Şimdi Ara

Bağlantı kopma sorunu ve müşteri hizmetleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 9
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 58 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 6
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TurkNetDestek (9 mesaj) HuoYuanJi (9 mesaj) eseshakan26 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj) Mobil (11 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • türknete 3 hafta oldu geçeli. 2 sene öncesinde ev ve santral arası 1200 metre olan mesafe 2 sene sonra 90 metreye kadar inmiş durumda ve vdsl hız verebilecek duruma getirmişler altyapıyı. Fakat 3 haftadır kopma sorunu yaşıyorum yani 2 sene öncesine geri dönmüş durumdayım. Modem arayüzünden gürültü değerine baktığımda 8.5db olarak görüntülüyorum. Bu değerin 30a yakın olması gerekiyor sanırım kopmalar olmaması için. Şimdi size sorum şu. Bu değeri 30a yakın hale getirebilecek bir tane elemanınız var mı? Var ise neden göndermeyip bana işkence ediyorsunuz. Bir haftasonumuz var içine ettiler. Parası neyse fazla fazla vericem. Ha yok biz yapamayız dersenizde bari en azından şu lanet kopmaları ortadan kaldırın. Nasıl olacaksa bilmiyorum. İç dış tesisat yenileme için ekip gönderin ne bileyim yani bir şeyler yapın. Diğer sorum ise şu. Müşteri hizmetleriyle telefonda neden konuşamıyoruz. Abonelik alırken tak diye telefona çıkıyorlar abone olduktan sonra böyle sorunlarda bir türlü konuşamıyoruz kimseyle? @TurkNet Destek


    kayıt açtım telekom ekiplerine yönlendirdim dediler. Şu saatten sonra kimse gelip bakmaz. Yani yarına kalıcak gibi yarında gelmezlerse iptal edin derhal hizmetimi. Para falanda ödemem bu hizmete!!! Şaka gibisiniz ya valla billa keyifle eve geliyoruz karşılaştığımız soruna bak. Daha öncede bildiride bulundum demek ki bi sıkıntı var bu işte neden adam akıllı çalışma yapılmıyor?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HuoYuanJi -- 30 Nisan 2021; 20:10:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Merhaba, gürültü değerinin aslında net bir aralığı yok. VAE hatlar için 10dB üzerini öneriyoruz. Bunun altındaki değerlerde kopma yaşanabilir. YAPA hatlar için ise bu değer daha düşük. 4-5dB aralığında bile kopma yaşanmayabiliyor. Destek kaydı oluşturduğunuzu ilettiniz teknik ekibimiz kontrollerini tamamlayarak bilgi verecektir. Çağrı merkezi üzerinden hizmet vermiyoruz ama yaşadığınız sorunlarla ilgili kayıt oluşturduğunuzda ilgili ekiplerimiz sizlere dönüş sağlıyor.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bugün kimse gelmeyecek belli oldu. Telekom ekiplerine yönlendirdik dediler daha da kimseyle muhattap olamıyoruz. Ne gelen var ne giden var ne de mesajlara dönen var. Bir tane adam yok konuşabileceğim. Alt tarafı gelip kontrol edip ayar yapıp gidecekler onu da zor yapıyorlar. Haftasonu çalışmıyorlar anlaşılan. Pazartesiye kalacaksa derhal iptal edin aboneliğimi. Ne siz uğraşın ne de ben uğraşayım!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HuoYuanJi kullanıcısına yanıt
    Hafta sonu nöbetçi ekipler çalışmaya devam ediyor. Müşteri numaranızı ya da kayıt numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız? Kontrol ederek yardımcı olmak isterim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bugün gelcekler mi bana onu söyleyin öğlen oldu hala arayan soran yok. Gelmiceklerse iptal edin hizmetimi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bağlantı kopma sorunu ve müşteri hizmetleri
    Bağlantı kopma sorunu ve müşteri hizmetleri

    Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir diyor? Ama hala aynı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya cidden allah belasını versin böyle firmanın koca haftasonu zehir oldu sayenizde. En kısa sürede iptal ettirme vakti geldi. Bunlardan hiç bi cacık olmaz. Rezalet ötesi bir firmaymış allahtan taahhütlü değilmiş. Şimdi bir de iptal ettirmeye çalışırız zor bela!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HuoYuanJi kullanıcısına yanıt
    Göndermiş olduğunuz görsellerdeki bildirimi yerleşik operatör bize yapıyor. Teknik arkadaşım kontrol edip sorunun devam ettiğini belirterek olumsuz teyit verecektir.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Bugün halledinde ne yaparsanız yapın başka bişi istemiyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HuoYuanJi kullanıcısına yanıt
    Bugün için kesin bilgi veremiyorum ama ekipler sorunu kalıcı olarak çözümleyecektir. Bu konuda hiç şüpheniz olmasın.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Çıldırcam ya ben bu ay para falan ödemem bu hizmete not alın bunu. Daha öncede yaşadım bu sorunu ve bunun kalıcı olarak çözüleceğine inanmıyorum. Neyse hadi bir günümü daha yediniz. Yarında olmayacak yine pazartesiye kalacak bu iş. Pazarteside çok geç olacak hadi iyi günler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HuoYuanJi kullanıcısına yanıt
    Destek kaydınız sonuçlandıktan sonra fatura kaydı oluşturur musunuz? Kullanım yapamadığınız günler için ilgili birimimiz indirim tanımlamasını yapacaktır.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hala sonuçlanmıyor. Hala bekliyorum. Yapılacağını düşünmüyorum şu saatten sonra. Haftaiçine bırakıcaklar. Pazartesi iptal başvurusunda bulunucam büyük ihtimal. Böyle sorunlarla uğraşamam ben.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bendede aynı sıkıntı perşembe den beri internet yok 1 saat sonra yok destek ekibi felan hafta sonumu yediler bu ne rezillik ukalılık. Yazıklar olsun insanlarla alay ediyolar Turknet tam pişmanlık. İptal için başvurdum aklı olan başvurmasın 4 gun interneti çözemediler. Beceriksizler faturayı 1 gun geç öde 40 sefer arıyolar ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HuoYuanJi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili ekiplerimiz yarın lokasyonda kontrol sağlayıp hattı sağlama alacaklar. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.

