|
|
_____________________________
|

|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ttt01 -- 2 Ocak 2010; 12:52:47 > |
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
![]() ne oldum dememeli! , noluyo ... demeli! bütün umutların kaybolması özgürlüktü. |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Üç yıl yatılı olarak okumuş olduğun lisenin kapısının önünde sigara içen yetişkin bir adam olarak kendilerini sokağa fırlatan öğrencilere hayretle bakıyorsun. Bunlar çocuk yahu, diye düşünüyorsun içinden. Oysa lise dediğinde, kendini hep sabah soğuk suyla tıraş olurken anımsıyorsun. Erkekliğe adım attığın yıllar olduğu için kendini hep büyük düşünmüşsün. Oysa düşlerinin dehlizlerinde umutsuzca çıkış aradığın o bina bile ne kadar küçükmüş.
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
İşittim ki bazı arkadaşlar yoksulluğumuzu bahane ederek memleketlerine dönmek istiyorlarmış. Ben kimseyi zorla MİLLİ MECLİSE davet etmedim. Herkes kararında hürdür, bunlara başkaları da katılabilirler. Ben bu kutsal davaya inanmış bir insan sıfatıyla buradan bir yere gitmemeye karar verdim. Hatta hepiniz gidebilirsiniz. ASKER MUSTAFA KEMAL mavzerini eline alır, fişeklerini göğsüne dizer, bir eline de bayrağı alır, bu şekilde Elmadağı&#8217;na çıkar, orada tek kurşunum kalana kadar vatanı müdafaa ederim. Kurşunlarım bitince bu aciz vücudumu bayrağıma sarar, düşman kurşunlarıyla yaralanır, temiz kanımı, kutsal bayrağıma içire içire tek başıma can veririm. BEN BUNA AND İÇTİM.
|
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Siyah akar Zonguldağın deresi; Yüz karası değil, kömür karası; Böyle kazanılır ekmek parası. -OrhanVeli-
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
"Türkiye Cumhuriyetinin, özellikle bugünkü gençliğine ve yetişmekte olan çocuklarına hitap ediyorum: Batı senden, Türk'ten çok geriydi. Manada, fikirde, tarihte bu böyleydi. Eğer bugün batı teknikte bir üstünlük gösteriyorsa, ey Türk Çocuğu, o kabahat da senin değil, senden öncekilerin affedilmez ihmalinin bir sonucudur. Şunu da söyleyeyim ki, çok zekisin! .. Bu belli. Fakat zekânı unut! .. Daima çalışkan ol..."
Mustafa Kemal ATATÜRK |
|
|
_____________________________
|
|
|
_____________________________
Lifetime Error!
|
|
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Black Label Society -- 2 Ocak 2010; 22:59:40 > |
|
_____________________________
|