Herkese merhaba, Yeni aldığım clio 3 1.5 dci 65 hp aracımı bakıma soktum, bakımdan sonra araç daha fazla yakmaya başladı yol bilgisayarıyla aldığım yakıt arasında fark var ortalama 4,3 falan gösteriyor ama hesaplamama göre 6 lt yakıyorum ki bu araç için çok fazla. Ayrıca araba soğukken anında marş alırken sıcakken daha zor çalışıyor daha fazla marş basmak gerekiyor. Fikri olan var mı? teşekkürler < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GayrimeşruDanışmanıÖzgür -- 9 Kasım 2023; 22:29:59 > |
Bakımdan sonra oluşan sıkıntılı durum




-
-
Şehir içiyse fazla değil.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
otoban sürüşü hocam bakımdan önce daha fazla gidiyordu ve sıcakken daha geç çalışıyor ilginç şekilde. geçen aracı yokuşta stop ettirdim ilk marşta çalışmadı arkamda trafik birikti normalde böyle değildi
-
Yakıt geri dönüş valfi bozulmuştur
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kullanılan motor yağı neydi? Motora uyumlu spesifikasyon ve vizkoziteli yağ katılmaz ise böyle sorunlar olabiliyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bakımda ne yapıldı araca?
-
elf 5 30 yağ kullanıldı hocam, gidişinde performansında bir sıkıntı yok
-
periyodik bakım, triger, v kayışı ve baskı balata değişimi yapıldı
-
İlk etapta yakit filtresi yan sanayi filtre ile degistiyse bazi araclar mazot filtresi secer sorunun kaynagi bu olabilir onun haricinde aracta sacma sorunlar baş gosteriyorsa triger degistirirken senteyi kaçık takmis olabilir usta
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kalin yag koymuslar gibi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
yakıt filtresi değişmedi hocam bir önceki bakımda değişti diye, sente kaçık olsa motor sorunsuz çalışır mı ki rolantide vs
-
5w30 koyuldu
-
Yoğunlaşılması gereken kısım üstteki arkadaşın dediği gibi sente kaçıklığı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Elf yag sikintili mobil koyun bence
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yakit filtresi degismediyse sorun %90 sentede, ustan kabul etmez orasi ayri
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sente kaçıklığı dışında bahsettiğiniz soruna yol açacak herhangi bir işlem yapılmamış araçta. Bariz bir ayar bozukluğu olmadığı zaman sorunsuz çalışıyormuş gibi gözüküyor motor ancak böyle saçmalamalar başlıyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi facepunchS -- 11 Kasım 2023; 21:37:9 > -
Triger değişimi sonrası desene. Trigerden sonra sente ayarsızlaşırsa bu sorunlar oluşur. Ben yağına suyuna bakıldı sandım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bilip bilmeden konuşanlar var sente kaçık diye işkembeden sallamışlar. Sente 1 diş kaçsa ki başıma geldi araç traktör gibi çalışır. Sibopları yamultmaya başlar belli.süre sonra yolda kalırsın.
Senin sorunun yakıt filtresi falan değil büyük ihtimal kayışı takarken mazot pompasının bir dişi atlatmış bunlar. .
Benim t3 transpoterda var aynı sorun ama aracın gidişinide etkilemesi gerekir çalışırken zor çalışır.
Araç nerede İstanbulda ise yardımcı olabilirim 12 sene kullandığım araç...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sissil -- 12 Kasım 2023; 18:1:37 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
E tamam oda mazot pompası sentesi degilmi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Senteye sadece eksantrik ile krank mı alınıyor?
Söylediğiniz durumda sente kaçıklığı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Benzer içerikler
- fiat fiorino 1.3 multijet dizel motor yağı hangisi
- srp airbag nedir
- suv mu sedan mı
- tıkalı araç kalorifer peteği nasıl açılır
- nissan qashqai motor arıza lambası kırmızı yanıyor
- 1.3 tce motor
- lexus lbx fiyat
- dünyanın en hızlı arabası
- reev fancy
- togg renkler
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X