Bildirim
AUDİ Q7 vs MERCEDES ML 250 4Matic
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü,
1 Mobil


Giriş
Mesaj
-
-
2. Jenerasyon olan W164 kodlu kasanın (2005–2011) kirli beyazı çok hoşuma gidiyor, ilk kasa ve son kasa çok ayarsız olmuş, ML olduğu bile belli olmuyor.
Ayrıca ML250 CDİ'de 201 ps ve 500Nm tork bulunuyor.
Q7'de ise siyah ve beyaz rengi daha çok hoşmuma gidiyor. 2010'da geçtikleri LED Stop&Headlights ile gönlümde taht kurdu
Ayrıca Q7 3.0 TDİ'de ise 245 ps ve 550Nm tork bulunuyor. Lakin 3tondan ağır olduğu için fren mesafesi 0-100km/h de bir hayli ML ye göre başarısız. ML bir adım daha önce, küçük ve hafifliğin avantajını sağlıyor.
Ama benim tercihim Q7
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Maydonoz Lastigi -- 23 Ağustos 2012; 16:57:10 > -
Şimdi sigara içmeye gidiyorum.quote:
Orijinalden alıntı: Maydonoz Lastigi
2. Jenerasyon olan W164 kodlu kasanın (2005–2011) kirli beyazı çok hoşuma gidiyor, ilk kasa ve son kasa çok ayarsız olmuş, ML olduğu bile belli olmuyor.
Ayrıca ML250 CDİ'de 201 ps ve 500Nm tork bulunuyor.
Q7'de ise siyah ve beyaz rengi daha çok hoşmuma gidiyor. 2010'da geçtikleri LED Stop&Headlights ile gönlümde taht kurdu
Ayrıca Q7 3.0 TDİ'de ise 245 ps ve 550Nm tork bulunuyor. Lakin 3tondan ağır olduğu için fren mesafesi 0-100km/h de bir hayli ML ye göre başarısız. ML bir adım daha önce, küçük ve hafifliğin avantajını sağlıyor.
Ama benim tercihim Q7
2010 model 2 q7 aracımız var , birisi 90bin diğeri 110bin km'de yorumumu yazacağım
-
Ben mercedes ML 250 4 MATİC diyorum.quote:
Orijinalden alıntı: Maydonoz Lastigi
2. Jenerasyon olan W164 kodlu kasanın (2005–2011) kirli beyazı çok hoşuma gidiyor, ilk kasa ve son kasa çok ayarsız olmuş, ML olduğu bile belli olmuyor.
Ayrıca ML250 CDİ'de 201 ps ve 500Nm tork bulunuyor.
Q7'de ise siyah ve beyaz rengi daha çok hoşmuma gidiyor. 2010'da geçtikleri LED Stop&Headlights ile gönlümde taht kurdu
Ayrıca Q7 3.0 TDİ'de ise 245 ps ve 550Nm tork bulunuyor. Lakin 3tondan ağır olduğu için fren mesafesi 0-100km/h de bir hayli ML ye göre başarısız. ML bir adım daha önce, küçük ve hafifliğin avantajını sağlıyor.
Ama benim tercihim Q7
-
q7'di eskidi bence ml'de çok alışılmadık bir tasarım inceleyin bence
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hadi arkadaşlar üye toplayalım önemli konu.quote:
Orijinalden alıntı: MEHMETXXXX
q7'di eskidi bence ml'de çok alışılmadık bir tasarım inceleyin bence -
aralarında 6 senelik bi yaş farkı var. q7'ye haksızlık oluyor. ml'e de cüsse bakımından haksızlık oluyor. q7'nin mercedes'teki asıl rakibi gl'dir. ikisi arasında kalsam şu anda her ne kadar dış tasarım olarak q7'yi beğensem de teknik kaygılarla ml'i tercih ederim.quote:
Orijinalden alıntı: MEHMETXXXX
q7'di eskidi bence ml'de çok alışılmadık bir tasarım inceleyin bence
bir de bu arabaları taksitle almak olmaz. taksitle, krediyle alıyorsan şayet bu arabaları, alacak maddi durumun aslında yok demektir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kirpinti -- 23 Ağustos 2012; 17:10:41 > -
Sizin hoşunuza gittikten sonra ML almamak için hiç bir engel yok bence.. Şahsen siyah alırdım.quote:
Orijinalden alıntı: MEHMETXXXX
q7'di eskidi bence ml'de çok alışılmadık bir tasarım inceleyin bence -
2 side değil bi arabaya 300.000 tl çokquote:
Orijinalden alıntı: kirpinti
aralarında 6 senelik bi yaş farkı var. q7'ye haksızlık oluyor. ml'e de cüsse bakımından haksızlık oluyor. q7'nin mercedes'teki asıl rakibi gl'dir. ikisi arasında kalsam şu anda her ne kadar dış tasarım olarak q7'yi beğensem de teknik kaygılarla ml'i tercih ederim.
