Şimdi Ara

B ve C SEGMENTİNDE-EN İYİ YOL TUTAN ARAÇ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
157
Cevap
4
Favori
34.954
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    Konuyu açan arkadaşın beklediği cevap:

    1. B sınıfı Accent blue
    2. C sınıfı Elantra.


    Maalesef ki vereceğim cevap:

    1. B sınıfı Ford Fiesta, Mazda 2 (Aynı şase)
    2. Focus, Mazda 3, S40. (Aynı şase)


    Hatta yabancı bir sitede Fiesta'nın karşılaştırmalı geyik testi sonuçları vardı.
    C sınıfı pek çok otomobilin üstünde yer alıyordu.

    Yanlızca B sınıfında Alfa Romeo Mito nasıldır merak ediyorum. Belki Fiesta'dan iyidir ama fiyat olarak ele alırsak Fiesta'dan farklı kulvarlarda yarışıyor gibi.


    hocam siz yazmısken aklıma geldi mito ile fiesta 2 alt yapısı hemen hemen aynıymıs, auto showdadı yanılmıyorsan mito nun süspansiyonları biraz daha sert yazıyordu...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    Konuyu açan arkadaşın beklediği cevap:

    1. B sınıfı Accent blue
    2. C sınıfı Elantra.


    Maalesef ki vereceğim cevap:

    1. B sınıfı Ford Fiesta, Mazda 2 (Aynı şase)
    2. Focus, Mazda 3, S40. (Aynı şase)


    Hatta yabancı bir sitede Fiesta'nın karşılaştırmalı geyik testi sonuçları vardı.
    C sınıfı pek çok otomobilin üstünde yer alıyordu.

    Yanlızca B sınıfında Alfa Romeo Mito nasıldır merak ediyorum. Belki Fiesta'dan iyidir ama fiyat olarak ele alırsak Fiesta'dan farklı kulvarlarda yarışıyor gibi.

    Alıntıları Göster
    Alfa Romeo'lara da ayrı bir sayfa açmak lazım aslında..
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    Konuyu açan arkadaşın beklediği cevap:

    1. B sınıfı Accent blue
    2. C sınıfı Elantra.


    Maalesef ki vereceğim cevap:

    1. B sınıfı Ford Fiesta, Mazda 2 (Aynı şase)
    2. Focus, Mazda 3, S40. (Aynı şase)


    Hatta yabancı bir sitede Fiesta'nın karşılaştırmalı geyik testi sonuçları vardı.
    C sınıfı pek çok otomobilin üstünde yer alıyordu.

    Yanlızca B sınıfında Alfa Romeo Mito nasıldır merak ediyorum. Belki Fiesta'dan iyidir ama fiyat olarak ele alırsak Fiesta'dan farklı kulvarlarda yarışıyor gibi.


    Ne ayaksın bilader.. Sorunun nedir senin benimle ? Söyle halledelim.
    Başlıkta 'en iyi yol tutan Hyundai?' diyemi yazılı ??? Bir bak istersen öyle cvp yaz..
    _____________________________
    İnci akü 82 amper -- Boss 3,5 farad kapasitör -- 2x 4 AWG Power cable -- Pionner DEH-X7550SD -- M acoustic msx 465 -- M Acoustic MSX 1000.1 Mono -- Kicker Comp 38 -- Pioneer TS-A 6995 S -- Pionner ts s20 --JBL GTO 6508C 16cm Mid




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyundai Motor Company

    quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    Konuyu açan arkadaşın beklediği cevap:

    1. B sınıfı Accent blue
    2. C sınıfı Elantra.


    Maalesef ki vereceğim cevap:

    1. B sınıfı Ford Fiesta, Mazda 2 (Aynı şase)
    2. Focus, Mazda 3, S40. (Aynı şase)


    Hatta yabancı bir sitede Fiesta'nın karşılaştırmalı geyik testi sonuçları vardı.
    C sınıfı pek çok otomobilin üstünde yer alıyordu.

    Yanlızca B sınıfında Alfa Romeo Mito nasıldır merak ediyorum. Belki Fiesta'dan iyidir ama fiyat olarak ele alırsak Fiesta'dan farklı kulvarlarda yarışıyor gibi.


    Ne ayaksın bilader.. Sorunun nedir senin benimle ? Söyle halledelim.
    Başlıkta 'en iyi yol tutan Hyundai?' diyemi yazılı ??? Bir bak istersen öyle cvp yaz..

