< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
bütçe elveriyorsa ve hacim yeterliyse a3 alınır. 2 sene sonra model isminin rafa kalkacağı bir reno almazdım şahsen. a3 olmuyorsa başka araçlara bakardım... |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Omoda
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
Ne kadar okursan oku ;bilgine yakışır şekilde davranmıyorsan cahilsin demektir.
|
|
austral'i hiçbir şekilde tercih etmem. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
sen renault bayisinde mi çalışıyorsun? |
|
_____________________________
|
|
Konumuzla ilgisi nedir? İsim nakliye < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9D393252F -- 4 Mayıs 2024; 16:25:39 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
hangi marka ile anlaştınız nakliyede? |
|
_____________________________
|
|
Biz markayla çalışmayiz,sipariş gelir mal yükleriz. Genelde gıda taşınır. Zorlama yani açtığın saçma sapan konuları aklayamazsin. Otomobil genelde gördüğüm an şikayeti basarım, boşuna ellerini yorma:) < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
bütçe elveriyorsa ve hacim yeterliyse a3 alınır. 2 sene sonra model isminin rafa kalkacağı bir reno almazdım şahsen. a3 olmuyorsa başka araçlara bakardım... |
|
_____________________________
|
|
Reno dikiş tutturamadı SUV konusunda, bir iki nesil sonrasına üretmekten vazgeçebilirler. İlla SUV almak istiyorum demediğiniz sürece Audi. |
|
_____________________________
Nissan Qashqai 1.5 dCi DCT Sky Pack Dacia Duster 1.0 ECO-G Comfort
|
|
reno çok kaliteli bir marka değil, alman-japon-kore-fransız-italyan diye gider kalite listesi. austral de çok matah bir suv değil bence. ayrıca türkiye'ye gelenlerde ekrandan ordan burdan kırpmışlar. kaldı ki yeni tiguan çıktı. o yoksa sportage var, austral'e gelene kadar ohooo suv dolu. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
A3 alırdım ama Austral'da kafa karıştırıcı bir araç. |
|
_____________________________
|
|
Skodayı yaptığınız sıralamada nereye koyarsınız? Merak ettiğim için soruyorum. Alman ve Japon arasına girer mi? |
|
_____________________________
|
|
Ben de üç ay önce ikisi arasında kalıp Austral de cvt bulunmasından dolayı A3 tercih ettim, ancak A3 tercih edecekseniz dolu bir A3 almanızı tavsiye ederim. |
|
_____________________________
Ne zaman çağırdın da gelmedik? ![]() |