Şimdi Ara

Beyler Vw Passat Hakkında Bir Bakın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
0
Favori
1.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu sıralar durumum sıkısık oldugu ıcın butcemı dusurerek d sınıfı bır arac almaya karar vermıs gıbıyım. Vw passat 1.6 tdı dsg dusunuyorum. Lakın kafamı karıstıran comfortlıne ıle exclusıve donanım arasında kalmam.
    5.600 lıra fark verıp exclusıve almak mantıklı mıdır?
    Isıtmalı koltuk ıyı mı ısıtması verımlı mı
    Derı koltuk sızce yazın terletır mı

    Hangısını tercıh edeyım bosu bosuna 5 lıra vermek ıstemıyorum deger mı sızce



  • Hocam ısıtmalı koktuk kışın işe yarar. Tamamen zevk size kalmıs. Fakat passatı 1.6 tdı dsg düsünmeniz hata 1.4 tsı öneririm. 1.6 105 bg dizel passata yetersiz kalıyor..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizele bi dünya para vereceğinize. bence en mantıklısı 1.4 tsi manuel vites bir passat yerinde olacaktır.ayrıca dizel için vereceğiniz farkı benzin parası olarak cebinize koyup paşa paşa gezmeniz yönünde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vox.x

    Hocam ısıtmalı koktuk kışın işe yarar. Tamamen zevk size kalmıs. Fakat passatı 1.6 tdı dsg düsünmeniz hata 1.4 tsı öneririm. 1.6 105 bg dizel passata yetersiz kalıyor..

    tsı kesınlıkle dusunmuyorum yılda 40000 km yapıyorum dızel-otomatık kombınasyın olacak almaya tam da karar vermıs degılım ama arastırıyorum.
    Ya demek ıstedıgım audı a4 kullanmıstım bır ara ısıtması cok ıyıydı daha sonra bır yakınımın toyotasının ısıtmasını kullandım hıc verım alamadım ısıtmalı koltuk oldugu bellı bıle olmuyordu demek ıstedıgım o
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metamorfik87

    quote:

    Orijinalden alıntı: vox.x

    Hocam ısıtmalı koktuk kışın işe yarar. Tamamen zevk size kalmıs. Fakat passatı 1.6 tdı dsg düsünmeniz hata 1.4 tsı öneririm. 1.6 105 bg dizel passata yetersiz kalıyor..

    tsı kesınlıkle dusunmuyorum yılda 40000 km yapıyorum dızel-otomatık kombınasyın olacak almaya tam da karar vermıs degılım ama arastırıyorum.
    Ya demek ıstedıgım audı a4 kullanmıstım bır ara ısıtması cok ıyıydı daha sonra bır yakınımın toyotasının ısıtmasını kullandım hıc verım alamadım ısıtmalı koltuk oldugu bellı bıle olmuyordu demek ıstedıgım o

    Şimdi ısıtmalı koltuk olmazsa olmaz birsey değil açıkcası. Sıcaklık ayarını 2. Seviyede tutsanız bile araba 15-20 dakikada fırın gibi oluyor. Gerek yok bence o kadar fark vermeye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metamorfik87

    Bu sıralar durumum sıkısık oldugu ıcın butcemı dusurerek d sınıfı bır arac almaya karar vermıs gıbıyım. Vw passat 1.6 tdı dsg dusunuyorum. Lakın kafamı karıstıran comfortlıne ıle exclusıve donanım arasında kalmam.
    5.600 lıra fark verıp exclusıve almak mantıklı mıdır?
    Isıtmalı koltuk ıyı mı ısıtması verımlı mı
    Derı koltuk sızce yazın terletır mı

    Hangısını tercıh edeyım bosu bosuna 5 lıra vermek ıstemıyorum deger mı sızce

    Exclusive'deki koltuklar son derece kaliteli, arada baska farklar da var. Hepsini yaziyorum kabaca:

