Şimdi Ara

AUDİ A6 2.0 TDİ MULTİTRONİC VİTES GEÇİŞ SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
0
Favori
13.964
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aracım AUDİ A6 2.0 TDİ 7 İLERİ MULTİTRONİC (KONFOR ODAKLI ŞANZIMAN)
    Aracım şu an 202000 km de D konumunda sakin kullandığımda 1500-1600 devirde vites değiştirmesi gerekirken bazen 2500-3000 devirleri bularak araç bağırıyor. Sonra vites değiştiriyor Genellikle 3 den 4 e ve 4 den 5 e geçeceği zaman yapıyor Geç vites değiştiriyor. D konumunda sert kullanımda sorun yok takır takır değiştiriyor bir bakmışım birden 6'ncı vitese geçmiş araç
    S modunda hiç sorun yok 4000 rpm e gelip vites değiştiriyor. Bilgisayara takıldı şanzımanla ilgili hata kodu yok. Şanzıman yağına baktırıldı. Sorun yok Ekranda vitesler gözüküyor. Beni korkutan Beyinde mi bir sorun var diye düşünüyorum .Daha öncede 6 ileri A4 1.9 tdi multitronic kullandım sakin kullanımda hiç araç bağırmadan tıkırı tıkır vites değiştiriyordu. Bu bir sorun mudur? bana mı öyle geliyor anlamadım. Fikri olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim

    NOT araçta: chip tuning uygulaması var aracın stok değeri 140 ps modlu 170 ps



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wildboyankara -- 16 Şubat 2016; 8:56:50 >







  • Chip tuning kadar saçma bir şey yok şu hayatta. Çalışan binlerce mühendis gerizekalı o motordan 170hp çıkarmayı bilmiyor,bizim astronot olan ustalar biliyor.

    Aynı motorun aynı güçte olanı var diyecekler,evet var ama fabrikadan çıkan araç 3-4 viteste bağra bağra gitmiyor akıp gidiyor.

    Birde para veriyorsunuz şu işi yapan adamlara,üzerine para verseler yaptırtmam.
    Avrupa'da emisyon normları denen bişey var bilmem farkında mısınız?

    Bu normlar deyim yerindeyse kısa mesafe koşucusunun yüzüne maske takıyor. Neden? Koşucunun içindeki zararlı bakteriler vs yoğun nefes alışverişi esnasında havaya karışmasın diye.

    Chip tuning ne yapıyor? Bu maskeyi çıkarıp nefes alışverişini rahatlatıyor.

    Ortada "koskoca mühendisler" denecek bi durum yok yani. Olay basit. Egzoz sistemindeki çeşitli filtrelerin iptali de aynı sebeple yapılıyor.

    Emisyonun ülkemizde bi önemi olmadığı için karışan eden de yok, millet de buna yöneliyor.

    Ha ben yaptırmadım, yaptırmam da. Ama olay bu.
  • Yazının sonundaki not problemin kaynağı gibi...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Yazının sonundaki not problemin kaynağı gibi...

    benim aklıma da geliyor. Stok yazılımımı yükletebilirim. Yazılım ile şanzıman arasında ne gibi bağlantı var hocam
  • Chip tuning kadar saçma bir şey yok şu hayatta. Çalışan binlerce mühendis gerizekalı o motordan 170hp çıkarmayı bilmiyor,bizim astronot olan ustalar biliyor.

    Aynı motorun aynı güçte olanı var diyecekler,evet var ama fabrikadan çıkan araç 3-4 viteste bağra bağra gitmiyor akıp gidiyor.

    Birde para veriyorsunuz şu işi yapan adamlara,üzerine para verseler yaptırtmam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    Chip tuning kadar saçma bir şey yok şu hayatta. Çalışan binlerce mühendis gerizekalı o motordan 170hp çıkarmayı bilmiyor,bizim astronot olan ustalar biliyor.

    Aynı motorun aynı güçte olanı var diyecekler,evet var ama fabrikadan çıkan araç 3-4 viteste bağra bağra gitmiyor akıp gidiyor.

    Birde para veriyorsunuz şu işi yapan adamlara,üzerine para verseler yaptırtmam.

    aynen hocam haklısın bu chip işi mantıklı bişey değil.
  • Aklima söyle bir sey geldi dpf dolduysa araba bilerek yüksek devir cevirtip dpf i temizleme istiyor olabilir. Tabi küçük bir ihtimal.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: doctor I

    Aklima söyle bir sey geldi dpf dolduysa araba bilerek yüksek devir cevirtip dpf i temizleme istiyor olabilir. Tabi küçük bir ihtimal.

    dpf iptal beyinden de silindi hocam
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Audi a3 1.6 tdi vs Bmw 116d
    10 yıl önce açıldı
    AUDİ A3 1.2 TFSI Motor
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Abi bu chip ne ya kurbaniz olam hayatim boyunca taktirmam ve tavsiye etmem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Keljx

    Abi bu chip ne ya kurbaniz olam hayatim boyunca taktirmam ve tavsiye etmem

    en iyisi yüksek beygirli araba almak hiç uğraşmamak aynen
  • varsayılan yazılıma geri dönün.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sistemli adam

    varsayılan yazılıma geri dönün.

