Şimdi Ara

AutoBild testi [ i30 - Mazda 3 - Astra - 308 - Megane ] Benzinli Motorlar (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
0
Favori
2.920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Aynen..yeri gelir benzinli ile dizeli karşılaştırır ,yeri gelir farklı motorları koyarlar,parametrelerin toplam ağırlığı ile oynayıp dandik bir eksiklik nedeni ile 5 puan kırıp iyi bir arabayı ekarte ederler..Her türlü dümen var ..en iyisi gidip görüp test edeceğiz başka yolu yok..tarafsız gazetecilik kalmadı ki tarafsız oto dergiciliği olsun..Bizim yerlilerin çoğu da öyle..adam her hafta araç yorumluyor yahu bir tanesi mi kötü eksik olmaz?firmaların teste verdikleri her aracı övüp duruyor..milleti aptal yerine koyduklarını sanıyorlar

    Hyundai ye gelince..şahsen aynı para olduğu sürece, Alman ve Japon varken Fransız ve Güney Kore aracı almam..Renault ve Hyundai nin esprisi eskiden fiyatlarının hesaplı olmasıydı ..ama bu avantajı kaybettiler..hele 8-10 yıl araç değiştirmem diyenler için arabanın kendini bırakmaması önemli bir kriter..Bu konuda Fransız ve Güney Koreliler çok başarılı değiler..Bence orta direğin favori dörtlüsü (Opel-Ford-Toyota-Honda) dır..Doğuş gider ve DSG ye de yurtdışında olduğu gibi 10 yıl garanti verirlerse o zaman VW de bu listeye girer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Bu testi okuduğumda şaşırmıştım i30'un birinci olduğuna. Bir de kalite hissi konusunda mazda'ya rakiplerinden daha düşük puan verilmesi garibime gitti, i30 hariç hepsine bindim, mazda 3 bariz şekilde daha kaliteli hissettiriyordu.

    Ben hepsini uzun uzun test ettim ve dediğiniz gibi mazda3 gerçekten hepsinden daha kaliteli evet mazda kullanicisiyim ama objektif söylüyorum bunları. Otomobil testlerinin ve dergilerinin amacının bilgi değil tamamen kâr marjı olduğunu düşünüyorum zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Zaten testteki Astra 1.4 150Hp ama torku düşük belki de aynı motorun Almanya da satılan ekonomi versiyonuydu, veriler benim de garibime gitmişti.

    Abi kaynak Auto Bild olunca ben art niyet arıyorum



    Bunlar VAG'ın paralı askeri sayılır. Burada VAG arabası olmayınca Koreliye vermişler liderliği.



    150 beygirlik Astra en kötü 8.5 sn'de 100 yapar. 136 bglik dizeli zaten 9.5 saniyede 100 yapıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Teste golf sokmamaları da enteresan. Var bi şeyler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen öyle, göz var nizam var yani, mazda 3 kalite olarak çok iyi, makyajla bir tık daha ileri gitmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 25 Haziran 2017; 9:40:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Abstraction kullanıcısına yanıt
    Tanıdık bir oto programı sunucusu ile ara ara görüşürüz, Almanlar için "Almanya da yapılan bir karşılaştırmada Alman kökenli bir modeli birşekilde lider yaparlar" demişti ki zaten yıllardır bunu biz de biliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Tanıdık bir oto programı sunucusu ile ara ara görüşürüz, Almanlar için "Almanya da yapılan bir karşılaştırmada Alman kökenli bir modeli birşekilde lider yaparlar" demişti ki zaten yıllardır bunu biz de biliyoruz.

    İ30 Alman kökenli mi yani ?

    Yuh be iyice saçmaladınız bu konuyla söylemin alakasız

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Tanıdık bir oto programı sunucusu ile ara ara görüşürüz, Almanlar için "Almanya da yapılan bir karşılaştırmada Alman kökenli bir modeli birşekilde lider yaparlar" demişti ki zaten yıllardır bunu biz de biliyoruz.

    İ30 Alman kökenli mi yani ?

    Yuh be iyice saçmaladınız bu konuyla söylemin alakasız

    Mesajı kime yazmışım neden yazmışım oto dergisi editörü bana ne demiş bir daha oku belki o zaman okuduğunu anlamadan saçma mesajlar yazmaktan sen vazgeçersin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dandik 20 yıllık atmosferik Mazda en az mı yakmış? En çok keyif veren canlı motoruyla Mazda mı olmuş? Üstelik en güçsüz model olmasına rağmen? peh.