    - Ahsap kaplama
    - Nappa Deri Doseme
    - 230V Guc Soketi (bence cok faydali mesela)
    - 16 yerine 17' inc jantlar
    - Alasim jantli yedek lastik
    - Elektrikli arka cam perdesi
    - Manuel arka yan cam perdeleri (uzun yolda cok faydali ozellikle)
    - isitmali on koltuklar, isitmali arka koltuklar
    - isitmali cam yikama fiskiyeleri (kisin cok faydali)
    - Karartilmis arka ve arka yan camlar
    - Lastik Basinc Kontrol sistemi
    - Patlamaya karsi direnci artirilmis lastikler


    Butun bunlar karsiliginda 5,600 isteniyor , bence cok uygun. Arabanin Xenon far ve elektrikli hafizali koltuk disinda eksigi kalmiyor...Onlari da opsiyonel ekletmek mumkun ama ozel siparise girer beklemeniz gerekir...

    Benim esas onerim yalniz , yilda cok fazla km yapmiyorsaniz dizel yerine benzinli exclusive olana yonelmeniz.

    Dizel olan 91,600'e satiliyor , benzinli olan 83,400.

    Hatta 1.4 TSI Duz vites kullanirim diyorsaniz Exclusive donanimi 72,100'e denk geliyor , dizel-otomatik icin 19,500 lira odemeye bence degmez.

    Yok illa dizel-otomatik olcak diyorsaniz da Volvo S 60 1.6 115hp D2 - Powershift bakmanizi oneririm , Premium donanimli olani 94-95'e alirsiniz.




  • Yilda 40,000km cok fazla. Mecburen dizel almaniz gerekiyor , o kadar km'de zaten duz vitesle cekilmez bana sorarsaniz.

    Valla , sizi Volvo s60'a yonlendiriyorum o zaman dedigim gibi
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: metamorfik87

    Bu sıralar durumum sıkısık oldugu ıcın butcemı dusurerek d sınıfı bır arac almaya karar vermıs gıbıyım. Vw passat 1.6 tdı dsg dusunuyorum. Lakın kafamı karıstıran comfortlıne ıle exclusıve donanım arasında kalmam.
    5.600 lıra fark verıp exclusıve almak mantıklı mıdır?
    Isıtmalı koltuk ıyı mı ısıtması verımlı mı
    Derı koltuk sızce yazın terletır mı

    Hangısını tercıh edeyım bosu bosuna 5 lıra vermek ıstemıyorum deger mı sızce

    Exclusive'deki koltuklar son derece kaliteli, arada baska farklar da var. Hepsini yaziyorum kabaca:

    - Ahsap kaplama
    - Nappa Deri Doseme
    - 230V Guc Soketi (bence cok faydali mesela)
    - 16 yerine 17' inc jantlar
    - Alasim jantli yedek lastik
    - Elektrikli arka cam perdesi
    - Manuel arka yan cam perdeleri (uzun yolda cok faydali ozellikle)
    - isitmali on koltuklar, isitmali arka koltuklar
    - isitmali cam yikama fiskiyeleri (kisin cok faydali)
    - Karartilmis arka ve arka yan camlar
    - Lastik Basinc Kontrol sistemi
    - Patlamaya karsi direnci artirilmis lastikler


    Butun bunlar karsiliginda 5,600 isteniyor , bence cok uygun. Arabanin Xenon far ve elektrikli hafizali koltuk disinda eksigi kalmiyor...Onlari da opsiyonel ekletmek mumkun ama ozel siparise girer beklemeniz gerekir...

    Benim esas onerim yalniz , yilda cok fazla km yapmiyorsaniz dizel yerine benzinli exclusive olana yonelmeniz.

    Dizel olan 91,600'e satiliyor , benzinli olan 83,400.

    Hatta 1.4 TSI Duz vites kullanirim diyorsaniz Exclusive donanimi 72,100'e denk geliyor , dizel-otomatik icin 19,500 lira odemeye bence degmez.

    Yok illa dizel-otomatik olcak diyorsaniz da Volvo S 60 1.6 115hp D2 - Powershift bakmanizi oneririm , Premium donanimli olani 94-95'e alirsiniz.

