Şimdi Ara

BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim) (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: shunter Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 6 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.632
Cevap
83
Favori
101.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Battlefield 6 Alpha leak - Rush Game Mode ( 27_06_2025 )


    New Battlefield 6 18-Minute Gameplay Leak Features Rush Mode Leak



    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)
    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)reddit
    From the Battlefield community on Reddit: Battlefield 6 Alpha leak - Rush Game Mode ( 27_06_2025 )
    https://www.reddit.com/r/Battlefield/comments/1llyrat/battlefield_6_alpha_leak_rush_game_mode_27_06_2025



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R-10 -- 28 Haziran 2025; 10:19:36 >
    _____________________________

    Ain't about money. For Yakuza, it's all about power. Those that lose power have to give way to those that have it | 真島 吾朗




  • R-10 kullanıcısına yanıt

    Gayet güzel gelişiyor

    _____________________________
    ''Hayatı Şişede Görenler''
  • Yeni bir video daha sızdı.


    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)
    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)x (formerly twitter)
    Rain (@RainVideojuegos) on X
    https://x.com/RainVideojuegos/status/1938698106553438416
    _____________________________

    Ain't about money. For Yakuza, it's all about power. Those that lose power have to give way to those that have it | 真島 吾朗
  • reddit
    From the Battlefield community on Reddit: Battlefield 6 - 25 minutes of pure weapon sounds
    https://www.reddit.com/r/Battlefield/s/IDgUmtAyKv


    Silahlarin animasyonlari ve sesleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kakuç -- 1 Temmuz 2025; 10:41:44 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • kakuç kullanıcısına yanıt

    şu düdük karakterlerden kurtulmayı dört gözle bekliyoruz


    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)
    _____________________________
  • ps5 acasim gelmiyor tek umudum BF6
    su delta force biraz erken gelseydi bf cikana kadar oynardik.. onlarda gitti agustosda cikariyorlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    PSN : VanDeeKap
  • Söylentilere göre Battlefield 6'nın hikaye modu sadece 6 saat uzunluğunda olacak


    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)
    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)x (formerly twitter)
    Insider Gaming (@InsiderGamingIG) on X
    https://x.com/InsiderGamingIG/status/1940440922631893323

    Electronic Arts, Battlefield 6'nın toplamda "100 MİLYON" oyuncu sayısına ulaşmasını istiyor


    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)
    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)x (formerly twitter)
    Insider Gaming (@InsiderGamingIG) on X
    https://x.com/InsiderGamingIG/status/1940436557258957090
    _____________________________

    Ain't about money. For Yakuza, it's all about power. Those that lose power have to give way to those that have it | 真島 吾朗




  • R-10 kullanıcısına yanıt

    Hikaye modu adı üstünde hikaye..BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)  Asıl bizi ilgilendiren kısmı Online Kalitesi Nasıl olucak ??

    _____________________________
    ''Hayatı Şişede Görenler''
  • Yeni bir oynanış videosu daha düştü.


    _____________________________
    PSN : VanDeeKap
  • Yeni Veri Madeninde 'Battlefield 6 Açık Beta' Görüldü


    Battlefield 6 için önemli bir gelişme yaşanıyor; yeni bir veri madeninde 'açık beta'dan bahsedildi.

    Oyunun bu yazki tanıtım etkinliğine yaklaşırken, Battlefield 6 ile ilgili sızıntılar ve veri madenciliği giderek daha sık hale geliyor. Oyuncular, ücretsiz oynanabilir modu , hikaye modu ve çok daha fazlası dahil olmak üzere oyunun çeşitli yönleri hakkında şimdiden bilgi edindiler. Görünüşe göre topluluk, Battlefield 6 için açık beta aracılığıyla bu özellikleri yakında bizzat test etme fırsatına sahip olacak.


    MP1ST'nin bir raporuna göre , Battlefield Labs ile ilgili veri madenciliğiyle bilinen 1BF Telegram Grubu'ndan Battlefield 6 Açık Beta ile ilgili bilgiler geldi. Grup, BF Labs için en son istemci güncellemesine "Battlefield 6 Açık Beta" ifadesinin eklendiğini keşfetti. Daha fazla ayrıntı verilmese de, oyuncular büyük bir açık beta testinin geliştirilme aşamasında olabileceğini tahmin ediyor. Ancak, bu bilginin resmi bir kaynaktan değil, bir veri madenciliği kaynağından geldiğini ve bu nedenle dikkatli olunması gerektiğini belirtmek önemlidir.


    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)insider-gaming.com
    Attention Required! | Cloudflare
    https://insider-gaming.com/battlefield-6-open-beta-spotted-in-new-datamine
    _____________________________

    Ain't about money. For Yakuza, it's all about power. Those that lose power have to give way to those that have it | 真島 吾朗




  • BATTLEFIELD LABS - SINIF SİSTEMİ - İKİNCİ BÖLÜM



    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)

    Bu Topluluk Güncellemesi, Battlefield Labs'daki Sınıf Sisteminin mevcut durumunu ana hatlarıyla açıklıyor ve erken dönem oyuncu deneyimlerinden elde edilen bilgileri içeriyor.

    Bazı sistemler henüz Battlefield Labs'da mevcut değil, ancak burada tartışılan her şey, sınıf kimliklerini tanımlamak ve Battlefield tarihindeki en iyi Sınıf Sistemini yaratma hedefimize ulaşmak için çok önemli. 


    Önceki sistemlere ve/veya kapalı silahlara geri dönme önerilerini gördük. Yeni ve deneyimli oyuncuları Battlefield deneyimiyle buluşturmayı, ekip çalışmasını teşvik etmeyi ve geleceğe yönelik sistemlerimiz hakkında evrensel bir anlayış oluşturmayı hedeflediğimiz için tartışmalarımızda bunları aklımızda tutuyoruz.

    Bir sonraki Battlefield'ı, özellikle sınıflar etrafında geliştirmek için kapsamlı oyuncu geri bildirimleri ve verileri topladık. Bazı iyileştirmeler Battlefield Labs testleri sırasında hızla gerçekleşirken, dengeleme sunucu tarafı komutları aracılığıyla yapılıyor. Diğer değişiklikler ise daha uzun süren yeni araçlar veya istemci tarafı güncellemeleri gerektiriyor.

    Battlefield Labs,  geri bildirimlere yanıt vermemizi ve topluluğumuzla kademeli olarak denge kurmamızı sağlar. Resmi Battlefield Discord kanalımızdaki Topluluk Güncellemeleri bölümünde düşüncelerinizi paylaşmaya davet ediyoruz . Bu, Battlefield için topluluk iş birliğinin yeni sınırıdır ve bunu bizimle keşfetmenizi bekliyoruz.

    Hadi başlayalım!

     

    SINIF SİSTEMİNE İLİŞKİN ÖZET

    Birinci Bölüm'de belirtildiği gibi , sınıflar için şu anki odağımız, oyuncuların her sınıfın Battlefield'daki takımlarına kattığı benzersiz kimliği fark edip sezgisel olarak hissetmelerini sağlamaktır. Her sınıfın birbiriyle bağlantılı sistemleri ve temelleri, rollerini şekillendirirken, aynı zamanda bu rolü nasıl yerine getireceklerini özelleştirme özgürlüğü de sağlar.



    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)

    Sınıf Sistemi iki ana bileşenden oluşur: Özelleştirilebilir ve Sınıf Tanımlayıcı. 


    Özelleştirilebilir bileşenler, oyuncuların seçtikleri sınıfın beklentilerine bağlı kalarak, rollerinin sınırlarını keşfetmelerine ve zorlamalarına olanak tanır. Sınıfı tanımlayan bileşenler, "al-git" oynanabilirliğini artırmak ve sınıf kimliğinize dair beklentileri güçlendirmek için tasarlanmıştır. 

    Bu Topluluk Güncellemesi boyunca, temel örnek olarak Recon'u kullanacağız ve imza unsurlarını ayrıntılı olarak açıklayacağız.

     

    EĞİTİM YOLUNUZU SEÇİN


    Özelleştirilebilir: Eğitim


    Eğitim, her Sınıfın kendine özgü güçlü yönlerini güçlendirmek ve sahadaki rolünüzün hem etkili hem de stratejik olmasını sağlamak için tasarlanmıştır. Her Sınıf, yüklerinizi özelleştirirken seçebileceğiniz iki farklı Eğitim Yolu sunar. Bunlar, çeşitli modlardaki takım çalışması senaryolarında ve hedeflerinde performansınızı artıran sabit istatistik bonusları ve avantajlar sağlar.

    Eğitim Yolları üç seviyeye ayrılmıştır:


    • Seviye 0: Eğitim Yolunun hemen seçilmesiyle pasif fayda elde edilir.
    • 1. ve 2. Seviyeler: Seçtiğiniz rolü geliştirmeyi amaçlayan gelişmiş avantaj. Yalnızca takım oyunu ilerlemesi ve puan XP'si ile kazanılabilir.
    • Seviye 3: Manuel olarak etkinleştirebileceğiniz ve kendinize, takımınıza veya maçtaki durumunuza fayda sağlayan tek kullanımlık bir yetenektir.
    • Recon'da bu, hasarlı bir İHA'yı pasif tespit için işaretli bir konuma çağırma yeteneğidir. Etkinleştirildikten sonra, tekrar kullanmak için yeterli ilerleme kaydetmek üzere ekibinizle çalışmaya devam etmeniz gerekecektir.


    Takım çalışması yaptıkça veya modla ilgili hedefleri ele aldıkça, seçtiğiniz yol boyunca her seviyede pasif olarak bonuslar kazanacaksınız. 3. seviye yeteneğinizi tetiklemek, 3. seviye yeteneğinizi yeniden kazanmak için sizi 2. seviyeye sıfırlar. Ayrıca, Eğitim Yolu ilerlemesi her turun başında sıfırlanır.


    Battlefield Labs aracılığıyla her yolun ilerleme hızını, etkisini ve dengesini doğruluyor, böylece bunların istenilen rolü yerine getirmek için göreceli faydasını ve gücünü ayarlayabiliyoruz.



    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)

    Recon, uzun menzilli atış ve gizli oyun konusunda uzmanlaşmıştır; Eğitim Yolunuz, bu rolün belirli yönlerini geliştirmek ve teşvik etmek için tasarlanmıştır. Bir Recon oyuncusu olarak kendinizi daha yakın ve kişisel buluyorsanız, depar atarken hariç ekipman tarafından tespit edilememe gibi iyileştirmelere sahip Pathfinder'ı seçmeniz faydalı olacaktır.

    Eğitim Sistemi Battlefield Labs'ta yalnızca iki oyun oturumu boyunca yayında olsa da, lansmandan önce iyileştirmeyi planladığımız bir dizi alanı belirledik. Rol verimliliği ve ekip çalışması teşvikleri bu sistemin öncelikleri arasında yer alıyor ve Battlefield Labs, bu öncelikleri karşılamamız için bize alan ve zaman sağlamaya devam ediyor.

     

    TÜM YOLLAR SINIF VARLIĞINA ÇIKAR


    Sınıf Tanımlayıcı: İmza Silahı

    Her Sınıfın, Sınıf Kimliğine içsel olarak bağlı olan bir İmza Silahı vardır ve her Sınıfın rolü, bu serinin  Birinci Bölümünde ele alındığı gibi, yakından dikkate alınır.

    Her silah doğru savaş durumlarında kullanıldığında etkili olabilir ve teçhizatınıza değerli bir katkı sağlayabilir; ancak her Sınıf için yeterli silah kategorisini kullanmayı seçmek, rolünüze özel pasif avantajlar sağlayacaktır.

