Şimdi Ara

Avea Sınırsız İnternet mi Değil mi Öğrenme...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
1.072
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2. ayımda faturalı hattayım ve ilk nerdeyse hiç kullanmadım telefonu fakat sormak istediğim birşey var. Ailem sınırsız internet yaptırmış ama 9333 ten sorunca 1024 mb internet kullanım hakkınız var diyor. Şimdi devamli film ve dizi izlemek istiyorum ama eğer sınırsız değilse yine ilk ay gibi 12 dk nete girdim diye en az 150 lira gelicek. Ben nereye sorabilirim sınırsız mı değil mi diye?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    Arkadaşlar 2. ayımda faturalı hattayım ve ilk nerdeyse hiç kullanmadım telefonu fakat sormak istediğim birşey var. Ailem sınırsız internet yaptırmış ama 9333 ten sorunca 1024 mb internet kullanım hakkınız var diyor. Şimdi devamli film ve dizi izlemek istiyorum ama eğer sınırsız değilse yine ilk ay gibi 12 dk nete girdim diye en az 150 lira gelicek. Ben nereye sorabilirim sınırsız mı değil mi diye?

    sinirsiz internettir fakat 1gbtan sonra hiz dusuyor onun icin paket sordurunca 1024mb diyor ama sen garanti olsun diye musteri hizmetlerini ara sor...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meliii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    Arkadaşlar 2. ayımda faturalı hattayım ve ilk nerdeyse hiç kullanmadım telefonu fakat sormak istediğim birşey var. Ailem sınırsız internet yaptırmış ama 9333 ten sorunca 1024 mb internet kullanım hakkınız var diyor. Şimdi devamli film ve dizi izlemek istiyorum ama eğer sınırsız değilse yine ilk ay gibi 12 dk nete girdim diye en az 150 lira gelicek. Ben nereye sorabilirim sınırsız mı değil mi diye?

    sinirsiz internettir fakat 1gbtan sonra hiz dusuyor onun icin paket sordurunca 1024mb diyor ama sen garanti olsun diye musteri hizmetlerini ara sor...

    Yani aradığım zaman direk söyler dimi? Biraz saçma soru oldu ama avea bayisine sordum sınırsızdır heralde dedi. Yani bilmiyor adamlar. Birde müşteri hizmetlerinin numarasını yazarmısın nette bir sürü numara çıkıyor karşıma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    quote:

    Orijinalden alıntı: meliii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    Arkadaşlar 2. ayımda faturalı hattayım ve ilk nerdeyse hiç kullanmadım telefonu fakat sormak istediğim birşey var. Ailem sınırsız internet yaptırmış ama 9333 ten sorunca 1024 mb internet kullanım hakkınız var diyor. Şimdi devamli film ve dizi izlemek istiyorum ama eğer sınırsız değilse yine ilk ay gibi 12 dk nete girdim diye en az 150 lira gelicek. Ben nereye sorabilirim sınırsız mı değil mi diye?

    sinirsiz internettir fakat 1gbtan sonra hiz dusuyor onun icin paket sordurunca 1024mb diyor ama sen garanti olsun diye musteri hizmetlerini ara sor...

    Yani aradığım zaman direk söyler dimi? Biraz saçma soru oldu ama avea bayisine sordum sınırsızdır heralde dedi. Yani bilmiyor adamlar. Birde müşteri hizmetlerinin numarasını yazarmısın nette bir sürü numara çıkıyor karşıma

    Her yöne dakikan var ise 4441500 ü ara
    Her yöne dakikana yok ise 500 ü ara




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MasteR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    quote:

    Orijinalden alıntı: meliii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    Arkadaşlar 2. ayımda faturalı hattayım ve ilk nerdeyse hiç kullanmadım telefonu fakat sormak istediğim birşey var. Ailem sınırsız internet yaptırmış ama 9333 ten sorunca 1024 mb internet kullanım hakkınız var diyor. Şimdi devamli film ve dizi izlemek istiyorum ama eğer sınırsız değilse yine ilk ay gibi 12 dk nete girdim diye en az 150 lira gelicek. Ben nereye sorabilirim sınırsız mı değil mi diye?

    sinirsiz internettir fakat 1gbtan sonra hiz dusuyor onun icin paket sordurunca 1024mb diyor ama sen garanti olsun diye musteri hizmetlerini ara sor...

