Şimdi Ara

AVEA Personel Hatası ve Fatura Bilgi Mesajı Gecikmesi Yüzünden Fazla Fatura Gönderdi!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
620
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 18 Ağustos'ta Avea iletişim merkezinden mobil öğrenci hattımı aylık 19.00 TL olan faturalı "bol bol avea" tarifesine taşıdım. O tarihten birkaç gün önce 11 bin sms satın almıştım. Tarifemi değiştiren personel mevcut sms'lerimi bitene kadar kullanabileceğimi söyledi. 6

    Eylül'de fatura bilgilendirme mesajı aldım ve 23 Temmuz-22 Ağustos dönemine ait faturamın 82.75 TL olduğunu ve son ödeme tarihinin 7 Eylül olduğunu öğrendim. Son ödeme tarihinden 1 gün önce bilgilendirildim. Fatura sorgulamak için 4441500'ü aradım. Attığım sms'lerin faturama yansıdığını söylendi.Sms paketim olduğunu söylediğimde tarifemi değiştirdiğim için paketimin sıfırlanmış olduğunu söyledi.

    Yanlış bilgilendirildiğimi söylediğimde iletişim merkezine gidip hatalı personelin mail atması durumunda faturayı düzelteceklerini bildirdi. O gün iletişim merkezine gittiğimde personel durumun aksini iddia etti ve müşteri hizmetlerinden talep gelmeden mail atamayacağını söyledi. 4441500'ü aradım ve bu kez sözlü beyan olduğu için işlem yapılamayacağı söylendi.

    29 Eylül'de 7 Ekim son ödemeli 353.25 TL'lik fatura bilgi mesajı aldım. Tekrar şikayet ettim ve üst birimlere ilettiler. Bugün bir hata olmadığını bildiren bir mesaj attılar. Geçen ay zamanında,29 Ağustos'ta fatura bilgi mesajı almış olsaydım o gün sms paketi alır,29 Ağustos-6 Eylül arası sms parası ödemek zorunda kalmazdım. Ayrıca e-posta ile fatura bilgi servisim aktif olmasına rağmen 2 aydır bir kere bile faturam gönderilmedi.

    bunun üzerine şikayet sitelerinde yazdıklarım üzerine şikayetimle tekrar ilgilenildi fakat olumlu bir sonuca ulaşılamadı.

    Az önce müşteri hizmetleriyle yaptığım görüşmeler sonucu,bayideki hatalı personelin kendilerine yaptığı sözlü beyanı kabul edip dosyamı kapattıklarını öğrendim.
    Personelin sözlü beyanını kabul edip benim sözlü beyanımı umursamıyorlar.
    Hatasını sözlü olarak reddeden personelden yazılı bir beyan almam durumunda işlem yapabileceklerini söylüyorlar.
    Müşteri temsilcisiyle yaptığı görüşmede hatasını kabul etmeyen personelin yazılı olarak hatasını beyan etmesini,benim bizzat bayiye giderek personelden bunu istememi,aksi takdirde faturamla ilgili bir işlem yapamayacaklarını söylüyorlar.
    Bu mantıkla,personel hatası kaynaklı hiçbir problemle avea'nın karşı karşıya kalması mümkün değildir.
    Hangi personel yazılı olarak hatasını kabul edip ceza almayı göze alır?

    Ayrıca,
    Faturamın son ödeme tarihinden 1(bir) gün önce attıkları bilgilendirme mesajının sistem yüzünden geç atılmış olduğunu söyleyip bunun bir hata olmadığını savunuyorlar.

    Buna ek olarak,faturasız hattan faturalı hatta geçiş işleminden önce her ay aldığım e-mail'lerin,bu işlemden sonra 2 ay boyunca bir kez bile gelmemesini ise e-mail adresimin yüksek güvenlikli olmasına bağlayarak,sitelerinde bununla ilgili hiçbir açıklama olmamasına rağmen hesabımın güvenlik seviyesini düşürmem durumunda faturalarımın e-mail olarak alabileceğimi savunuyorlar.

    Peki bütün bu anlattıklarım içinde müşteri memnuniyeti nerededir?
    Avea'nın bu fırsatçılığı yanına kar kalmamalı.







  • geçmiş olsun, umarım kısa zamanda lehine çözümlenir.
  • Geçmiş olsun.
    Avea'nın böyle tutumu beni ilerisi için düşünmeye zorladı.
    vf taahhütüm bitsin faturasız avea'ya geçebilirim %100.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.