|
Şuan sınıflandırma bekleniyor diyor sevk tarihi 8 mayıs. Ben şuan e devletten terhicimi bedelliye çevirsem ücreti nezamana kadar yatırmam gerekir ağustos mu yoksa 8 mayısa kadar mı yada hemen mi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler







