Şimdi Ara

AUDİ Q7 vs MERCEDES ML 250 4Matic

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
75
Cevap
0
Favori
14.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İkisi de 300 Bin TL , Hangisi Alınmayı ve Parasını Hak Eder ?..

    Bir de taksit seçenekleri var mı Bu arabaların ?..

    Buyrun Karşılaştıralım ..

    SS'ler ..

    AUDİ Q7

     AUDİ Q7 vs MERCEDES ML 250 4Matic

     AUDİ Q7 vs MERCEDES ML 250 4Matic

     AUDİ Q7 vs MERCEDES ML 250 4Matic

     AUDİ Q7 vs MERCEDES ML 250 4Matic

     AUDİ Q7 vs MERCEDES ML 250 4Matic

     AUDİ Q7 vs MERCEDES ML 250 4Matic


    MERCEDES ML 250 4MATİC

     AUDİ Q7 vs MERCEDES ML 250 4Matic

     AUDİ Q7 vs MERCEDES ML 250 4Matic

     AUDİ Q7 vs MERCEDES ML 250 4Matic

     AUDİ Q7 vs MERCEDES ML 250 4Matic

     AUDİ Q7 vs MERCEDES ML 250 4Matic

     AUDİ Q7 vs MERCEDES ML 250 4Matic







  • 2. Jenerasyon olan W164 kodlu kasanın (2005–2011) kirli beyazı çok hoşuma gidiyor, ilk kasa ve son kasa çok ayarsız olmuş, ML olduğu bile belli olmuyor.
    Ayrıca ML250 CDİ'de 201 ps ve 500Nm tork bulunuyor.

    Q7'de ise siyah ve beyaz rengi daha çok hoşmuma gidiyor. 2010'da geçtikleri LED Stop&Headlights ile gönlümde taht kurdu
    Ayrıca Q7 3.0 TDİ'de ise 245 ps ve 550Nm tork bulunuyor. Lakin 3tondan ağır olduğu için fren mesafesi 0-100km/h de bir hayli ML ye göre başarısız. ML bir adım daha önce, küçük ve hafifliğin avantajını sağlıyor.


    Ama benim tercihim Q7



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maydonoz Lastigi -- 23 Ağustos 2012; 16:57:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maydonoz Lastigi

    2. Jenerasyon olan W164 kodlu kasanın (2005–2011) kirli beyazı çok hoşuma gidiyor, ilk kasa ve son kasa çok ayarsız olmuş, ML olduğu bile belli olmuyor.
    Ayrıca ML250 CDİ'de 201 ps ve 500Nm tork bulunuyor.

    Q7'de ise siyah ve beyaz rengi daha çok hoşmuma gidiyor. 2010'da geçtikleri LED Stop&Headlights ile gönlümde taht kurdu
    Ayrıca Q7 3.0 TDİ'de ise 245 ps ve 550Nm tork bulunuyor. Lakin 3tondan ağır olduğu için fren mesafesi 0-100km/h de bir hayli ML ye göre başarısız. ML bir adım daha önce, küçük ve hafifliğin avantajını sağlıyor.


    Ama benim tercihim Q7
    Şimdi sigara içmeye gidiyorum.

    2010 model 2 q7 aracımız var , birisi 90bin diğeri 110bin km'de yorumumu yazacağım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maydonoz Lastigi

    2. Jenerasyon olan W164 kodlu kasanın (2005–2011) kirli beyazı çok hoşuma gidiyor, ilk kasa ve son kasa çok ayarsız olmuş, ML olduğu bile belli olmuyor.
    Ayrıca ML250 CDİ'de 201 ps ve 500Nm tork bulunuyor.

    Q7'de ise siyah ve beyaz rengi daha çok hoşmuma gidiyor. 2010'da geçtikleri LED Stop&Headlights ile gönlümde taht kurdu
    Ayrıca Q7 3.0 TDİ'de ise 245 ps ve 550Nm tork bulunuyor. Lakin 3tondan ağır olduğu için fren mesafesi 0-100km/h de bir hayli ML ye göre başarısız. ML bir adım daha önce, küçük ve hafifliğin avantajını sağlıyor.


    Ama benim tercihim Q7
    Ben mercedes ML 250 4 MATİC diyorum.