bir de bu arabaları taksitle almak olmaz. taksitle, krediyle alıyorsan şayet bu arabaları, alacak maddi durumun aslında yok demektir.
Alıntıları Gösteracaba bu sitede şu arabalardan alan varmıdır merak ettim doğrusu
-
Doğuda yaşadığımız için lüks araç çok oluyor. Akrabalarda bol bol varquote:
Orijinalden alıntı: BulutKedisi
2 side değil bi arabaya 300.000 tl çokacaba bu sitede şu arabalardan alan varmıdır merak ettim doğrusu
Alıntıları GösterBizde bunlardan bi tanesini almaya karar verdik. Karşılaştırma yapalım beyler en iyisi hangisi özellik ve dış bakımdan
-
2010 yılı ocak ayında istanbulda ikizler otodan 2 adet Q7 3.0TDİ sline paket araç aldık. ithal araç almamızın sebebi tanesinde 15bin ila 20bin euro fark olduğundan dolayı.quote:
Orijinalden alıntı: BulutKedisi
2 side değil bi arabaya 300.000 tl çokacaba bu sitede şu arabalardan alan varmıdır merak ettim doğrusu
Alıntıları Göster
Donanım olarak zaten sline paket , içinde side assist , koltuk ısıtma vs vs donanımlar vardı. 21inç titanyum renkli kollu jantları olanlardan.
2 aracın bize maliyeti 385bin tl.
Aracın biri 92bin km diğeri 120bin km devirdi.
Yakıt tüketimi izmir trafiğinde 12.3lt. Deposu 100 lt ve 800km menzil sunuyor.
Bakımları 15bin km'de bir ilk bakım 800 tl ve ara bakımlar 1200tl kadar çıkabiliyor.
Her 30 yada 40bin kmde bir ön balatalar biter. ön balatalar 600tl
En son 75bin bakımını garantisi bittiğinden sanayide yaptırdım ve 3700tl olan bakımı 1000tl hallettim , sileceklerden tutunda arka stop lambası kırıktı , ön ve arka balata değişimi dahil.
92binde araç ve bu zamana kadar bir defa garantiden aküsü değişti. başka herhangi bir sorunu olmadı.
Aracın ağırlığı fazla olduğundan 40bin kmde bir lastik değiştiriyoruz , lastik değişimi maliyeti 3000tl ila 3800tl arasında 21inç lastik.
Aracın performansı 200km hıza kadar zorlanmadan çıkabiliyor fakat frenleri x5 araca göre biraz daha kötü.
Navigasyon var fakat audi bu işi çözemediğinden süs diye bekliyor
120bin km'de aracın alt takımı dahi güzel , motorda herhangi bir şekilde yağ sızıntısı vs vs ibareler yada güç kayıpları yok.
Aracın konsolunda direksiyonunda herhangi bir deformasyon söz konusu değil. Sadece koltukların derileri hafif kırıştı o kadar zaten buda normal. ( korumaya falan gitmedi hiç 2 yıldır)
Başka sorunuz varsa cevaplıyabılırım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: okanttnc
2010 yılı ocak ayında istanbulda ikizler otodan 2 adet Q7 3.0TDİ sline paket araç aldık. ithal araç almamızın sebebi tanesinde 15bin ila 20bin euro fark olduğundan dolayı.
Donanım olarak zaten sline paket , içinde side assist , koltuk ısıtma vs vs donanımlar vardı. 21inç titanyum renkli kollu jantları olanlardan.
2 aracın bize maliyeti 385bin tl.
Aracın biri 92bin km diğeri 120bin km devirdi.
Yakıt tüketimi izmir trafiğinde 12.3lt. Deposu 100 lt ve 800km menzil sunuyor.
