Şimdi Ara

Benzinli Araba Kullanmak Mantıklı mı ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
2
Favori
2.501
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • İnsanların ne dedigi cok onemli degil önemli olan senin ne dedigin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dizel alın
    benzin pahalı olduğu için az km yapıyorsunuz
    dizelin ekonomisini farkedince yılda rahat 15 bin km yaparsınız
  • niye mantıksız olsun arkadasım bende senede 6 7 k ya yaparım ya yapmam benzin harici birseyde kullanmayı dusunmedim hiç gerekte yok
  • Yılda 20.000 km kadar yapıyorum ve benzinli araç kullanıyorum.

    Önceki otomobilim LPG'li idi ve memnundum, ama şimdiki otomobilime taktırmayı düşünmüyorum.

    Özetle keyif sizin keyfiniz, bütçe sizin bütçeniz.
  • 7-8000km için lpg mantıksız.

    LPG'nin 3 yılda sebep olduğu ek giderleri, aracınızı kaç yıl kullanmayı planladığınızı da denkleme katınca saçma bir yatırım olarak gözükecektir.

    Ben 2011 Subaru Legacy'sine LPG taktırmış biri olarak söylüyorum bunu. Normalde LPG destekçisiyimdir yani.
  • peder de benzinli kullanır senede 7bin falan yapıyor belki daha az araba 2.0
  • LPG ye ön yargınız olabilir ,bende aracı almadan önce LPG ye sıcak bakmazdım.öyle bir zararı ve arızası olmadı çok şükür , çekişte öyle aman aman düşmüyor ben rahatım hele bu benzin fiyatlarından sonra. Ben LPG li aldım. LPG de şu durum var 1 otopark stresi bazı yerlere giremiyorsunuz , girsenizde aklınız kalıyor. 2.ise lpg ısınınca buharlaşmadan sanırım bagaj havuzu yağ gibi fln oluyor havuzun üstüne gazete koyuyorum siyah yap gibi bir şey oluyor mesela, buna terleme deniyormuş. Bende badana yaparken yere serilen o naylonlardan Alıp kapladım çözdüm bunu da paylaşmış olayım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel gürültüsünü çekemem benzine devam
  • 8 litre karma tüketimim var, senede 5000 km civarı yapıyorum. Tüpün zaten yanından geçmem de senede 15.000 yol yapıyor olsam Dizel alırdım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha bineceksen taktır markalı bi lpg hiçbir zararı olmaz 8 bin km çokta azımsanacak bir rakam değil bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Knock0uT_ -- 5 Şubat 2015; 16:06:00 >
  • sizin için gayet mantıklı
  • Aracini satmayacaksan kisa surede lpg taktirabilirsin. Ama bu km verileriyle dizel cok mantiksiz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prydzsnare -- 5 Şubat 2015; 16:32:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benimde yılda 7000-8000 i geçmiyor, 3,5 yıllık araç 27.000 km de , iş yeri ev spor salonu birbirine 200mt mesafede, hafta içi 5 gün orada geçiyor zaten , hafta sonu yada akşamları araç dışarı çıkıyor. Hatta bu nedenle 10 seneden fazla otobüs ve metro kullanmıyorum.

    Gidip aynı araç için niye 10.000-15000 arası extra bedelini ödemek zorunda kalayım. Enayi parası olucak.
  • ülkede her iki arabadan biri lpgli, özellikle ankarada lpg fiyatları dip olduğu için dizelden çok daha düşük yakıt masrafınız oluyor hala lpgden korkanlar var. Dizel benzinli motor arasında 10bin liralık fark bizim millete müstehak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZOROZER0

    Öncelikle merhaba ben senede 4000 ila 8000 km yapan bir sürücüyüm.Yılda fazla km yapmadığım için aracımı benzinde kullanıyorum.Etrafımdaki insanlar salak mısın benzine para verilirmi tüp varken gibi yorumlar yapıyor Aracıma tüp taktırmak yada dizel araç almak benim için mantıklı olurmu.

    tüp sevmiiim de onlara
  • Bayagi bir hortlatmis olacagim konuyu.

    Lpg kitinin 10 yillik kullanim omrude hesaplanmali bence.

    Ayni konuyu arastiriyorum. Benim aracimla yilda 7000km ile ortalama 1200 tl fark oluyor. Bunun 2 yili kit ucretini amorti etmesi. Diger masraflari saymazsam 8 yil karli binerim. 8×1200 =9600.

    Buji, yag, motor yipranmasi vs. Dusunulunce degmez diye düşünüyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lan gayet guzel guzel okuyorum konuyu, bi baktim biri mazota 3.36 falan demis elim ayagim titredi sonra baktim 2015
  • quote:

    Orijinalden alıntı: titanichay

    Bayagi bir hortlatmis olacagim konuyu.

    Lpg kitinin 10 yillik kullanim omrude hesaplanmali bence.

    Ayni konuyu arastiriyorum. Benim aracimla yilda 7000km ile ortalama 1200 tl fark oluyor. Bunun 2 yili kit ucretini amorti etmesi. Diger masraflari saymazsam 8 yil karli binerim. 8×1200 =9600.

    Buji, yag, motor yipranmasi vs. Dusunulunce degmez diye düşünüyorum
    Katılıyorum. Bizzat 10 sene ömürden dolayı geçen sene arabadan LPG kitini söktürdüm, ya yeni kit takılacaktı yada sökülecekti. Sökerseniz de yeni manifoldu da hesaba eklemeniz lazım ki kendisi neredeyse 1 kit parası. + işçilik muayene ruhsat cart curt da var.



    Lpg'den kaynaklı bir sübap bir bobin arızasında kar gitti zaten. 1-2 bin lira içinde değmez uğraşıldığına.



    B dizel + d/e benzin en iyi kombinasyon bana göre. Bi arabadan hem performanslı hem ekonomik olmasını beklemek bilmiyorum mantıksız geliyor bana. Ekonomi için ekonomi, performans için performans aracı alıp ikisini bir kullanmak en güzeli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benzinlide tork vardı da biz mi taktırmadık.
    Dizel kullanıyorum, yaşadığım yer soğuk, iş ev 5-6 km. Gidene kadar ısınıyor.
    Şehir içi için LPGli uno tipo tarzı ufak bir şey mi alsam diyorum.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.