    Saldırı ve Saldırı Tüfekleri - Saldırı, hücuma liderlik etmekten ve ortaya çıkan durumlara anında müdahale etmekten sorumlu olan en üst düzey piyade savaşçısıdır. Bu Sınıfla bir Saldırı Tüfeği kullanmak, koşudan atışa daha hızlı geçiş yapmanızı ve Saldırı Tüfekleri ile diğer silahlar arasında geçiş yapmanızı sağlar.

    Mühendis ve Hafif Makineli Tüfekler - Mühendisler, her ne pahasına olursa olsun yıkım ve onarım için konumlandırılmıştır; bu da savaş alanında yakın ve kirli bir şekilde hareket etmek anlamına gelir. Hafif makineli tüfekleri kullanırken gelişmiş kalçadan ateş kontrolünden faydalanacaksınız.

    Destek ve Hafif Makineli Tüfekler - Ağır ateş durumlarına ve kaosun ortasında bulunmaya alışkın olan Destek sınıfı, ağır teçhizat konusunda deneyimlidir ve Hafif Makineli Tüfeklerle ateş açtıklarında, diğer Sınıflar aynı silahı kullandıklarında yaşayacakları koşu hızı kayıplarına maruz kalmazlar.

    Keşif ve Keskin Nişancı Tüfekleri - Keskin Nişancı Tüfekleri kullanıldığında dürbün salınımı azalacak ve nefesinizi tutarak nişanınızı sabitleme yeteneğiniz artacak. Keskin Nişancı Tüfeklerinde yüksek düzeyde ustalık, Keşif Tüfeklerinin atışlar arasında daha hızlı yeniden namluya girmesini de sağlayacak!

     

    Sınıf Tanımlayıcı: İmza Özelliği

    İmza Özellikleri ile, o Sınıftaki genel rolünüzün verimliliğini artıracak benzersiz bonuslar seti oluşturmayı hedefliyoruz.

    Saldırı - Gelişmiş Hareket Kabiliyeti . Şu anda bu sınıfa, daha az düşme hasarı ve düşme sonucu oluşan hareket hızı kaybını azaltmayı düşünüyoruz. Eğitim gibi diğer Sınıf belirleyici unsurlarla birlikte, Saldırı'nın mızrak sınıfının en önemli özelliği olduğunu vurgulamayı ve temel gücü olarak hareket kabiliyetini kullanmayı amaçlıyor.

    Mühendis - Patlayıcı Hasar Direnci. Saldırı, piyade muharebesinde öncü rol üstlenmekle ilgiliyken, Mühendis, araçları onarabilen ve onlara önemli hasar verebilen tek sınıftır. Burada oldukça patlayıcı durumlardasınız ve bu özelliği buna göre tasarlıyoruz.

    Şu anda İmza Özelliği olarak patlamalardan kaynaklanan hasarın azaltılmasını sağlıyoruz ve Battlefield Labs'da bu farkın farklı Sınıflar arasında hissedilip hissedilmediğini ve pasif direncin artırılması (veya azaltılması!) için doğru denge seviyesinin ne olması gerektiğini değerlendireceğiz.

    Destek - Daha Hızlı Canlandırma. Destek, her takımın savunma ve sürekli çatışma için vazgeçilmez tercihi olacak şekilde tasarlanmıştır. Bu Sınıftaki odak noktamız, takım arkadaşlarını canlandırmanın, korumanın ve ikmal etmenin önemini artırarak, savaşa hızla yeniden katılmalarını sağlamaktı.

    Şu anda, Destek için İmza Özelliği, hareketsizken daha hızlı canlanmayı sağlıyor. Battlefield Labs'daki topluluğumuzla geçirdiğimiz zamanı, Destek sınıfı ve Destek rolüne dair değişen beklentiler hakkındaki geri bildirimlerinizi takip etmek ve bu rolün daha da geliştirilebilecek en iyi yönlerini belirlemek için kullanıyoruz.

