Şimdi Ara

B8 Passat & Passat Variant İnceleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
4.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni Passat B8 'de Yenilikler:



    1.
    İlk dikkat çeken yenilik karşılaşmayı umduğum Vw. de konfigüratörde "Active Info Display" denen ama ziyaretim esnasında show room'da herhangi bir araç üzerinde görme şerefine nail olamadım..

    "Active Info Display" dedikleri, Opsiyon listesinde "TFT ekran" olarak geçen ama Türk halkı tarafından adının "hayalet Ekran" olarak konduğunu öğrendiğim ekrandan da varmış.

    Merak edip araştırdım bugün... Oralarda bizim sıkı Golfçülerin mesajlarını görüp küçük bir şaşkınlık yaşarken Active Info Display'in fiyatını duyunca şaşkınlığım hız kesmeyip ses hızını aştı...
     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme




    Of aman Allahım: 9000 TL

    Ben benimkinin şaşkınlık olduğunu sanan şaşkınlığımın şaşkınlık geçirişine Avrupa ülkelerindeki liste fiyatını görünce şahit oldum...
    Eee elin oğlu 478 Euro verip kullanırken biz onların vergiler dahil 1.400 TL'ye sahip oldukları güzelim yüksek çözünürlüklü ekrana bakabilmek veya bakarak direksiyonu kavramak için 9000 TL'yi gözden çıkartmak zorundayız.



    2.
    Neyse sadece ekran değil motor konusunda da daha önce Amarok'ta kullandığı bir motor seçeneği var henüz yurdumuza ithal edilmeyen. İşte O motor.. Mübarek helikopterlerdeki türbin motorlarının teknolojisi ve kablo boru çokluğuyla sarmalanmış.. Passat'ta ilk kez kullanlımaya başlandı ama bize gelir mi? gelirse ne zaman? bunlar bilmediğimiz konular..
     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme

    Elin Almanı boş durmuyor tabiii...
    TDI evrim geçirip BiTDI halini almış, yani ki Bluemotion'un az biraz güçlüsü 2,0 BiTDI BlueMotion Technology 176 kW (240 HP) lik 7 ileri DSG'li ve 4-Motion. Güç ünitesi ile yürüyen aksama Allah ne verdiyse; eklerken bir şey daha fark ettim.. Elin Almanı bizden daha ucuza alabiliyor kimi opsiyonel donanımları...

    Neyse Allah ne verdiyse; (ki göreceğiniz üzere çok şey vermiş...) ekledim... kısmına geri dönersek
    ekledim...Taaa ki Ful+Ful+Ful diye yazanların yüzü kızaracak kadar doldurdum taşıyabileceği her donanımı...
    Ortaya çıkan fiyat: yaklaşık 70.000 Euro
     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme

    Burada aynı donanımla kaça mal olur düşünmek dahi istemiyorum beni deliler arasında saymasınlar diye...



    3.
    ErgoActiv koltuklar benim bildiğim tek bir renkle satıldılar o da maalesef sadece siyah.
    Fakat ismi Ergo Comfort haline gelerek rengi de kum beji olmuş.. nihayet kum beji iç mekan rengi severlere kaliteli bir seçenek doğdu.
    quote:

    Orijinalden alynty: Intrepid

    2.0 tdi 240hp deki 7 ileri dsg 1.4 1.6 lardan farklı bir şanzıman sanırım ?

    Değerli Hocam;

    Passat 2.0 TDI 240 hp SCR BMT 4MOTION DSG

    *Bu motor tam olarak 1968 cc hacminde
    *4000 d/d’de 240 hp güç üretiyor...
    *1750-2500 d/d’de 500 Nm maksimum torka sahip.
    *Motorun gücü tekerleklere 7 kademeli çift debriyajlı otomatik şanzıman
    * Volkswagen sözlüğünde 4Motion olan herkesçe 4x4 olarak bilinen aktarma organlarıyla lastiklerine aktarıyor.
    *0'dan 100km/s hıza 6,1 sn’de çıkabiliyor.
    *maksimum hızı ise 240 km/s’dir.
    *Boş ağırlığı 1721 kg
    *Yükleme kapasitesi: 539 kg
    *Maksimum ağırlık: 2260 kg
    *yakıt deposu hacmi : 66 Litre
    *Fabrika verilerine göre: Şehir içi 100 km’de 6,4 litre
    Şehir dışında (90km/s sabit hızla) 4,6 litre
    ortalama yakıt tüketimi 5,3 litre

    Şimdi biliyoruz ki;