  • q7'di eskidi bence ml'de çok alışılmadık bir tasarım inceleyin bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MEHMETXXXX

    q7'di eskidi bence ml'de çok alışılmadık bir tasarım inceleyin bence
    Hadi arkadaşlar üye toplayalım önemli konu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MEHMETXXXX

    q7'di eskidi bence ml'de çok alışılmadık bir tasarım inceleyin bence
    aralarında 6 senelik bi yaş farkı var. q7'ye haksızlık oluyor. ml'e de cüsse bakımından haksızlık oluyor. q7'nin mercedes'teki asıl rakibi gl'dir. ikisi arasında kalsam şu anda her ne kadar dış tasarım olarak q7'yi beğensem de teknik kaygılarla ml'i tercih ederim.

    bir de bu arabaları taksitle almak olmaz. taksitle, krediyle alıyorsan şayet bu arabaları, alacak maddi durumun aslında yok demektir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kirpinti -- 23 Ağustos 2012; 17:10:41 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Audi vs. Mercedes
    8 ay önce açıldı
    mercedes cla 180 d
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MEHMETXXXX

    q7'di eskidi bence ml'de çok alışılmadık bir tasarım inceleyin bence
    Sizin hoşunuza gittikten sonra ML almamak için hiç bir engel yok bence.. Şahsen siyah alırdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirpinti

    aralarında 6 senelik bi yaş farkı var. q7'ye haksızlık oluyor. ml'e de cüsse bakımından haksızlık oluyor. q7'nin mercedes'teki asıl rakibi gl'dir. ikisi arasında kalsam şu anda her ne kadar dış tasarım olarak q7'yi beğensem de teknik kaygılarla ml'i tercih ederim.

    bir de bu arabaları taksitle almak olmaz. taksitle, krediyle alıyorsan şayet bu arabaları, alacak maddi durumun aslında yok demektir.

    Alıntıları Göster
    2 side değil bi arabaya 300.000 tl çok acaba bu sitede şu arabalardan alan varmıdır merak ettim doğrusu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BulutKedisi

    2 side değil bi arabaya 300.000 tl çok acaba bu sitede şu arabalardan alan varmıdır merak ettim doğrusu

    Alıntıları Göster
    Doğuda yaşadığımız için lüks araç çok oluyor. Akrabalarda bol bol var Bizde bunlardan bi tanesini almaya karar verdik. Karşılaştırma yapalım beyler en iyisi hangisi özellik ve dış bakımdan




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BulutKedisi

    2 side değil bi arabaya 300.000 tl çok acaba bu sitede şu arabalardan alan varmıdır merak ettim doğrusu

    Alıntıları Göster
    2010 yılı ocak ayında istanbulda ikizler otodan 2 adet Q7 3.0TDİ sline paket araç aldık. ithal araç almamızın sebebi tanesinde 15bin ila 20bin euro fark olduğundan dolayı.

    Donanım olarak zaten sline paket , içinde side assist , koltuk ısıtma vs vs donanımlar vardı. 21inç titanyum renkli kollu jantları olanlardan.

    2 aracın bize maliyeti 385bin tl.

    Aracın biri 92bin km diğeri 120bin km devirdi.

    Yakıt tüketimi izmir trafiğinde 12.3lt. Deposu 100 lt ve 800km menzil sunuyor.

    Bakımları 15bin km'de bir ilk bakım 800 tl ve ara bakımlar 1200tl kadar çıkabiliyor.

    Her 30 yada 40bin kmde bir ön balatalar biter. ön balatalar 600tl

    En son 75bin bakımını garantisi bittiğinden sanayide yaptırdım ve 3700tl olan bakımı 1000tl hallettim , sileceklerden tutunda arka stop lambası kırıktı , ön ve arka balata değişimi dahil.

    92binde araç ve bu zamana kadar bir defa garantiden aküsü değişti. başka herhangi bir sorunu olmadı.

    Aracın ağırlığı fazla olduğundan 40bin kmde bir lastik değiştiriyoruz , lastik değişimi maliyeti 3000tl ila 3800tl arasında 21inç lastik.

    Aracın performansı 200km hıza kadar zorlanmadan çıkabiliyor fakat frenleri x5 araca göre biraz daha kötü.

    Navigasyon var fakat audi bu işi çözemediğinden süs diye bekliyor

    120bin km'de aracın alt takımı dahi güzel , motorda herhangi bir şekilde yağ sızıntısı vs vs ibareler yada güç kayıpları yok.

    Aracın konsolunda direksiyonunda herhangi bir deformasyon söz konusu değil. Sadece koltukların derileri hafif kırıştı o kadar zaten buda normal. ( korumaya falan gitmedi hiç 2 yıldır)

    Başka sorunuz varsa cevaplıyabılırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanttnc

    2010 yılı ocak ayında istanbulda ikizler otodan 2 adet Q7 3.0TDİ sline paket araç aldık. ithal araç almamızın sebebi tanesinde 15bin ila 20bin euro fark olduğundan dolayı.

