Şimdi Ara

BEYLER ZENCİYİM SORULARI ALAYIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
20
Cevap
1
Favori
392
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> BEYLER ZENCİYİM SORULARI ALAYIM
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.



    |
    |
    _____________________________
  • önlerden + yav he he
    |
    |
    _____________________________
    Samsung Galaxy S10 Plus 128gb Prizma Beyaz - G975U (SD855)
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    uzunluğu ne kadar.
    _____________________________
    DOKUZ AY BOYUNCA ÇIKMAYA ÇALIŞTIĞI DELİĞE ÖMRÜ BOYUNCA GİRMEYE ÇALIŞAN CANLIYA NE DENİR ?
  • Binbaşı
    1050 Mesaj
    ayiptir sornasi kac cm



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    A Headbanger
    And she's buying a stairway to heaven.
  • Çavuş
    44 Mesaj
    ss
    |
    |
    _____________________________


    Alman,İtalyan,İspanyol hiç farketmez!
  • Yarbay
    2600 Mesaj
    Siyahi zenci misin beyaz zenci mi ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Orta Bacak

    uzunluğu ne kadar.

    şöyle tarif edeyim mekana girdiğimde 3 galoş giyiyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3067 Mesaj
    Zenci degilsin,siyahisin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    ss ama yüzünün degil



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    426 Mesaj
    Çevirebiliyonmu ?
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    158 Mesaj
    hayatta 2 sevemedim şey vardır

    1. Irkıçılık
    2.Zenci



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bedük -- 20 Mayıs 2013; 21:39:22 >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    266 Mesaj
    NEDEN IRKÇILIK YAPIYORSUN
    |
    |
    _____________________________
    Hey! Kardeşim Sakin Ol Ben ZNZ
  • Yüzbaşı
    434 Mesaj
    ne kadar zencisin mesela
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    538 Mesaj
    inanmayın beyler kesin amele yanığı olmuştur!
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2444 Mesaj
    uygun bi gif yok birileri eklesin işte
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    344 Mesaj
    spor yapmadan şeyini bacağına doluyor musun ? hani koşarken rahatsız etmesin diye
    |
    |
    _____________________________
    kadir kalk olum ölü gibisin
  • Yarbay
    4921 Mesaj
    sırıksız sırıkla atlayabildiğiniz doğrumu ??

    Bide sağa sola çarpıyomu
    |
    |
    _____________________________
    MAZDA RX8


  • Yüzbaşı
    399 Mesaj
    sünnetli misin lan karakaçan



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    380 Mesaj
    Adam canli tripod beyler kacin



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1531 Mesaj
    saatleri nerden aliyonuz
    iyi para varmi



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
son dakika
haberler
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,313
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.