    Yani aradığım zaman direk söyler dimi? Biraz saçma soru oldu ama avea bayisine sordum sınırsızdır heralde dedi. Yani bilmiyor adamlar. Birde müşteri hizmetlerinin numarasını yazarmısın nette bir sürü numara çıkıyor karşıma

    Her yöne dakikan var ise 4441500 ü ara
    Her yöne dakikana yok ise 500 ü ara

    Sağolun hocam bu akşam ararım




  • Müşteri hizmetleri ile görüşün bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    quote:

    Orijinalden alıntı: MasteR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    quote:

    Orijinalden alıntı: meliii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    Arkadaşlar 2. ayımda faturalı hattayım ve ilk nerdeyse hiç kullanmadım telefonu fakat sormak istediğim birşey var. Ailem sınırsız internet yaptırmış ama 9333 ten sorunca 1024 mb internet kullanım hakkınız var diyor. Şimdi devamli film ve dizi izlemek istiyorum ama eğer sınırsız değilse yine ilk ay gibi 12 dk nete girdim diye en az 150 lira gelicek. Ben nereye sorabilirim sınırsız mı değil mi diye?

    sinirsiz internettir fakat 1gbtan sonra hiz dusuyor onun icin paket sordurunca 1024mb diyor ama sen garanti olsun diye musteri hizmetlerini ara sor...

    Yani aradığım zaman direk söyler dimi? Biraz saçma soru oldu ama avea bayisine sordum sınırsızdır heralde dedi. Yani bilmiyor adamlar. Birde müşteri hizmetlerinin numarasını yazarmısın nette bir sürü numara çıkıyor karşıma

    Her yöne dakikan var ise 4441500 ü ara
    Her yöne dakikana yok ise 500 ü ara

    Sağolun hocam bu akşam ararım

    Ayrica online islemlerdende tarifene bakabilirsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    quote:

    Orijinalden alıntı: MasteR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    quote:

    Orijinalden alıntı: meliii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    Arkadaşlar 2. ayımda faturalı hattayım ve ilk nerdeyse hiç kullanmadım telefonu fakat sormak istediğim birşey var. Ailem sınırsız internet yaptırmış ama 9333 ten sorunca 1024 mb internet kullanım hakkınız var diyor. Şimdi devamli film ve dizi izlemek istiyorum ama eğer sınırsız değilse yine ilk ay gibi 12 dk nete girdim diye en az 150 lira gelicek. Ben nereye sorabilirim sınırsız mı değil mi diye?

    sinirsiz internettir fakat 1gbtan sonra hiz dusuyor onun icin paket sordurunca 1024mb diyor ama sen garanti olsun diye musteri hizmetlerini ara sor...

    Yani aradığım zaman direk söyler dimi? Biraz saçma soru oldu ama avea bayisine sordum sınırsızdır heralde dedi. Yani bilmiyor adamlar. Birde müşteri hizmetlerinin numarasını yazarmısın nette bir sürü numara çıkıyor karşıma

    Her yöne dakikan var ise 4441500 ü ara
    Her yöne dakikana yok ise 500 ü ara

    Sağolun hocam bu akşam ararım

    müşteri hizmetleri ile uğraşmanın ne gereği var

    online işlemler menüsünde görebilirsiniz............




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    quote:

    Orijinalden alıntı: MasteR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    quote:

    Orijinalden alıntı: meliii


    quote:

    Orijinalden alıntı: Lokman Dayı

    Arkadaşlar 2. ayımda faturalı hattayım ve ilk nerdeyse hiç kullanmadım telefonu fakat sormak istediğim birşey var. Ailem sınırsız internet yaptırmış ama 9333 ten sorunca 1024 mb internet kullanım hakkınız var diyor. Şimdi devamli film ve dizi izlemek istiyorum ama eğer sınırsız değilse yine ilk ay gibi 12 dk nete girdim diye en az 150 lira gelicek. Ben nereye sorabilirim sınırsız mı değil mi diye?

    sinirsiz internettir fakat 1gbtan sonra hiz dusuyor onun icin paket sordurunca 1024mb diyor ama sen garanti olsun diye musteri hizmetlerini ara sor...

    Yani aradığım zaman direk söyler dimi? Biraz saçma soru oldu ama avea bayisine sordum sınırsızdır heralde dedi. Yani bilmiyor adamlar. Birde müşteri hizmetlerinin numarasını yazarmısın nette bir sürü numara çıkıyor karşıma

    Her yöne dakikan var ise 4441500 ü ara
    Her yöne dakikana yok ise 500 ü ara

    Sağolun hocam bu akşam ararım

    müşteri hizmetleri ile uğraşmanın ne gereği var

    online işlemler menüsünde görebilirsiniz............

    Benim şöyle bir durum olmuştu, 500 MB paket aşımsız internet paketim var, ilk aldığım zamanlarda internetten baktığımda online işlemlerden görünmüyordu. Ancak telefonla sorgulandığımda görünüyordu. Müşteri hizmetlerine sordum, paketiniz bulunmakta dediği zaman kullanmaya başlamıştım.