    Donanım olarak zaten sline paket , içinde side assist , koltuk ısıtma vs vs donanımlar vardı. 21inç titanyum renkli kollu jantları olanlardan.

    2 aracın bize maliyeti 385bin tl.

    Aracın biri 92bin km diğeri 120bin km devirdi.

    Yakıt tüketimi izmir trafiğinde 12.3lt. Deposu 100 lt ve 800km menzil sunuyor.

    Bakımları 15bin km'de bir ilk bakım 800 tl ve ara bakımlar 1200tl kadar çıkabiliyor.

    Her 30 yada 40bin kmde bir ön balatalar biter. ön balatalar 600tl

    En son 75bin bakımını garantisi bittiğinden sanayide yaptırdım ve 3700tl olan bakımı 1000tl hallettim , sileceklerden tutunda arka stop lambası kırıktı , ön ve arka balata değişimi dahil.

    92binde araç ve bu zamana kadar bir defa garantiden aküsü değişti. başka herhangi bir sorunu olmadı.

    Aracın ağırlığı fazla olduğundan 40bin kmde bir lastik değiştiriyoruz , lastik değişimi maliyeti 3000tl ila 3800tl arasında 21inç lastik.

    Aracın performansı 200km hıza kadar zorlanmadan çıkabiliyor fakat frenleri x5 araca göre biraz daha kötü.

    Navigasyon var fakat audi bu işi çözemediğinden süs diye bekliyor

    120bin km'de aracın alt takımı dahi güzel , motorda herhangi bir şekilde yağ sızıntısı vs vs ibareler yada güç kayıpları yok.

    Aracın konsolunda direksiyonunda herhangi bir deformasyon söz konusu değil. Sadece koltukların derileri hafif kırıştı o kadar zaten buda normal. ( korumaya falan gitmedi hiç 2 yıldır)

    Başka sorunuz varsa cevaplıyabılırım.




    Teşekkür ederim öncelikle.

    2. el almak daha mantıklı o zaman bu arabalarda.
    Bide 2. el alsak galeri taksit yapıyor mu bu araçlarda?
    kaç ay taksit yapar ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: babayorgun65

    quote:

    Orijinalden alıntı: okanttnc

    2010 yılı ocak ayında istanbulda ikizler otodan 2 adet Q7 3.0TDİ sline paket araç aldık. ithal araç almamızın sebebi tanesinde 15bin ila 20bin euro fark olduğundan dolayı.

    Donanım olarak zaten sline paket , içinde side assist , koltuk ısıtma vs vs donanımlar vardı. 21inç titanyum renkli kollu jantları olanlardan.

    2 aracın bize maliyeti 385bin tl.

    Aracın biri 92bin km diğeri 120bin km devirdi.

    Yakıt tüketimi izmir trafiğinde 12.3lt. Deposu 100 lt ve 800km menzil sunuyor.

    Bakımları 15bin km'de bir ilk bakım 800 tl ve ara bakımlar 1200tl kadar çıkabiliyor.

    Her 30 yada 40bin kmde bir ön balatalar biter. ön balatalar 600tl

    En son 75bin bakımını garantisi bittiğinden sanayide yaptırdım ve 3700tl olan bakımı 1000tl hallettim , sileceklerden tutunda arka stop lambası kırıktı , ön ve arka balata değişimi dahil.

    92binde araç ve bu zamana kadar bir defa garantiden aküsü değişti. başka herhangi bir sorunu olmadı.

    Aracın ağırlığı fazla olduğundan 40bin kmde bir lastik değiştiriyoruz , lastik değişimi maliyeti 3000tl ila 3800tl arasında 21inç lastik.

    Aracın performansı 200km hıza kadar zorlanmadan çıkabiliyor fakat frenleri x5 araca göre biraz daha kötü.

    Navigasyon var fakat audi bu işi çözemediğinden süs diye bekliyor

    120bin km'de aracın alt takımı dahi güzel , motorda herhangi bir şekilde yağ sızıntısı vs vs ibareler yada güç kayıpları yok.

    Aracın konsolunda direksiyonunda herhangi bir deformasyon söz konusu değil. Sadece koltukların derileri hafif kırıştı o kadar zaten buda normal. ( korumaya falan gitmedi hiç 2 yıldır)

    Başka sorunuz varsa cevaplıyabılırım.




    Teşekkür ederim öncelikle.

