Şimdi Ara

Avea, hattımdaki bakiyeyi iade etmiyor...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
2
Favori
5.061
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Avea'dan turkcell'e taşıdığım kontörlü hattımda 125 tl bakiye vardı...
    Ve lakin bu bakiyeyi avea dan tahsil etmek ne mümkün...
    Günlerdir İnternet sitesinden başvuru yapıyorum tc. veya tel no. yanlış diyor...
    Halbuki hepsi doğru.. zaten doğru olmasa hattı nasıl turkcell e taşıyabilirim ki...
    Müşteri hizmetlerini arayıp 4-5 kere form oluşturdum ama nafile...
    Hiçbir şekilde paramı tahsil edemiyorum...
    Bu avea nefret ettirdi artık...
    İşini doğru yapabilen bir elemanına rast gelmedim bir türlü...
    Size danışayım dedim...
    Acaba hattımı geri avea'ya taşısam bakiyesi geri yüklenir mi ?
    Ya da başka ne yapabilirim ?



  • ara mh ni hesabımdaki parayı hibe ediyorum size en kısa zamanda gerekli yerlere ileticem bu davranışınızı de yazıklar olsun de kesin geri dönüş yaparlar . bu tür durumlarda anladımki duygusal olacaksın :) ama kumar gibi birşey olur bu geri dönmezlerse harbiden hibe etmiş olursun
  • BTK ya şikayet et!...
  • Sayın TheLastViking ve tikak öncelikle yardımcı olmaya çalıştığınız için teşekkür ederim....

    Ben hattımı geri taşısam avea ya kalan bakiyemi geri yüklerler mi acaba ?
    Hiç değilse boşu boşuna gitmez kullanırdım...

    Eğer geri yüklemiyorlarsa sayın tikak'ın söylediğini yapıp BTK ya şikayet edeceğim artık...
  • ben anlamiyorum neden parayi iade etmezler. Sonucta musterini kaybetmissin. Senden bu adam bi daha Tl almayacak. E sen iade etmeyince hem basin mahkemelerle belaya girecek yada btk ya sikayet edileceksin. Iade edilmediginden dolayi arkadas yine TL yukleyecek kazanan Turkcell olacak. Yani bu yaptiklariyla tcell kårli avea cok zararli cikar
  • Sayın ~Lion King~ inanın bende anlam veremiyorum...

    Avea son dönemde kendini bir hayli geliştirmişti ve benim de Avea ya güvenim oluşmuştu...
    Bulunduğum yerlerde avea sorunsuz, sms hariç...
    Sms lerde zaman zaman takılma oluyor...
    Eşim faturalı Avea kullanıyor ve memnun...
    Arada sırada sorunları oluyor ama önemsenecek kadar sık değil...

    Ben Vodafone 55 lik tarife kullanıyorum...
    Ve çok çok memnunum...
    Turkcell den geçerken sorun yaşayacağımı düşünüyordum, bir deneyeyim dedim...
    Çok şaşırdım çünkü en ufak bir sorunum dahi olmadı...

    Fakat müşteri hizmetleri noktasında her 3ünüde kullanmış biri olarak kesinlikle ve kesinlikle hiçbiri Turkcelle yetişemiyor maalesef...
    Avea hattımla beraber bir hattımı daha Turkcell den Vodafone taşımıştım ve bakiye iadesini hiç sorunsuz aldım...
    Hatta 2-3 kere de özel arayıp memnun olup olmadığımı sordular...

    Forumda bir ara 1 yıl içinde geri taşırsak tl bakiyemizin hatta geri yükleneceğini okumuştum sanırım...
    Yanlışım varsa düzeltin lütfen...

    Bir de sayın Baştürkemin Bey ne tavsiye eder acaba ?
    Nasıl bir yol izlemeliyim...

    Yardımcı olmaya çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum...
    Saygılarımla...