  • Az önce tekrar baktım, online işlemlerden hattınıza tanımlı internet paketi bulunmamaktadır yazıyor ama telefon ile internet yazıp 6000 e mesaj attığım zaman kalan kota bilgisi geliyor. Online işlemlerden, kullanım sorgulama menüsünde görünüyor, ancak paket bilgisinde görünmüyor. Aynı sorunu yaşayan var mı acaba ? Anlamadım gitti neden böyle bir durum olduğunu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AERN -- 29 Ocak 2013; 0:46:43 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Az önce tekrar baktım, online işlemlerden hattınıza tanımlı internet paketi bulunmamaktadır yazıyor ama telefon ile internet yazıp 6000 e mesaj attığım zaman kalan kota bilgisi geliyor. Online işlemlerden, kullanım sorgulama menüsünde görünüyor, ancak paket bilgisinde görünmüyor. Aynı sorunu yaşayan var mı acaba ? Anlamadım gitti neden böyle bir durum olduğunu.

    Seç bağlan sınırsız internetin mi var

    500 MB paket aşımsız internetin mi???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Az önce tekrar baktım, online işlemlerden hattınıza tanımlı internet paketi bulunmamaktadır yazıyor ama telefon ile internet yazıp 6000 e mesaj attığım zaman kalan kota bilgisi geliyor. Online işlemlerden, kullanım sorgulama menüsünde görünüyor, ancak paket bilgisinde görünmüyor. Aynı sorunu yaşayan var mı acaba ? Anlamadım gitti neden böyle bir durum olduğunu.

    Seç bağlan sınırsız internetin mi var

    500 MB paket aşımsız internetin mi???


    500 MB paket aşımsız internet ancak, kullanım sorgulamadan baktığımda görünüyor. Ama paketler kısmına baktığımda mevcut internet paketlerinde görünmüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Az önce tekrar baktım, online işlemlerden hattınıza tanımlı internet paketi bulunmamaktadır yazıyor ama telefon ile internet yazıp 6000 e mesaj attığım zaman kalan kota bilgisi geliyor. Online işlemlerden, kullanım sorgulama menüsünde görünüyor, ancak paket bilgisinde görünmüyor. Aynı sorunu yaşayan var mı acaba ? Anlamadım gitti neden böyle bir durum olduğunu.

    Seç bağlan sınırsız internetin mi var

    500 MB paket aşımsız internetin mi???


    500 MB paket aşımsız internet ancak, kullanım sorgulamadan baktığımda görünüyor. Ama paketler kısmına baktığımda mevcut internet paketlerinde görünmüyor.

    paketi iptal ettin ise online işlemlerden göremessin sorgulamada kullanım miktarını öğrene bilirsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Az önce tekrar baktım, online işlemlerden hattınıza tanımlı internet paketi bulunmamaktadır yazıyor ama telefon ile internet yazıp 6000 e mesaj attığım zaman kalan kota bilgisi geliyor. Online işlemlerden, kullanım sorgulama menüsünde görünüyor, ancak paket bilgisinde görünmüyor. Aynı sorunu yaşayan var mı acaba ? Anlamadım gitti neden böyle bir durum olduğunu.

    Seç bağlan sınırsız internetin mi var

    500 MB paket aşımsız internetin mi???


    500 MB paket aşımsız internet ancak, kullanım sorgulamadan baktığımda görünüyor. Ama paketler kısmına baktığımda mevcut internet paketlerinde görünmüyor.

    paketi iptal ettin ise online işlemlerden göremessin sorgulamada kullanım miktarını öğrene bilirsin

    Paketi iptal de etmedim, taahhütlü paket zaten 6 aylık. İptal edemem. Ama kullanımda problem yok. Yarın hatırlarsam, müşteri hizmetlerine tekrar soracağım.[IMDB=]




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Az önce tekrar baktım, online işlemlerden hattınıza tanımlı internet paketi bulunmamaktadır yazıyor ama telefon ile internet yazıp 6000 e mesaj attığım zaman kalan kota bilgisi geliyor. Online işlemlerden, kullanım sorgulama menüsünde görünüyor, ancak paket bilgisinde görünmüyor. Aynı sorunu yaşayan var mı acaba ? Anlamadım gitti neden böyle bir durum olduğunu.