    Alıntıları Göster
    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    hocam civic sedanın yol tutusu kötü değil ama ,mazda 3 kadar iyi değilde 110 bin km kullandık 2007 civic sedan, hatta mazda 3 almadan önce civic hb 2008 alıcaktım,servise götürdüm baktırmaya pert raporu yoktu ama pertten beterdi sadece yolda kullanırken baktım yol tutusu cok iyiydi fazlasıyla, ama mazda 3 ten iyimidir tartısılır tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi witchking34 -- 11 Temmuz 2011; 0:58:36 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    _____________________________
    İnci akü 82 amper -- Boss 3,5 farad kapasitör -- 2x 4 AWG Power cable -- Pionner DEH-X7550SD -- M acoustic msx 465 -- M Acoustic MSX 1000.1 Mono -- Kicker Comp 38 -- Pioneer TS-A 6995 S -- Pionner ts s20 --JBL GTO 6508C 16cm Mid
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    Biz de otomobilin orjinalliğini değiştirelim bu sefer mazda 3 daha iyi tutucak . İş otomobilde değişikliğe gittiğinde sınır yok
    _____________________________
    Bu halkın mantıksız,akılsız,bilgisiz,araştırmayan,meraksız,soru sormayan,gerçeklerle yüzleşmeyen,egoist,narsist,bencil,kalitesiz,eğitimsiz ve kültürsüz yapısının içine edeyim ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    Biz de otomobilin orjinalliğini değiştirelim bu sefer mazda 3 daha iyi tutucak . İş otomobilde değişikliğe gittiğinde sınır yok


    Ah güzel arkadaşım, fabrikasyon çıkışı Honda Civic hatchbackler 225 45 r17 lastik ve sert süspansiyonlarla donatılmıştır. Ahh ah !

    @musch-lee

    HB Civicle sedanın alakası yok o derece farklılar
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    Biz de otomobilin orjinalliğini değiştirelim bu sefer mazda 3 daha iyi tutucak . İş otomobilde değişikliğe gittiğinde sınır yok


    Ah güzel arkadaşım, fabrikasyon çıkışı Honda Civic hatchbackler 225 45 r17 lastik ve sert süspansiyonlarla donatılmıştır. Ahh ah !

    @musch-lee

    HB Civicle sedanın alakası yok o derece farklılar


    Bilgilendirme için teşekkür ederim .
    _____________________________
    Bu halkın mantıksız,akılsız,bilgisiz,araştırmayan,meraksız,soru sormayan,gerçeklerle yüzleşmeyen,egoist,narsist,bencil,kalitesiz,eğitimsiz ve kültürsüz yapısının içine edeyim ben




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    Biz de otomobilin orjinalliğini değiştirelim bu sefer mazda 3 daha iyi tutucak . İş otomobilde değişikliğe gittiğinde sınır yok


    Doğru, stock konuşmak lazım.
    Bir de yol tutuş performans gibi saniye bazında değil de birimlendirilmesi zor bir olgu olduğundan aslında otomobillerin G-Meter değerleri olsa elimizde daha sağlıklı olur.

    Şimdi biz burada Focus diyoruz ama aslında elimizde çok net, doğru sonuçlar da yok.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    Biz de otomobilin orjinalliğini değiştirelim bu sefer mazda 3 daha iyi tutucak . İş otomobilde değişikliğe gittiğinde sınır yok


    Doğru, stock konuşmak lazım.
    Bir de yol tutuş performans gibi saniye bazında değil de birimlendirilmesi zor bir olgu olduğundan aslında otomobillerin G-Meter değerleri olsa elimizde daha sağlıklı olur.

    Şimdi biz burada Focus diyoruz ama aslında elimizde çok net, doğru sonuçlar da yok.