    Keşif - Nişan Tespiti. Şu anda, nişan alırken düşmanları otomatik olarak tespit etme yeteneği olarak Keşif'in İmza Özelliği'ne sahibiz. Bu, Battlefield Labs'da aktif olarak geri bildirim aldığımız ve sürekli olarak geliştirdiğimiz bir İmza Özelliğidir.

     

    Sınıf Tanımlayıcı: İmza Aygıtı

    Sınıf tanımı, gelecekteki cihaz yelpazemizin merkezinde yer alır ve her sınıfın kullanımda sıfır çakışmayla benzersiz cihazlara sahip olmasını sağlar. Bu yaklaşım, her Sınıfın farklı rolünü vurgular ve pekiştirir; kendi etkinliğinizi artıran veya takımınızı destekleyen cihazlar sunar.

    Saldırı - Adrenalin Enjektörü. Saldırı sınıfını, flaş ve sersemletme etkilerine karşı direnç sağlayan, koşu hızını artıran, patlayıcı hasarı azaltan ve düşman ayak seslerini kısa bir süreliğine güçlendiren bir Adrenalin Enjektörü ile donatıyoruz.

    Battlefield Labs, Adrenaline Injector hakkında önemli geri bildirimler topladı ve sınıflar arasında dengeli olmasını sağlamak için gelecekte de kullanmaya başlayacağız. Daha fazla bilgi için Laboratuvarlardan Öğrendiklerimiz bölümüne göz atın!

    Mühendis - Onarım Aracı. Geçmişte, Onarım Aracı bazen onu kullanmakla daha agresif bir şey için feda etmek arasında bir seçim yapmak zorundaydı. Gelecekte, Onarım Aracı her zaman hizmetinizde olacak, yani ekibinizin aracını tamir etmemeniz için hiçbir mazeretiniz yok, değil mi?

    Destek - Malzeme Çantası. Yerde bir Malzeme Çantası gördüğünüzde, bu eşyanın sizi iyileştirebileceğini veya size belirli miktarda mühimmat sağlayabileceğini anlayacaksınız ve bundan Destek sınıfı sorumlu olacak.

    Şu anda Battlefield Labs aracılığıyla bu cihazın dengesi üzerinde çalışıyoruz ve ne kadar can veya cephane almanız gerektiğini, optimum menzilin ne olması gerektiğini ve spam önlemeyi belirliyoruz.

    Keşif - Hareket Sensörü. İster savunma ister saldırgan bir konumda keskin nişancı veya keşifçi olun, hareket sensörü sınırlı menzilindeki düşman hareketini izlemek için kullanışlıdır. Bir Keşifçi olarak, en iyi performansınızı sergilemek için bu araca her zaman erişebilmeniz önemlidir ve bu da onu Özel Aygıtınız için mükemmel bir seçim haline getirir.

     

    LABORATUVARLARDAN ÖĞRENİMLER


    Binlerce oyuncu Mart ayında Battlefield Labs'ı deneyimlemeye başladı ve bu da binlerce geri bildirim gönderimi ve hata raporuyla sonuçlandı. Bu sayede hareket ve tepki verme gibi belirli oyun öğelerinin hızlı bir şekilde yinelenmesi üzerinde çalışabiliyoruz . Ayrıca yıkım , hareket, animasyon ve daha fazlası gibi uygulanması daha uzun süren alanları nasıl iyileştirebileceğimizi tartışabiliyoruz .

    Battlefield Labs, gelecek nesil Battlefield oyunlarını etkileyecek oyuncu odaklı değişiklikler üzerinde iş birliği yapmamızın temelini oluşturan devam eden bir süreçtir. Geri bildirimleri okumaya ve üzerinde çalışılacak alanları değerlendirmeye devam ederken, bu süreç bizi anlamlı iyileştirmelere yönlendirmede etkili oldu.


