Şimdi Ara

Bir DSG şanziman hikayeside benden :) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
233
Cevap
2
Favori
21.563
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
46 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • inspiretr İ kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlamayın, neden akdiniz diye söyledim. Sadece herkesin kendine göre belli sebepleri oluyor bunu söylemek istedim. Bir önceki aracım leon’du. Dsg şanzımanlı aldım ( uzatılmış garanti ile ) . Elbette bu tercihte bulunurken bana mantıklı gelen artı yönlerde vardı ki, böyle bir tercih yapmıştım. Sorun çıkarma ihtimalini bilerek aldım. Nitekim 3. Yılında üstelik kilometresi 30.000 dahi olmadan kavrama ve mekatronik değişti :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    Tam bunu diyecektim. Vites değiştirme işini arabaya bırakmayacan. Kendin değiştirecen. Bozulacaksa da sen bozacan arkadaş.

    Alıntıları Göster
    100 150 bin para vericem bide debriyaja basıcam pehh
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 17Scorpion

    Yanlış anlamayın, neden akdiniz diye söyledim. Sadece herkesin kendine göre belli sebepleri oluyor bunu söylemek istedim. Bir önceki aracım leon’du. Dsg şanzımanlı aldım ( uzatılmış garanti ile ) . Elbette bu tercihte bulunurken bana mantıklı gelen artı yönlerde vardı ki, böyle bir tercih yapmıştım. Sorun çıkarma ihtimalini bilerek aldım. Nitekim 3. Yılında üstelik kilometresi 30.000 dahi olmadan kavrama ve mekatronik değişti :)
    Sizede geçmiş olsun ben sadece su noktaya deginmek istiyorum arac ariza yapinca parca icin piyasa arastirmasi yaptim ve insanlarla konustum farkli farkli bu sektorde olan insanlar yetkili servisinden sanayiye kadar hepsinde sezdigim ortak nokta hepsi dsgnin verdigi arizalari nerdeyse ezberlemis benim garipsedigim dsg sanzimaninda piyasa araclari orusturuyor olmasi yani garip araclar ariza yapmazmi yapar ama böyle bir nami olan şanzimanin piyasayi olusturuyor olmasina insan garipsiyor.





    Bir arkadasda demis gider yine o gruptan alir kardesim benim param olursa gider s serisi rs serisi aracimi alir gonul rahatligi ile kullanirim ama butcem kisitliyken o gruptan alicagim araba ya garantili bir araba yada dsgsiz bir arabadir.bu arada audiyi diger klasman rakiplerine göre çok begenirim ama bir wolsvagen için aynisini söyleyemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi inspiretr -- 18 Eylül 2018; 18:42:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İster tek ister çift kavrama, ikisinin de arıza potansiyeli yüksek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Levcho L kullanıcısına yanıt
    Hayatımda bu kadar cahilane bir yorum görmedim

    Birseyi savunacaksan önce araştır

    Honda bir önceki kasasından beri dizel kullanıyor

    Dünyanın en büyük motor üreticisinden biri turbo motor yapamadı yani yıllarca Almanlar yaptı öyle mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bethesta

    Bunun az da şans işi olduğuna inanıyorum. Şöyle düşünmelisiniz, genellikle DSG ile sorun yaşayanlar o sinirle forumlara ve başka internet ortamlarında sorunlarını dile getiriyorlar. Peki sorun yaşamayanlar? Onlar durup dururken benim DSG'li araç var ve hiç arıza yaşamadım diye konu açmıyor.

    Ben sıfır olarak Rapid 1.6 dizel DSG aldım, araç şu an 130 binde, daha hiç servise gitmedim, sadece rutin bakımları yapıldı...

    Ayrıca Türkiye'de ikinci elde neredeyse kilometresi düşürülmemiş araç satılmıyor, insanlar aracını 50 binde zannederken aslında 250 binde ve neden 50 binde arıza çıkarttı diyorlar... Dikkat edin, ikinci eldeki araçların neredeyse hepsi 200 bin km altındadır, yaşı ne olursa olsun... 2017 model de 2007 de, 1997 de aynı kilometredir ikinci el sitelerinde...