    Bu dergi gerçek Autobild değil, yossi kohen tarafından basılan sahte bir kopya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 25 Haziran 2017; 17:10:46 >
  • Aşağıdaki konuda test ettiğim c segment araçları kısaca karşılaştırdım.



    Yeni hyundai i30 bence de şu an bu sınıfın en iyisi.



    https://forum.donanimhaber.com/c-segment-hb-kisa-test-ve-izlenimler--125796254#125796254

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • esmerce kullanıcısına yanıt
    Bizim 1.4 turbolar 245 nm değil mi hocam?Bazı yerlerde 230 diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ragnarok. R kullanıcısına yanıt
    Evet bizdekiler 245Nm, manuel için 0-100 8.3, otomatik için 9saniye.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce


    quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Garibim VAG grubu USA da, Avrupa'da yazılım skandalı nedeni ile dünya tazminat ödemeye başlayınca parası kalmadı..Eskiden bastırırdı parayı bu dergilere paso birinci yaparlardı..Şimdi züğürtledi ,Golf ü teste bile sokmamışlar bu nedenle..Demek şimdi Hyundai para saçıyor ki birinci yapmışlar..Körler sağırlar hesabı bir parmak da bal çalmışlar ağzına ''O da bir Golf '' diye ..Bu Alman dergileri tescilli yalancıdır ..Volvo V40 ı yeni Civic HB i neden sokmamışlar teste.(Auris ve Focus u katmadım çünkü kasaları eskidi).Yeni kasa Hyundai i30 a 100 küsur bin lira yatıracak kaç mirasyedi çıkacak göreceğiz..O araçlar araçlar arasında Astra 1.gelir..Eksikleri de bagaj ve bir parça daha yalıtım

    Edit ; 308 e de büyük haksızlık yapılmış..bence burun farkı ile 2.gelecek bir araç

    Bu dergileri Türkiye de ilk çıktığı yıldan beri alırım.



    Alman lar ın rakibin bileğini bükmek için çokça kez daha büyük motorla ya da adaptif amortisör ile karşılaştırmaya çıkarıldığını bizzat gördüm.



    Üstte dediğim Astra nın i30 u yendiği testte Civic Hb de vardı ve Civic in övüldüğü tekil testlerin aksine bu karşılaştırmada Civic i çok sıradan bulmuşlardı, Alman lar tehdit olarak algıladığı bazı modelleri ilk testte yerin dibine sokmayı seviyorlar algı olsun diye, ha i30 çok dengeli ve kaliteli bir model orası ayrı tabi.


    Yine aynı dergide geçen sene makyajlı 320d ve yeni kasa C250D 'yi karşılaştırmışlardı. C250nin muadili 320d mi ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Engin Cann -- 25 Haziran 2017; 18:26:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartekin

    Aynen..yeri gelir benzinli ile dizeli karşılaştırır ,yeri gelir farklı motorları koyarlar,parametrelerin toplam ağırlığı ile oynayıp dandik bir eksiklik nedeni ile 5 puan kırıp iyi bir arabayı ekarte ederler..Her türlü dümen var ..en iyisi gidip görüp test edeceğiz başka yolu yok..tarafsız gazetecilik kalmadı ki tarafsız oto dergiciliği olsun..Bizim yerlilerin çoğu da öyle..adam her hafta araç yorumluyor yahu bir tanesi mi kötü eksik olmaz?firmaların teste verdikleri her aracı övüp duruyor..milleti aptal yerine koyduklarını sanıyorlar

    Hyundai ye gelince..şahsen aynı para olduğu sürece, Alman ve Japon varken Fransız ve Güney Kore aracı almam..Renault ve Hyundai nin esprisi eskiden fiyatlarının hesaplı olmasıydı ..ama bu avantajı kaybettiler..hele 8-10 yıl araç değiştirmem diyenler için arabanın kendini bırakmaması önemli bir kriter..Bu konuda Fransız ve Güney Koreliler çok başarılı değiler..Bence orta direğin favori dörtlüsü (Opel-Ford-Toyota-Honda) dır..Doğuş gider ve DSG ye de yurtdışında olduğu gibi 10 yıl garanti verirlerse o zaman VW de bu listeye girer

    Çok başarılı değiller dediğin Hyundai Amerika gibi bir ülkede 10 yıl garanti veriyor. Bende 2012 Elantra vardı 0 alıp 75.000 km kullanıp martta sattım satana kadar bakımlar hariç servise uğramadım. Bilip bilmeden boş boş konuşmayın. Şuan da Renault Megane kullanıyorum. 4 teker 1 direksiyon Golfün 85.800 den başladığı yerde 68.500'e baz donanımında bile hız sabitleyici olan araç veriyolar , fiyatı uygun değil bence fiyatları çok kazık !




