Şimdi Ara

BAYKARALAR PEUGEOT'dan SADIK MÜŞTERİ KANDIRMACASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
18.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • (Şikayetimin Marka ile ilgisi yoktur. Marka her zaman yanımda oldu ancak köylü kurnazı bayiler yıllardır markaya büyük zarar veriyor. Bayinin durumunun deşifre edilmesi uzun vadede markayı da güçlendirecektir.)

    30 Ekim Pazar gecesi İstanbul'da bulunan tüm Peugeot Bayiileri için form doldurup 3008 SUV almak istediğimi ilettim. Sabah erkenden bana dönen ilk bayi BAYKARALAR Peugeot oldu. İlgi ve özveri için teşekkür edip aradığım araç da ellerinde olduğu için önce 5.000 TL kaparo sonra da Active Sedefli Beyaz için ödemem gereken bedel olan 102.900 e tamamlayacak kısım olan 97.900 ü 31 Ekim öğleden sonra hesaba geçtim. Sesi ve tavrı, beyefendiliği bana güven verdiği için aracı görmeden tüm miktarı EFT yaptım. Sonrasında kendi cep telefonunuzdan bana aracın fotoğraflarını da gönderdi. Tüm bunlar için teşekkür ettim. Minnet duydum. Aynı günün akşamı gelip aracı görüp uzun süredir beklediğim araca kavuşmanın mutluluğunu yaşadım. Bu konuda yardımcı olduğu için minnet duydum. Bana bayiide boya koruma ve su kaydırıcı gibi ürünler önerildi. Araç henüz bayiiden çıkmadığı için 800TL ye boya koruma yaptırabileceğimi söylediler. Ben de tüm nakdimi aracı almak için ödediğimi elimdeki aracı satana kadar kasko ve trafik bile yaptıramayacağım için aracın bir süre BAYKARALAR otoparkında kalmasını rica edeceğimi, tüm nakdimi tükettiğimi ifade ettim. O an tüm nakdim gerçekten 103.000 TL idi. Bunun da 102.900 ünü EFT ile ile göndermiştim. Showroom'a Citroen C4 ile gelmiştim ancak üzerime Ruhsatlı bulunan aracımın 2010 3008 P.Pack olduğunu belirtmiştim. Satış temsilcisinin bana söylediği cümleyi aynen söylüyorum; " Siz bana aracın seri numarasının olduğu ruhsat kısmının fotokopisini gönderin. Bakalım belki Peugeot'yu ikna ederiz (aslında tam olarak kullandığınız tabir "Peugeot'ya yediririz" olmuştu.) belki boya koruma, cam kaydırma ve kartel koruma hediye edebilirler. Peugeot'nun böyle bir olayı var. Ben zaten patronuma da söyledim. Bugün bir müşterim benden araç aldı ve beni hiç yormadı, ona yapabileceğimiz iyilikleri yapalım, dedim." dediniz.

    Ben pazarlık yapmayı zaten beceremem, söz konusu da aylardır beklediğim 3008 SUV olunca gözüm hiç bir şey görmemişti paramın yettiği versiyonu almıştım. Sonsuz minnet duymamın bir sebebi de pazarlık yapamama beceriksizliğim yüzünden ödüllendirilmem olmuştu. Buna çok sevinmiştim. Sonrasında aklımda hiç bir şekilde "acaba pazarlık teklif etsemiydim?" gibi bir pişmanlık kalmayacaktı. Hatta iyi ki pazarlık etmemişim diye sevineceğim bir durumdaydım. Yeni aracımı da mükemmel bir hikaye ile almış oldum. Gerçi cebimde sadece 100 lira kalmıştı. Kredi kartımda da sigorta yaptıracak nakit yoktu ama nasılsa eldeki araç satılacaktı.

    Sigortasını yeni araca geçirmek için eski 3008'imin devrini kardeşime verdim. Ve 3 Kasım itibariyle onun sigortası da boşa çıktı. Ama satış temsilcisinin tavsiyenizi dinleyip bir de duyduğum minnetin bir karşılığı olarak her iki sigortayı da Baykaralar'ın acentasından yaptırdım. Mevcut trafik ve Kaskolarımı zeilname yerine iptal yoluna gittim. Çünkü benim için patrondan ricada bulunup bana boya koruma cam kaydırma ve kartel koruma hediye etmişti. Ben aracı alırken ödediğim 102.900 dışında hiç bir şey ödemeyecektim. Bu işlemler için bana söylediğiniz rakam;
    800 TL boya koruma
    150 TL yağmur kaydırma
    200 TL kartel korumaydı ve bana 1.150 liralık jest yapmış oluyordu. Ki o an 1.150 liram olsa yine de o işlemi yaptıramaz ve trafik sigortasını yaptırıp aracı çıkarmayı tercih ederdim. Bunu da zaten satış temsilcisi ile paylaştım, aracı çıkaramama nedenimi. Derken mevcut aracım satıldı, kredi kartıma ödememi yatırdım, sigortalar yapıldı falan. İstedikleri gibi arayan her görevliye de Satış Temsilcisine 10 puan Baykaralar'a 10 puan şeklinde görevimi yerine getirdim. Peugeot ve Tuttuğum takımım benim için aynı iki şey zaten. Başka marka araca bindiğim zaman ki o araç taksi bile olsa Peugeot'ya ihanet etmiş gibi hissederim. Peugeot bayine 10 puan vermek Santrforuma 10 puan vermek gibidir benim için. Olması gerekendir.

