Şimdi Ara

B ve C SEGMENTİNDE-EN İYİ YOL TUTAN ARAÇ? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
4
Favori
34.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • C sınıfı
    alfa romeo giulietta
  • http://www.youtube.com/watch?v=iiYKjf8lXA8
    skidpt değerlerine bakın

    bmw 1 serisi en iyi yol tutuyor diyeninde aklı yok....
  • şu an için bizim piyasamızda benim bildiğim opel ford mazdabiraz daha sert süspansiyon kullanıyorlar.Bundan dolayı iyi yol tutuyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi yol tutuş becerisini gösteren bir ölçüm olan SKIDPAD ölçümlerini buldum,gecenin bu vakti sizleri bilgilendireyim dedim Bu konuda geçen araçları aradım ancak hepsi yoktu bulduklarım ve sonuçlar şunlar:

    (Yüksek değer iyidir)

    B sınıfı

    1) Mazda 2: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_mazda_2_touring_automatic-short_take_road_test


    2) Ford Fiesta: 0.81 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q2/2011_ford_fiesta_sel-short_take_road_test


    B sınıfında yol tutuşta başka iddaalı araç olmadığından C sınıfına geçiyorum.

    C sınıfı


    1)BMW 1: 0.87 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/06q1/bmw_120d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2012_ford_focus_sel-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_mazda_3_s_5-door_grand_touring-long-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_audi_a3_tdi-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_volkswagen_golf_tdi-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2011_chevrolet_cruze_ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/08q1/2009_toyota_corolla-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla ..


    Edit: Not eklendi.


    Ford Fiesta Sedan versiyonun skidpad değerini eklemişsiniz.
    HB versiyon muhtemelen Mazda 2 ile aynı değeri vermiştir.

    Car&Driver 2011 Sonata'nın skidpad değerini 0.84g olarak duyurmuş.
    Demekki 2011 Sonata bile mazda2 ve ford fiestanın gerisinde

    Fake video koyan Hyundai fanatiği arkadaşlar iyi okusun




  • Ayrıca söylde de bir veriye ulaştım. 2010 yılının en kötü yol tutan 10 otomobili:

    10. 2011 Honda CR-Z EX CVT/2010 Toyota 4Runner Trail (tie)
    Figure Eight: 29.0 sec @ 0.57 g (avg)
    Skidpad: 0.78/0.73 g (avg)

    9. 2011 Honda Odyssey Touring Elite/2011 Lincoln MKZ Hybrid/2010 Volkswagen Routan SEL (tie)
    Figure Eight: 29.0 sec @ 0.56 g (avg)
    Skidpad: 0.73/0.79/0.73 g (avg)

    8. 2011 Chrysler Town & Country
    Figure Eight: 29.0 sec @ 0.54 g (avg)
    Skidpad: 0.73 g (avg)

    7. 2011 Hyundai Sonata Hybrid
    Figure Eight: 29.1 sec @ 0.55 g (avg)
    Skidpad: 0.75 g (avg)

    6. 2011 Hyundai Santa Fe GLS
    Figure Eight: 29.2 sec @ 0.54 g (avg)
    Skidpad: 0.77 g (avg)

    5. 2011 Honda Odyssey EX-L
    Figure Eight: 29.4 sec @ 0.56 g (avg)
    Skidpad: 0.73 g (avg)

    4. 2010 Mercedes-Benz GL 450
    Figure Eight: 29.6 sec @ 0.54 g (avg)
    Skidpad: 0.70 g (avg)

    3. 2010 Toyota Yaris
    Figure Eight: 29.6 sec @ 0.53 g (avg)
    Skidpad: 0.76 g (avg)

    2. 2010 Honda Element EX
    Figure Eight: 29.8 sec @ 0.52 g (avg)
    Skidpad: 0.73 g (avg)

