Şimdi Ara

AUTOCAR'IN BİR GARİP S CLASS TESTİ!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AUTOCAR dergisinin kasım sayısında S Class'yı kapsamlı olarak test etmişler. S Class sürpriz olmayacak bir şekilde kazanmış. Buraya kadarda sorun yok. Yepyeni teknolojileri, donanımları ve tasarımıyla W222 S Class'ın bugün için F Segmenti standartlarını belirlediği bir gerçek.

    Garip olan ise şu; Test sonucunda karşılaştırıldığı rakipleri arasında Range Rover Vogue'un da bulunuyor olması. İngilizlerin ne kadar milliyetçi olduklarını bilmeyen yoktur. Ama bir F Segmenti testine bir SUV'yi koyup onu da rakiplerinin çoğundan iyi göstermek bana göre oldukça saçma geldi. Evet RR oldukça iyi bir lüks SUV ama F Segmenti rakiplerinden iyi olduğu iddiası tamamen İngiliz AUTOCAR'ın kendi milliyetçi tavrı.

    Bilmiyorum siz ne düşünüyorsunuz? Ama özellikle Alman dergilerini milliyetçilik yaptığı için eleştirirken, AUTOCAR'ın bunu daha da ileri götürmesi objektiflikten çok uzak kanaatimce.

     AUTOCAR'IN BİR GARİP S CLASS TESTİ!



    _____________________________




  • Baskıcı hata yapmıştır.
    _____________________________
  • otomobil dergilerinin %95 i çöp zaten
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Baskıcı hata yapmıştır.


    Yok hocam baskı hatası falan değil. Test yazısı içerisinde de RR'nin değerini S Class'tan daha fazla koruduğunu iddia etmişler. Bildiğin alttan alttan İngiliz propagandası var.
    _____________________________
  • _____________________________

    Bir fanboydan alıntı: "Bence bu olay Playstation markasının da bitişini simgeliyor. Bu olayla birlikte Playstation da Dreamcast gibi tarihin tozlu raflarında yerini alacaktır. Microsoft ve Nintendo, Sony'yi piyasadan silerler diye düşünüyorum."
  • Neye gore karsilastirmislar buna bakmak lazim tabi,range rover bazi konularda s classi aratmaz adama



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 4 Kasım 2013; 15:40:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Objektif olursanız dost,fanatik olursanız düşman kazanırsınız.
  • Yanlız S serisinin 0-100 neden diğer rakiplerine göre bu kadar zayıf kalmış güçlerde yakın ağırlıklarda.?
    _____________________________
  • Yıllardır Autocar alırım, Alman dergilere göre daha mantıklı, ancak son aylarda saçma sapan arabalara derginin yarısını ayırıyolar (rang erover,S class, hot hatchler, süpersporlar vb., saçma diyorum çünkü bu arabalar zaten çok az satıyor, çok az kitleye hitap ediyor, S serisi alırken autocar incelemesi yapan varmıdır oda ayrı..

    Range rover sıralamada olmasını önceki aylardaki dergileri okuyunca daha iyi anlarsınız, zaten yeni range çıkınca dünyanın en iyisi falan dediler, bunu alınca başka lüks araca gerek yok, hatta makam aracı olarak F sınıf araçlardan daha mantıklı seçenek falan demişlerdi...
    sıralamada jaguar XJ daha gerilerde kalmış zaten...bence XJ 2.0 oldukça mantıklı bi seçenek (99 bin euro idi )

    Autocar'ında C - D segment araçlara daha çok yer ayırmasını temenni ediyorum (özellikle detaylı test-incelemelerde)...
    _____________________________
    2012 latitude 1.5 dci executive-beyaz
  • Açıkçası ben bu bütçede bir şeyler alacak olsam Range Rover ve S-Class arasında kalırdım diye düşünüyorum.
    Karşılaştırma iyidir. Autocar da güvenilir bi firmadır. Bence bu kadar abartmayın.
  • evet top gear, autocar ve niceleri kendi markalarının milliyetçiliğini yapıyor ama makul seviyelerde. bazen süper lüks araçları iş jetleri veya helikopterleri ile karşılaştırdıkları da oluyor. dergiyi takip edenler bunu bilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


  • Birazcık utanmış olacaklar ki S-Class'ı 1.yapmassak hele ki kendi araçlarımızın arkasına koyarsak millet bi tarafıyla güler demişlerdir.
    Yahu bi SUV F segmenti geçtim E segmenti konforunu dahi veremez ki boyutlarından ötürü.Performans desen zaten mümkün değil.Range sonuncu olmalıydı kesinlikle..Ha XJ'leri harika orası ayrı..
    _____________________________
    "No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero
  • Bu dergilere artık para vermiyorum . Önceden testlere inanmıyordum şimdi teknik verilerine bile şüpheyle bakıyorum.

    Teste gelince , farklı katagori ve alakasız segmentlerdeki araçlar karşılaştırılabilir ama burada yaptıkları biçimsiz olmuş . F- segmentinin ağır topları arasına tek başına RR 'ı sokarsan alakaya maydonoz olur .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Artık Range Rover, Porsche Cayenne gibi suv sınıfı araçlar, mercedes s , bmw 7, audi a8 serilerinin yerden yüksek versiyonu olduğu için böyle bir karşılaştırma yapmışlar...

