|
saka gibi < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mark Fisher -- 12 Eylül 2023; 16:2:56 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|

|
saka gibi < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mark Fisher -- 12 Eylül 2023; 16:2:56 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Eğer eski yerleşim yeri ise çok beklene biliyor. Geç kalmışsınız. Keşke bina başlar başlamaz telekoma başvuru yapılsa idi. Yeni yönetmelik gereği zaten bina içi tüm dairelere fiber çekilmeli. Tabi denetleyen gözden kaçırmaz ise. |
|
_____________________________
|
|
Hocam istanbul sancaktepenin gobegindeyiz. Ev metroya 5dk. Simdi ne yapmak lazim oneriniz nedir < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mark Fisher -- 19 Ocak 2023; 15:49:16 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
bölgenize bakan türk telekom müdürlüğüne gidip dilekçe verin veya direkt olarak sizi altyapı planlama birimiyle görüştürebiliyorlar ise onlarla görüştürsünler durumu anlatın veya müteahhite söyleyin o da başvuruda bulunabilir onun başvuruda bulunması ciddiyet açısından daha iyi olur birde işinin ehli biri ise zaten başvuru yapmış olması gerekli zaten altyapı için |
|
_____________________________
|
|
Cok tesekkur ederim. Adamin evlerinden memnundu herkes. Ama internet mevzusunu konusabilecek "genc" yoktu o evlerde. Ararim mutteahiti < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
arkadaslar evin önünde böyle bir kapak var ve sanırıım su direkten de asagı kablo iniyor. acaba islemlerin hızlı olması için ihtimali arttırır mı bu durum. soru saçma olabilir :D ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mark Fisher -- 22 Ocak 2023; 2:6:31 > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Aradilar 24 ay icinde dediler. Yok, yasanmaz bu ulkede. Her gecen gun daha da vazgeciyorum bu ulkeden, en basit seylerde bile bir çürümüşlük hakim artik. Ben gitmeye karar veriyorum galiba bu sene. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
dostum aynı durum için bugün gittim başvurdum. mart sonu gibi taşınıcaz biz de. seni dilekçe yazdıktan kaç gün sonra aradılar acaba? İstanbul'da mısın yoksa başka şehirde mi? 24 ay derlerse bana büyük sıkıntı çıkar gerçekten öyle bir dünya yok. |
|
_____________________________
|
|
hocam ben gidip dilekçe veremedim. mesgulum ama btkya ibbye heryere gönderdim, twitter'a da yazdım ttdestek vs. neyse en sonunda dönüs yaptılar formalite bir kibar kadın 12 ay ile 24 ay gibi sürebilir dedi. ok diyip kapadım. isin garibi, bizim sokakta mütteahitin yaptığı 2 binada da fiber görünüyor. tabi binaların yasları 1 yıl. |
|
_____________________________
|
|
siz hiç gidip türk telekom binasından başvuru yapmadınız mı? dilekçeden kastım oydu benim. şu an için acelem yok yeni sayılır zaten başvurum da mart başında ben de her yere yazıp şikayet edicem yapmazlarsa. |
|
_____________________________
|
|
Malesef. Vakit bulamadim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|