Şimdi Ara

B segmenti Dizel manuel araç tavsiyesi (30.000 Tl Sınır) )

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
1.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • B sınıfı dizel manuel 2. araba almak istiyorum.Bütçemiz 30.000 Tl kadar olacak.Bu paraya dizel km az araçlar bulmak mümkün. Aracı bir sene kadar kardeşim tarafından kullanıldıktan sonra NissaN Qasqai 1,5 DCİ Tekna pack almak için aracımızı satacagız.Bu araba kardesimin ( bayan ) ilk arabası olacak.

    Adaylar : Clio 3 1,5dci vs Opel Corsa 1,3mj vs Fiat Punto Multijet vs Yaris 14-4d vs Polo 1,6 td vs Ford Fiesta1,6tdı

    Alınacak arabanın

    1) 2. Elde aracın piyasasının hareketli olmalı, degerini fazla kaybetmemeli ;

    Puntonun 2. elinin bu konuda zayıf oldugunu biliyorum.Aracı hemen degerinde elimden çıkarabilmem benim için önemli. Clio 3 'ünde piyasasının hareketli oldugunu çok kolay satılacagını duydum.
    Diger araçlar için durum nedir bilemiyorum.

    2)Sorunsuz olmalı , ekonomik olmasıda önemli


    3)Aracın gırtlagına kadar dolu olmasından çok , orta donanım seviyesine sahip olması tercihimizdir. Donanım artıkça fiyatta artıyor çünkü temiz araba bulmak zorlasıyor

    4) Araba genel olarak sehir içinde kullanılacagından performans olarakta aksın gitsin diye bir önceligimiz de yok.Orta sınıf bir performansı olsun yeter

    Evet arkadaşlar , yukarıdaki maddeleride göz önünde bulunarak hangi aracı hangi özelliginden dolayı önerirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batu34 -- 17 Haziran 2013; 0:02:53 >







  • 1 sene sonra satacaksanız ve 2.el değerinden bahsediyorsanız kesinlikle Corsa.
  • Yaris'in temizi altın değerinde, bulabiliyorsanız önceliğiniz o olsun derim.

    Clio3 ise sürüş kolaylığı ve yedek parça bolluğu olarak tercih edilebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Puntoyu uygun fiyata koyun aynı gün satarsınız keza diğer araçlarda öyle, temiz bulmaya bakın bence,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    Yaris'in temizi altın değerinde, bulabiliyorsanız önceliğiniz o olsun derim.

    Clio3 ise sürüş kolaylığı ve yedek parça bolluğu olarak tercih edilebilir.


    Clio 3 için olumlu kousan çok kişi var 2. elde deger kaybının en az ve aracın en hızlı satılması benim için önemli

    Clio nun deger kaybı ne kadar olur fazla bir deger kaybı yasarmıyım

    Yaris i kardesim begenmiyor

    quote:

  • quote:

    Orijinalden alıntı: batu34

    quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    Yaris'in temizi altın değerinde, bulabiliyorsanız önceliğiniz o olsun derim.

    Clio3 ise sürüş kolaylığı ve yedek parça bolluğu olarak tercih edilebilir.


    Clio 3 için olumlu kousan çok kişi var 2. elde deger kaybının en az ve aracın en hızlı satılması benim için önemli

    Clio nun deger kaybı ne kadar olur fazla bir deger kaybı yasarmıyım

    Yaris i kardesim begenmiyor

    quote:




    Clio 4 çıktığı için Clio 3'e ikinci elde olan talep azalabilir.