    2. el almak daha mantıklı o zaman bu arabalarda.
    Bide 2. el alsak galeri taksit yapıyor mu bu araçlarda?
    kaç ay taksit yapar ?

    Taksit yapan bir yer bilmiyorum açıkçası ve düşündüren soru şu.

    300bin tl limitli kredi kartını nereden bulmayı umuyorsunuz?

    vallaha 2.el alınırmı alınır rakamlarıda makyajız olanı 130-150bın tl arasında.

    Motor olarak sorun yoktur yuksek kmli araçlarda alabılırsınız.

    Bizim araçlar motoru bitene kadar kullanılacak zaten 2 yıla kadar açarım 300bın kmde q7 diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okanttnc

    quote:

    Orijinalden alıntı: babayorgun65

    quote:

    Orijinalden alıntı: okanttnc

    2010 yılı ocak ayında istanbulda ikizler otodan 2 adet Q7 3.0TDİ sline paket araç aldık. ithal araç almamızın sebebi tanesinde 15bin ila 20bin euro fark olduğundan dolayı.

    Donanım olarak zaten sline paket , içinde side assist , koltuk ısıtma vs vs donanımlar vardı. 21inç titanyum renkli kollu jantları olanlardan.

    2 aracın bize maliyeti 385bin tl.

    Aracın biri 92bin km diğeri 120bin km devirdi.

    Yakıt tüketimi izmir trafiğinde 12.3lt. Deposu 100 lt ve 800km menzil sunuyor.

    Bakımları 15bin km'de bir ilk bakım 800 tl ve ara bakımlar 1200tl kadar çıkabiliyor.

    Her 30 yada 40bin kmde bir ön balatalar biter. ön balatalar 600tl

    En son 75bin bakımını garantisi bittiğinden sanayide yaptırdım ve 3700tl olan bakımı 1000tl hallettim , sileceklerden tutunda arka stop lambası kırıktı , ön ve arka balata değişimi dahil.

    92binde araç ve bu zamana kadar bir defa garantiden aküsü değişti. başka herhangi bir sorunu olmadı.

    Aracın ağırlığı fazla olduğundan 40bin kmde bir lastik değiştiriyoruz , lastik değişimi maliyeti 3000tl ila 3800tl arasında 21inç lastik.

    Aracın performansı 200km hıza kadar zorlanmadan çıkabiliyor fakat frenleri x5 araca göre biraz daha kötü.

    Navigasyon var fakat audi bu işi çözemediğinden süs diye bekliyor

    120bin km'de aracın alt takımı dahi güzel , motorda herhangi bir şekilde yağ sızıntısı vs vs ibareler yada güç kayıpları yok.

    Aracın konsolunda direksiyonunda herhangi bir deformasyon söz konusu değil. Sadece koltukların derileri hafif kırıştı o kadar zaten buda normal. ( korumaya falan gitmedi hiç 2 yıldır)

    Başka sorunuz varsa cevaplıyabılırım.




    Teşekkür ederim öncelikle.

    2. el almak daha mantıklı o zaman bu arabalarda.
    Bide 2. el alsak galeri taksit yapıyor mu bu araçlarda?
    kaç ay taksit yapar ?

    Taksit yapan bir yer bilmiyorum açıkçası ve düşündüren soru şu.

    300bin tl limitli kredi kartını nereden bulmayı umuyorsunuz?

    vallaha 2.el alınırmı alınır rakamlarıda makyajız olanı 130-150bın tl arasında.

    Motor olarak sorun yoktur yuksek kmli araçlarda alabılırsınız.

    Bizim araçlar motoru bitene kadar kullanılacak zaten 2 yıla kadar açarım 300bın kmde q7 diye

    Mesela galeriden 50-100 km arasında Q7 alsak 60 ay vadeden 200.000 TL'den her ay 3500 TL ödesek mümkün mü acaba mantıken ?

    Bide captiva, antara gibi diğer suv araçların 200bin km'den sonra motorunun bittiği gibi şeyler duydum doğru gibi geldi ya sizce ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kirpinti

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    ML.
  • Forum super oldu hergun luks arac aliniyor demekki cok elit utelere sahibiz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miridni

    Forum super oldu hergun luks arac aliniyor demekki cok elit utelere sahibiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: automovil



    Alıntıları Göster
    Ml akar




  • Loto tutarsaa mercedes ml 250 alirim birkere mercedesle audi kiyaslamak yanlis..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxllsc

    Loto tutarsaa mercedes ml 250 alirim birkere mercedesle audi kiyaslamak yanlis..
    Q7'nin yüzü çok eskidi. Tercihim ML olurdu.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.