    öyle yapacam hocam büyük ihtimalle yazılımdan kaynaklanıyor
  • Şu chip olayı extazi hap kullanmaya benziyor. Kullanıcı hapı atıyor, hop full enerji, süper zeka, kullandıkça bu devam ediyor. Bence iyi birşey değil.
  • Yazılımdan sonra genelde şanzımanlara update yapılır. Muhtemelen direk yazılımı yapıp teslim edildi size.

    Araç tork bandı, hp bandı ve maks tork miktarı gibi parametreler değiştiği için şanzımanın tepkileri değişiyor. Dsg ve bazı tork konvartörlü şanzımanlarda yüksek torklu chip tuning yapıldığında bu uygulama yapılmaktadır. Yoksa şanzımanın ömrü ciddi azalıyor.

    Bir diğer ihtimal de yazılımdan sonra dpf daha hızlı dolmaya başlayacaktır ve dpf temizlenmesi için yüksek devirde kullanılması gerekmektedir. Şanzıman kendini otomatik olarak yüksek devire ayarlar. Manuel olsaydı yüksek devirde sürün aracı stop etmeyin gibi bir uyarı verirdi yol bilgisayarında.
    Kazasız belasız sürüşler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muharrem.05 -- 16 Şubat 2016; 11:38:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    Yazılımdan sonra genelde şanzımanlara update yapılır. Muhtemelen direk yazılımı yapıp teslim edildi size.

    Araç tork bandı, hp bandı ve maks tork miktarı gibi parametreler değiştiği için şanzımanın tepkileri değişiyor. Dsg ve bazı tork konvartörlü şanzımanlarda yüksek torklu chip tuning yapıldığında bu uygulama yapılmaktadır. Yoksa şanzımanın ömrü ciddi azalıyor.

    Bir diğer ihtimal de yazılımdan sonra dpf daha hızlı dolmaya başlayacaktır ve dpf temizlenmesi için yüksek devirde kullanılması gerekmektedir. Şanzıman kendini otomatik olarak yüksek devire ayarlar. Manuel olsaydı yüksek devirde sürün aracı stop etmeyin gibi bir uyarı verirdi yol bilgisayarında.
    Kazasız belasız sürüşler

    hocam evet direk yazılım attı şanzıman ile ilgili bir güncelleme yapılmadı




  • orijinal yazılım yüklendi sorun ortadan kalktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenktun34

    Chip tuning kadar saçma bir şey yok şu hayatta. Çalışan binlerce mühendis gerizekalı o motordan 170hp çıkarmayı bilmiyor,bizim astronot olan ustalar biliyor.

    Aynı motorun aynı güçte olanı var diyecekler,evet var ama fabrikadan çıkan araç 3-4 viteste bağra bağra gitmiyor akıp gidiyor.

    Birde para veriyorsunuz şu işi yapan adamlara,üzerine para verseler yaptırtmam.

    Avrupa'da emisyon normları denen bişey var bilmem farkında mısınız?

    Bu normlar deyim yerindeyse kısa mesafe koşucusunun yüzüne maske takıyor. Neden? Koşucunun içindeki zararlı bakteriler vs yoğun nefes alışverişi esnasında havaya karışmasın diye.

    Chip tuning ne yapıyor? Bu maskeyi çıkarıp nefes alışverişini rahatlatıyor.

    Ortada "koskoca mühendisler" denecek bi durum yok yani. Olay basit. Egzoz sistemindeki çeşitli filtrelerin iptali de aynı sebeple yapılıyor.

    Emisyonun ülkemizde bi önemi olmadığı için karışan eden de yok, millet de buna yöneliyor.

    Ha ben yaptırmadım, yaptırmam da. Ama olay bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wildboyankara

    orijinal yazılım yüklendi sorun ortadan kalktı

    Sonucu belirttiğiniz için teşekkürler. Konu havada kalmamış oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazılım güncellemesi yapılsın. Bazen chip ten sonra şanzımana da yazılım atmak gerekebiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhlisgöktaş

    Yazılım güncellemesi yapılsın. Bazen chip ten sonra şanzımana da yazılım atmak gerekebiliyor.

    bundan sonra kesinlikle bu işlere girmem Hem para kaybı, Hem zaman kaybı, Hem de araca zarar veriyor. Tamam beygir artıyor araç seri oluyor ama aracın stabil çalışmasını bozuyor. Birde bu chipten midir? bilmem gaz kelebeği ve egr vafi arızalandı. Dizel olduğundan dolayı ne temizlenebiliyor ne de tamir edilemiyormuş 1 hafta içinde 1300 tl masraf çıkardı. Yazılımı stoka çevirdik. Para iadesi de yok yazılımı yapan arkadaşa yazılım stoka dönünce yanzıman sorunu ortadan kalktı dediğimde bana dediği sizin aracın şanzımanı yüksek torka dayanıksız demesin mi
    yazılım yapana kadar şu kadar beygir alırız. Araç süper olur vs. Sorun çıktığında şöyleydi veya böyleydi diyerekten yaptığı işin arkasında durmama




  • maalesef ÖTV nin ve MTV'nin motor hacmine göre doğru orantılı olarak artması insanları düşük motor araç almaya zorluyor. Düşük motor alanlarda ne kadar artırabilirim diye chip tuninge yöneliyor.
    1700 kg.lık 2.0 Turbo dizel araca 140 Hp tasarlanması da tuhaf bundan sonra alırsam kesinlikle BMW alırım. Motor/Performans hakkını veriyor
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.