Şimdi Ara

AutoBild testi [ i30 - Mazda 3 - Astra - 308 - Megane ] Benzinli Motorlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
64
Cevap
0
Favori
2.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün malum bayram öncesi son gün, bizim 308'i yıkatırken yıkamacıdaki dergide aşağıdaki testi okudum. Bayramda okunacak topic olsun dedim buraya da ekliyorum. Sayı mayıs ayından.

    Özet olarak AutoBild editörleri "i30 bir Golf" yorumu yapmışlar. 0-100, tüketim vs çok farklı değil araçların ama ara hızlanmalarda t-gdi ciddi üstün. Mazda ise ekonomide öne çıkıyor. Opel motoru da gayet canlı. 308 motoru düşük hacme rağmen gayet başarılı. Megane'ın tce'si ise sönük kalmış.

     AutoBild testi [ i30 - Mazda 3 - Astra - 308 - Megane ] Benzinli Motorlar


     AutoBild testi [ i30 - Mazda 3 - Astra - 308 - Megane ] Benzinli Motorlar


     AutoBild testi [ i30 - Mazda 3 - Astra - 308 - Megane ] Benzinli Motorlar


     AutoBild testi [ i30 - Mazda 3 - Astra - 308 - Megane ] Benzinli Motorlar


     AutoBild testi [ i30 - Mazda 3 - Astra - 308 - Megane ] Benzinli Motorlar


     AutoBild testi [ i30 - Mazda 3 - Astra - 308 - Megane ] Benzinli Motorlar


     AutoBild testi [ i30 - Mazda 3 - Astra - 308 - Megane ] Benzinli Motorlar


     AutoBild testi [ i30 - Mazda 3 - Astra - 308 - Megane ] Benzinli Motorlar


     AutoBild testi [ i30 - Mazda 3 - Astra - 308 - Megane ] Benzinli Motorlar


     AutoBild testi [ i30 - Mazda 3 - Astra - 308 - Megane ] Benzinli Motorlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkeril -- 24 Haziran 2017; 23:07:05 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >







  • Resimlerde "i30 bir golf" dedikleri kısmı göremedim. Siz nerden anladınız bu sonuca vardıklarını?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • babıesrar82 B kullanıcısına yanıt
    Editörler Jan Horn ve Berend Sanders'in yorumu, sondan 1 önceki resimde sağda mevcut.
  • Bu dergi bende de var, i30 için Golf le aynı ibaresi olduğunu hatırlamıyorum.

    Başka bir dergide de Astra yeni i30 u yenmişti yeni 1.5Tsi 150Hp Golf 1. 1.4 150Hp Astra 2.olmuştu, 1.0 turbo Honda Civic i sıradan bulmuşlardı.

    Testin sonucu ne olursa olsun Hyundai nin gelişimi adına sonuç son derece çarpıcı, Hyundai diye küçük görmemek gerek işte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 24 Haziran 2017; 22:40:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alttan alttan golfü yüceltmişler yine
  • turkeril kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Genel değerlendirme olarak böyle diyorlar değil mi? Motor yorumunun hemen altında söylendiği için motor özelinde diye anlaşılıyor sanki cümle.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam sizde cerato yokmuydu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • KIBARFEVZO kullanıcısına yanıt
    Eskiden vardı 2007 dizel, 210 bin km gibi satmıştım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük resimlerde zor fark ediliyor galiba. O kısım şöyle:

     AutoBild testi [ i30 - Mazda 3 - Astra - 308 - Megane ] Benzinli Motorlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • golf girmediği testte sehven birinci ilan edilmiş forum şenlenir şimdi. Bu arada i30 hakikaten bir golf özellikle vites kolu etrafının yerleşim biçimini birebir yürütmesi yönüyle cidden golf, hayır kapaklı göz içindeki usb aux girişini sola koy bari o kadar fazla kopyalama insaf.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu testi okuduğumda şaşırmıştım i30'un birinci olduğuna. Bir de kalite hissi konusunda mazda'ya rakiplerinden daha düşük puan verilmesi garibime gitti, i30 hariç hepsine bindim, mazda 3 bariz şekilde daha kaliteli hissettiriyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir 308 sahibi olarak şuraya takıldım "Sınırlı sürüş tepkileri." :) Bu araç sınıfının en net direksiyonlarından birine sahip ve yol tutuş olarakta kafaya oynuyor.. Sınırlı sürüş tepkisi ne demek ? Başka bir şey mi demek istemişler ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gorod -- 25 Haziran 2017; 0:50:4 >
  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Evet 308 kısmına ben de takıldım.

    "Hassas direksiyon ise doğru izi takip etmeyi zorlaştırıyor"

    Yorumu tam bir fecaat 308 yolda doğru iz takibi konusunda Astra ile birlikte hepsini gömer özellikte. Kaldı ki çoğu magazin ekibinin yorumu da bu şekilde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acaba 308 in direksiyonu yüksek hızda yeterince ağırlaşmıyor olabilir mi?


    Ben 308 değil ama 3008 kullanmıştım gerçi onunla da 120 yi geçmemiştim ama direksiyonu olsun şasi gerginliği olsun Insignia ve Astra K kullanan biri olarak çok hoşuma gitmişti.