  • Engin Cann kullanıcısına yanıt
    Şimdi bayram günü kalbini kırmak istemem ama mecburen biraz da anlayacağın dilden konuşmam gerekecek;

    1-Senli benli konuşuyorsun ama asker arkadaşım olma ihtimalin düşük çünkü benim yaşım 58
    2-Boş boş konuşuyor gibi teneke şangırtısı laflar etmeden önce bir kendine gel
    3-Yazımda herhangi bir yerde Golf ün veya her hangi bir VW grubu aracın uygun fiyatlı olduğuna dair bir ifade yok .Aksine VW grubu araçların ederinden fazla olduğunu savunurum

    Demek ki neymiş ? önce okuduğunu doğru anlayacaksın sonra da buna göre fikirlerini terbiyelice ifade edeceksin..Dedim ya bayram diye ağır yazmıyorum..Şimdi anlayıp düzeleceğini umarak devam ediyorum;

    USA da 10 yıl garanti vermesi değil buradaki verdiği garanti süresi önemli. Zaten uzun garanti süreleri de kullanıcıyı servise bağlamak için yapılan ticari manevralardır..Sanayiye kaçmayacak araç bakım karlarından bu ilave garanti süresi tolere edilir..Elentra yı 5 yıl kullanmışsınız ki gayet normal, bu süre zarfında benim yukarıda yazdığım markalar da sorun çıkarmazlar..Zaten dikkatli okursanız benim düşüncem ne garanti ne servise gidiş ile ilgili ..Fransız ve Güney Kore araçları çer çöptür alınmaz da demedim ve demem de zaten...Ben şunu dedim ; bu araçlar saydığım markalar ile aynı fiyattan satmaya çalıştıkları sürece satın almam..Ford,Toyota,Honda,Opel 100 TL ye sattığı aracın aynısını Koreliler ve Fransızlar 90 TL ye satmıyorsa tercih etmem. Marka değerleri de aynı değildir zaten.10 yıllık araçlara baktığınız zaman ne dediğimi daha iyi anlarsınız..Bazıları diri,tok ve trim sessizken, bazıları süngüsü düşük dururlar..İyi forumlar..




  • Yol tutuş ve savrulmama özelliğinde en iyisi Mazda, kalite olarak da hiç öyle geri kalır yanı yok. Atmosferik motoru kötüleyenler olmuş, atmosferik candır, turbo bozulur, yağlamaz, yağ eksiltir derdin olmaz, gider sıfır alırsın, çocuğun olur 18 yaşına gelip ehliyet alınca aynı arabayı sıkıntısız kullanmaya devam eder.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pascalmania -- 25 Haziran 2017; 23:43:20 >
  • 2.0 ve turbosuz mazdanın 1.2 ve 1.4 turbolardan az yakması da dikkat çekici gerçekten. Emisyona göre vergilendirme olsa çok tercih eden olurdu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçların hepsinde aynı teker mi varmış? Teker basınçları ne alemdeymiş?

    Bütün bunlarla oynayarak yol tutuşta istediğiniz sıralamayı elde edebilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coupant -- 26 Haziran 2017; 0:31:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    2.0 ve turbosuz mazdanın 1.2 ve 1.4 turbolardan az yakması da dikkat çekici gerçekten. Emisyona göre vergilendirme olsa çok tercih eden olurdu.

    Şu saçma sapan vergilendirilme sistemi olmasa 2.0 dan aşağı arabaya binmem. 1.0/1.2/1.4 vs. ıvır zıvır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HoLY.oNE kullanıcısına yanıt
    i30 2.nesilden beri Hyundainin Almanyada bulunan arge merkezinde gelistiriliyor.Birazcik almanlik vardir ama tamamen diyemeyiz:)
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.