Şimdi Ara

Bina girişindeki telefon kutusu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
12.523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • mrblar...
    Bina girişine kadar ölçümlerde hattımda olması gereken sinyal değerleri çıkıyor.Binada değerler yar yarıya düşüyor. Modemde SRN değerleri ortalam minimum 12 olması gerekirken, bende 6 gösteriyor ki müşteri hizmetleriyle görüşmelerimde bu değer çok düşük bağlantınız bu yüzden kopuyor dendi... 2 aydan fazla oldu her dk kopan internetle uğraşıp duruyorum...
    Bina girişindeki kutudan eksiz 5-6 mt kablo direk modeme giriyor..Temiz hatasız kablo ... Modem asus n17u daha yeni ...Pc de sorun yok laptop, masaüstü, telefonlar, tablet vs sorun hepsinde aynı..kopma sorunu ..

    Bu bağlamda sadece bina girişindeki telefon kutusu kalıyor...Bu kutu eski hatta çok eski ....Hatta yeni binalarda telefon kutularını içeriye monte ediyorlarmış..Şimdi teelfon kutusunu değiştirme işine telekom mu bakıyor,yoksa ben bir elektrikçi telefoncu vs. bulup mu değiştirmnem gerekiyor ?

    Biraz uzattım konuyu ama işn özü sinir bozucu bir durumdayım...ve bina dışındaki telefon kutumun sanırım değişmesi gerekiyor..Bunu nasıl halledebilirim ..tşkler ..







  • türk telekom müşterisi iseniz 3e 5e bakmadan türk telekomu arayıp elit hizmet istediğiniz söyleyin gelip arızayı bulurlar düzeltirler ücretini alırlar ay sonu faturanıza yansır ücret ankastre arızası 54 tl gözüküyor 60-70 tlye çözerler büyük ihtimal sadece ankastredeyse sorun elit ekip ne bilmiyorsanız açıklayım türk telekomun özel ekipleri ücretli ama belirlediğin zaman geliyor işi yapip gidiyor tertemiz müdürlükle falan uğraşmaya değmez parası neyse verin yaptirin
  • Telefon kutusuna kadar olan kısım, yani gelen hat normal değerlerde ..Ama telefon kutusundan modeme kadar olan kısımda, tesisatta hat değerleri düşük görünüyor. Müşteri hizmetleri tesisatinızda sorun var bizden sinyali sorunsuz alıyorsunuz diyor... Ben modem kablo vs. hepsini değiştirdim hala durum aynı ..Geriye sadece telefon kutusu kaldı..Belki oradaki girişler oksitlendi yada artık eskidi ömrünü bitirdi bilemiyorum ..Hat değerleri düşük sebebi herneyse..

    Merak ettiğim bunu kendimiz mi yaptırmamız gerekiyor yoksa telekoma başvurup yaptırabiliyormuyuz.. Aslında işin parasında falan değilim çok bunaldım çünkü ..Gündüz işde oldugumdan ilgilenemiyorum akşam geliyorum sürekli kopmalarla boğuşuyorum ...
    Ama şu elit ekip herneyse yarın ilk işim onu araştırmak olacak ...Kayıt bırakabilirsem ve dediğiniz gibi beyefendiler altyapılarıyla ilgileniyorlarsa bir an önce yaptırım...Bu arada dsmart tan net hizmeti alıyorum ...Daha önce ttnetten ...Albirini vur ötekine ..Bu memlekette rezillikden başka birşey değil şu internet işleri...

    Yorumlarınız için tşkler dostlar... eyvalh




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cro@oan

    Telefon kutusuna kadar olan kısım, yani gelen hat normal değerlerde ..Ama telefon kutusundan modeme kadar olan kısımda, tesisatta hat değerleri düşük görünüyor. Müşteri hizmetleri tesisatinızda sorun var bizden sinyali sorunsuz alıyorsunuz diyor... Ben modem kablo vs. hepsini değiştirdim hala durum aynı ..Geriye sadece telefon kutusu kaldı..Belki oradaki girişler oksitlendi yada artık eskidi ömrünü bitirdi bilemiyorum ..Hat değerleri düşük sebebi herneyse..

