Şimdi Ara

Başıma dert arıyorum, Serçe toplanır mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
87
Cevap
1
Favori
15.873
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaş sadece fikrimi söylemek istedim,hacı muratla neredeyse aynı masrafı yaparak bir peugeot 504 toplasanız,hem gerçek bir klasik,hem kaliteli

     Başıma dert arıyorum, Serçe toplanır mı?


     Başıma dert arıyorum, Serçe toplanır mı?


     Başıma dert arıyorum, Serçe toplanır mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    quote:

    Orijinalden alıntı: *President*

    Evdeki hesap çarşıya uymaz, hele hele sanayiye hiç uymaz. 5 lirayı gözden çıkart.

    Sizin gibi tecrübeli üyelere ihtiyacım var, 5 bini gözden çıkart derken araç dahil mi? Öyleyse problem olmaz, parça parça yaptırırken ödeyebilirim. Nasıl olsa uzun bir süreç. Ama araçla birlikte 6-7 leri bulacaksa hiç girişmenin mantığı yok..

    Eli yüzü düzgün bir aracı toplamanı tavsiye ederim, düzgün aracıda ucuza bulabilme ihtimalin düşük. Diğer kısım için Ankarada isen yardımcı olurum kaporta boya işi yapan eş dost var. İşin içine girmeden tahmini maliyet çıkartmak çok zor, bu maliyetler seni aldatır. Çok dökük olmayan bir kuş serisi araç 2 lirayada toplanır. Ama dediğim gibi araç yıkıksa ne kadar harcarsan harca şasiden dolayı kasa yıkık durur. Toplamaktansa gözden çıkarttığın rakama düzgün bir araç alman daha mantıklı olabilir. Eğer yok ben kendime özel bir araç yapacam diyorsan her türlü sürprize açık olarak başla işe. Normal bir araçtan fazlaya bile mal etsen kendine özel bir araç yaptığın için bence zarar etmemiş olacaksın. Tabi bu benim fikrim.




  • çürüksüz bi serçe alıyım desen 3-4 bin liradan aşağıya vermezler diye düşünüyorum
    hadi diyelim ki 2 bin liraya aldın.

    bugün bi fırın boya yaptırıyım desen en az 1500liraya patlar.
    bunun illaki kaportada tamir gerektiren yerleri olacaktır, özellikle çürüklerinin iyi tamir edilmesi lazım, yeri gelir kesilmesi gerekir. ben çok basitinden bir kaporta tamiri için 300-400 lira para harcadım ford transite
    içine emitasyon deri yaptırıyım desen buda sana en az bin liraya patlar
    4 lastik 400 lira, buna jant atıyım dersin 500de ona verirsin
    daha yürüyen aksam ve motorundaki problemleri saymıyorum.

    ayrıca bu işlerde ucuza kaçıyım diye bişey olmaz, ucuz işçiliğin, az paranın, kalitesinden hayır gelmez.

    bizim burda sonradan toplanmış orjinal fiat miofiori vardı. (orj. italyan tek kapılı 131 diyebiliriz)
    72-73 model civarındaydı. sonradan turbo takıldı. siyah metalik boyalı, kırmızı deri döşemeli, tuning jant ve sürat lastikleri vardı.
    yanlış hatırlamıyosam 13-14 bin lira civarında bi paraya satıldı




  • Bütçen uygunsa yap çok keyifli bir iş gibi duruyorHatta başlarkende burda resimlerle başlık açarsın tadından yenmez.Ama gözünü seveyim fıstık yeşiline falan boyatma bence bordo çok güzel olur
  • bence kendiniz bu isten anlamiyorsaniz bu isten vazgecip hazir araba almak daha mantikli, kendiniz anliyorsaniz, garajiniz veya depo vs bir yer varsa, elinize para gectikce harcar,piyasayi daha rahat arastirir,icinize sinen bir sekilde arabayi tamamlayip,guzelde bir hobi kazanmis olursunuz. cebinizide tek seferde yormamis olursunuz.
  • Hasta işi yaparım dersen, 5 binden fazla kaçar.

    Para mühim değil, istediğim gibi olsun diye uğraşsan, 10 numara usta bulsan, tesisatı 0 dan yapıp, fiat sohc motor + 5 ileri taksan, süper kaporta boya ile mükemmel bir yalıtım yapsan, özetle milletin dibini düşürecek bir 124 yapsan bile, kullanacağın amaç için uygun bir araba değil.