    DSG terimi Almanca Direkt-Schalt-Getriebe sözcüklerinin kısaltmasıdır. (Tam bir bir çevirisi; Doğrudan vites değiştiren vites kutusu)
    6 ileri olanla 7 ileri olan halen kullanılmaya devam ediyor.
    DSG'nin 7 ileri olan versiyonu 2008'de tanıtıldı ve 6 ileri olanın yerini aldı.
    7 İleri DSG;
    Çift kavramalı elektronik kontrollü otomatikleştirilmiş şanzıman türüdür.
    Çift debriyajdan birisi 1-3-5. vitesler için, di?eri ise 2-4-6. vitesler için kullanılır.
    Bunun sonucunda her vites geçişinden önce bir sonraki vites hazır bekletilmektedir.
    Yani vites geçişi yapacağınız zaman manuel performansını arada vites geçirirken yaşadığınız zaman ve güç kaybına uğramadan alabilirsiniz.
    Dolayısıyla diğer markalarda manuel ve otomatik şanzımanlı araçlar arasında otomatiklerin aleyhinde olan yakıt tüketimi, hızlanma ve son sürat değerleri DSG için geçerli değildir.
    7 ileri DSG 70 kg ağırlığa sahip ve 400 parçadan oluşuyor.
    Hissedilmeyecek kadar hızlı ve hız göre doğru vitesi seçmesi amacıyla 7 ileri DSG üretilmektedir.
    Golf TSI (122 BG) 6 ileri düz vites ile kıyaslandığında, 7 ileri DSG 0,4 lt/100 km tasarruf sağlıyor.
    6 ileri olanlar yağlı tip, 7 ileri olanlar kuru tip olarak adlandırıyor; neden mi?
    7 ileri DSG'nin içinde 1,7 lt yağ bulunuyor, 70 kg ağırlığında Maksimum 250 NM torka dayanıyor.
    6 ileri DSG'nin içinde 6,5 lt yağ bulunuyor, 93 kg ağırlığında Maksimum 350 NM torka dayanıyor.
    6 ileri DSG'nin içindeki yağın sıcaklığı 140 dereceyi buluyor.

    500 Nm.'lik torka dayanması için yeni olması lazım ; ki kesinlikle O halde bu yeni bir şanzıman olmalı
    Yabancı kaynaklarda da böyle yazıyor.
    Sayenizde Yeni Passat B8'de yeniliklere bir tane daha ekleyebiliriz.
    Teşekkürler

    Yeni Passat B8 'de Yenilikler:


    4.
    Yeni DSG şanzıman

     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme





    Yeni Passat B8 'de Yenilikler:


    5.

    Daha önce RCD310 Radyo-CD-MP3 çalar ile 6.5"lik dokunmatik ekranıyla RCD510 Radyo-CD-MP3 çalar mevcutken artık bunların yerini Golf'ten alışık olduğumuz 4 yeni seçenek aldı:

    1. "Composition Color" 5" renkli reziztif dokunmatik ekranlı Baz modeli olan " Trendline " standart donanım seviyesinde ,
     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme B8 Passat & Passat Variant  İnceleme B8 Passat & Passat Variant  İnceleme


    2. Comfortline ile Highline seviyesinde standart donanım seviyesinde 6,5' renkli kapasitif dokunmatik ekranlı Composition Media Radyo-CD-MP3-WMA çalar var.
     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme B8 Passat & Passat Variant  İnceleme B8 Passat & Passat Variant  İnceleme


    Opsiyonel olarak
    3. “Discover Media” radyo navigasyon sisteminini içermesiyle bir temel 6,5” büyüklüğündeki renkli kapasitif dokunmatik ekranıyla aynı zamanda hava sıcaklığı da görüntülenebiliyor olmasıyla bir detay hariç tüm özellikleriyle Composition Media'nın aynısı.
     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme


    4. "Discover Pro” radyo navigasyon sistemi, 8” büyüklüğündeki yüksek çözünürlüklü, renkli ve yaklaşma sensörlü kapasitif dokunmatik ekrana sahip.
    daha geniş dahili hafıza, DVD oynatıcı sunmakla kalmıyor. Ayrıca sesli kumanda sistemi de aktive oluyor.
     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme B8 Passat & Passat Variant  İnceleme B8 Passat & Passat Variant  İnceleme
     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme B8 Passat & Passat Variant  İnceleme B8 Passat & Passat Variant  İnceleme B8 Passat & Passat Variant  İnceleme

    bu resimde göstermiş olduğumuz ekran 8" ve Discover pro ve alacağınız donanımın medya cihazı fiyattan düşeceğinden yine de ciddi fiyat farkı olacaktır ....

    5" kullanan birisi olarak şunu söyleyebilirim 5" ile 5.8" arasında uçurum var...