    3 Aralık Cumartesi yine showroomda Satış temsilcisi ile karşılaştık. Merhabalaştık. Hem söz verdikleri "hediyeleri" olan kartel koruma takıldı hem de yeni 3008 için 200 TL'lik paspaslarımı aldım. Servis yoğundu showroomda biraz uzun süre kaldık. Showroom önünde aracımla ayrılırken başka bir 3008 sahibi ile karşılaştık. Bana sadık müşteri indiriminden bahsetti. Ben de bana sunulan jestleri anlattım. Hayır dedi 2500 TL indiriminiz olması lazım dedi. İçeri tekrar girdiğimde satış temsilcisini yerinde göremedim. Forumda arkadaşlara yazdım. Benden başka herkes sadık müşteri indirimi almıştı. Ben o an şoke oldum. Gerçekten inanamadım. Sadık müşteri indirimi diye bir şey varsa Güvendiğim Satış Temsilcim bana zaten söylerdi. Bundan emindim. Acaba bütün parayı 102.900 TL'yi bir defada yatırdığım için miktarı bana geri ödememek ve bu miktarı bayiinin bana olan "hediyelerini" karşılamak için kullanmış olabilir miydi? Ama o hediyeler de 102.900 TL'ye tamamlamıyordu ki tutarı... En iyisi yaşadığım tüm sorunlarda hep yanımda olan markaya durumu bildirmekti. Ben de öyle yaptım. Maalesef gerçek olmasını hiç istemediğim durummuş olayın sebebi. Meğer ben yüzlerce teşekkür ettiğim boya koruma, cam kaydırma ve kartel korumayı en sıkışık zamanımda sigortayı bile yaptıramadığım günlerde satın almışım. Ancak 5 Aralık Pazartesi Saat: 16:30 da Genel Merkez'in bildirmesi ile öğrendim.

    Bu söylediklerimde en ufak bir saptırma, yanlıştık, farklı hatırlama yoktur. Yaşadığımız olay tam olarak budur. Hiç birini yaşamak istemezdim. İnanın 2500 Liranın çok ötesinde bir hayal kırıklığı bu. Ben benim paramla yapıldığını bilseydim o zor dönemde bu hizmetleri satın alır mıydım? 1 ay sonra taktıracağım kartel korumanın parasını 31 Ekim'de verir miydim? Parayı EFT yaptığımda Kartel Koruma diye bir üründen haberim bile yoktu. Ve 3 Aralık Cumartesi günü saat 15:30 da montajı yapıldı kartel korumanın. Trafik ve Kasko yaptıramadığım para ile boya koruma ya da ön cam yağmur kaydırma yaptırma ihtimalim var mıdır?

    Tüm bu yaşadıklarımızın yoruma açık bir tarafı da yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mustimi -- 10 Mayıs 2018; 23:56:4 >







  • sizde bu taraf tutarlilik oldukca daha cok boyle durumla karşılaşırsınız. aracınızı güle güle kullanın.
  • Benim abim de spotcudan çamaşır kurutma makinesi almışti. Önce internette fiyat araştırması yapmış, ayni fiyatı spotcu da görünce tamam alayım demiş. Fatura kesilirken abime çay ikram etmişler, abimin çayı bitmiş, adam "abi bi çay daha alır mısın?" demiş. O esnada abimin jeton düşmüş, "ulan ben pazarlık yapmadım!" tabi olan olmuş, karttan para çekilmiş Vs.



    İşte o ikinci çay, sizin boya koruma gibi olmuş.



    Bayi aklı sıra çok para kazanmış oldu, yağmur kaydırma ve boya korumaya da zaten "fahiş" fiyat çekilmiş. Olan olmuş. Geçmiş olsun.



    Bence Peugeot Türkiye size bakim hediyesi verebilir Sadık müşteri indirimi telafisi için.



    Ve son olarak aracınız hayırlı olsun.




  • Tum nakitle araba aliyorsunuz cebinizde 800 TL yok

    O an bir sey olsa cebinizde para yok hala karter koruma su bu ilac lazim olsa farkli bir sey lazim olsa 500 TL yok


    Arabayi aldiktan sonra Forumlara bakiyorsunuz da almadan once nasil arastirmiyorsunuz ?

    Kimsenin parası beni ilgilendirmez benim cebimden 1 kuruş çıkmış mı ? Hayır . Ancak kişi konu açtıysa söz söyleme hakkım vardır . Kendisi eleştirme hakkını kullanıyorsa Pejo'yu ben de kendisini eleştirme hakkımı kullanıyorum .