    Volvo düşünmüyorum. Kucuklukten berı bır ısınmamazlık var markaya karsı.
    40000 km yapıyorum hocam ıstanbuldayım otomatık sart tsı bana daha pahalıya gelır




  • hocam yılda 40 bin km değil 20 bin km yapsan yine dizel mantıklı, bakma sen bunların tsi dediklerine sonuçta pompanın başına gittin mi hiç biri bu seferde depoyu ben doldurayım demeyecekler..

    bence 5600 tl ye değer, çünkü comfortline koltukları kalitesiz jantlar da çok küçük görünüyor...sırf bu iki seçenek için bile değer yani...
  • Dsg'yi araştırdınız mı hiç?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    Dsg'yi araştırdınız mı hiç?

    Pimi çekti...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: TürkogluTürk

    Dsg'yi araştırdınız mı hiç?

    Pimi çekti...

    hebelede hübele

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo dusunmuyorsaniz , alternatiflerinizi tek tek yazayim , zira baktiginiz segmentte cok fazla secenek yok dizel-otomatik icin...

    1) Skoda Superb 1.6 TDI 105hp - DSG elegance 81,900 (Passat'tan daha mantikli bence ve ici daha genis)

    2) Citroen C5 1.6 112hp MCP Executive (6-ileri tek kavramali yari otomatik sanzuman , vites gecisleri hissedilir ve 1-2 arasi sarsar ozellikle, aliskanlik isteyen bir vites) 82,550

    3) Opel Insignia 2.0 CDTI 130hp Edition Elegance (6-ileri ActiveSelect klasik tip konforlu otomatik sanzuman) 87,040

    4) Peugeot 508 1.6 112hp Allure Auto6R (Citroen c5 ile ayni motor/ayni vites) 90,000


    Peugeot ve Citroen'in sanzumani bu segmente pek yakismiyor , sahsen pek dusunmezdim ama Insignia ve Superb kesinlikle bir incelemeyi hak ediyor... Passat'tan fiyat-performans anlaminda daha iyi araclar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Volvo dusunmuyorsaniz , alternatiflerinizi tek tek yazayim , zira baktiginiz segmentte cok fazla secenek yok dizel-otomatik icin...

    1) Skoda Superb 1.6 TDI 105hp - DSG elegance 81,900 (Passat'tan daha mantikli bence ve ici daha genis)

    2) Citroen C5 1.6 112hp MCP Executive (6-ileri tek kavramali yari otomatik sanzuman , vites gecisleri hissedilir ve 1-2 arasi sarsar ozellikle, aliskanlik isteyen bir vites) 82,550

    3) Opel Insignia 2.0 CDTI 130hp Edition Elegance (6-ileri ActiveSelect klasik tip konforlu otomatik sanzuman) 87,040

    4) Peugeot 508 1.6 112hp Allure Auto6R (Citroen c5 ile ayni motor/ayni vites) 90,000


    Peugeot ve Citroen'in sanzumani bu segmente pek yakismiyor , sahsen pek dusunmezdim ama Insignia ve Superb kesinlikle bir incelemeyi hak ediyor... Passat'tan fiyat-performans anlaminda daha iyi araclar.

    dsg meselesini ihmal ediyorum süperb 81 insignia 87 iken süperb tek alternatif sınıfında kullandığım en ferah araba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Volvo dusunmuyorsaniz , alternatiflerinizi tek tek yazayim , zira baktiginiz segmentte cok fazla secenek yok dizel-otomatik icin...

    1) Skoda Superb 1.6 TDI 105hp - DSG elegance 81,900 (Passat'tan daha mantikli bence ve ici daha genis)

    2) Citroen C5 1.6 112hp MCP Executive (6-ileri tek kavramali yari otomatik sanzuman , vites gecisleri hissedilir ve 1-2 arasi sarsar ozellikle, aliskanlik isteyen bir vites) 82,550

    3) Opel Insignia 2.0 CDTI 130hp Edition Elegance (6-ileri ActiveSelect klasik tip konforlu otomatik sanzuman) 87,040

    4) Peugeot 508 1.6 112hp Allure Auto6R (Citroen c5 ile ayni motor/ayni vites) 90,000


    Peugeot ve Citroen'in sanzumani bu segmente pek yakismiyor , sahsen pek dusunmezdim ama Insignia ve Superb kesinlikle bir incelemeyi hak ediyor... Passat'tan fiyat-performans anlaminda daha iyi araclar.