    Seç bağlan sınırsız internetin mi var

    500 MB paket aşımsız internetin mi???


    500 MB paket aşımsız internet ancak, kullanım sorgulamadan baktığımda görünüyor. Ama paketler kısmına baktığımda mevcut internet paketlerinde görünmüyor.

    paketi iptal ettin ise online işlemlerden göremessin sorgulamada kullanım miktarını öğrene bilirsin

    Paketi iptal de etmedim, taahhütlü paket zaten 6 aylık. İptal edemem. Ama kullanımda problem yok. Yarın hatırlarsam, müşteri hizmetlerine tekrar soracağım.[IMDB=]

    önceki ay görünüyor muydu online işlemlerde!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    Az önce tekrar baktım, online işlemlerden hattınıza tanımlı internet paketi bulunmamaktadır yazıyor ama telefon ile internet yazıp 6000 e mesaj attığım zaman kalan kota bilgisi geliyor. Online işlemlerden, kullanım sorgulama menüsünde görünüyor, ancak paket bilgisinde görünmüyor. Aynı sorunu yaşayan var mı acaba ? Anlamadım gitti neden böyle bir durum olduğunu.

    Seç bağlan sınırsız internetin mi var

    500 MB paket aşımsız internetin mi???


    500 MB paket aşımsız internet ancak, kullanım sorgulamadan baktığımda görünüyor. Ama paketler kısmına baktığımda mevcut internet paketlerinde görünmüyor.

    paketi iptal ettin ise online işlemlerden göremessin sorgulamada kullanım miktarını öğrene bilirsin

    Paketi iptal de etmedim, taahhütlü paket zaten 6 aylık. İptal edemem. Ama kullanımda problem yok. Yarın hatırlarsam, müşteri hizmetlerine tekrar soracağım.[IMDB=]

    önceki ay görünüyor muydu online işlemlerde!!!

    Alıntıları Göster
    @gaggag

    Online işlemlerde yine kalan bilgisinde görünüyordu, ancak mevcut internet paketlerine baktığımda görünmüyor. Ama kalan bilgisini hem online işlemlerden hem de telefondan baktığımda sonuç alıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AERN -- 29 Ocak 2013; 1:31:41 >




  • taahütlü bir paket olduğu için online işlemlere koymazlar diye düşünüyorum çünkü yanlışlıkla iptal edilebilir. avea.com.tr sms ile iptal edilebileceği bilgisi verilmiş buna ek bir de mh var. 6 ayında paketi iptal etse 37,5 tl cezai bedel yansıyacak avea kendince önlem almış olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byds24

    taahütlü bir paket olduğu için online işlemlere koymazlar diye düşünüyorum çünkü yanlışlıkla iptal edilebilir. avea.com.tr sms ile iptal edilebileceği bilgisi verilmiş buna ek bir de mh var. 6 ayında paketi iptal etse 37,5 tl cezai bedel yansıyacak avea kendince önlem almış olabilir.

    Haklısınız sanırım. Ama benim için problem değil, yani paketim var onu biliyorum, faturaya da yansıyor zaten paket bilgisi. 6 ay dolmadan zaten iptal etmem :). Eğer herkes de durum böyle ise yani taahhütlü internet paketi alanlarda aynı ise durum problem yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    @gaggag

    Online işlemlerde yine kalan bilgisinde görünüyordu, ancak mevcut internet paketlerine baktığımda görünmüyor. Ama kalan bilgisini hem online işlemlerden hem de telefondan baktığımda sonuç alıyorum.

    aveanın sistemsel saçmalıklarından birine benziyor

    örneğin yeni nesil ve seç tarifelerinde sınırsız internet olmasına rağmen mevcut internet paketlerim bölümünde " Hattınıza tanımlı internet paketi bulunmamaktadır. Dilediğiniz paketi seçerek internete özgürce girebilirsiniz. " diyor

    kullanım sorgulamada kalan internette kalan kısım görülebiliyor, sms ile de öğrenilebiliyor

    seninki de buna benziyor sanırım............
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gaggag

    quote:

    Orijinalden alıntı: AERN

    @gaggag

    Online işlemlerde yine kalan bilgisinde görünüyordu, ancak mevcut internet paketlerine baktığımda görünmüyor. Ama kalan bilgisini hem online işlemlerden hem de telefondan baktığımda sonuç alıyorum.

    aveanın sistemsel saçmalıklarından birine benziyor

    örneğin yeni nesil ve seç tarifelerinde sınırsız internet olmasına rağmen mevcut internet paketlerim bölümünde " Hattınıza tanımlı internet paketi bulunmamaktadır. Dilediğiniz paketi seçerek internete özgürce girebilirsiniz. " diyor

    kullanım sorgulamada kalan internette kalan kısım görülebiliyor, sms ile de öğrenilebiliyor

    seninki de buna benziyor sanırım............

    Alıntıları Göster
    @gaggag


    Evet bahsettiğim durum aynı bu şekilde. Kalan bilgisinde görünüyor, ancak mevcut internet paketlerinde görünmüyor. Sanırım genel bir durum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AERN -- 29 Ocak 2013; 1:40:28 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.