    SINIF KİMLİĞİ VE OYUN OYNANIŞI


    • Saldırı - Oyuncular, Saldırı'nın "Yalnız Kurt" zihniyetine sahip olduğunu ve sınıfı daha az kendine güvenen hale getirip takım oyunu yeteneklerini geliştirme isteğini vurguladılar. İyileştirilebilecek önemli alanlar arasında, özellikle iki özel silah taşımaya olanak tanıyan erken alfa öncesi işlevi olan Silah Askısı yer alıyor. Adrenalin Enjektörü de önemli geri bildirimler aldı ve sağlık yenileme bileşeninin kaldırılması da dahil olmak üzere iyileştirmelerden geçecek. Daha fazla değişiklik daha sonra paylaşılacak.


    • Mühendis - Mühendis iyi bir konumda, ancak araç oyunuyla etkileşimini daha da geliştirmenin yollarını araştırıyoruz. Oyuncular, önceki oyun oturumlarında çift roket/füze fırlatıcıları donatabiliyorlardı ve bu, rol ile imha yetenekleri arasındaki etkileşimi artırmış olsa da, tek bir yüklemede çok fazla güç sağlıyordu ve bunu, aynı anda yalnızca birini seçebileceğiniz şekilde sınırlayacağız.


    • Destek - Destek, takım arkadaşlarını canlandırma, mühimmat ve sağlık sağlama ve sistemleri engelleme yetenekleri nedeniyle sıklıkla oynanır. Bu sınıfta önemli değişiklikler yerine küçük iyileştirmelere odaklanıyoruz. Geri bildirimler, bol miktarda ikmal sandığı bulunduğunu ve bunun genellikle çatışmada olumsuz bir etkiye neden olabileceğini ve aşırı iyileştirme ve mühimmat nedeniyle çıkmaza girilebileceğini gösteriyor. Destek ve diğer sınıflar üzerindeki etkiyi dengelemek için sandığın süresi, ne kadar ikmal sağlayabileceği ve daha fazlası gibi ayarlamalar üzerinde çalışıyoruz.


    • Keşif - Oyun oturumları ve geri bildirimler, Keşif'in geliştirilmesi gereken yönlerini vurguladı ve Savaş Alanı'ndaki rolünü geliştirmek için daha fazla çalışma yapılması gerektiği konusunda hemfikiriz. Geri bildirimleri değerlendirmeye devam ettiğimiz bir konu da, bu Sınıf için belirli Eğitim Yolu oyun tarzlarını nasıl teşvik etmek istediğimiz, rollerinin dezenformasyon ve sabotaj yönlerini nasıl güçlendireceğimiz ve tespit yeteneklerini nasıl dengeleyeceğimizdir.

     

    GENEL DEĞİŞİKLİKLER


    Yukarıdaki liste kapsamlı olmasa da, Battlefield Labs ve ötesinde oyuncu geri bildirimleri doğrultusunda kademeli değişiklikler yaparak geliştirme süreci boyunca çeşitli yönleri geliştirmeye devam ediyoruz. Örneğin, önceki alfa öncesi oyun oturumlarında Balistik Zırh'a karşı büyük bir tepki aldık ve bu özellik artık çok oyunculu modlarımıza dahil değil. Ayrıca, hareket ve animasyonların yanı sıra kara araçları ve uçak kontrolü için araç kullanımında da iyileştirmeler devam ediyor.

    İçeriğimiz şu anda alfa geliştirme aşamasındadır ve karmaşıklıklarına bağlı olarak bazı özelliklerin uygulanması diğerlerinden daha uzun sürebilir. Ancak, Battlefield'ı birlikte geliştirirken topluluk kanallarımız ve Battlefield Laboratuvarları aracılığıyla sizi bilgilendirmeye devam etmeye kararlıyız.


    Bu oyun detayları, bir sonraki Battlefield oyununu ve sonrasını geliştirmeye devam ederken topluluk tartışmalarına, oyuncu verilerine ve Battlefield Labs'tan gelen geri bildirimlere bağlı olarak değişebilir. Topluluğumuzu mümkün olduğunca bilgilendirmek için her zaman çaba göstereceğiz.


