Bildirim
C
@capo24
En az 50 Mention'ı Yanıtladı
"yüzbaşı": Geleneksel rütbe sistemi koşulları geçerlidir.
Diğer rütbeleri gör
Gönderileri
|
capo24 · Türk Telekom altına konu açtı.
13 yıl
Bu sorunun cevabını verebilecek var mı?
|
capo24 · Türk Telekom altına konu açtı.
13 yıl
sadece bana mı özel bu dakikalar?
|
capo24 · Türk Telekom altına konu açtı.
13 yıl
Avea artık şu sesli imza olayına bir çözüm bulsun!
|
capo24 · Türk Telekom altına konu açtı.
13 yıl
aveanın zte modemleri için Idea Net Setter
|
capo24 · Türk Telekom altına konu açtı.
13 yıl
Aveanın internet paketlerindeki kelime oyunu
|
capo24 · Türk Telekom altına konu açtı.
13 yıl
Operatörler için retention nedir?
|
capo24 · Türk Telekom altına konu açtı.
13 yıl
Bulunduğum bölgede aveanın 3G kapsaması var mı?
|
Hakkında
Konum: Bayburt, Merkez
Resimler
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 7 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 8 yıl
Mesaj Sayısı: 469
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 483
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 104)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar
Son Giriş: 7 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 8 yıl
Mesaj Sayısı: 469
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 483
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 0 (Bu ay: 104)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Haberleşme ve Dijital Platformlar
Mesajları

İkinci El Referansları





Yeni Kayıt
Özel Mesaj

Görüntülenme
4 Yanıt
0
sesli imza yapın siz 3
peki yapılmazsa zte modem için üretilen bir programda arama işlemi için niye bir menü olur
sözü yerine "zte modemlerinde bir programı var"
dedirtecektir. yorumlarınızı bekliyorum.



...
. Gsm hat kullanıcıları bu birimi daha çok genel müdürlük olarak bilmektedir. Retentionın sözlük anlamı tutmak, kavramak(bir anlamıda çişini tutmak bu anlamını çok garipsemiştim ilk duyduğumda
) anlamalarına geliyor. Retention birimi promosyon(indirimler,hediye paketler,indirimli paketler vs.) verme konusunda daha çok avea da gelişmiştir. Bu aveanın müşteri sayısının diğer operatörlere göre daha az olmasından kaynaklanıyor olabilir. Vodafone'da bu birim bulunuyor ama çok gelişmiş değildir. Türkcellde bu birimin geliştiğini düşünmüyorum. Buda türkcellin kaliteyi ön plana çıkararak kaliteyi satmasından yada müşteri doygunluğundan kaynaklanıyorda olabilir. Bu birim daha çok müşteriler hat iptali yada numara taşıma yapacağı zaman devreye girmektedir ve müşterisini çeşitli ikna yöntemleri veya promosyonlar ile elde tutmaya çalışmaktadır. Bunun aynı zamanda bir şirket politikası olduğunuda düşünüyorum ama adaletli olduğunu düşünmüyorum çünkü aynı parayı ödeyen iki müşteri arasında ayrıma sebeb oluyor. Forumda operatörlerin %50-%25 gibi indirimlerin verildiğiyle ilgili mesajlarda bulunmaktadır. Aynı tarifede örneğin bir müşteri 100 dk için 10 tl ödüyorsa diğer müşteri 5 tl ödüyor. Bu da müşterilerin bir bölümünün diğer