    Kaldı ki arkadaşa arabayı silah zoru ile satmamışlar . 3000 TL indirim yapıcaz deyip sonra yapmamazlık etmemişler . Daha sonra öğrenmesi hırsızlık anlamına gelmiyor . Esnaf da yapıyor bunu bana 50 ye sattığını başkasına 60 a satıyor . E o zaman o esnafa gitmeyeceksin ama hala tuttuğum takım Pejo diyor o zaman sorun yok bence devam .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 6 Aralık 2016; 20:57:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Tum nakitle araba aliyorsunuz cebinizde 800 TL yok

    O an bir sey olsa cebinizde para yok hala kartee koruma su bu



    Peki bunun arkadaşın şikayeti ile Alakası ne ? Adama hakkı olan indirimi yapmamışlar. Adamın cebindeki parayı nasıl harcayacağından sana ne ?
  • Olayın üzerine neden gitmediniz,müdüre kadar çıksaydınız.O markanın müşterisi olduğunuz için bişeyler yaparlardı belkide
  • Olayın üzerine gittim ve Peugeot Türkiye'ye haber verdim. Ancak her şey öyle bir kitabına uydurulmuş ki faturalar var, faturalarda imzam var. Ben sadece o gün formaliteden imzalanacak faturaları imzalamıştım. Çünkü tüm bu hizmetler bana hediye edilmişti. Genel merkezin eli kolu bağlı çünkü ben iade edilemez bir şekilde hizmet satın almış oluyorum.
  • neden bizim millet herkese anında güvenmek zorunda ki.

    sakallı dindar görünümlü diye her dediğine güvenir.
    yakasında atatürk rozeti var diye hemen inanır.
    hemşerisi diye kuşku duymaz.

    vs.
    vs.

    neden bir kaç bayiyi arayıp fiyat araştırması yapmaşsınız ki..

    50 tl ürün bile alsam internetten araştırırım. hatta çoğu zaman yurtdışından bile sipariş veririm... sizde 102.900 tl yi hemen eft yapmışsınız..ne diyelim...

    olan olmuş...hayırlı olsun

    belki genel müdürlüğe mail atıp durumu anlatın.. belki yardımcı olurlar
  • Tuttuğum takım değişmeyecek demişsin ama bu gidişin sonu böyle olur işte. Daha çok tutarsın... takımı.



    Güle güle kullanın.
  • Markanın bir suçu yok ki bu durumda. Bildiğiniz esnaf uyanıklığı yapmışlar. Bunun için markaya kızmaya gerek yok. Üstelik onlar indirimi uygulamışlar. 100.400 den çıkmışlar. Sadece bayiinin açıkgözlülüğü. Burada paylaşma nedenim de bu zaten. Yaşadığım haksızlığın ve buna kimin neden olduğunun net bir şekilde görülmesini istiyorum. Genel olarak ilk tepki refleksi markaya yönelir. Ancak marka tamamen müşteriden yana tavır alıyor.
  • Hocam biraz pasif kalmissiniz bence. Ortalığı karistirsaydiniz . Hiç yoktan ekstra garanti ve bakım hediyesi alın geç değil bayiye gidin. Ayrıca hediyeler 2500 tutmuyor neden geri kalan parayı istemiyorsunuz????
  • Adamlar 800 liralık boya kormayı 1250 göstermiş mesela. Belli ki son derece deneyimliler ve işi kitabına uydurmuşlar.
    Benim şu noktada elimden gelen durumu anlatabilmek ve "ben yandım siz yanmayın!" feryadıdır.
    Bayiye gidip cıngar çıkarmak bir yana semtinden geçmem.
    Sadece iyi niyetinden dolayı insanı kendine enayi gibi hissettirmek en çok bizim insanımızda maalesef
  • Acayip sinir oldum arayıp adamı niye kandirdiniz diyeceğim
  • Hocam MTV'nin ilk taksidini onlar ödeyecek. Bari onu atlamayın. Muhtemelen bu bayi onu da size yıkar.
  • Hep söylerim firma ne kadar büyük olursa olsun işin içine bizim millet girince ticari ahlak yerlerde sürünüyor.
  • böyle alışveriş hiç duymadım sanki bakkaldan ekmek alıyor,senin hiçmi suçun yok
  • babana bile güvenme denilen memlekette, telefon görüşmesinden yola çıkmak da her babayiğidin harcı değildir. güle güle kullanın.
  • O dedikleriniz zaten hediye olrak veriliyor.satis temsilcisi sizin paeayi aralarinda hic etmistir.
  • Son paragraflara gelene kadar üzülmüştüm.Sonra 180 derece değişti fikrim
  • aracınız hayırlı olsun. güle güle kullanın.

    satış temsilcisi aklı sıra bayiyi kara geçirmiş,
    patrona yaranmış.

    böyle adamları patronlar çok sever.
    ancak karakteri bozuk olduğunu bildiğinden ilk harcanacak kişiler gene bunlardır.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.