    Kaynak :


    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)
    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)electronic arts ınc.
    BATTLEFIELD LABS - THE CLASS SYSTEM - PART TWO
    https://www.ea.com/security/news/battlefield-labs-the-class-system-part-two



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 11 Temmuz 2025; 20:3:24 >
    _____________________________




  • BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)
    BATTLEFIELD 6 - PlayStation 5/Pro Enhanced (10 Ekim)

    Geliyor gelmekte olan gel artik kuruduk resmen...Önsiparişe açıldığı dakika alacaz nasipse

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________


    Xbox : brigand35
    Psn : brigand_35
    BF1 server : KODAMANLAR (TR)




  • dün sonunda dağlı haritayı fetih modunda oynayabildim ama açıkçası beğenmedim. atmosfer bf3-4 gibi ama harita kötü, çok fazla açık alan var, uzaktan sniper vurmasa tanklar vuruyor. onlar da vurmasa helikopterler vuruyo. kapalı alan pek yok gibi. umarım bana böyle gelmiştir ya da çıkışına kadar bir formül bulunur, yoksa sıkıntılı geldi bana dağlı harita

    _____________________________
    PSN: KoRnTuNeS_88
  • Yine mi açık, boş , dağ , ova tarzı haritalar yaptılar. Öyle olursa alıp oynamam. Harita iyi olmadığı zaman keyfi de çıkmıyor oyunun.



    Bunlarda ki büyük ve açık harita sevdasını anlayamadım. Ordan oraya koşuyoruz boş boş, keyif vermiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Şu beta yı ver artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    There's always a reason to live. The gods would set you on the proper path.
    武士度
    PSN GalacticHope
    #Playstation
  • kun0s K kullanıcısına yanıt

    bf3 ve bf4te de bir sürü dağlı harita vardı ama bayraktan bayrağa koşmak bu kadar zor değildi ya da bu haritayı ilk kez oynadığım için bana öyle geldi, bilmiyorum. ama harita eğimli olduğu için aşağıdaki bayrakta savunmada kalan kişi seni uzaktan rahat alabiliyor. her tarafımdan mermi gelip saklanacak yer bulamadığım anlar çok oldu. ayrıca dün alpha davetiyesi alan oyuncuların seviyesi de baya yüksekti diğer günlere göre. bu sebeple de kolay av olmuş olabilirim. sanki aylardır oyunu oynamış gibi haritaları benden iyi tanıyorlardı.

    _____________________________
    PSN: KoRnTuNeS_88
  • 31 Temmuz resmi tanıtım yapılacak, açık Beta duyurusu da yaparlar. Çok az kaldı king'e.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dictattor -- 20 Temmuz 2025; 0:56:19 >
    _____________________________
  • SON DAKİKA - Battlefield 6, 31 Temmuz’da tanıtılacak! (Tom Henderson)


    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    20+ yıllık DonanımHaber sakini.
  • kun0s K kullanıcısına yanıt
    Dostum böyle düşünüyorsan Battlefield hiç sana uygun bir oyun değil. Call of Duty oynamaya devam edebilirsin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    20+ yıllık DonanımHaber sakini.
  • Metal Head kullanıcısına yanıt

    Bf 2 den beri bf oynarım. Cod da eskiden beri oynarım. Hem bf ci hem cod cuyum , ikisinin tarzı farklı ve ikisi de ayrı keyif veriyor. Sen olaya başka açıdan bakıyorsun.2042 deki bazıları hariç, rezalet haritalara rağmen bf çok iyi ve çok keyif mi veriyor diyeyim. Bf de haritalar her zaman büyüktür, ama iyi tasarlanmış bir büyük harita ile sırf büyük olsun diye açık ve boş bir harita yapmanın anlamı yok. Kötü haritalar oyun zevkini azaltıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.