    1. 2010 Dodge Grand Caravan SXT
    Figure Eight: 30.5 sec @ 0.52 g (avg)
    Skidpad: 0.67 g (avg)

    http://jalopnik.com/5721280/the-ten-worst-handling-cars-of-2010




  • yeni civic si nin yol tutusu 0.90 g imiş bu arada

    HANDLING
    ROADHOLDING,
    300-FT-DIA SKIDPAD ............. 0.90 g
    http://www.caranddriver.com/var/ezflow_site/storage/original/application/8bd3acadc946d609c369c3d91cf04f5d.pdf
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar


    Kimseyi 'kapak etmek' için bu bilgileri paylaşmadım.Konunun içinde Bmw 1 serisi'ni de görünce ekledim.

    Yanlış bilinen bir şey varsa öğrenilir,buna 'kapak' denmesi gerekmez.Veriler zaten tüm gerçekleri gösteriyor,daha üstüne ağır,kırıcı laflar söylenmesine gerek yok diye düşünüyorum.

    Saygılarımla ..


    Ki kapak oldukça çocukta bir terim .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.



    Yol tutuşu ; arkadan itiş




    Aynen öyle....


    Güldüm


    Ben de imzandaki markaya bakınca güldüm :) acaba hiç kullandın mı ki 1 serisi :)

    Sonradan görme was here! Kötü bir şeydir sonradan görme olmak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.



    Yol tutuşu ; arkadan itiş




    Aynen öyle....


    Güldüm


    Ben de imzandaki markaya bakınca güldüm :) acaba hiç kullandın mı ki 1 serisi :)

    Sonradan görme was here! Kötü bir şeydir sonradan görme olmak.


    Görmemiş olmaktansa, bilmediğim mevzu hakkında atıp tutup sonra madara olmaktansa , sonradan görme olurum daha iyi...

    Kapak olma mevzusu da BMW 1 'in yol tutmadığını iddia ederken , bana "senden çok BMW kullanmışımdır" diye ukalalık yapan vatandaşa gayet güzel oldu bence




  • C segmenti için Fiat Bravo'nun yol tutuşu çok iyi demek isterdim ama malesef o kadar iyi değil. Daha doğrusu standart süspansiyon ile mümkün değil. koni yay falan işine girincede konfor iyice gidiyor. Düşük hızlarda hızlanmalarda araç çok sekiyor gücünden ötürü ama yüksek hızlarda 180-240 km/h hızları arasında yola çok çok iyi tutunuyor. Eğer yüksek hızlarda yol tutuşu derseniz Fiat Bravo'da kesinlikle bu konuda başarılı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    yeni civic si nin yol tutusu 0.90 g imiş bu arada

    HANDLING
    ROADHOLDING,
    300-FT-DIA SKIDPAD ............. 0.90 g
    http://www.caranddriver.com/var/ezflow_site/storage/original/application/8bd3acadc946d609c369c3d91cf04f5d.pdf



    Mükemmel bir değer,yol tutuş liderliğini sınıfında Focus'tan alacak olan araç belli oldu demek ki.




  • Yukarıdaki verilere göre a3 mazda 2'den daha kötü yol tutuyor.Bu gerçek mi cidden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Joseph S.

    Yukarıdaki verilere göre a3 mazda 2'den daha kötü yol tutuyor.Bu gerçek mi cidden


    EVET
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yasakpınar

    Yukarıda bir arkadaşın da dediği gibi yol tutuş becerisini gösteren bir ölçüm olan SKIDPAD ölçümlerini buldum,gecenin bu vakti sizleri bilgilendireyim dedim Bu konuda geçen araçları aradım ancak hepsi yoktu bulduklarım ve sonuçlar şunlar:

    (Yüksek değer iyidir)

    B sınıfı

    1) Mazda 2: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_mazda_2_touring_automatic-short_take_road_test


    2) Ford Fiesta: 0.81 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q2/2011_ford_fiesta_sel-short_take_road_test


    B sınıfında yol tutuşta başka iddaalı araç olmadığından C sınıfına geçiyorum.

