Şimdi Ara

!!!Bimeks Kullanılmış Telefon Gönderdi!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
1
Favori
1.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ayın 18'inde verdiğim Nokia c5 03 siparişi 19'unda geldi fakat ben evde olmadığımdan telefona dün bakabildim. Baktım ama bakmaz olaydım. Telefonun kutusuna baktığımda normal bantla bantlandığıı üzerinde hiç bir etiket veya koruma göremedim. Neyse deyip açtım kutuyu ama rezillikler bitmiyordu. Kulaklık ve batarya poşetsizdi. Ya sabır deyip telefona sim kartımı taktım ve çalıştırmak için tuşa bastığımda sonuç olumsuzdu. Telefon açılmıyordu. Şarj 0'dı. Şoklar yaşarken ve büyük bir hevesle beklediğim telefon gözümden hızla düşerken telefonu şarja taktım. Bir süre sonra tekrar açmaya çalıştım ama sonuç yine hüsran. Telefon tam açılacağı anda kilitlendi. Kapatıp tekrar açtım bir de ne göreyim; telefonun alarmı kurulu. Rehbere gireyim dedim ve bir şoke daha ; rehberde birsürü telefon numarası kayıtlı. Navigasyona bakayım dedim yine şok. En son İstanbulda bir yerde çalıştırılmış. Ben Ankara'dayım halbuki. Neyse müşteri hizmetlerini kredi kartını kullanarak telefonu alan babam aradı ve ürünün değişimini istedi. Ben iade diye ısrar etmeme rağmen babam değişim talep etti. Telefonu kargo ile Gebzeye gönderdik. Bakalım ne olacak. Şikayetvar.com'a girip bakayım dedim yine şok. Millet hep online alışveriş mağduru. Herkese ya kullanılmış ürün ya da teşhir ürünü göndermişler. Bunlar ne yapmaya çalışıyor anlamış değilim. Mavi bilgisayar gibi kapatıp kaçacaklar mı yoksa?



    _____________________________




  • eğer sorunsuz sıfır cihazla değişim olursa güzel.
    ancak mağduriyetiniz devam ederse peşlerini bırakmayın. gerekirse tüketici mahkemesine kadar gidin.
    _____________________________
  • Keşke bedel iadesi isteseydiniz, benim midem bulandı mı o firmadan/dükkandan bir daha asla alış veriş yapmam.
    Bir sürü dürüst esnaf iş beklerken, tüketiciyi enayi yerine koyanlara para kaptırmamak lazım.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Keşke bedel iadesi isteseydiniz, benim midem bulandı mı o firmadan/dükkandan bir daha asla alış veriş yapmam.
    Bir sürü dürüst esnaf iş beklerken, tüketiciyi enayi yerine koyanlara para kaptırmamak lazım.

    kesinlikle katılıyorum hocam size yaziklar olsun valla..
    _____________________________
  • Babama söyledim iade al diye ama değişim istedi. Yine aynı şeyi yaparlarsa savcılığa suç duyurusunda bulunacağım. Sonuçta yapılan şeyin adı dolandırıcılık.
    _____________________________
  • burası turkıye ıste malesef....
  • Peşlerini asla bırakma. Rezalet ya.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu saatten sonra Bimeks gözümde bitmiştir!
  • Dur bakalım belki karışıklık falan olmuştur. Ama yeni gelende de bir kıllık yakalarsam o zaman sen gör...
    _____________________________
  • Şimdi aradım Bimeks'i. Müşteri hizmetlerinin verdiği cevap şu:

    "Telefonu inceledik. Yenisi gönderilecek. Biz farklı bir lokasyondan temin ediyoruz yeni telefonu. Ne zaman geleceği belli değil. Ben aciliyeti ileteceğim.."

    Bunun üzerine

    Ben:"Parası peşin alınan bir ürünün ne zaman geleceği nasıl belli olmaz? Kullanılmış telefonu gönderen kim ise onunla görüşmem mümkün mü? Buradaki bir bimeks mağazasından yenisini temin edemez miyim?"
    Müşteri hizmetleri:" Hayır herhengi bir mağazadan temin edemezsiniz çünkü farklı yollardan ürünler temin ediliyor".

    Bu olaydan sonra bir daha bimeks'ten hiç bir ürün almayacağım gibi bedava dağıtsalar kapısından girmem. Bir firmanın onlarca mağaza açmış olması güvenilir olduğunu kanıtlamaz. Mavi bilgisayarda gördük işte... Burdan yaşadıklarımı paylaşıyorum ki başkaları da benim gibi mağdur olmasın...