Bakımları 15bin km'de bir ilk bakım 800 tl ve ara bakımlar 1200tl kadar çıkabiliyor.
Her 30 yada 40bin kmde bir ön balatalar biter. ön balatalar 600tl
En son 75bin bakımını garantisi bittiğinden sanayide yaptırdım ve 3700tl olan bakımı 1000tl hallettim , sileceklerden tutunda arka stop lambası kırıktı , ön ve arka balata değişimi dahil.
92binde araç ve bu zamana kadar bir defa garantiden aküsü değişti. başka herhangi bir sorunu olmadı.
Aracın ağırlığı fazla olduğundan 40bin kmde bir lastik değiştiriyoruz , lastik değişimi maliyeti 3000tl ila 3800tl arasında 21inç lastik.
Aracın performansı 200km hıza kadar zorlanmadan çıkabiliyor fakat frenleri x5 araca göre biraz daha kötü.
Navigasyon var fakat audi bu işi çözemediğinden süs diye bekliyor
120bin km'de aracın alt takımı dahi güzel , motorda herhangi bir şekilde yağ sızıntısı vs vs ibareler yada güç kayıpları yok.
Aracın konsolunda direksiyonunda herhangi bir deformasyon söz konusu değil. Sadece koltukların derileri hafif kırıştı o kadar zaten buda normal. ( korumaya falan gitmedi hiç 2 yıldır)
Başka sorunuz varsa cevaplıyabılırım.
Teşekkür ederim öncelikle.
2. el almak daha mantıklı o zaman bu arabalarda.
Bide 2. el alsak galeri taksit yapıyor mu bu araçlarda?
kaç ay taksit yapar ?
-
quote:
Orijinalden alıntı: babayorgun65
quote:
Orijinalden alıntı: okanttnc
2010 yılı ocak ayında istanbulda ikizler otodan 2 adet Q7 3.0TDİ sline paket araç aldık. ithal araç almamızın sebebi tanesinde 15bin ila 20bin euro fark olduğundan dolayı.
Donanım olarak zaten sline paket , içinde side assist , koltuk ısıtma vs vs donanımlar vardı. 21inç titanyum renkli kollu jantları olanlardan.
2 aracın bize maliyeti 385bin tl.
Aracın biri 92bin km diğeri 120bin km devirdi.
Yakıt tüketimi izmir trafiğinde 12.3lt. Deposu 100 lt ve 800km menzil sunuyor.
Bakımları 15bin km'de bir ilk bakım 800 tl ve ara bakımlar 1200tl kadar çıkabiliyor.
Her 30 yada 40bin kmde bir ön balatalar biter. ön balatalar 600tl
En son 75bin bakımını garantisi bittiğinden sanayide yaptırdım ve 3700tl olan bakımı 1000tl hallettim , sileceklerden tutunda arka stop lambası kırıktı , ön ve arka balata değişimi dahil.
92binde araç ve bu zamana kadar bir defa garantiden aküsü değişti. başka herhangi bir sorunu olmadı.
Aracın ağırlığı fazla olduğundan 40bin kmde bir lastik değiştiriyoruz , lastik değişimi maliyeti 3000tl ila 3800tl arasında 21inç lastik.
Aracın performansı 200km hıza kadar zorlanmadan çıkabiliyor fakat frenleri x5 araca göre biraz daha kötü.
Navigasyon var fakat audi bu işi çözemediğinden süs diye bekliyor
120bin km'de aracın alt takımı dahi güzel , motorda herhangi bir şekilde yağ sızıntısı vs vs ibareler yada güç kayıpları yok.
Aracın konsolunda direksiyonunda herhangi bir deformasyon söz konusu değil. Sadece koltukların derileri hafif kırıştı o kadar zaten buda normal. ( korumaya falan gitmedi hiç 2 yıldır)
Başka sorunuz varsa cevaplıyabılırım.
Teşekkür ederim öncelikle.
2. el almak daha mantıklı o zaman bu arabalarda.
Bide 2. el alsak galeri taksit yapıyor mu bu araçlarda?
kaç ay taksit yapar ?
Taksit yapan bir yer bilmiyorum açıkçası ve düşündüren soru şu.
300bin tl limitli kredi kartını nereden bulmayı umuyorsunuz?
vallaha 2.el alınırmı alınır rakamlarıda makyajız olanı 130-150bın tl arasında.
Motor olarak sorun yoktur yuksek kmli araçlarda alabılırsınız.