    C sınıfı


    1)BMW 1: 0.87 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/06q1/bmw_120d-mini_test_road_test


    2) Ford Focus: 0.86 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2012_ford_focus_sel-short_take_road_test


    3) Mazda 3: 0.85 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_mazda_3_s_5-door_grand_touring-long-term_road_test_wrap-up


    4) Audi A3: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_audi_a3_tdi-short_take_road_test


    4) Volkswagen Golf: 0.83 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/09q4/2010_volkswagen_golf_tdi-short_take_road_test


    5) Mitsubishi Lancer Sportback: 0.81 g(buna çok şaşırdım)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up


    5) Chevrolet Cruze: 0.81 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/11q1/2011_chevrolet_cruze_ls-short_take_road_test


    6) Toyota Corolla: 0.79 g (bunu da öylesine ekledim,bilgi olsun)
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/08q1/2009_toyota_corolla-short_take_road_test


    Herhalde konu başlığına en uygun ve teknik cevap olmuştur.

    Not: Bu değerler ülkeden ülkeye,donanımlara,lastik seçimine ve daha başka etkenlere göre değişebilir!

    Saygılarımla ..


    Edit: Not eklendi.


    Sanırım ordaki bmw 1, 1.20d nin yol tutuşu için acaba ayrıca 1.16i nin skidpad ölçümlerini bulabilirmisin






    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    Üst segment ama paylaşmadan edemeyeceğim. ortalık yol tutma görsün
    EAC iyi izle . . .




    Sıkılmadınmı aynı fake videoyu paylaşıp durmaktan ?


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    İmzamdaki marka da gülünecek birşey göremedim ben demekki mizah anlayışımız farklı sen logolara gülüyosun ben saçma sapan yorumlara
    1 serisi de kullandım 3 serisi de 5.28i de kullandım büyük ihtimalle senden çok bmw kullandım
    Drift yapmaktan başka birşeye yaramıyor virajda 1.16 kaya kaya gidersin artık


    1.16 drift mi yapabiliyormuş? 1 serisinin yol tutuşu da gayet iyidir, sizin kullandığınız 1.16nın lastikleri pek iyi durumda değilmiş demekki




    Yapabiliyormuş


    hakikaten çok acizce ya....

    Sırf söylediğin şeyi haklı çıkarmak adına hala hatada ısrar ediyorsun. Adam viraja girerken yavaşlayıp, itinayla yanlamak için çaba sarfediyor, ve koyduğun videodaki araçta DSC kapalı ....

    El insaf....


    Viraj kabiliyetinde senin imzandaki marka da , diğer c sınıfı araçlar da stock haliyle 1 serisinin eline su dökemezler..



    Arkadaş drift yapabiliyormuymuş diye sordu bende yapabiliyormuş dedim videoyu da attım senin burda sazanlık yapmana gerek yok

    Hala imza diyosun aç oku biraz öğren bir kaç saat geçir forumda. Yarın iş var senin boş muabbetine giremem şimdi hadi iyi forumlar sana






    Bir üst mesajda verilen tenik veriler yeterince sağlam bir kapak oldu mu ? daha büyük bir kapak mı bulalım senin için ?


    Sana gelince adam akıllı konuş saygılı ol alırım o kapağı.. neyse




  • Yol tutuşu iyi olan araçlarda süspansiyon sert olur konforu olmaz .Konforu iyi olan araçlarında süspansiyonu yumuşak olur yol tutuşu zayıf olur.Tüm otomobil firmaları bu değişkenleri inceleyip bir seçim yapıyorlar.Şimdi örneğin focus yol tutşunda tepede diyorlar.Peki acaba konfor da kaçıncı sırada?Kimse konfru da iyi demesin mutlaka süspansiyon sertliği artırılırken konfordan taviz verilmek zorunda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    Ford Fiesta Sedan versiyonun skidpad değerini eklemişsiniz.
    HB versiyon muhtemelen Mazda 2 ile aynı değeri vermiştir.

