirim garantisi var ama böyle bir durumda kaldigim için audiyi nekadar f/p olarak görsemde başka secenek varsa onu degerlendirebilirim mesela volvo gibi


    Edit: wv arabalarina gelirsek audi gibi tercih etmektense o fiyat bandindaki diger markalari tercih ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inspiretr -- 18 Eylül 2018; 18:16:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >





  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomatik araç alınacaksa eat veya zf şanzıman alacaksın. Daha geçen ay amcaoğlunun edc li aracı arıza verdi. 4.5 k içlerinde patladı. Araç fluence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.