    O yolda o araba seni yorar, isyan ettirir.
  • Çelik barları ucuza mal edebileceğimi bilsem ben de Doğan L gibi eski tip motora sahip bir doğan toplama niyetindeyim. SLXin motoru hariç her özelliğini ekletip. Parçası ve tamiri ucuz olan araç lazım Türkiyede. Meganela bile insan korkuyor en ufak maliyette. Geçen haftasonu kayınpederin Doğan Lyle gölcükte gezdim. Tadı anlatılmaz yaşanır. Ne kadar "geçiş üstünlüğü cahili" varsa eşek gibi yol verdi aracı görünce. Kaza olsa hem ben haklıyım hem de bendeki araç ucuza yapılırken karşı tarafın maliyeti 3-5 katı olacak. Bunu göze alabilen canlı türü o yolda karşıma çıkmadı.

    4 cam otomatik, alarm, klima ve tüp takılı doğan tadından yenmez bence...

    Edit: Türkçe yoksunluğu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaptorFX -- 1 Aralık 2011; 12:35:24 >
  • İmkan varsa ve bulunabilirse, kesinlikle;

     Başıma dert arıyorum, Serçe toplanır mı?
  • Serce cok guzel bir arabadir, ici gorundugunden genis ve konforludur. Bir Serce'miz vardi 10 yil kadar kullandik. Arada bir sorun cikariyordu tabii ki ama masrafsiz bir arac. Uzun yol sayilmaz ama 150-200 km mesafeleri yuzlerce kez gittik geldik, yol gurultusu falan makul olculerdedir, tuketimi uygundur, bizim Serce'mizi hala bir yakinimiz kullaniyor, 91 model hala tas gibi motoru. Bakimlarini duzgun yaparsaniz uzun yillar kullanirsiniz. Biz aracimizi 2006-2007 gibi sattik evde 2. arac olarak duruyordu, 91 model olmasina ragmen oyle curugu falan pek yoktu (illa ki cok ufak tefek oluyor). Ic konsolu biraz catlamaya baslamisti, biraz bakim gerekiyordu. Bir yakinimizin 76 model 124'u, sifir aldigi gunden bu yana belki 400bin Km yapti, en son gordugumde 2007 yilinda 360bin km'deydi gozlerime inanamadim, motoru degismedi, allah rahmet eylesin bu yakinimiz gectigimiz yil vefat etti, hayatinda baska araba kullanmamisti. Serce de oyle, yilda bir kere ufak bir servis yapin, yillarca binin.




  • 1500 liraya ne olduğu belirsiz serçe alacağına şu tarz bi serçe al daha iyi.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-tofas-sahibinden-cok-temiz-1993-model-serce-66008384/detay/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    1500 liraya ne olduğu belirsiz serçe alacağına şu tarz bi serçe al daha iyi.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-tofas-sahibinden-cok-temiz-1993-model-serce-66008384/detay/

    Alıp direk binecek olsaydım böyle bir araç bakardım ancak sıfırdan toplayacağım için çürüksüz olması yeterli..




  • Zevk için toplanır ama ayda 1500-2000 km binilmez bu araca.Otobüse bin daha iyi.
  • Peugeot 205 alın. temiz modernizasyon ve yalıtım yapın. Hem iyi olur hem de zamanın efsanevi spor arabası olur. Gazlarsınız bile
  • Sen olaya tamamen yanlış bir bakış açısıyla başlamışsın..

    Motor ve yürüyen sağlam olacak, kaportayı sen toplayacaksın

    1500 araç fiyatı, 5 civarıda extra harcanacak diyorsan, ben iki defa serçe toplarım o paraya. Ama benim sanayide çevrem geniş.. Senin tanıdığın, güvendiğin ustalar yoksa belki daha masraflı bile olabilir..

    3-4 ay kadar önce topladık 76 model 124. Bize masrafı hakkında birşey söyleyemem, çünkü torna ve ayar gerektirmeyen hemen hemen tüm işçiliğini kendimiz yaptık. Ama yine nereden baksan 3000 civarı harcanırdı dışarıda. Param var diyorsan, çok zevkli bir iş. Ama araçtan bir beklentiye girmemek lazım.. 30-40 yaşında araç olacak nihayetinde..

    Aracın tüm parçaları çok kolay bulunabiliyor. O konuda sıkıntı yaşanmaz. Bizim tek bulamadığımız ön torpido konsoluydu. Konsol ortadan kırık olduğu için mecburen onu yapıştırıp üzerine deri görünümlü kaplama yaptık..