    +1

    Ben Superb tercih ederdim Passat için o kadar fazla vermeye gerek yok diye düşünüyorum ve Superb gayet konforlu ve güzel bir araç.

    Ancak madem Passat için 90 bin lira veriliyor o zaman S60 almak daha mantıklı gelirdi bana volvo bunlardan daha üstün bir araç güvenliğinden bahsetmiyorum bile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metamorfik87

    Bu sıralar durumum sıkısık oldugu ıcın butcemı dusurerek d sınıfı bır arac almaya karar vermıs gıbıyım. Vw passat 1.6 tdı dsg dusunuyorum. Lakın kafamı karıstıran comfortlıne ıle exclusıve donanım arasında kalmam.
    5.600 lıra fark verıp exclusıve almak mantıklı mıdır?
    Isıtmalı koltuk ıyı mı ısıtması verımlı mı
    Derı koltuk sızce yazın terletır mı

    Hangısını tercıh edeyım bosu bosuna 5 lıra vermek ıstemıyorum deger mı sızce

    Şu an hangi aracı kullanıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wehrmacht

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Volvo dusunmuyorsaniz , alternatiflerinizi tek tek yazayim , zira baktiginiz segmentte cok fazla secenek yok dizel-otomatik icin...

    1) Skoda Superb 1.6 TDI 105hp - DSG elegance 81,900 (Passat'tan daha mantikli bence ve ici daha genis)

    2) Citroen C5 1.6 112hp MCP Executive (6-ileri tek kavramali yari otomatik sanzuman , vites gecisleri hissedilir ve 1-2 arasi sarsar ozellikle, aliskanlik isteyen bir vites) 82,550

    3) Opel Insignia 2.0 CDTI 130hp Edition Elegance (6-ileri ActiveSelect klasik tip konforlu otomatik sanzuman) 87,040

    4) Peugeot 508 1.6 112hp Allure Auto6R (Citroen c5 ile ayni motor/ayni vites) 90,000


    Peugeot ve Citroen'in sanzumani bu segmente pek yakismiyor , sahsen pek dusunmezdim ama Insignia ve Superb kesinlikle bir incelemeyi hak ediyor... Passat'tan fiyat-performans anlaminda daha iyi araclar.

    dsg meselesini ihmal ediyorum süperb 81 insignia 87 iken süperb tek alternatif sınıfında kullandığım en ferah araba.

    1.86m boy ve 104 kiloya sahibim (ama DH klasigi gibi sarisin mavi gozlu veya kas yarmasi degilim)

    Superb'de nn koltugu ayarladiktan sonra , arkaya gectigimde hala buyuk bir bosluk kaliyor geriye , Passat'ta optimal bir sekilde oturuyorum , 508'de ayni sekilde , Insignia ve C5'in arkalari dar, heybetlerine aldanmamak gerekiyor.

    Yalniz Superb'e Prestij paketi (Sunroof, Bluetooth, isitmali on-arka koltuklar) ve metalik boya eklenince 86,600 oluyor. Deri doseme de eklenirse muhtemelen tam 90,000 karsiliginda arac optimal doluluga ulasiyor (Navigasyon haric).

    Ya da 1,000 TL indirimle , beyaz renk Elegance 80,900'e alinir , ek garanti yaptirilir , 5 veya 6. senenin sonunda arac degisime gidilir. Ki bu haliylen bile Jetta Highline ile ayni paraya geliyor neredeyse...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Janjan -- 6 Ekim 2013; 19:14:12 >




  • Hocam nerdesin arkadaş mütemadiyen araba alacağım diye konu açmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben alırken Exclusive donanım yoktu. Yoksa onu tercih ederdim.
    Ankara'da ısıtmalı koltuğu çok arıyorum.

    Passat 1.6 tdi dsg Exclusive gerçekten iyi bir kombinasyon.
  • 2010 trendline lpgli zenec multimedialı araçlara bakın

    ön sis farı ve ön kromaj

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.