    Merak ettiğim bunu kendimiz mi yaptırmamız gerekiyor yoksa telekoma başvurup yaptırabiliyormuyuz.. Aslında işin parasında falan değilim çok bunaldım çünkü ..Gündüz işde oldugumdan ilgilenemiyorum akşam geliyorum sürekli kopmalarla boğuşuyorum ...
    Ama şu elit ekip herneyse yarın ilk işim onu araştırmak olacak ...Kayıt bırakabilirsem ve dediğiniz gibi beyefendiler altyapılarıyla ilgileniyorlarsa bir an önce yaptırım...Bu arada dsmart tan net hizmeti alıyorum ...Daha önce ttnetten ...Albirini vur ötekine ..Bu memlekette rezillikden başka birşey değil şu internet işleri...

    Yorumlarınız için tşkler dostlar... eyvalh

    Aynısı başıma geldi, hatta günlerce uğraştırdı beni. Kutu biraz yağmur almış, kablo uçları oksitlenmiş. Telekom müdürlüğüne gidip dilekçe verdim, 1-2 gün içinde geldiler. Kablo eskiydi onu da değiştirdiler bu vesileyle.

    Muhtemelen kutudan size gelen kablonun kutu tarafındaki ucunda problem.




  • arkadaşlar bendede akşam saatlerinde ping yükselmesi ve hız sorunu oluyor bende dsmartnetten hizmet alıyorum ama ttnetteykende aynı problem vardı kablolar filan yeni çekildi zaten sorun neyden kaynaklı olabilir gündüz normal hız akşam çok düşük hız ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cro@oan

    Telefon kutusuna kadar olan kısım, yani gelen hat normal değerlerde ..Ama telefon kutusundan modeme kadar olan kısımda, tesisatta hat değerleri düşük görünüyor. Müşteri hizmetleri tesisatinızda sorun var bizden sinyali sorunsuz alıyorsunuz diyor... Ben modem kablo vs. hepsini değiştirdim hala durum aynı ..Geriye sadece telefon kutusu kaldı..Belki oradaki girişler oksitlendi yada artık eskidi ömrünü bitirdi bilemiyorum ..Hat değerleri düşük sebebi herneyse..

    Merak ettiğim bunu kendimiz mi yaptırmamız gerekiyor yoksa telekoma başvurup yaptırabiliyormuyuz.. Aslında işin parasında falan değilim çok bunaldım çünkü ..Gündüz işde oldugumdan ilgilenemiyorum akşam geliyorum sürekli kopmalarla boğuşuyorum ...
    Ama şu elit ekip herneyse yarın ilk işim onu araştırmak olacak ...Kayıt bırakabilirsem ve dediğiniz gibi beyefendiler altyapılarıyla ilgileniyorlarsa bir an önce yaptırım...Bu arada dsmart tan net hizmeti alıyorum ...Daha önce ttnetten ...Albirini vur ötekine ..Bu memlekette rezillikden başka birşey değil şu internet işleri...

    Yorumlarınız için tşkler dostlar... eyvalh

    Son durum nedir hocam? Türk telekom ekipleri geldi mi?



    Ben şuan 16 mbps kullanıyorum ay başında 35 mbit vdsl geçeceğim ancak şuan snr değerim 8-9 olarak görünüyor forumdaki bazı arkadaşlar çok düşük dedi bende kabloyu değiştirmem gerekiyor en az 25 yıllık o kablo ekip mi çağırdınız siz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Supernova1071


    quote:

    Orijinalden alıntı: cro@oan

    Telefon kutusuna kadar olan kısım, yani gelen hat normal değerlerde ..Ama telefon kutusundan modeme kadar olan kısımda, tesisatta hat değerleri düşük görünüyor. Müşteri hizmetleri tesisatinızda sorun var bizden sinyali sorunsuz alıyorsunuz diyor... Ben modem kablo vs. hepsini değiştirdim hala durum aynı ..Geriye sadece telefon kutusu kaldı..Belki oradaki girişler oksitlendi yada artık eskidi ömrünü bitirdi bilemiyorum ..Hat değerleri düşük sebebi herneyse..

    Merak ettiğim bunu kendimiz mi yaptırmamız gerekiyor yoksa telekoma başvurup yaptırabiliyormuyuz.. Aslında işin parasında falan değilim çok bunaldım çünkü ..Gündüz işde oldugumdan ilgilenemiyorum akşam geliyorum sürekli kopmalarla boğuşuyorum ...
    Ama şu elit ekip herneyse yarın ilk işim onu araştırmak olacak ...Kayıt bırakabilirsem ve dediğiniz gibi beyefendiler altyapılarıyla ilgileniyorlarsa bir an önce yaptırım...Bu arada dsmart tan net hizmeti alıyorum ...Daha önce ttnetten ...Albirini vur ötekine ..Bu memlekette rezillikden başka birşey değil şu internet işleri...

