|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
ASTALAVISTA BABY- Guns'n Roses
|

|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
ASTALAVISTA BABY- Guns'n Roses
|
|
Ben qq derim. Multimedia ve klima kullanımı daha kolay. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
austral aslında daha kaliteli - tok bir araç havası var ama devamı olmayacak; 3- 4 sene sonra yok olup gidecek. Nissan da kendisi sallantıda ama sanıyorum batıp-iflas etmesi zor bir ihtimal. |
|
_____________________________
|
|
Austral daha güzel bence |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Önden çekişli SUV almaz,4x4 qasqhaiye yönelirdim 4 çeker yerden yüksek araçlarda sürüş kalitesini çok etkiliyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Australin içi çok modern teknolojik qashqai içi çok demode bence. Australin isim değiştirme ihtimali çok mu önemli ? Asıl soru bu bence < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
ASTALAVISTA BABY- Guns'n Roses
|
|
Hangisini alırsam enaz 5 yıl bineyim diyorum.gönlüm austral de mantığım qashqai de napacam şaşırdım!!! < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
ASTALAVISTA BABY- Guns'n Roses
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
austral'in nesine fit oldun bilmem ama seçenekler bunlar olsaydı benim gönlüm de mantığım da qq derdi |
|
_____________________________
|
|
Qashqai den daha yakışıklı.kokpit tasarımı daha modern. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
ASTALAVISTA BABY- Guns'n Roses
|
|
Renault SUV'da bir türlü dikiş tutturamadı. Koleos, Kadjar, Austral, Rafele, Borealis... İlla bu ikisi arasından QQ |
|
_____________________________
Nissan Qashqai 1.5 dCi DCT Sky Pack Dacia Duster 1.0 ECO-G Comfort
|
|
Renonun bu isim değiştirmesi de eksi benim için < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
ASTALAVISTA BABY- Guns'n Roses
|
![]() En yeni akıllı telefonunuz kadar hızlı olan OpenR Link,internet bağlantılı sürüşü deneyimleyin ( Android Automotive OS (AAOS) Her zaman güncel, akıllı ve kişiselleştirilebilir: Sürücü profilinize uyum sağlar ve ihtiyaçlarınızı karşılar. Google'ın entegre özellikleri ve çok daha fazlasıyla. |
|
_____________________________
|
|
Ben QQ tercih ederdim. Diğer seçeneklerim arasında Tuscon ve Sportage olurdu. |
|
_____________________________
|
|
Bütçem yetse bende Sportage alırım da fiyatı uygun diye qashqai austral arasında kaldım.yeni kasa tucson çok çirkin tasarıma sahip.eski kasa daha yakışıklıydı. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
ASTALAVISTA BABY- Guns'n Roses
|
|
Bu fiyata malzeme kalitesi bunlardan katkat iyi , D SUV olan 8 promax veriyorlar. Ama illa bu ikisi arasından diyorsanız ben austral derim. |
|
_____________________________
Gamer-
|
|
Hangisinde karar kıldınız hocam? |
|
_____________________________
|