    Car&Driver 2011 Sonata'nın skidpad değerini 0.84g olarak duyurmuş.
    Demekki 2011 Sonata bile mazda2 ve ford fiestanın gerisinde

    Fake video koyan Hyundai fanatiği arkadaşlar iyi okusun


    Kusura bakmayın karıştırmışım gece gece

    Mesajı hatchback modelle düzenledim yukarıda.

    Ama yine de buraya da yazayım:

    Mazda 2: 0.85 g

    Ford Fiesta: 0.84 g




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Sanırım ordaki bmw 1, 1.20d nin yol tutuşu için acaba ayrıca 1.16i nin skidpad ölçümlerini bulabilirmisin




    Ben de çok aradım hem o sitede hem başka yerlerde ancak bulamadım.O site Amerikan sitesi olduğundan düşük hacimli motorlara ulaşmak çok zor ne yazık ki ancak 1.20d ile 1.16'nın altyapısının aynı olduğunu düşünüyorum.Hatta büyük olasılık 1.20d çok daha ağır olduğundan 1.16i biraz daha iyi bir değere ulaşabilir.

    Saygılarımla ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bloodyking

    Arabaların bu skidpad değerlerine bakabileceğimiz bir site var mı?


    Vermiş olduğum bir sürü link var.Onlardan birisine girip site içinde arama yapabilirsiniz ancak her aracın verilerine ulaşmak mümkün değil ne yazık ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.



    Yol tutuşu ; arkadan itiş




    Aynen öyle....


    Güldüm


    Ben de imzandaki markaya bakınca güldüm :) acaba hiç kullandın mı ki 1 serisi :)

    Sonradan görme was here! Kötü bir şeydir sonradan görme olmak.


    Görmemiş olmaktansa, bilmediğim mevzu hakkında atıp tutup sonra madara olmaktansa , sonradan görme olurum daha iyi...

    Kapak olma mevzusu da BMW 1 'in yol tutmadığını iddia ederken , bana "senden çok BMW kullanmışımdır" diye ukalalık yapan vatandaşa gayet güzel oldu bence


    Kimse kimseyi tanımıyor.

    Belki bir kişi Mazda'ya biniyordur ama milyon dolarlık taşınmazı vardır.

    Başka birisi de gidip 40 bin liraya ikinci el bir BMW almıştır, elindeki avcundaki tüm parayı vermiştir.

    O sebeple iddialara cevap verirken, o iddia ile bağlı kalıp konuyu başka mecralara çekmemek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    yeni civic si nin yol tutusu 0.90 g imiş bu arada

    HANDLING
    ROADHOLDING,
    300-FT-DIA SKIDPAD ............. 0.90 g
    http://www.caranddriver.com/var/ezflow_site/storage/original/application/8bd3acadc946d609c369c3d91cf04f5d.pdf



    Honda Civic Si'nin rakipleri Mazda 3 MPS,Mitsubishi Lancer Ralliart,Subaru Impeza WRX,Volkswagen GTI 3'tür.

    Bu yüzden onu bu rakiplerle kıyaslamak gerekir.

    1) Mazda 3 MPS: 0.90 g
    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mazdaspeed_3-long-term_road_test_wrap-up


    1) Subaru Impreza WRX: 0.90 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q3/2011_subaru_impreza_wrx_sti_limited_sedan-short_take_road_test


    3) Volkswagen Golf GTI: 0.88 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_volkswagen_gti_3-door_dsg-short_take_road_test


    4) Mitsubishi Lancer Ralliart: 0.81 g

    http://www.caranddriver.com/reviews/car/10q1/2010_mitsubishi_lancer_sportback_ralliart-long-term_road_test_wrap-up




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.