Bildirim
@Nobby Nic
En az 50 Mention'ı Yanıtladı
"er": Geleneksel rütbe sistemi koşulları geçerlidir.
Diğer rütbeleri gör

Er
08 Mayıs 2013
Tarihinde Katıldı
Tarihinde Katıldı
Görüntülenme Toplam: 20 (Bu ay: 1)
360253 Gün Cezalı
355578 gün 16 s. 35 dk. kaldı
Gönderileri
Nobby Nic (Çınar Can) · Konu Dışı altına konu açtı.
13 yıl
Konu Dışı Artık Keyif Vermiyor
|
Nobby Nic (Çınar Can) · Konu Dışı altına konu açtı.
13 yıl
48 kayıtlı üye, 1917 misafir, 375 mobil kullanıcı
|
Nobby Nic (Çınar Can) · Konu Dışı altına konu açtı.
13 yıl
Uyku Duzenimi Geri Getirmem Lazim
|
Nobby Nic (Çınar Can) · Konu Dışı altına konu açtı.
13 yıl
Her Seyden Cok Cabuk Sıkılıyorum
|
Nobby Nic (Çınar Can) · Konu Dışı altına konu açtı.
13 yıl
Hobi Tavsiyesi
|
Nobby Nic (Çınar Can) · Konu Dışı altına konu açtı.
13 yıl
Ben Niye Yaşıyorum ?
|
Nobby Nic (Çınar Can) · Konu Dışı altına konu açtı.
13 yıl
Rüyada Kavga Ederken Yumrugu Tutturamamak
|
Nobby Nic (Çınar Can) · Konu Dışı altına konu açtı.
13 yıl
4 Yillik Universite Kazanmak Cok Mu Zor ?
|
Nobby Nic (Çınar Can) · Konu Dışı altına konu açtı.
13 yıl
Yaz tatilim çok kötü geçiyor, hayattan keyif alamıyorum.
|
Nobby Nic (Çınar Can) · Konu Dışı altına konu açtı.
13 yıl
Tatilde Kızla Tanıştım Ama.. [Kafam Çok Karışık Beyler]
|
Hakkında
Konum: İstanbul, Üsküdar
Resimler
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 11 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 13 yıl
Mesaj Sayısı: 9
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 491
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 113)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Son Giriş: 11 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 13 yıl
Mesaj Sayısı: 9
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 491
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 113)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic
Mesajları

İkinci El Referansları





Yeni Kayıt
Özel Mesaj
23 Yanıt
0
Yine bir akşam dışarı çıktık baktım sitedeki 10-12 yaş arasındaki sapık veletler ve bu kzıın arkadaşları şiş çevirmece oynuyorlar ( bu kzıın arkadaşları da küçük baya o yüzden fazla takılmıyordu sanırım) işte bu kızı da açğırdılar kız gitti oynamaya ama veletler hep sapık sapık sorular soruyorlar çoluk çocuk muhabbeti işte tahmin edersiniz. Kız bunaldı artıkkalktı ordan banklara oturdu, ben de dedim tanışayım şu kızla ama arkadaşça olsun diye yanımda kuzenim de vardı birlikte tanıştık yine de daha çok ben konuştum. Sonra kuzenim wi-fi çeken bir yere gidelim falan dedi gittik orada oturduk kızı da davbet ettik geldi bizimle orada fazla konuşamadım kızla yanımda kuzenim var diye rahat olamadım, kuzenim de sağolsun gömdü kafasını telefona. Sonra dedim herkes böyle oturacak mı dolaşalım biraz, sonra kız ben arkadaşlarıma haber vereyim dedi gitti sonra baktık arkadaşları gidiyor bu kız da gitti bize iyi geceler dedi. Ben dedim sıkıldı tabi kız artık ertesi günü bekleyeceği kız bize selam verirse daha da yakınlaşırız selam vermezse sevmedi bizi. Kız 2-3 güne döneceğim demişti şansımıza da o günlerde hep dışarıya çıktık amcamlarla. 2 akşam falan dışarı çıktıktan sonra öbür akşam evdeydik sonunda, hemen sitenin bahçesine çıktık turluyoruz havzuun etrafında ışıklar falan güzel. Kız da orada telefonla konuşuyordu bize baktı biz de ona baktık. Bu arada gündüzleri havuza giderken de kızın oturduğu bloktan geçiyoruz kız hep bize bakıyor. Neyse biz oturalım dedik banklara 5 dk. sonra kız da geldi tam yanımızdakine oturdu ama telefonla konuşuyor hala. Ben telefonla konuşurken ben de ona bakıyorum sürekli çok tatlıydı kız
Arkamı döndüm banka doğru dönmek için kızla göz göze geldik bize bakıyordu ama telefonla konuşuyordu aynı zamanda. Sonra kıza bir telefon daha geldi kapatınca gitti hemen evine, sanırım babaannesi aradı. Daha da görmedim o kızı 4 gün sonra da ben döndüm İstanbul'a. Sizce bu kız benim hakkımda ne düşünmüştür ? Benden hoşlanmış mıdır yoksa hiçbir şey hissetmiyor mudur ? En kötüsü de kzıın sadece nerede oturduğunu biliyorum hangi okulda okuduğunu falan söylemişti de unuttum, keşke numarası falan olsa da konuşabilsem..