  • Fiat Punto B sınıfı değildir C de değildir B+ Gibi bişey yani şöyle diyim. Tüm B sınıfı araçlardan iyi ama hemen hemen Bütün gerçek C lerdende kötü. Düşünmeden Punto Alınır. Motor teknolojisi ve sağlamlık oalrakta hepsinden iyidir.
  • Orijinalden alıntı: eu1900

    1 sene sonra satacaksanız ve 2.el değerinden bahsediyorsanız kesinlikle Corsa.
    [/quote

    corsa +1 verdiniz
    corsa +1 verdiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Fiat Punto B sınıfı değildir C de değildir B+ Gibi bişey yani şöyle diyim. Tüm B sınıfı araçlardan iyi ama hemen hemen Bütün gerçek C lerdende kötü. Düşünmeden Punto Alınır. Motor teknolojisi ve sağlamlık oalrakta hepsinden iyidir.


    hocam bende bir multijet kullanıcı olarak motoruna laf yok. Uzun zamandır takip ettigim araçlardan lakin 2. elinin yavas oldugunu ve deger kaybı yasadıgını , müşterisinin diger B sınıfı araçlara göre az oldugunu gözlemledim. Yinede seçenekler arasında


    Astra H kasa 1,3 mULTİjet aklımı çelmiyor degil lakin 32 lere çıkmamız gerekiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi batu34 -- 17 Haziran 2013; 20:36:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    quote:

    Orijinalden alıntı: batu34

    quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    Yaris'in temizi altın değerinde, bulabiliyorsanız önceliğiniz o olsun derim.

    Clio3 ise sürüş kolaylığı ve yedek parça bolluğu olarak tercih edilebilir.


    Clio 3 için olumlu kousan çok kişi var 2. elde deger kaybının en az ve aracın en hızlı satılması benim için önemli

    Clio nun deger kaybı ne kadar olur fazla bir deger kaybı yasarmıyım

    Yaris i kardesim begenmiyor

    quote:




    Clio 4 çıktığı için Clio 3'e ikinci elde olan talep azalabilir.

    hocam bunu kötü dedin, talebin azalması demek fiyat düşmesi demek




  • 2 yıla yakın süredir Punto kullanıyorum. İç mekan genişliği olarak C sınıfı araçlara taş çıkartır. İlk puntomu 240 binde sattım. İkinci Puntom 135 binde. 6 aya yakın zamandır sanayi nedir servis nedir bilmiyorum. Günde 100 Km civarı yol yapıyorum. Punto satılmaz diyen clio 3 diyen arkadaşlarada yok artık diyorum !!! Clio 3 gibi tutulmayan çirkin ve bir o kadar kalitesiz aracı nasıl Puntodan üstün görürsünüz anlamak mümkün değil !!!
  • Geçen sene araba ararken Punto bakıyordum.İstoç'ta galerici bir çocuk bu Punto'larda ne var böyle, bu yaz 20-25 tane sattık dedi.Punto da kıymetli araç, direk es geçmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: husam74

    2 yıla yakın süredir Punto kullanıyorum. İç mekan genişliği olarak C sınıfı araçlara taş çıkartır. İlk puntomu 240 binde sattım. İkinci Puntom 135 binde. 6 aya yakın zamandır sanayi nedir servis nedir bilmiyorum. Günde 100 Km civarı yol yapıyorum. Punto satılmaz diyen clio 3 diyen arkadaşlarada yok artık diyorum !!! Clio 3 gibi tutulmayan çirkin ve bir o kadar kalitesiz aracı nasıl Puntodan üstün görürsünüz anlamak mümkün değil !!!

    Hüsam bey
    Sizinle aynı fikirdeyim bende bir multijet kullanıcı olarak maşallahı var beni hiç mi hiç üzmedi , yagını suyunu koy yeter düzenli bakımda multijet sorunsuz bir motor :) Test ettim onayladım.Arabada çok spotif begeniyorum

    Burada önemli olan husus su
    araçın 2. elinin hızlı ve deger kaybını en az yaşaması benim için önemli. Aracı kardeşim 1 yıl kullanıp yerine Nissan Qasqai 1,5 dci alacagız onun için geçiş arabası olacak. Araçla ilgili gözlemimi söyledim Punto satılmaz demedim.Clio yu puntodan üstün gördügüm yok fazla bir bilgimde yok ögrenmek için yardımınızı istiyorum