Bizim araçlar motoru bitene kadar kullanılacak zaten 2 yıla kadar açarım 300bın kmde q7 diye
-
quote:
Orijinalden alıntı: okanttnc
quote:
Orijinalden alıntı: babayorgun65
quote:
Orijinalden alıntı: okanttnc
2010 yılı ocak ayında istanbulda ikizler otodan 2 adet Q7 3.0TDİ sline paket araç aldık. ithal araç almamızın sebebi tanesinde 15bin ila 20bin euro fark olduğundan dolayı.
Donanım olarak zaten sline paket , içinde side assist , koltuk ısıtma vs vs donanımlar vardı. 21inç titanyum renkli kollu jantları olanlardan.
2 aracın bize maliyeti 385bin tl.
Aracın biri 92bin km diğeri 120bin km devirdi.
Yakıt tüketimi izmir trafiğinde 12.3lt. Deposu 100 lt ve 800km menzil sunuyor.
Bakımları 15bin km'de bir ilk bakım 800 tl ve ara bakımlar 1200tl kadar çıkabiliyor.
Her 30 yada 40bin kmde bir ön balatalar biter. ön balatalar 600tl
En son 75bin bakımını garantisi bittiğinden sanayide yaptırdım ve 3700tl olan bakımı 1000tl hallettim , sileceklerden tutunda arka stop lambası kırıktı , ön ve arka balata değişimi dahil.
92binde araç ve bu zamana kadar bir defa garantiden aküsü değişti. başka herhangi bir sorunu olmadı.
Aracın ağırlığı fazla olduğundan 40bin kmde bir lastik değiştiriyoruz , lastik değişimi maliyeti 3000tl ila 3800tl arasında 21inç lastik.
Aracın performansı 200km hıza kadar zorlanmadan çıkabiliyor fakat frenleri x5 araca göre biraz daha kötü.
Navigasyon var fakat audi bu işi çözemediğinden süs diye bekliyor
120bin km'de aracın alt takımı dahi güzel , motorda herhangi bir şekilde yağ sızıntısı vs vs ibareler yada güç kayıpları yok.
Aracın konsolunda direksiyonunda herhangi bir deformasyon söz konusu değil. Sadece koltukların derileri hafif kırıştı o kadar zaten buda normal. ( korumaya falan gitmedi hiç 2 yıldır)
Başka sorunuz varsa cevaplıyabılırım.
Teşekkür ederim öncelikle.
2. el almak daha mantıklı o zaman bu arabalarda.
Bide 2. el alsak galeri taksit yapıyor mu bu araçlarda?
kaç ay taksit yapar ?
Taksit yapan bir yer bilmiyorum açıkçası ve düşündüren soru şu.
300bin tl limitli kredi kartını nereden bulmayı umuyorsunuz?
vallaha 2.el alınırmı alınır rakamlarıda makyajız olanı 130-150bın tl arasında.
Motor olarak sorun yoktur yuksek kmli araçlarda alabılırsınız.
Bizim araçlar motoru bitene kadar kullanılacak zaten 2 yıla kadar açarım 300bın kmde q7 diye
Mesela galeriden 50-100 km arasında Q7 alsak 60 ay vadeden 200.000 TL'den her ay 3500 TL ödesek mümkün mü acaba mantıken ?
Bide captiva, antara gibi diğer suv araçların 200bin km'den sonra motorunun bittiği gibi şeyler duydum doğru gibi geldi ya sizce ?
-
ML.quote:
Orijinalden alıntı: kirpinti
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster -
Forum super oldu hergun luks arac aliniyor demekki cok elit utelere sahibiz.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Miridni
Forum super oldu hergun luks arac aliniyor demekki cok elit utelere sahibiz.
-
-
Loto tutarsaa mercedes ml 250 alirim birkere mercedesle audi kiyaslamak yanlis..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Q7'nin yüzü çok eskidi. Tercihim ML olurdu.quote:
Orijinalden alıntı: xxllsc
Loto tutarsaa mercedes ml 250 alirim birkere mercedesle audi kiyaslamak yanlis..
Benzer içerikler
- grand cherokee 3.0 crd
- tata indica 1.4 tdi
- peugeot 2.2 hdi motor yorumları
- komple boyalı araç alınır mı
- en çok tutulan station wagon arabalar
- en az yakan arabalar
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X