    Alıntıları Göster
    c sınıfında kendimin bizzat kullanıgım araçlar ;
    honda civic(2007)
    toyota corolla(2008)
    mazda 3 (2010)
    focus (2009 )
    mitsubishi lancer ( 2008 )
    golf 5 ( 2006 )
    golf 6 (2010)
    jetta ( 2008)
    astra ( 2008-2011 )
    audi a3 ( 2007 )
    bmw 116i ( 2006 )
    civic hb ( 2008 )
    megane (2005-2010)
    pejo 307 (2005)

    bunların içinde en iyisi araç bazında bana kalırsa civic hb tir , yol tutusunda ise en gözüme kestirdigim araç mazda 3 diyorum ( volvo-ford-mazda )...
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eac


    quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    Biz de otomobilin orjinalliğini değiştirelim bu sefer mazda 3 daha iyi tutucak . İş otomobilde değişikliğe gittiğinde sınır yok


    Doğru, stock konuşmak lazım.
    Bir de yol tutuş performans gibi saniye bazında değil de birimlendirilmesi zor bir olgu olduğundan aslında otomobillerin G-Meter değerleri olsa elimizde daha sağlıklı olur.

    Şimdi biz burada Focus diyoruz ama aslında elimizde çok net, doğru sonuçlar da yok.


    G-Meter'dan ziyade skid pad ölçümleri daha iyi sonuçlar verecektir.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: witchking34

    c sınıfında kendimin bizzat kullanıgım araçlar ;
    honda civic(2007)
    toyota corolla(2008)
    mazda 3 (2010)
    focus (2009 )
    mitsubishi lancer ( 2008 )
    golf 5 ( 2006 )
    golf 6 (2010)
    jetta ( 2008)
    astra ( 2008-2011 )
    audi a3 ( 2007 )
    bmw 116i ( 2006 )
    civic hb ( 2008 )
    megane (2005-2010)
    pejo 307 (2005)

    bunların içinde en iyisi araç bazında bana kalırsa civic hb tir , yol tutusunda ise en gözüme kestirdigim araç mazda 3 diyorum ( volvo-ford-mazda )...

    Alıntıları Göster
    B sınıfı Mazda2 ve Seat İbiza

    C sınıfı Focus , Lancer
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kizashi

    B sınıfı Mazda2 ve Seat İbiza

    C sınıfı Focus , Lancer

    Alıntıları Göster
    C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.
    _____________________________
    BMW 3.20 D M Package 2012 - 2.0 D 184hp - 380nm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: eac


    quote:

    Orijinalden alıntı: Maniac_Turk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    B'yi bilmiyorum ama C sınıfı Civic Hatchback. 225 taban lastikler ve kazık bir süspansiyonla kuru zeminde araç focustan daha iyi yol tutuyordu. İtiraz edenler olacaktır, denesinler.


    Biz de otomobilin orjinalliğini değiştirelim bu sefer mazda 3 daha iyi tutucak . İş otomobilde değişikliğe gittiğinde sınır yok


    Doğru, stock konuşmak lazım.
    Bir de yol tutuş performans gibi saniye bazında değil de birimlendirilmesi zor bir olgu olduğundan aslında otomobillerin G-Meter değerleri olsa elimizde daha sağlıklı olur.

    Şimdi biz burada Focus diyoruz ama aslında elimizde çok net, doğru sonuçlar da yok.


    G-Meter'dan ziyade skid pad ölçümleri daha iyi sonuçlar verecektir.


    Nasıl kullanılıyor bu skidpad?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.



    Yol tutuşu ; arkadan itiş

    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.



    Yol tutuşu ; arkadan itiş




    Aynen öyle....
    _____________________________
    BMW 3.20 D M Package 2012 - 2.0 D 184hp - 380nm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.



    Yol tutuşu ; arkadan itiş




    Aynen öyle....


    Güldüm
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.



    Yol tutuşu ; arkadan itiş




    Aynen öyle....


    Güldüm


    Ben de imzandaki markaya bakınca güldüm :) acaba hiç kullandın mı ki 1 serisi :)
    _____________________________
    BMW 3.20 D M Package 2012 - 2.0 D 184hp - 380nm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz


    quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23


    quote:

    Orijinalden alıntı: asoz

    C segmentinde tartışmasız şekilde BMW 1 serisidir.



    Yol tutuşu ; arkadan itiş




    Aynen öyle....


    Güldüm


    Ben de imzandaki markaya bakınca güldüm :) acaba hiç kullandın mı ki 1 serisi :)

    Alıntıları Göster
    İmzamdaki marka da gülünecek birşey göremedim ben demekki mizah anlayışımız farklı sen logolara gülüyosun ben saçma sapan yorumlara
    1 serisi de kullandım 3 serisi de 5.28i de kullandım büyük ihtimalle senden çok bmw kullandım
    Drift yapmaktan başka birşeye yaramıyor virajda 1.16 kaya kaya gidersin artık
    _____________________________




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.