    Telefon gelirse onu da buradan paylaşacağım. Fakat hiç ümidim yok..
    _____________________________




  • Keşke o esnada lafı bedel iadesine çevirseydiniz, bu belki de ikinci bir şanstı sizin için, şimdi kim bilir daha ne kadar bekletecekler sizi.....:(
    _____________________________
  • Neyseki Yarın Bimekse Gidip Telefon Alacaktım..

    Bunu Okuduktan Sonra İlk Medya Mark Sonra Teknosaya Gitmek Olcak İşim (Hangisi Ucuzsa ordan alcam aralarında bi mağaza var :) ]
    _____________________________
  • medya marktan al hocam
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokmay

    Keşke o esnada lafı bedel iadesine çevirseydiniz, bu belki de ikinci bir şanstı sizin için, şimdi kim bilir daha ne kadar bekletecekler sizi.....:(


    Hocam bedel iadesine anlayamadığım bir sebepten dolayı babam karşı çıkıyor. Değişim istiyor illa. Sonuçta ne olacağını ben de merak ediyorum bakalım. Eğer yine kullanılmış veya hatalı bir ürün gönderirlerse buradan iyi bir reklamları yapılmış olur. Belki de yüzlerce kişi bu olay üzerinden hareket eder ve bu olay insanlara örnek olur...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maytere

    Ayın 18'inde verdiğim Nokia c5 03 siparişi 19'unda geldi fakat ben evde olmadığımdan telefona dün bakabildim. Baktım ama bakmaz olaydım. Telefonun kutusuna baktığımda normal bantla bantlandığıı üzerinde hiç bir etiket veya koruma göremedim. Neyse deyip açtım kutuyu ama rezillikler bitmiyordu. Kulaklık ve batarya poşetsizdi. Ya sabır deyip telefona sim kartımı taktım ve çalıştırmak için tuşa bastığımda sonuç olumsuzdu. Telefon açılmıyordu. Şarj 0'dı. Şoklar yaşarken ve büyük bir hevesle beklediğim telefon gözümden hızla düşerken telefonu şarja taktım. Bir süre sonra tekrar açmaya çalıştım ama sonuç yine hüsran. Telefon tam açılacağı anda kilitlendi. Kapatıp tekrar açtım bir de ne göreyim; telefonun alarmı kurulu. Rehbere gireyim dedim ve bir şoke daha ; rehberde birsürü telefon numarası kayıtlı. Navigasyona bakayım dedim yine şok. En son İstanbulda bir yerde çalıştırılmış. Ben Ankara'dayım halbuki. Neyse müşteri hizmetlerini kredi kartını kullanarak telefonu alan babam aradı ve ürünün değişimini istedi. Ben iade diye ısrar etmeme rağmen babam değişim talep etti. Telefonu kargo ile Gebzeye gönderdik. Bakalım ne olacak. Şikayetvar.com'a girip bakayım dedim yine şok. Millet hep online alışveriş mağduru. Herkese ya kullanılmış ürün ya da teşhir ürünü göndermişler. Bunlar ne yapmaya çalışıyor anlamış değilim. Mavi bilgisayar gibi kapatıp kaçacaklar mı yoksa?

    sana o kargoyu getıren gorevlının zıhnıyetını .......... öncelıkle
    sen adını verdın mı bana teslım olacak dıye?
    bı daha urunu kendın teslım al
    _____________________________




  • ;Arkadaşım zaten telefonu babamın kredi kartından aldığım için, fatura babamın adına kesilmişti. Bu yüzden de babam teslim aldı.
    _____________________________
  • benden batarya çıkmadıydı kutuyu açarken düşürmüş olmasınız dediler.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maytere

    ;Arkadaşım zaten telefonu babamın kredi kartından aldığım için, fatura babamın adına kesilmişti. Bu yüzden de babam teslim aldı.

    KARGO BILGISI EKLEYEBILIYORSUN SANIRSAM BI DAHA SANA TELIM OLMASINI ISTE
    _____________________________
  • Bimeks gerek fiyat politikası gerek müşteri politikasıyla, kendini batırmaya aday bir firma yolunda emin adımlarla ilerliyor.

    Bu arada geçmiş olsun umarım sorununuz düzelir arkadaşım.
    _____________________________
    flickr
    PC Sistem:
  • Müşteri hizmetleri bile çok sıkıntılı. 10 kez arayınca anca düşüyor. Sürekli meşgul çalıyor.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.