    5.8" ile 8" arasında kıtalar arasındaki okyanuslar kadar fark varsa

    5" ile 8" arasında dünya kadar fark var...

    sadece boyut değil 5" ekranlar ilk çıkan dokunmatik telefonlar gibi parmağınızı ekrana bastırmanız gerekirken 5.8" ekranlar kapasitif ekrana sahip olduklarından tıpkı Samsung S5'lerdeki gibi parmağınızı daha yaklaştırdığınızda aktive olan ve çözünürlüğü oldukça yüksek bir medyaya sahip. Ayrıca; ekranı cep telefonunun ana ekranı gibi sağa sola kaydırarak radyo listeleri arasında gezinebilme ve radyo istasyonları arasında gezinebilme, radyo istasyonlarının logolarını görüntüleme; menüler arası animasyonlu geçiş ve bluetooth ile telefonla görüşme, telefon rehberindekilerin fotoğraflarını görüntüleme gibi pek çok ekstra özelliği var.

    Söylemeden geçmeyelim;
    şu yukarıda anlata anlata bitiremediğimiz 12" genişliğindeki "Active Info Display" göstergelere sahip olmak istiyorsak Discover Pro ile birlikte alınması zorunlu.

     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme





    2014 B8 Passat Jantlar



     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme


    aslında 2015 şasiye sahip olduğundan 2015 olmalı bana kalırsa ama 2014 B8 kasadaki jantlar arasında Highline standart donanım listesinde bulun 18" Dartford Jantlara bayıldım... B7'deki Kansas'ların neredeyse aynısı

    Serdar Hocam sayesinde varlığını ve farkını öğrendiğim Salvador jantlarla fark var mı varın siz bulun aradaki bilmem kaç farkı...
    Bir diğer deyişle Durban ve Salvador'a benzetecek yeni bir rakip çıktı...

    quote:

    Orijinalden alıntı: Negatiwe

     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme

    Karıştırmak çok normal hocam çünkü çok benziyorlar. Salvador&Durban.

    Durbanı biliyoruz;

     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme

    R-Line paketiyle gelen jant ise Durbana çok benzeyen Salvador jant.

    Durbana gore bacakları çok az daha ince, bombeleri az ve daha fazla parlak gümüş efekt içeren bir renge sahip;

     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme


    18" Dartford Jantlar...
     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme B8 Passat & Passat Variant  İnceleme B8 Passat & Passat Variant  İnceleme B8 Passat & Passat Variant  İnceleme


    17" Salamanca Jantlar.
    Exclusive donanım ile Variant versiyonunun standart Jantı
     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme

    17" London Jantlar
     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme B8 Passat & Passat Variant  İnceleme
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • altına yazmayı unutmuşsun ben ekleyeyim

    DOĞUŞ OTO MASLAK/İSTANBUL

    Satış Temsilci: Şerafettin Botubüken.
  • 148 bin tl iyi para bu aracı alan da 5 yıldan önce satmaz diye düşünüyorum ama şahsen 2.0 tdi alacak olsam neden 150 hp diye sorarım 190 hp olanı varken .

    aynı fiyata mevcut audi a4 daha iyi seçenek .
  • 1.4TSİ Manuel Comfortline Passat Variant'a param olsa 80.000 çalışırdı benden ama ondan fazlası asla.

    Dizel otomatiğinin yanından geçmem.

    Araba güzel ama fiyatı da ona göre güzel.

    Bence pahalı bir araç ama 2.elini düşününce aldığın fiyattan satıyorsun.Tek etkilendiğin o süreçteki

    enflasyon farkı oluyor.
  • İnceleme guzelde patron falan demissiniz hangi patron bunu tercih etsin :D belki bizim dukkanin yanindaki tüp-damacana bayisinin patronu tercih edebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Killer_Elite

    İnceleme guzelde patron falan demissiniz hangi patron bunu tercih etsin :D belki bizim dukkanin yanindaki tüp-damacana bayisinin patronu tercih edebilir