    Testlerde Golf ü çok överler mesela ama Astra K dan önce Golf 7 im vardı ve ne direksiyon tepkileri ne tutunma limitleri Astra kadar iyi değildi, yani gayet iyiydi ama sahip olduğum Astra ve Focus dan denildiği gibi daha iyi de değildi, limitleri onlardan düşük ve sürüşü daha donuktu başka bir deyişle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 25 Haziran 2017; 1:7:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Garibim VAG grubu USA da, Avrupa'da yazılım skandalı nedeni ile dünya tazminat ödemeye başlayınca parası kalmadı..Eskiden bastırırdı parayı bu dergilere paso birinci yaparlardı..Şimdi züğürtledi ,Golf ü teste bile sokmamışlar bu nedenle..Demek şimdi Hyundai para saçıyor ki birinci yapmışlar..Körler sağırlar hesabı bir parmak da bal çalmışlar ağzına ''O da bir Golf '' diye ..Bu Alman dergileri tescilli yalancıdır ..Volvo V40 ı yeni Civic HB i neden sokmamışlar teste.(Auris ve Focus u katmadım çünkü kasaları eskidi).Yeni kasa Hyundai i30 a 100 küsur bin lira yatıracak kaç mirasyedi çıkacak göreceğiz..O araçlar araçlar arasında Astra 1.gelir..Eksikleri de bagaj ve bir parça daha yalıtım

    Edit ; 308 e de büyük haksızlık yapılmış..bence burun farkı ile 2.gelecek bir araç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tartekin -- 25 Haziran 2017; 1:16:0 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Acaba 308 in direksiyonu yüksek hızda yeterince ağırlaşmıyor olabilir mi?


    Ben 308 değil ama 3008 kullanmıştım gerçi onunla da 120 yi geçmemiştim ama direksiyonu olsun şasi gerginliği olsun Insignia ve Astra K kullanan biri olarak çok hoşuma gitmişti.


    Testlerde Golf ü çok överler mesela ama Astra K dan önce Golf 7 im vardı ve ne direksiyon tepkileri ne tutunma limitleri Astra kadar iyi değildi, yani gayet iyiydi ama sahip olduğum Astra ve Focus dan denildiği gibi daha iyi de değildi, limitleri onlardan düşük ve sürüşü daha donuktu başka bir deyişle.


    Arkadaşımda dizel Golf 7 var çok denedik, 308 ile viraj konusunda kesinlikle yarışamaz. Aynı şekilde Leon'dan da daha iyi. Mesela GTi'ı çoğu Hothatch'ten beygir gücü düşük olmasına rağmen, pistte çok iyi yürüyor. Yerli, yabancı tüm magazinler arkadaşın dediği gibi bu aracın sürüş dinamiklerini övüyor. Kullanıcısı olarak pek çok konuda eleştiririm bu arabayı.. Ama bu arabanın en son eleştirilecek yanı sürüş dinamikleri.

    308'in normalde bile direksiyonu diğer araçlara göre sert.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Garibim VAG grubu USA da, Avrupa'da yazılım skandalı nedeni ile dünya tazminat ödemeye başlayınca parası kalmadı..Eskiden bastırırdı parayı bu dergilere paso birinci yaparlardı..Şimdi züğürtledi ,Golf ü teste bile sokmamışlar bu nedenle..Demek şimdi Hyundai para saçıyor ki birinci yapmışlar..Körler sağırlar hesabı bir parmak da bal çalmışlar ağzına ''O da bir Golf '' diye ..Bu Alman dergileri tescilli yalancıdır ..Volvo V40 ı yeni Civic HB i neden sokmamışlar teste.(Auris ve Focus u katmadım çünkü kasaları eskidi).Yeni kasa Hyundai i30 a 100 küsur bin lira yatıracak kaç mirasyedi çıkacak göreceğiz..O araçlar araçlar arasında Astra 1.gelir..Eksikleri de bagaj ve bir parça daha yalıtım

    Edit ; 308 e de büyük haksızlık yapılmış..bence burun farkı ile 2.gelecek bir araç

    Bu dergileri Türkiye de ilk çıktığı yıldan beri alırım.



    Alman lar ın rakibin bileğini bükmek için çokça kez daha büyük motorla ya da adaptif amortisör ile karşılaştırmaya çıkarıldığını bizzat gördüm.



    Üstte dediğim Astra nın i30 u yendiği testte Civic Hb de vardı ve Civic in övüldüğü tekil testlerin aksine bu karşılaştırmada Civic i çok sıradan bulmuşlardı, Alman lar tehdit olarak algıladığı bazı modelleri ilk testte yerin dibine sokmayı seviyorlar algı olsun diye, ha i30 çok dengeli ve kaliteli bir model orası ayrı tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gorod kullanıcısına yanıt
    Süspansiyon konforu ve yol sesi nasıl Golf 7 ye göre, alt takım sesli mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni i30un sürüş kalitesi, konforu yalıtımı gayet iyi düzeyde bu konuda büyük yol kat etmişler. Fakat tasarım olarak ciddi bir gerileme söz konusu. Ayrıca otomobilin arkası eski nesilden bariz daha dar. Fakat 308, Mazda 3 ve Astra, i30dan daha tepkili ve daha iyi bir direksiyon sistemlerine sahip otomobiller.



    Megane 4ün 132 beygirlik TCE motoru 1 silindir fazlasına rağmen 308in Puretech motorundan bariz daha düşük performansa sahip. Bir de 308 o kadar ağır değil. i30unda katalogtaki en hafif ağırlık verisi yazılmış. Verilerde tutarsızlık var.



    150 beygirlik Astrayı'da 9.5 saniyede 100e çıkartmışlar, vitesleri 5 bin devirde mi attılar acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Zaten testteki Astra 1.4 150Hp ama torku düşük belki de aynı motorun Almanya da satılan ekonomi versiyonuydu, veriler benim de garibime gitmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.