  • Yapmayın yahu 80-90 sağdan sağdan gideceğim o kadar rüzgar-motor-yol sesi alır mı? Yalıtım konusuna elbet bakacağız. Benim ki de haftasonu keyfi de, mesafe uzun ondan böyle. Altı üstü serçe, amerikan toplamıyoruz ya. Bindiğim araç 1950 model dahi olsa temiz olması önemli. İdareten değil yani..

    Yok be kardeşim sen bu tarz yorumlara kulak asma. Bundan birkaç ay önce arkadaşım aldı serçe üstünde 17'jantlarıyla beraber 4.500tl'ye. Ben 3 yıl 90 model şahin kullandım o arabaya bindigim kadarki zevki alamadım. Aynı yolu 100 le gittigimde şahinin içinde kulaklarım agrırdı belli bir süre sonra, serçeyle de 100 110 la gittik hiç rahatsız olmadım ne motor sesinden ne rüzgar sesinden ama araba gerçekten çok temizdi aldıgı adamın 2 tane serçesi vardı,hastasından yani. 4 vites ve weber karburatörlüydü yani çift bogazlı sesi de harikaydı. Birkaç ay kullanıp hevesi aldı ve sattı. Km de 25 30 kuruş arası yakıyor. Punto evoyla 90la takla attıgımız viraja serçeyle 100 le girdik hiç savrulma yaşatmadı benim aynı korkuyu yaşamam dışında. Benim fikrim toplaman değilde temizini bulman yönünde olur,hakkında hayırlısı olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakkagan

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK
    Görsel olarak apaçi tayfasına katılmak gibi bir niyetim yok. 2-3 cm basarım(sırıtmayacak kadar), kuş serisinin milli jantını takarım(CMS40 tabi ki), camlara 1-2 numara film çekerim, amerikan park yaparım vs. en fazla budur.

    Başka ne kaldı ki?

    çakma xenonlar eksik
  • arkdasım 2009 yılında 1994 model kartalım vardı. başladık arkadaslarla aracı komple soymaya elimize ne gecti ise çöpe attık komple herseyi sıfır aldık. taban halısından tut camlara,ordan tavan döşemesine kapı döşemlerine arka bagaj içi döşemelere araca komple ziftli kagıttan 4 kat izolasyon falan yaptık hatta resimlerinide yükleyim. o zaman 1800 tl harcamıştım birde düşeş jant buldum hemde keskin tuning o zaman degeri (2000 tl idi) hatta o zaman hiçbir tofasta borbet jant yoktu millet yolda durdurup aracı sat diyordu. güzel günlerdi ama 4 ay eve ayak basmadım sanayide arkadaslarla ehem eğlendik hem araba topladık.

     Başıma dert arıyorum, Serçe toplanır mı?


     Başıma dert arıyorum, Serçe toplanır mı?


     Başıma dert arıyorum, Serçe toplanır mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    Görsel olarak apaçi tayfasına katılmak gibi bir niyetim yok. 2-3 cm basarım(sırıtmayacak kadar), kuş serisinin milli jantını takarım(CMS40 tabi ki), camlara 1-2 numara film çekerim, amerikan park yaparım vs. en fazla budur. Sade bir şıklık istiyorum. Gören bir daha bakacak ama içinden kötü şeyler geçirmeyecek. Arabadan hiç anlamayan birisi bile ne kadar güzel olmuş diyecek.


    burda bozdun
  • Bence de esas klasik olan Murat 131... O araç serçeden çok daha hoş ve klasik duruyor. Serçe neticede 124ün makyajlanmış halinden başka birşey değil. Ama Murat 131 (sanırım italyan versiyonu Fiat Abart olarak geçiyor) bence çok daha klas bir araç...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lucadris24

    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK


    Görsel olarak apaçi tayfasına katılmak gibi bir niyetim yok. 2-3 cm basarım(sırıtmayacak kadar), kuş serisinin milli jantını takarım(CMS40 tabi ki), camlara 1-2 numara film çekerim, amerikan park yaparım vs. en fazla budur. Sade bir şıklık istiyorum. Gören bir daha bakacak ama içinden kötü şeyler geçirmeyecek. Arabadan hiç anlamayan birisi bile ne kadar güzel olmuş diyecek.


    burda bozdun

    Orjinal kapaklı jantını mı takayım, leylek gibi mi dolaşayım, camlara film çekmeyeyim mi neresinde bozdum anlamadım ki. Gayet sade ve şık olacak apaçi işi olmayacak..




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.