    Yorumlarınız için tşkler dostlar... eyvalh

    Son durum nedir hocam? Türk telekom ekipleri geldi mi?



    Ben şuan 16 mbps kullanıyorum ay başında 35 mbit vdsl geçeceğim ancak şuan snr değerim 8-9 olarak görünüyor forumdaki bazı arkadaşlar çok düşük dedi bende kabloyu değiştirmem gerekiyor en az 25 yıllık o kablo ekip mi çağırdınız siz?

    8-9 düşük ...Benim 6 gösteriyor...12 den aşağı olmaması gerekiyor... Şimdi birde akn bitmiş zaten kopuyo kibriti köküne çakıcam hepsinin

    İş yoğunluğundan arayamadım.. yarın arayacağım ben bir cacık olacağını hiç sanmıyorum ama şansımı deneyeceğim... Telekom gelecekde benim telefon kutumu değişecek...!!!

    Ama bu dsmartında şarağçanağına başlayacağım ..Ne zaman tahhut yenilendi sorunlar başgöstermeye başladı... Kardeşim bu tesisat kutu eskiyse 3 ay öncede eskiydi..Ne olduda 3-4 aydır sıkıntı çıkıyo...Şimdi modem değişdi kablo değişdi gelen hat sağlam eee dışarıdaki kutumu yani ?? vallahi aklım almıyo ..Geçmişde telefon vardı çevir sesinde cızırtı yoksa hat iyi diyorduk .şimdi yalın olduğundan kontrolda edemiyoruz..Kim ne derse eyvalh diyoruz...

    Kısacası yarın arayacağım ne çıkar bilemiyorum bahtıma...Konuya bilgi düşerim gün içinde ...

    Akşam 9-10 gibi nete giremiyordum ... Hem kopmalar hem akn yeminle sanki dersin fax mdem ile bağlanıyorum..Bu kadar saçmalık mı olur yahu...gece 12 den sonra anca oyuna falan girebildim ..Saati 2.5 yapmışısz... Bu arada harbiden küfür etmemek için zor tutuyorum kendimi, bu kotada var bi puştluk..Abi son 3 aydır bana zırt pırt kotanın yzude 80 ni bitti yok kota bitti ....!!! oyundan başka bişi oynadığım yok ..film yok torrent yok indirme bindirme yok ...Bu kota nasıl bitiyor !!! şifreyi falan değiştiriyorum dışarıdan müdahele zor... Düne kadar onca oyun indirir video film izlerdim daha birkere kotan bitti msjı almadım ...son bir kaç aydır pc nin yüzünü görmediğim aylar oluyor evde...Kotanız bitti msjı alıyorum ...Yavv valla yatacak yerleri yok bu internet hizmeti verenlerin ...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • ayın 13 ünden bu yana bende baya gerildim bu konuda :))
    Taciz edercesine ısrar ettim kavga ettim bana da zorla elit hizmet vermeye kalktılar ;)

    bu gün yanımda snr margin degerlerini ölçtü benim 2 modem de 8 civarı santralcinin test cihazı ve ttnetin modemiyle 15 db civarı çıkıyor buna istinaden suçu benim asus n10e ye atıyorlar..

    Hatta parazit vardı ona bakmaya gelende telefon arızalı demişti eski diye bir ihtimal olabilir dedim ama bu gün sokaktaki hattı başka pere almışlar parazit sesinden eser kalmadı..


    Bina kutusu bildiğim kadarı ile size ait ama müdahaleyi telekom ekipleri yapması gerekir siz
    misal 100 daireye darılan bir kutu bir elektrikçi daireleri karıştırsa sıkıntı olur..
    Telefon arızası 121 den verince ilgileniyorlar elit ekipte bir seçenek.

