Şimdi Ara

Az önce superonline aradı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 35 GB AKK olan 54,90 TL'lik internetimi 89,9 'a yükselteceklerini belirttiler benim taahhütüm devam ediyor. Nasıl bir yol izleyebiliriz?



  • Düşün bak daha bir kaç hafta öncesine kadar 24mbps 100gb 69,9 diyorlardı artık o teklifi bile etmiyorlar direk 89,9.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Taahhütünüz olduğu sürece fiyat artışı yapamazlar. Belki taahhütünüzün bitmesine az zaman kaldıysa kullandığınız paketin yeni fiyatını söylemiş olabilirler. Taahhüt bitince bu fiyattan devam edecek şeklinde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eXtremeReVenge44

    Taahhütünüz olduğu sürece fiyat artışı yapamazlar. Belki taahhütünüzün bitmesine az zaman kaldıysa kullandığınız paketin yeni fiyatını söylemiş olabilirler. Taahhüt bitince bu fiyattan devam edecek şeklinde.
    BTK 'yı bahane ediyorlar şimdi de bu bizim kararımız değil BTK'nın diyorlar.
  • yaniyorsunfuatabi kullanıcısına yanıt
    Usta, Abonelik Sözleşmeleri Yönetmeliği 14. madde 2. Fıkra gereği senin taahhüdün bitene kadar, senin dezavantajına yönelik bir uygulama yapılamaz ve aleyhine yönelik onay verilmeden değişiklik yapılamaz, böyle bir uygulama zaten müşteri ilişkileri açısından kabul edilemez, gereken itirazları yapın.Az önce superonline aradı
  • yaniyorsunfuatabi kullanıcısına yanıt
    Superonline ın kendi müşteri hizmetleri mi aradı, yoksa aracı bayiler mi?
    Bayi ise umursamayın, merkez ise kulağınızın üstüne yatın
    Taahhütünüz bitene kadar hiçbir şey yapamazlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beni de aramışlardı geçen gün. "Biliyorsunuz taahütünüz bitiyor, paketinizi yenilememiz lazım" vs gibisinden laflar. Dedim yanlışınız var, Mart 2019'a kadar devam ediyor paketim. Birden "alo alo.. sesinizi alamıyorum" kıvırmaları ve şak telefonu yüzüme kapadı terbiyesiz..

    Oyuna gelmeyin arkadaşlar, 2019'a sarkan taahütünüz var ise doya doya çatır çatır kullanın.. hiçbirşey olmaz..
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bir Sevdadır Türkiye

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Sözleşmenin dayanağı sadece firmanın kendisidir, BTK bu sözleşmelerin yürütmesini denetlemekle yükümlüdür, kendimi tam anlamıyla ifade edemedim herhalde, ne olursa olsun herhangi bir ihtilafta sözleşmeyi yapan firma sorumlu olacaktır, niye BTK sorumlu olsun ki? Aynı zamanda kaynak gösterdiğim mesajda BTK'yı bağlayan Başbakanlık kararnamesidir.

    Sizin dediğiniz durumda bütün İnternet Servis Sağlayıcılar, herhangi bir ihtilaf durumda aradan çekilip "BTK'ya başvurun " deyip hiç sorumluluk almaz, böyle bir şey sizce mantıklı mı? Bütün ISS'lerin yasal yükümlülüklerini çöpe atmak demek oluyor sizin dediğiniz

    Başka bir örnekle açıklayayım size, Velev ki bir özel hastanede sağlık hizmetiyle ilgili sorun yaşadığınız takdirde, hastanedeki doktor, hemşire veya hastanenin kendisi yerine, Sağlık Bakanlığı'na dava açmak mantıklı mı sizce?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Norm41 -- 27 Aralık 2018; 11:30:51 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.