  • hocam tekrar aveaya dönsen hesabındaki 125 tl yi geri alman bence zor neden diye sorarsan seni zaten sistemden çıkarmışlar .. yeni operatörüne bile paranı transfer etmiyorlarsa demekki iptal etmişler bakiyeni e şimdi sen geri dönsen yeni bakiye açılacak sana.. tabi ben sadece mantık üretmeye çalıştım ama şöyle birşey daha var bütün operatörlerdemi var bu yoksa sadece aveadamı var bilmiyorum da geri dönüş yapanlara biraz acımasız bir politika uyguluyorlar. Mesela numaranı taşıdın başka operatöre 2 gün sonra avea bir kampanya yaptı fiyatınıda 20tl den koydu sen geri dönüş yaptığında sana 50tl olur diyorlar .. böyle bir sisteme sahip operatör senin paranı geri iade etmez sanmam :/

    müşteri hizmetleri olarak avea rezalet . Geçenlerde müşteri hizmetlerini aradım bırakın yardımcı olmalarını 5 dakika bekledim açan olmadı .. 1 kere başıma geldi ve bu bana yetti. Reklamlarda müşteri hizmetleri kalitesinde iddialı olduklarından bahsederlerken cevap bile vermemeleri operatörün içler acısı bir halde olduğunu gösterir bence. İsmini vermek istemediğim bir operatörün callcenter da çalışan bir arkadaşımın anlattığını da sizle paylaşmak isterim. Bunlar bildiğiniz üzere bir salonda grup halinde çalışıyorlar haliyle muhabbet şamata gırla. Efendim bunların ekranına sizin çağrınız düşüyor ama olurda o anda muhabbet içindelerse bekletmeye alıp muhabbetlerine devam ediyorlar sizde o sırada bekle babam bekle ki bağlansın.. Neyseki aveada 90 günümün dolmasına 1 ay kaldı sonra vodafone a geçiş yapıcam .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nuvo' -- 31 Mart 2011; 11:28:31 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halle

    Nasıl bir yol izlemeliyim...



    Numara, T.C. Kimlik Numarası, ekrandaki güvenlik numarası bilgileri kesinlikle doğru ve yine de hata veriyorsa eğer hat kısa bir süre Avea'da kalmış/NT ile gelmiş bir abone misiniz?

    Konuya ilişkin bilgilerinizi ve isim soyisminizi paylaşmak sıkıntı değil ise pm olarak gönderin Avea ile bir göreşeyim bayii kanalı ile dilerseniz.

    Umarım bir fayda sağlayabiliriz. Saygılar.
  • Sayın basturkemin

    konuyla ilgilendiğiniz ve yardımcı olmaya çalıştığınız için çok teşekkür ediyorum...

    Pm yolladım....

    Saygılarımla...
  • avea genel müdürlüğü ara. derdini anlat. onlar çok daha hızlı biçimde işini hallediyorlar. gerekirse "müşteri hizmetlerini şikayet etmek istediğini" belirt. departman yöneticisini bağlasınlar sana.

    o şikayet formları hiç bir işe yaramıyor. kaç kere açtırdım, geri dönüş yapcaz dediler yapmadılar.

    hp teknik servisle de sıkıntım olmuştu, genel müdürlüğe faks çektim, üstüne aradım anında hallettiler.
  • kayitlarda bir hata olmasi ihtimali olabilir mi ? benim basima isbankasinda gelmisti benzer bir durum. bir turlu 3d secure i aktif hale getiremiyordum. sonradan farkettimki dogum tarihimin ay kismi sistemde farkli gorunuyor ve dogum tarihi bilgisini yanlis(dogru) girdigim icin islemimi reddediyordu. ben de yakin zamanda turkcell hatimi aveya tasimayi dusunuyorum, bakalim insallah sorun cikmaz.