    Bunun dışında otomatiği nasıl kullanacağını bilmeyen çok insan var. Araç tam durmadan R'ye veya D'ye alan o kadar çok tanıdığım var ki... sonunda da 70 binde otomatik vites arıza verdi diye şikayet edenler de kendileri...
    Eski aracımı 200binde sattım. Alıcı gördüğüm kmsi düşürülmemiş ilk stilo dedi aynen dediğin gibi. Araçtan anlayan anlıyor ama diğerleri kazığı yiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allizzwell27 A kullanıcısına yanıt
    Asıl cahil sensin. Almanların 30 yıldır ürettiği dizel motoru

    , honda 3-4 yıl önce Tr ye getirmiş ve ona başarı mı diyorsun.... zır cahil.... önce sen araştır.

    Almanın 15 yıldır ürettiği benzinli turboyu daha 1-2 yıl önce ürettiler. Düne kadar atmosferik sattılar Tr de.



    Dsg nin arıza oranını kanıtla da görelim, hadi....

    Açıklayamazsan cahil sensin...

    Bak ben ne yazdım yukarıda, mantıklı tartışmaya varım.

    Hadi git tartışacak başkasını bul.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Levcho L kullanıcısına yanıt
    Japonların 15 yıl geriden takip etmesi konusunda söylediğin şeyi verilerle desteklemen lazım. Mesela hangi teknoloji avrupa araçlarında 15 yıldır var da japonlar yeni kullanmaya başlamış.
    Açık konuşmak gerekirse senin gibilerin söyleneni de gerçek durumu da anlamalarını beklemiyorum. Lakin şunu yine de söyleyeyim. Bir ağaçtan elmayı temmuzda da koparabilirsin ağustos/eylülde de. Ama temmuzda kopardığın olgunlaşmamış olur.
    VW grubunun 1.8T 125/150/225 vs farklı güçlerde araçları uzun zamandır var. Karşına mantıklı bilgili biri arıyan kardeşim TSİ değil. TSİ oldukça yakın bir tarihe sahip. Arada fsi atmosferik ve tfsi filan da var.
    Japonlar uzun süre dizel motoru otomobillerde kullanmak istemediler. Yapamamak ile idealistik karşı olmak arasında çok fark var. Hala da hacmi küçültme derdine girmiş değiller. Türkiyedeki ortamın kafasıyla düşünerek Toyota'nın Honda'nın Mazda'nın gelecek planları yaptığını düşünen hiç düşünüyorum beyin var filan demesin. VW de Türkiyeyi düşünerek hacim küçültmedi. Hacim küçültmesinin pek çok sebebi arasında hacme dayalı düşük vergi yer almıyor. Bazı ülkelerde düşük vergi söz konusu ama hacimden değil düşük emisyon gibi konulardan.
    Honda'nın 1.6 dizel motoru bir önceki kasada geldi. 1.6 dizel versiyonun ülkemize giriş tarihini hatırlamıyorum ama o kasalar 2011'de başladı. Karşısına bilgili birini arayan kardeş benim aracım 2006 yılında üretilmeye başlanan kasa ve bu kasanın 2.2 150 bg dizel motorlusu var. Ayrıca 2.2 dizel motorlu eski kasa Accord'da ülkemizde var. Umarım ne kadar bilgili olduğunu idrak edebilmişsindir.
    Hondanın turbo benzinli motoru bir yaşında, insan biraz utanır yahu. Henüz ülkemize gelmemiş 1.5 lt turbo motorlu crv bile 1 yıldır amerikada satışta. Yine önceki kasa typeR 300 küsür bg turbo motorla satıldı.
    Her araç arıza yapar. Her şanzıman arıza yapar. Ama başka markaların da çift kavrama şanzımanları olduğu halde bu konuda arızasıyla ün yapacak kadar arıza yapan marka da herkesin malumu. Elbetteki arıza yapmayan da var ve muhtemelen yapandan çok daha fazla. Sen asıl bize çift kavramalar arasında en çok arıza yapan hangisi onu söyle.

