Şimdi Ara

bellonadan ürün almayın pişman olmayın

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
336
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 ay
  • Cevaplayan Üyeler 4
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 6 saat 22 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • jagatai (4 mesaj) Moueson (2 mesaj) Booker DeWitt (1 mesaj) MyDrama (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) Mobil (3 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> bellonadan ürün almayın pişman olmayın
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1929 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    şikayetvar sitesinde zaten detaylar mevcut kısaca özetlemek gerekirse mayısta aldığım ürün 2. taksidini ödedikten sonra temmuzda renk hatası ve defolu olarak teslim edildi 15 gün içerisinde değişeceği söylendi ama şuan 1 ay oldu değişim bekliyorum. Müşteri hizmetleri açmıyor bayi(izmir karabağlarda cadde üzerindeki nil-se mobilya) ile uğraşmak ayrıca bunalttı. Ben bir hata ettim şikayetleri göz ardı edip büyük sandığım 5 para etmez bellonadan ürün aldım pişman oldum siz almayın.




    |
    |
  • Yüzbaşı
    780 Mesaj

    geçmiş olsun gerçekten siinir bozucu bir durum.


    internetten sipariş bazı durumlarda sıkıntı , teslim anında kontol edip geri çevirecektiniz çok uğraştırır bunlar sizi söylemesi, zamanında mondiden 2 kanepe almıştım birisinin yüzeyi defolu soluk yıpranmıştı getirenler ıslak süngerle silin temastan ağrılıktan olmuş düzelir diyor, kapıda ödeme olduğu için çıkarttım birinin ödemesini yaptım bayinin sahibini aradım böyle böyle dedim utanmadan aynı şeyi söylüyor defolu ürünü kaktıracak dedim geri götürün ikinci kanepeyi başka bayiden alacağım deyince 2 gün sonra sağlamını geri getirdiler ödemelerini yapıp gönderdim.

    |
    |
  • Yarbay
    5623 Mesaj
    Resimleri paylaşsanız daha çok dikkat çeker konu
    |
    |
  • Binbaşı
    1929 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    şikayet linkini ekleyeyim orada fotoğraflar var. Sorun zaten üründen ziyade müşteri ilişkilerindeki problemler. Çok beğenerek özel gereksinimlerime tam uyması dolayısı ile aldığım ürünü maalesef bu yüzden iade ettim. Buraya konu olarak yazmanın ne derece etkisi oldu bilmiyorum, az önce merkezden arayıp sözde iade işlemlerinin dün yapıldığını belirttiler. Bölge müdüründen teyit etmiler. Bana izmir den kimse ulaşıp bilgi veya evrak göndermediğini telefondaki kişiyede söyledim. Bankada görünen bir iade yok, bir hafta bekleyeceğim bakalım.


    Kod

    Yığını:
    https://www.sikayetvar.com/bellona/bellona-hatali-urun-gelmesi-ilgisizlik-ve-degisim-yapilamamasi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jagatai -- 11 Ağustos 2020; 18:27:14 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1929 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    dün sabah izmirden bayi dışı bir numara arayıp iptal işleminin yapıldığını ve ürünleri almaa geleceklerini belirtti. Ürünleri iade ettim ve paramı geri aldım. Sonuç olarak elimde 3 ay boyunca yaşamış olduğum stres bu süreçte(ve tahminen yeni alacağım mobilya gelene kadar) evimin yaklaşık 2 ay mobilyasız kalması ve aldığım döneme göre fiyatların yükselmesi kaynaklı zarar var.


    Bellona kadar birimlerin bu kadar kopuk olduğu bir firma olacağını zannetmiyorum. İnanılmaz ilgisiz bir durum var zor zahmet ben uğraşığ bilgi aldım her aşamada.

    |
    |
  • Binbaşı
    1987 Mesaj
    Geçmiş olsun.

    Yeni taşındığım evde en ufak eşyasına kadar ikea'da varsa o şey ikea'dan aldım. Esnafla iş yapılmaz.
  • Yarbay
    5623 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Booker DeWitt

    Geçmiş olsun.

    Yeni taşındığım evde en ufak eşyasına kadar ikea'da varsa o şey ikea'dan aldım. Esnafla iş yapılmaz.

    Ikea çok dandik bir taşınmadan sonra dayanamıyorlar . Ülkemizde pahalı olabilir ama yurt dışında falan insanlar ucuz oldukları için oradan alıyorlar yoksa alınmaz .

    |
    |
  • Binbaşı
    1929 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    stok konusunda türkiye geneline satış yapan firmaların kesinlikle ikea gibi olması gerek. Tüm Türkiye'ye satış yapıp stoklarının olmaması kadar saçma bir durum yok. Kendi adıma nakliye süreci olarak(il dışı depodan geldiğini var sayıyorum) 1 haftanın üzerinde teslimat tarihi olan firma ile çalışmayı kesinlikle düşünmüyorum. Bu süreçte öğrendim ki stok tutan firma yokmuş Türkiyede.

    |
    |
    Booker DeWitt kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
uc satın al ;pubg mobile ;uc
Webtures SEO;SEO Nedir?
En ucuz kedi maması fiyatları
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR6
0,172
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.