Şimdi Ara

AUTOCAR'IN BİR GARİP S CLASS TESTİ! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Tipik İngiliz yaklaşımı. ''Her alanda varız'' yaklaşımını sergilemekten çekinmezler. ''3-4 Alman otomobili varsa, bizim de 1-2 aracımız var'' demek istercesine RR'yi de koymuşlar.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    Tipik İngiliz yaklaşımı. ''Her alanda varız'' yaklaşımını sergilemekten çekinmezler. ''3-4 Alman otomobili varsa, bizim de 1-2 aracımız var'' demek istercesine RR'yi de koymuşlar.

    Konu lüks ise İngilizler Almanlarla kedinin önündeki fare gibi oynarlar. Bi tane Phantom, bi tane Mulsanne koyamazlar mıydı karşılarına sence?
  • Dergiler maalesef milliyetçilik yapıyor. Bu sayıda iyice saçmalamış. Ben RR a çok takmadım da BMW nin sona konması garip geldi.

    Kolay kolay bir alman dergisinde Jagurarı BMW nin önünde bulamazsınız. BMW yi çok kötü ezmeye çalışmışlar.

    Birde dikkatimi çeken Mercedes kasayıda yenilese de BMW karşısında hızlanma verileri düşük kalıyor. Bu genelde böyle.

    Yani aynı sınıf BMW ve Mercedes modellerinde, motorlarının beygir ve torkları yakın bile olsa, BMW modellerinin hızlanması daha iyi oluyor.

    BMW hakkaten daha verimli motor üretiyor zannımca.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi monoto -- 4 Kasım 2013; 22:07:13 >
    _____________________________
    Golf 1.2 TSI
  • Discovery izlerseniz en iyi otomobilleri onların yaptığını anlarsınız

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
  • hiç de anormal bir durum yok ortada. gemi test eden, uçak ile araçları karşılaştıran bir ekipten bahsediyoruz. kaldı ki S ile RR arasındaki bağlantıyı kurmak da zor olmasa gerek.

    edit: testler artık eskisi gibi segmentler üzerinden yürümüyor. sıra dışı birçok durum mevcut hemen hemen her dergide. bunu dergi kültürü olmayan insanların bilmesini beklememek gerek tabi. milliyetçilik olayında ise, kimse TG ekibinin eline su dökemez. 1-2 alman da ipin ucunu kaçırıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Umut T. -- 4 Kasım 2013; 22:21:57 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BebeBiskuvisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: shintai

    Tipik İngiliz yaklaşımı. ''Her alanda varız'' yaklaşımını sergilemekten çekinmezler. ''3-4 Alman otomobili varsa, bizim de 1-2 aracımız var'' demek istercesine RR'yi de koymuşlar.

    Konu lüks ise İngilizler Almanlarla kedinin önündeki fare gibi oynarlar. Bi tane Phantom, bi tane Mulsanne koyamazlar mıydı karşılarına sence?

    Koyabilirler elbette, ama altyapıları yine Almanların izini taşıyan araçlar onlar.

    Benim karşı çıktığım nokta, bu testte elma ile armutun karşılaştırılması. Jaguar XJ o araçlar içinde gayet iyi bir yerde. RR'ın eklenmesi bana gereksiz geldi.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: stresli adam

    otomobil dergilerinin %95 i çöp zaten

    +1
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Konuda çok sağlıksız ve saçma yorumlar var.Bugün Vogue dediğiniz araç bütün F segmenti otomobiller ile kıyaslanabilir.Eski kasa Vogue bile bir harikayken ve F segmenti konforu sunabiliyorken, yeni kasayı düşünemiyorum bile.Bu araçlar bal gibi birbirleri ile kıyaslanır.Vogue modelinin S class'tan neyi eksik o çok bilenler bir açıklasın bakalım.RR yi Sorento sandınız herhalde siz.

    Yaşam alanı aynı , yakın seviyede iç mekan kalitesine ve benzer donanımlara sahipler diye mi çok normal geliyor size bu karşılaştırma neyin kafasındasınız anlayamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fottili


    quote:

    Orijinalden alıntı: LanciaDeltacı

    Konuda çok sağlıksız ve saçma yorumlar var.Bugün Vogue dediğiniz araç bütün F segmenti otomobiller ile kıyaslanabilir.Eski kasa Vogue bile bir harikayken ve F segmenti konforu sunabiliyorken, yeni kasayı düşünemiyorum bile.Bu araçlar bal gibi birbirleri ile kıyaslanır.Vogue modelinin S class'tan neyi eksik o çok bilenler bir açıklasın bakalım.RR yi Sorento sandınız herhalde siz.

    Yaşam alanı aynı , yakın seviyede iç mekan kalitesine ve benzer donanımlara sahipler diye mi çok normal geliyor size bu karşılaştırma neyin kafasındasınız anlayamadım.