    Bol şans dilerim
  • Dsmartı arıyorum hala aynı mavalı okuyorlar...Hattınız girişe kadar normal tesisatı kontrol ettirin ...Ben tesisatı değiştirdim diyorum o zaman ankastrenizi bir telefoncu yada elektrikciye değiştirin diyorlar... Telekomu arayacağım şimdi ... Buraya yazamıyorum ama ne küfürler çıkıyo şu an anlatamam.....
  • yüksek ihtimalle ankastreden daireye giden kabloda sıkıntı olabilir. zaten mesafe kısaymış 5 6 metre. yeni cat6 kablo alıp çekmenizi tavsiye ederim. başka bi seçenek de apartmanda elektrik fişi varsa modemi direk ankastre kutudaki kabloya bağlayıp hat değerlerine bakmak. ankastre kutusunda sorun olması düşük ihtimal çünkü orda bi alet bişey yok. telefon hattından gelen boru içindeki telleri düzenlemek için bi çoklayıcı krone reglet var sadece. ben olsam bu şekilde yapardım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam evdeki tesisatı değiştirdim ..Hatta tesisat dediğn direk ankastreden modeme 4-5 mt eksiz kopuksuz sıfır kablo... Arada spliter bile yok direk hattan ... Şimdi elektrikci geldi bizim bu kutuya yetkimiz yok diyor.. Telekomun kutusu bu diyor...Ben anlamadım dsmart size ait diyor telefoncu ceza yeriz telekomun kutusu bu diyor...

    Modem srn değerlerim düşük çok düşük hemde.. Zaten o yüzden kopuyor...Modemide değiştirdim bu arada ...Yani o ankastre dışında bir evi değiştirmediğim kaldı ....Memleket meselesi oldu arakdaş bu nasıl işdir böyle anlamadım ...
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SkeironnWH

    dedim size elektrçiyle uğraşmayın hocam elektrikçler bir şey bilmiyor bende kablo çektirmek için cagırdım çekemeyiz yasak diyorlar turk telekoma gidiyorum yok yasak değil diyorlar en sonunda uğraşamadım kabloyu kendim çekmiştim o kutuyu değiştiremez elektrikçiler çünki sadece siz internet almıyorsunuz ondan bir sürü kişi daha alıyor yaşadığınız yer sizinse bilemem tabi tt harici kimse müdahale edemez aslında söylemeye çalıştığı bu bir yandada haklı tt müdürlüğü ile halletmeniz lazım kutu felan değişecekse elektrikçinin o işe karışmaması lazım hiç bir şekilde ama gel görki klasık tt işte

    Hocam tamamda onlarda gelmiyo ...Herkes birbirine atıyo...Zaten sorun kablo olsa çokdan çözerdim ...Kaldiki kutudan gelen kabloyu değiştirdim ..Yani eskiyi söküp yeni kablo çektiler...Ama yine düzelmedi, yani ne varsa o lanet kutuda var..Onada sahip çıkan yok ...Telekom 444 1 444 var arıyorum sabit hat numarası istiyo abone no istiyo ..Ben dsmartla yalın çalışıyorum ne sabit hattım var ne abone numaram...Arıza kaydı bile bırakamıyorum ...




  • cro@oan kullanıcısına yanıt
    Hocam ne yaptınız? sorununuzu çözdünüz mü? çözdüyseniz nasıl çözdünüz? Ben de binadaki kutuyu değiştirmek istiyorum, aşırı eski ve kopma ve aşırı düşük hız harici benzer sorun da bende var. 28-32Mbps arası geziyor bağlantı ama ben bu hatla daha önce 43-44Mbps kullandığımı hatırlıyorum. Aradaki kabloyu CAT6 yaptım, fayda etmedi.Ondan sonra zaten daha da düşmeye başladı. Şimdi 29Mbps genelede.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BimBitmiş

    Hocam ne yaptınız? sorununuzu çözdünüz mü? çözdüyseniz nasıl çözdünüz? Ben de binadaki kutuyu değiştirmek istiyorum, aşırı eski ve kopma ve aşırı düşük hız harici benzer sorun da bende var. 28-32Mbps arası geziyor bağlantı ama ben bu hatla daha önce 43-44Mbps kullandığımı hatırlıyorum. Aradaki kabloyu CAT6 yaptım, fayda etmedi.Ondan sonra zaten daha da düşmeye başladı. Şimdi 29Mbps genelede.

    Tamamen internet sağlayıcısının işgüzarlığı...O dönem sabit telefonu kapattırmışdım...Taahhütüm bitmişdi,Yalın internete geçmem gerekiyor haliyle..Vakit bulup şubede başvuru formu doldurmam gerekirken gidemiyordum..Bunların nasil tespit takip sistemi var bilmiyorum ama ben tekrardan 2 yıl taahhutle yalın interneti aldıkdan sonra aynı tesisat aynı pc aynı modem ne kopma sorunu oldu ne de başka bir sorun yaşadım...O gün bugundur de sorunsuz kullanıyorum...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.