    1980'lerin başında Honda'nın turbo f1 motoru sıralama versiyonunda 1500 bg güç üretiyordu. Bu bugün bile yakalanamış bir değer. Subaru mitsubishi, toyota WRC'de yıllarca başarılı bir şekilde yarıştılar ve araçları turbo idi. hatta toyota'nın turbosunda yaptığı bir hile baya baya sonra anlaşılabildi. Adamlar öyle bir tasarım yaptılarki turbo çalışmaya başlayınca izin verilenden daha fazla hava kanalı oluşturup daha vazla basınç üretiyordu. Isuzu'nun ürettiği dizel motorlara bak hala muadillerinden çok daha güçsüz. Herkes 180-190 bg dizel pick up yaparken Toyota'nın ısuzu'nunki 150 bg civarlarında. Bunlar bilmiyor mu yapmayı daha güçlüsünü. Hayır bilmeyen senin gibiler.
    Almanların, fransızların ve japonların böyle olması hepimiz için güzel bir ortam. Hepsi aynı tarz olsa bu işin tadı olmaz. Ben japon tarzını seviyorum başkası alman, başkası amerikan. Bunlar birer seçenek. Ben kendi arcım tam otomatik ya da çift kavrama olsun isterdim mesela. Tam otomatiği de manueli de var ama bize gelmedi yeterince maalesef. Dizeli de vergi sıkıntısı yüzünden getirilmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etusch -- 18 Eylül 2018; 21:36:22 >
  • Herkes olumlu olumsuz yoruyor konuyu ama şahsen 80 k lık dsg li bir araç alıp olası mekatronik arızasında en az 10 bin lira cepten gidecek psikolojisi ile araç kullanamam. Yerim konforunu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZF sanziman kullaninda sanziman gorun. Launch control, geri geri giderken birden D ye almalar, manuele alip 2.0 dizelin torkuyla yanlamak. Daha neler neler.. 220000 km de ve daha tık yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Allizzwell27 A kullanıcısına yanıt
    Buram buram dogus fanboy koktu buralar
  • Allizzwell27 A kullanıcısına yanıt
    Daha saatler önce dsg sorunu yaşayıp 11 bin küsür cepten para ödeyen mağdur konusu okumustum yani dsg mağduru o değilde benim anlamadığım edc de neden bu kadar sorun olmuyor yoksa sorun mikemmel sanılan alaman mühendislerde mi acaba ajdar ile akraba mı bunlar bir şekilde.
  • dsg şanzımandan bu kadar insanın ağzı yanıyor ama hala vw satışları birinci ülkemizde.millet 6 ay bekliyor bu araçları,fiyat farklarını seve seve ödüyor falan.enteresan insanlar çok :D

    geçmiş olsun.
  • Japon tofaşçıları DSG konusu görünce kafalarını kumdan çıkarmışlar hemen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 18 Eylül 2018; 22:30:14 >
  • DSG sigara gibidir. Zararlı olduğunu bilir ama kullanmaya devam edersin
  • 61tosunpasa61 kullanıcısına yanıt
    Adam kör cahil olunca göremez bunları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu tarz haberleri okudukça, geçtiğimiz mart ayında 150.000 TL verip full highline DSG Golf alacağıma, 120.000 TL verip Allure + full opsiyonlarıyla EAT6 308 aldığıma şükrediyorum. 20.000 KM ye geldim tık yok. MAAŞALLAH MAAŞALLAH.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şanzımanda hondayi tek gecerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • taishos kullanıcısına yanıt
    golf molf kalmayacak yakında tükkanı kapatırlar işler kesat en iyisini yapmışsın EAT6 yahşıdır.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.