    Küçük işletmelerin yeni patronları...
    Henüz A6 BMW 5 serisi alacak duruma gelememiş olanlar..
  • o nasıl bir motor öyle sanki jet motoru anasını satayım ne kadar dağınık , karışık yapmışlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Passat Variant - c4 picasso ?
    9 yıl önce açıldı
    A3-civic-308
    4 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Güzel araç yapmışlar ve tasarım, işçilik, malzemelerin kullanım biçimi vs konularında size katılıyorum, benim de hoşuma gidiyor. Ben de almayı düşünenlerden biriydim ancak internette özellikle benzinli motorlar ve dsg şanzıman ile ilgili o kadar sorun okudum ki güzelin kusuru bu sorunlar olmamalı diye düşünerek vazgeçtim diyebilirim. Keşke VW, bu araçlarda klasik tork konvertörlü, 6 ileri ya da üzeri, modernleştirilmiş şanzuman seçeneği de sunabiliyor olsa. Belki bu durumda motorda oluşabilecek sorunu göze alıp seçim yapabilirdim ama bu durum bile tedirginlik yaratıyor. Daha yeni, bir arkadaşımın 2011 model 1.4 tsi motorlu leonu 50000 km'de ömrünü tamamlamış iken ve Doğuş ile yapılan görüşmeler ile iyi niyet kapsamına sokulup, pazarlıklar sonucunda cepten çıkacak 4000 TL'ye motor değişimi için onay vermiş iken, bu olasılığı malesef bitirmek zorunda kaldım. Bir arkadaşımın daha 15000-20000 km civarında manuel vitesli tiguanının motoru temde 200 km/sa hızlarında giderken bitti, bir anda motordan çat çut sesler geliyor ve sonuç yine aynı motor değişimi. Bu benzinli motorlarda ve dsg kuru kavramalı şanzımanda ciddi dayanıklılık sorunu var arkadaşlar, bunu görelim artık. Passat forumuna bile üye oldum ve bu araç ile ilgili forumları takip ederken 2012-2013 model araçlarda karşılaşılan 10000 km'de baskı balata, mekatronik vs arızalarının sıklığını görünce kendime sordum, "ayaklı bir bomba ile mi yaşamak istiyorsun yoksa iç malzeme kalitesi ve işçiliği süper olmasın ama tatmin de etsin, ancak önemli bir anda ya da tatilde bile olsa yolda bırakmasın, rezillik çıkartmasın mı diyorsun?". İşte bu soruya verilecek yanıt önemli ve biliyorum ki birçok VW kullanıcısı burada sağlamlığı seçmiyor ve gözlerini kapatarak 3-5 yıl sonra bu araçların ne sorun çıkartabileceğini de öngörmek istemiyor. Ardı ardına sorunlarla karşılaşan birçok kişi de yine de olsa passat alırım diyor. Umarım alanlar ve almayı düşünenlerin yukarıda yazdığım sorunları azalsın, herkes de acabasız bu araçlara binebilsin. Ben sıkıntıları yakınımdaki insanlarda gördükçe ve araç sahiplerinin sorunlarını da okudukça kararımı netleştirdim gibi. Sonuçta hepimiz özgür irademizle bir tercih yapıyoruz.




  • 2.0 tdi 240hp deki 7 ileri dsg 1.4 1.6 lardan farklı bir şanzıman sanırım ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SILVERSHADOW kullanıcısına yanıt
    hocam harikasın golf bölümündede yazdığın mesajları okuyorum her yazdığın mesaj ansiklopedi tadında keşke youtubedaki gibi bir abonelik sistemi olsada senin mesajlarına abone olabilsem böylece bazen forum çöplüğünün içinde kaybolup gitmese

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • En doğrusu Trendline alıp gezmek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSGnin 0-100de iyi olmasının başlıca sebebi ikinci vites, gerçekten ikinci viteste çok seri bir şekilde hızlanıyor sanırım audi de böyle
  • SILVERSHADOW kullanıcısına yanıt
    konunun farkındayım hocam yarısına kadar gelmiştim zaten müsayit bir zamanda tamamlayacağım tekrardan teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Intrepid

    konunun farkındayım hocam yarısına kadar gelmiştim zaten müsayit bir zamanda tamamlayacağım tekrardan teşekkürler

    Yeni Passat B8 'de Yenilikler:


    5.
  • Araba güzel ama fiyatı çok saçma.En boşu 70000-75000 arası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emir hocam;
    elimde hiç Discover Media görseli olmadığını fark ettim...
    Ekranda Navi varken senin şu 20 Mp lik canavarla bir iki poz alabilir miyiz?
  • Ekran dediğin böyle olmalı
     B8 Passat & Passat Variant  İnceleme B8 Passat & Passat Variant  İnceleme

    Merak edenler için söyleyeyim photoshop değil gerçek...
    Tesla S



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SILVERSHADOW -- 7 Ocak 2015; 13:50:34 >




  • trendlinenin yan destekleri eski c4 te olduğu gibi koltuğu kıvırmışlar gibi duruyo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Intrepid

    hocam harikasın golf bölümündede yazdığın mesajları okuyorum her yazdığın mesaj ansiklopedi tadında keşke youtubedaki gibi bir abonelik sistemi olsada senin mesajlarına abone olabilsem böylece bazen forum çöplüğünün içinde kaybolup gitmese

    Yalnız araç 0-60 kmh arası uçuyor.
  • Merhabalar, 2012 model bu aracı ikinci el aldım fakat içindeki sigara kokusuna bir türlü çözüm bulamıyorum,bu konuda önerisi olan varsa çok memnun olurum..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.