Şimdi Ara

Aziz Yildirim: Sow yolcu veya tribune Yolcu!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.741
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Haberturkteki programda acikladi.

    Eger disiplin disi hareketlere devam ederse affetmem diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • Önce kalmak istemiş sonra gitmek istemiş. Antrenmanlara çıkmam diyormuş. Huzur bozmaya başlamış. %90 gidici. 17'ye kitlemeye çalışıyor galiba yönetim. Bu adamı savunmayın artık lütfen. Belliydi zaten 10 gündür hareketlerinden.
    _____________________________
    AMD Ryzen 5 3600 + Scythe Fuma 2 | MSI B450 Tomahawk MAX | Sapphire Nitro+ 5700 XT 8gb | G.SKill Trident Z Neo 8x2gb ddr4 3600 mhz CL16 | LG 27GL850-B 27" UltraGear QHD 144hz Nano IPS HDR10 1ms | Samsung 970 Evo Plus | Cooler Master MB511 650w 80+| Plantronics RIG 500 PRO 50mm | Corsair K68 | SteelSeries Rival 710 | SteelSeries Qck Heavy Large
  • Sowu satan takımı satar !!! O secdeye yatıyor!! namaz kılıyor!!
    _____________________________
  • Ntvspor muhabiri, gitmeye daha yakın dedi az önce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.aty

    Ntvspor muhabiri, gitmeye daha yakın dedi az önce.

    Bizzat başkan, ya tribüne gidecek ya da transfer olacak affetmem sowu dedi
    _____________________________
  • Alsın voltasını artık.Haziran ayından beri söylüyoruz gitmesi gerektiğini.Bazı sowist arkadaşlarda bize atarlanıyor burada.
    _____________________________
    love comes again,rahat olun..
  • Süper haber
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tolgay Arslan Trabzonspor'da!
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • değil 17, 10'a satarsak bayram ederim. Umut bile iyidir bundan
    _____________________________
    adam gibi adam fabio bilica
  • Simdi adam sol kanat da 15 gol atticilar gelecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

  • < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 17 ye sayarsak başkan ve dayının heykelini dikmek lazim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • adam eskişehir maçında gol attıktan sonra sevinmedi bile belliki gitmek istiyor. üçe beşe bakmadan göndersinler
    _____________________________
    Windows
  • 1.5 yıldır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    FENERBAHÇE S.K
  • 15 veriyorlarsa krasici verelim 13 versinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • sow geçen sene yatsın kalksın emenikeye dua etsin. emenikeden sıra gelmedi bu çöpe.
    _____________________________
    adam gibi adam fabio bilica
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ramiz Karaeski

    Sowu satan takımı satar !!! O secdeye yatıyor!! namaz kılıyor!!

    Sen ne diyorsun değişik?
    _____________________________
  • Defolsun gitsin artık, ikyüzlü paragöz herifin teki.
    _____________________________
  • 15 veriyorlar ise sat daha neyi bekliyorsun
    _____________________________
  • La harbiden araplar niye Krasici istemiyor basimizdan alsinlar bu belayi yeter para felan da istemiyoruz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 1 sn düşünmeden satarım ben sowu o para veriliyorsa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.