    "Merhaba,

    Bölge ekipleri ile görüşme gerçekleştirdik. Ekipler santralden port aktarımı yapacaklarını ilettiler. Ayrıca bölgede bugün nöbetçi ekip olmadığını yarın lokasyonda kontrol sağlayıp hattı sağlama alacaklarını belirttiler. Bu süreçte bizdende bir takım kontrolleri sağlamamızı istediler.

    Kullanıcı adınızı yenilersem modeminizi tekrar resetleyip kurma şansınız var mıdır ? Bu konuda bilgi verebilir misiniz ?

    Ayrıca hattınızda noise margin değeri 8.4 dbi değeridir. Hat zayıflığı mevcuttur. Bina girişine kadar hattı sağlama aldırıp daha sonrasında iç tesisat problemi varsa bunun kontrolünü gerçekleştireceğiz."
  • eseshakan26 e kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun ile ilgili yerleşik operatör saha ekiplerinden gelen bilgi de sorunun iç tesisat kaynaklı olduğu bilgisi verilmiştir. Bu konuda detaylı bilgi verilmesi için arkadaşlarıma bildirimde bulundum. Sizinle iletişime geçerek bilgi verecekler.

    "Merhaba

    sistemde kayıtlı numaranızdan aradım ancak cevap alamadım Arızanız ile ilgili Türk Telekom ekipleri hattınızı, ankastre kutusuna kadar sağlama aldıklarını ve sorunun iç tesisatınızdan kaynaklı olduğunu bana ilettiler. Bunun için bina girişindeki ankastre kutusundan itibaren daire içerisindeki kabloları, cihazları, bağlantı noktalarını bir elektrikçi yardımı ile kontrol ettirmeniz gerekmektedir. Dilerseniz biz bu kontrol için özel bir ekip yönlendirebiliriz. Göndereceğimiz ekip tüm bu noktaları kontrol ederek, arızanızın giderilmesi için gerekli işlemleri yapar. Bu hizmetimizin 108 TL’lik bir karşılığı bulunmaktadır. Bu ücret bir sonraki faturanıza tek seferde yansıyacaktır. Ayrıca iç tesisatta herhangi bir sorun tespit edilemezse size hiçbir ücret yansımaz. Cihaz arızası, ekstra kablo (metresi 4,5 TL) ihtiyacı gibi durumlarda ekstra ücretler çıkabilir. Gelen ekibimiz bunun bilgisini mutlaka sizinle paylaşır. Ek olarak gelen ekiplerimiz sıva altı arızalara ve ankastre kutusunda ki arızaya maalesef müdahale edememektedir. Bu hizmetimizden yararlanmak isterseniz talebinizi içeren notu bizimle paylaşabilirsiniz

    İyi günler diliyorum"




  • Hocam 7 gun oldu bu ne saçmalık yok sıva hattı olursa bakmayız yok yarıya kadar bizim sonrası başkasının bilmem ne ya ben internetim yok diyom siz söyle yada böyle diyonuz sorun çözme yok

    Kapatın interneti istemiyom turk. Net. Bu ne

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eseshakan26 e kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yerleşik operatör saha ekipleri ankastre kutusuna kadar kontrol etmektedir. Ankastre kutusuna kadar sorun olmadığı bu nedenle iç tesisat bilgisi verilerek elektrikçi yardımı almanız talep edilmiştir. Dilerseniz 108 TL'ye iç tesisat için ekip yönlendiriyoruz. İç tesisatta sorun yoksa sizden bu ücreti almayacağız. Ardından tekrar yerleşik operatör saha ekiplerine ileteceğiz. İptal kaydınız da oluşturulmuştur. Arkadaşlarım bu konuda sizinle iletişime geçecekler.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Sorun hala devam ediyor. Online işlemlerdeki arkadaşlar sıkıntılılar sanırım? Bana diyor ki son 5 saattir kopma yok diyor WTF? Ulan isterse 500 saat olmasın sonuçta iki dkda olsa kopuyor mu? Kopuyor. Ben sorundan bahsederken adamların bahsettiği konuya bak :D ekip göndercez dediler gelen giden yok arayacağız dediler arayan yok. kalıcı olarak çözülcek dediniz o da olmadı Siz beceremiceksiniz bu işi çok iyi anladım. Bayramıda internetsiz geçircem adım gibi eminim. Gündüz ekibi gönderin yapsınlar eğer bugün bir allahın kulu aramazsa gelmezse derhal iptal ettircem iyice canımı sıkmaya başladınız!


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HuoYuanJi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüm. Destek kaydınızda teknik arkadaşım gün içerisinde kabul ederseniz iç tesisat kontrolü için ekip yönlendirebileceğini paylaşmış. Teknik arkadaşıma size arama yapması için bilgi verdim. Gün içinde arama yaparak size bilgi verecek.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.