    bu arada kampanyalar konusunda; NT ile gelen kampanyalarda son 3 ay icerisinde ayni operatorden baskasina gecip donus yapiyor olmamak. bu durum ilk yil bolca suistimal edildigi icin adamlar bu 3 ay engelini koydular. bu nedenle avedan baska operatore gecip gedi hemen donuyorsaniz NT avantajindan faydalanamazsiniz. tum operatorler bu 3 aylik sureyi uyguluyor bildigim kadari ile, avea ile ilgili birsey degil .
  • Avea müşteriyi resmen gaspediyor , telefonla aradım , mail attım.Saçma sapan cevaplar verip başlarından atıp , 90 günlük süreyi doldurmayı düşünüyorlar.
    Kesinlikle bu işte kasıt var.İlkinde yanlış IBAN girdim sonrası doğru IBAN girdğim halde yanlış IBAN girmişiniz diyorlar.Bir önceki sorunu söyleyerek müşterisnin kafasını bulandıryorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fearless_X -- 29 Nisan 2011; 22:05:10 >
  • btk ya yazdığım şikayet:
    numaramı aveadan farklı operatöre taşıdım.aveadan çıktığımda aveada kalan 760 tl bakiyem vardı.iade talebini oluşturduktan her 10 gün sonra iban numaramın hat sahibiyle uyuşmadığı uyarısı ve mesajı alıyorum.tekrar iade işlemi için talep oluşturuyorum tekrar aynı senaryoyla karşılaşıyorum.oysa iban numaram eksiksiz ve doğru.aynı zamanda ibanım aktif ve bu benim maaş hesabım.bu durumu belgelerle resim olarak kanıtlıyorum.resimler ektedir.söz konusu iadenin TR200001200129800001103123 iban numarasına iadesini istiyorum.

    aveanın verdiği cevap:
    Şirketimize ulaşan bildiriminize ilişkin gerekli incelemeler yapılmış ve inceleme sonucu aşağıda bilgilerinize sunulmuştur.

    Kalan TL iade taleplerinde, ilgili düzenleme ile sağlanan hakkın dürüstlük kuralına aykırı olarak ve/veya ticari amaçla kullanılıp kullanılmadığını tespit etmek amacıyla belirli kontroller gerçekleştirilmektedir. Yapılan kontroller sonucunda elde edilen bulgular göz önünde bulundurulduğunda, kalan TL iade talebiniz olumlu cevaplanamamaktadır. Diğer yandan, fesih/taşınma tarihinden itibaren bir yıl içerisinde yeniden Şirketimiz şebekesinden hizmet almanız durumunda söz konusu tutarı kullanarak hizmetlerimizden faydalanabileceğinizi veya iadeye konu TL miktarının en az %15’inin mobil iletişim için kullanılması halinde iade talebinizi tekrar iletebileceğinizi bilgilerinize sunarız.




  • %15 harcama zorunluluğunun yasal dayanağı var mı?
  • Yüklemeleri daha çok nerden yaptınız? Bayiden mi? Bankadan mı?
  • 125tl niye yükledin ve neden taşıdın , 760tl lik kişi zaten ortada iade zor alır mantıklı açıklaması yoksa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • netcevap kullanıcısına yanıt
    kazıkonuşkart ile
  • 760 lira yatırıyor ve 114 lira harcamıyorsan bir bu işte bir gariplik vardır bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende AVEA hattımı VODAFONA taşımıştım 3,60tl para kaldı AVEA da. Mesaj geldi internet sitemiz üzerinden iade yapılacak diye, internet sitelerine girdim ancak böyle bir bölüm bulamadım. Hiç müşteri hizmetleri vs. uğraşmadım BTK'ya şikayet yazdım paramı iade etmiyorlar, internet siteleri çok karışık, iade bölümü bulunmuyor diye. 3 gün sonra müşteri hizmetleri aradı IBAN numaramı verdim hesabıma 3.60 tl EFT yapmışlar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1111_su_1985

    Bende AVEA hattımı VODAFONA taşımıştım 3,60tl para kaldı AVEA da. Mesaj geldi internet sitemiz üzerinden iade yapılacak diye, internet sitelerine girdim ancak böyle bir bölüm bulamadım. Hiç müşteri hizmetleri vs. uğraşmadım BTK'ya şikayet yazdım paramı iade etmiyorlar, internet siteleri çok karışık, iade bölümü bulunmuyor diye. 3 gün sonra müşteri hizmetleri aradı IBAN numaramı verdim hesabıma 3.60 tl EFT yapmışlar :)

    Bunun yöntemi bu olmamalı. BTK'ya şikayet yazmayı bilen kişi, benim iki tıkla bulduğum linki pek âlâ bulabilir. Boş beleş işler için BTK şikâyet servisini kullanırsak yine mağdur olacak olan bizleriz. Çünkü servis işlerliği yavaşlayacaktır.
    Alın size iade başvuru linki:
    https://www.avea.com.tr/mps/portal?cmd=bakiyeIade




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.