    Burdaki milliyetçilik değil, yeni Range Rover cidden çok kaliteli ve üst sınıf bir otomobil
    _____________________________
    Bu halkın mantıksız,akılsız,bilgisiz,araştırmayan,meraksız,soru sormayan,gerçeklerle yüzleşmeyen,egoist,narsist,bencil,kalitesiz,eğitimsiz ve kültürsüz yapısının içine edeyim ben
  • Bir anormalliik yok, range rover'ın sürüş dinamikleri haricinde f segmenti modellerden eksiği yok fazlası var.
  • McLaren64 kullanıcısına yanıt
    Iste sirf bu yuzden evo disinda dergi almiyorum. Ams nin karsilastirmasinda v40 dahil olmak uzere phaeton, 7 serisi gibi araclar vardi.

    Sunu da ekliyim : autocar safkan ingiliz milliyetcisidir. Ingiltere asagi ingiltere yukari. Her yazida illaki bi ingiltere yazacaklar. hatta bi sayisinda butun ingiliz markalarini bir araya getirmis inceleme yazisi hazirlamislardi. Yazida gecen bir cumle : dunya uzerinde bu kadar cesitli otomobil ureten baska bir ulke yok! al sana milliyetcinin dik alasi. Sanki sadece ingilterede cikiyor dergi. Ams ve diger alman dergileri milliyetci de olsalar bu kadar bariz belli etmezler. Autocar midemi bulandirdi daha da almiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 4 Kasım 2013; 18:34:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: fottili

    Bu dergilere artık para vermiyorum . Önceden testlere inanmıyordum şimdi teknik verilerine bile şüpheyle bakıyorum.

    Teste gelince , farklı katagori ve alakasız segmentlerdeki araçlar karşılaştırılabilir ama burada yaptıkları biçimsiz olmuş . F- segmentinin ağır topları arasına tek başına RR 'ı sokarsan alakaya maydonoz olur .




    Segment "isimlerine ve kodlamalarına" çokta takılmamak gerekir. Araçların yaşattıkları sürüş deneyimleri, konfor ve performansları yeterli derecede karşılaştırılabilir şeyler. Ne yazık ki biz "kalıplara" çok bağlı kalıyoruz. Boyut, yükseklik, karoser yapısı ve şekil ile segmentler karşılaştırılamaz şeklinde bir kanun yok sanırım. Aynı segment olacak diyerek karşılaştıramamak şeklinde birşey söz konusu değil.

    Aynı fikirdeyiz . Tek başına F -segmenti bir araçla RR karşılaştırırsın , hem merak uyandıran hemde öğretici bir karşılaştırma olur. Ama sen RR' yi göze sokmak için F -segmentindeki amiral gemileri kurban edersen buna karşılaştırma değil şartlandırma yada kayırma denir bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • BİR S .XJ 7.A8 SAHİBİNİN RANGE ROVER A İHTİYAÇI OLABİLİR. AMA BİR RANGE ROVER SAHİBİNİN ONLARA İHTİYAÇI YOK
  • Konuda çok sağlıksız ve saçma yorumlar var.Bugün Vogue dediğiniz araç bütün F segmenti otomobiller ile kıyaslanabilir.Eski kasa Vogue bile bir harikayken ve F segmenti konforu sunabiliyorken, yeni kasayı düşünemiyorum bile.Bu araçlar bal gibi birbirleri ile kıyaslanır.Vogue modelinin S class'tan neyi eksik o çok bilenler bir açıklasın bakalım.RR yi Sorento sandınız herhalde siz.
    _____________________________
    İnfiniti Fx35 2005
  • 3 aracın beygiri aynı, aynı motoru mu kullanıyor bunlar, çok hata var
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: marlboro insanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    Birazcık utanmış olacaklar ki S-Class'ı 1.yapmassak hele ki kendi araçlarımızın arkasına koyarsak millet bi tarafıyla güler demişlerdir.
    Yahu bi SUV F segmenti geçtim E segmenti konforunu dahi veremez ki boyutlarından ötürü.Performans desen zaten mümkün değil.Range sonuncu olmalıydı kesinlikle..Ha XJ'leri harika orası ayrı..


    Merc S400 HYBRID ve S500 modelleri sırasıyla 6.8 ve 4.8 sn gibi sürelerde 0-100 gerçekleştiriyorlar.

    Range Rover 4.4 SDV8 ve 5.0 V8 SUPERCHARGED motorları ile performans konusunda sırasıyla 6.9 ve 5.4 sn gibi sürelerle başabaş durumda. Zaten dergi incelemesinde kullanılan 3.0 cc motorlarda da birbiriyle neredeyse aynı olan değerler söz konusu iki araç arasında.

    Sizin bu iki makinayı da kullanıp bu değerlerden daha farklı bir sonuçla karşılaştığınız tecrübeniz varsa saygı duyarım.

    0-100 salt olarak tüm performansı açıklamasa dahi, 0-400 m ve 80-120 gibi esneklik konularında bir fikir verecektir.

    Kişisel beğeniler dışında, somut değerler hakkında bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmamak gerekir.

    0-100'cü arkadaşım yeni S kasası aero olarak CLA'dan sonra geliyor rüzgar direnç katsayısında.Yine de tuaf geldiği için baktım fabrika verisinde 7.3 sn değil 6.8 sn S'in diğerlerinin fabrika verisini alıp koymuşlar.
    Şahin-Doğan mı yarıştırıyorsun 0-100 nedir allah aşkına pazarlama taktiğinden başka bişey değil..
    Sen sanıyomusun ki 100'den sonra plakasını okuyabilir mi Range o boyuyla son hızı görülüyor zaten.Ara hızlanmaları araştırıp bakmadım ama azçok belli o da.

    0-100 ile cevap yapıcaksan lütfen yazma uzatma mevzuyu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bianconera -- 5 Kasım 2013; 18:53:51 >
    _____________________________
    "No color will ever be brighter for me than black and white." - Alessandro Del Piero




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.