    Saygılar




  • 2. el dedin mi vw ford opel toyota honda bak. clio ve puntoyu kafadan ele. uygun fiyata polo ya da fiesta hangisini temiz bulursanız onu alın derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batu34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Fiat Punto B sınıfı değildir C de değildir B+ Gibi bişey yani şöyle diyim. Tüm B sınıfı araçlardan iyi ama hemen hemen Bütün gerçek C lerdende kötü. Düşünmeden Punto Alınır. Motor teknolojisi ve sağlamlık oalrakta hepsinden iyidir.


    hocam bende bir multijet kullanıcı olarak motoruna laf yok. Uzun zamandır takip ettigim araçlardan lakin 2. elinin yavas oldugunu ve deger kaybı yasadıgını , müşterisinin diger B sınıfı araçlara göre az oldugunu gözlemledim. Yinede seçenekler arasında


    Astra H kasa 1,3 mULTİjet aklımı çelmiyor degil lakin 32 lere çıkmamız gerekiyor


    2. Elde sorun falan yok. Fiat-Renault-Hyundai gibi markaların her zaman alıcısı hazırdır. Yeterki aracınız düzgün muhafaza edilsin. Ve şunu unutmayınki. Aracınızı satmak için değil binmek için alıyosunuz. Astra gayet güzel olurdu ama durumlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: batu34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Fiat Punto B sınıfı değildir C de değildir B+ Gibi bişey yani şöyle diyim. Tüm B sınıfı araçlardan iyi ama hemen hemen Bütün gerçek C lerdende kötü. Düşünmeden Punto Alınır. Motor teknolojisi ve sağlamlık oalrakta hepsinden iyidir.


    hocam bende bir multijet kullanıcı olarak motoruna laf yok. Uzun zamandır takip ettigim araçlardan lakin 2. elinin yavas oldugunu ve deger kaybı yasadıgını , müşterisinin diger B sınıfı araçlara göre az oldugunu gözlemledim. Yinede seçenekler arasında


    Astra H kasa 1,3 mULTİjet aklımı çelmiyor degil lakin 32 lere çıkmamız gerekiyor


    2. Elde sorun falan yok. Fiat-Renault-Hyundai gibi markaların her zaman alıcısı hazırdır. Yeterki aracınız düzgün muhafaza edilsin. Ve şunu unutmayınki. Aracınızı satmak için değil binmek için alıyosunuz. Astra gayet güzel olurdu ama durumlar..

    Hocam ben aracı 1 sene sonra satacagım belki bu görüşümü astra alırsam degiştiririm. Nede olsa C sınıfı
    Benim için kayıp az ve piyasasının hızlı olması
    görüşleriniz için teşekkür ederim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dusau

    2. el dedin mi vw ford opel toyota honda bak. clio ve puntoyu kafadan ele. uygun fiyata polo ya da fiesta hangisini temiz bulursanız onu alın derim.

    Wv nin 2 . elde deger yaptıgı çok bellli.. Diğer araçlardan hiç almadım pek bir bilgim yok açıkçası

    Galeriler bu konuda ne düşünüyor acaba , galericiler ile teması olan var mı :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batu34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: batu34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Fiat Punto B sınıfı değildir C de değildir B+ Gibi bişey yani şöyle diyim. Tüm B sınıfı araçlardan iyi ama hemen hemen Bütün gerçek C lerdende kötü. Düşünmeden Punto Alınır. Motor teknolojisi ve sağlamlık oalrakta hepsinden iyidir.


    hocam bende bir multijet kullanıcı olarak motoruna laf yok. Uzun zamandır takip ettigim araçlardan lakin 2. elinin yavas oldugunu ve deger kaybı yasadıgını , müşterisinin diger B sınıfı araçlara göre az oldugunu gözlemledim. Yinede seçenekler arasında


    Astra H kasa 1,3 mULTİjet aklımı çelmiyor degil lakin 32 lere çıkmamız gerekiyor


    2. Elde sorun falan yok. Fiat-Renault-Hyundai gibi markaların her zaman alıcısı hazırdır. Yeterki aracınız düzgün muhafaza edilsin. Ve şunu unutmayınki. Aracınızı satmak için değil binmek için alıyosunuz. Astra gayet güzel olurdu ama durumlar..