    Hocam şimdi kafayla falan ilgisi yok bunun.Bir önceki kasa S serisi ve yine bir ömceki kasa RR Vogue modellerine yolcu olarak bindiğim için bu karşılaştırmada herhangi bir absürtlük göremedim ( yeni kasalar muhtemelen daha iyi olmuştur ).Konfor, donanım, malzeme kalitesi, yol sesi vs vs arada neredeyse hiç fark yoksa bu araçlar kıyaslanır.Belliki sizde dahil şu konuya girenlerin çoğu bu araçların içinde bulunmamışsınız.Eğer bulunsaydınız bu yorumu zaten yapmazdınız.Bu aracı o çakma Suv larla falan kıyaslamayın sakın.Yerden yüksek S serisidir Vogue modeli.S serisi sahibi olan adam bir Suv ihtiyacı hissedebilir, ama Vogue sahibi olan adam başka hiçbir otomobil alma ihtiyacı hissetmez.Herşeyi karşılayabilen bir modeldir.Bir gün iki aracında içinde yolcu olarak bulunursanız bu karşılaştırmanın ne kadar mantıklı olduğunu anlarsınız.Öyle bu ne kafası demekle olmuyor bu işler .
    _____________________________
    İnfiniti Fx35 2005




  • quote:

    Orijinalden alıntı: monoto

    Dergiler maalesef milliyetçilik yapıyor. Bu sayıda iyice saçmalamış. Ben RR a çok takmadım da BMW nin sona konması garip geldi.

    Kolay kolay bir alman dergisinde Jagurarı BMW nin önünde bulamazsınız. BMW yi çok kötü ezmeye çalışmışlar.

    Birde dikkatimi çeken Mercedes kasayıda yenilese de BMW karşısında hızlanma verileri düşük kalıyor. Bu genelde böyle.

    Yani aynı sınıf BMW ve Mercedes modellerinde, motorlarının beygir ve torkları yakın bile olsa, BMW modellerinin hızlanması daha iyi oluyor.

    BMW hakkaten daha verimli motor üretiyor zannımca.



    Mercedesin degeri yanlis yazılmış 6.8sn olucakti bmw nin 6.2 side yüksek ihtimalle ZF kısa oranlarından kaynaklanıyor 0-200e bakmak lazim,o dediğiniz gibi birsey artik kalmadi hatta Amg-M lerde Amglerin üstünlüğü mevcut.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Muhtemelen bindiğiniz araçlarla şehir içinde yol aldınız ve trafikte yüksek ve ferah konumundan dolayı size RR daha iyi gelmiş olabilir. Her iki araçla yüksek hızda saatlerce yol alsaydınız mümkün değil bu şekilde düşünmezdiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fottili -- 5 Kasım 2013; 11:36:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginkocaman

    Yıllardır Autocar alırım, Alman dergilere göre daha mantıklı, ancak son aylarda saçma sapan arabalara derginin yarısını ayırıyolar (rang erover,S class, hot hatchler, süpersporlar vb., saçma diyorum çünkü bu arabalar zaten çok az satıyor, çok az kitleye hitap ediyor, S serisi alırken autocar incelemesi yapan varmıdır oda ayrı..

    Range rover sıralamada olmasını önceki aylardaki dergileri okuyunca daha iyi anlarsınız, zaten yeni range çıkınca dünyanın en iyisi falan dediler, bunu alınca başka lüks araca gerek yok, hatta makam aracı olarak F sınıf araçlardan daha mantıklı seçenek falan demişlerdi...
    sıralamada jaguar XJ daha gerilerde kalmış zaten...bence XJ 2.0 oldukça mantıklı bi seçenek (99 bin euro idi )

    Autocar'ında C - D segment araçlara daha çok yer ayırmasını temenni ediyorum (özellikle detaylı test-incelemelerde)...


    _____________________________




  • İstenen lüks özellikleri ve arzulanan prestij olarak Range Rover kendi rakiplerinden gerçekten çok farklı. Örneğin BMW X5 çok basit kaçıyor Range'e göre, çoğu parçasını ve teknolojisini de 3-5 serileri ile ortak kullanıyor. Yeteri kadar özel değil. Audi Q7, ML vs gayet sıradan SUV'ler, Range gibi klasik, kendi tarzının arabası modelleri değiller.

    Range ise bir statü sembolü. Aynı şekilde F segmenti otomobiller de öyle, statü ve prestij önem arzediyor. bu sebeple elbette aralarında sınıf farkı olduğunu, teknik olarak rekabet olmadığını biliyorlar ama Range Rover'ın S serisinden çok olmasa da, 7 serisi ve A8'den son yıllarda deli gibi müşteri çaldığını düşününce, karşı karşıya getirmek için bir sebep doğmuş oluyor basına. En azından bunu araştırmak, nedenlerini sorgulamak, karşılaştırarak mümkün oluyor.

    Bu yeni birşey değil, bir çok dergide ve yayında Range Rover lüks sınıf otomobillerle karşılaştırılmıştır hep. Range Rover vs S class yazıp aratın, ciddi şekilde rakip olarak görülüyor bu araçlar, çünkü Range boyundan büyük işler yapıyor ve lüks sınıfı tehdit ediyor satışları ile. Bir nevi kendi özel sınıfı var denilebilir. Bu kadar satmasının sebebi de zaten bu çok yönlülüğü, hem SUV, hemde lüks otomobil prestijini, en ikonik tasarımlardan biriyle harmanlayabilmesi.

    örneğin Cadillac'da 2015 Escalade'yi bu sınıfa, bu anlayışa çekmeye çalışıyor.
    _____________________________


    2008' Audi S5 4.2L V8 quattro
    2017' Egea HB 1.3 Multijet Urban Plus




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.