    Hocam ben aracı 1 sene sonra satacagım belki bu görüşümü astra alırsam degiştiririm. Nede olsa C sınıfı
    Benim için kayıp az ve piyasasının hızlı olması
    görüşleriniz için teşekkür ederim


    Hocam bilinmedik bi araç değil. Hergün sokaklarda dolaşan Punto bu. Eminimki Cliodan Corsadan daha hızlı satılır ve Değer kaybı diye bişey olmaz. Ben MJ araçların fiyatının bi miktar yükseldiğini dahi gördüm. İçiniz rahat olsun 2. El konusunda.Hem kalite olarakta düşmemiş olursunuz C sınıfına yakın araca binersiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: batu34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    quote:

    Orijinalden alıntı: batu34

    quote:

    Orijinalden alıntı: ITALIAN CAR'S

    Fiat Punto B sınıfı değildir C de değildir B+ Gibi bişey yani şöyle diyim. Tüm B sınıfı araçlardan iyi ama hemen hemen Bütün gerçek C lerdende kötü. Düşünmeden Punto Alınır. Motor teknolojisi ve sağlamlık oalrakta hepsinden iyidir.


    hocam bende bir multijet kullanıcı olarak motoruna laf yok. Uzun zamandır takip ettigim araçlardan lakin 2. elinin yavas oldugunu ve deger kaybı yasadıgını , müşterisinin diger B sınıfı araçlara göre az oldugunu gözlemledim. Yinede seçenekler arasında


    Astra H kasa 1,3 mULTİjet aklımı çelmiyor degil lakin 32 lere çıkmamız gerekiyor


    2. Elde sorun falan yok. Fiat-Renault-Hyundai gibi markaların her zaman alıcısı hazırdır. Yeterki aracınız düzgün muhafaza edilsin. Ve şunu unutmayınki. Aracınızı satmak için değil binmek için alıyosunuz. Astra gayet güzel olurdu ama durumlar..

    Hocam ben aracı 1 sene sonra satacagım belki bu görüşümü astra alırsam degiştiririm. Nede olsa C sınıfı
    Benim için kayıp az ve piyasasının hızlı olması
    görüşleriniz için teşekkür ederim


    Hocam bilinmedik bi araç değil. Hergün sokaklarda dolaşan Punto bu. Eminimki Cliodan Corsadan daha hızlı satılır ve Değer kaybı diye bişey olmaz. Ben MJ araçların fiyatının bi miktar yükseldiğini dahi gördüm. İçiniz rahat olsun 2. El konusunda.Hem kalite olarakta düşmemiş olursunuz C sınıfına yakın araca binersiniz.

    peki hocam 30 tl ye puntonun hangi model ve donanımını önerirsiniz
    2009-2010 grande punto dynamic mi
    2011 punto evo dynamic mi ?
    model arasında yıllar arasında aynı donanım da dahi farklar oluyor
    Birde ESP hİLLHOLDER İÇİN hangi yıl ve donanım araç almak gerekiyor




  • bnde uzun zmandır araç bakıyorum şu üçü arasında gidip geliyorum
    Clio 3 1,5dci vs Opel Corsa 1,3mj vs Fiat Punto Multijet
    alacağım aracın 2. eli bnim içinde çook önemli corsa ve clionun piyasası iyi ama puntonu piyasasını hala anlamış değilim iyimi kötümü acaba yani yarın birgün satmak gerektiğinde alıcısını bulabilirmiyiz çok ararmıyız satarken bizi üzermi çok zarar olurmu bilmiorum...
    ( birde şunu sorucam sahibinden de her gün bakıyorum corsa,clio da her gün onlarca ilan geliyor yeni ama puntoda durum öyle değil sanırım buda ikinci elinini iyi olup olmadığına işaret ediyor?? ) bnde yorumlarınız bekliyorum özellikle bu araçları alıp kullanmış veya tecrb. etmiş arkadşlardan.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brak13 -- 17 Haziran 2013; 21:39:53 >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.