Şimdi Ara

Asus ZenFone 2 Laser [ANA KONU] (350. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.266
Cevap
59
Favori
229.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 348349350351352
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • MrBlackEagle kullanıcısına yanıt
    Normal mesajlarda böyle bir özellik var. Mesaj geldiğinde eranı uyandırıyor. Malesef whatsapp içerisinde böyle bir bildirim özelliği yok. Belki ek programlarla ayarlanabilir.
    Belki sms uygulamasından bu özelliği açarsanız whatsapp tan gelen mesajlarda da işinizi görebilir.
  • CanKartaL84 kullanıcısına yanıt
    Açıkçası deneyemedim onu çünkü Asus'un mesajlaşma uygulaması yüklü değil bende. Google yüklüydü ama Asus da yükleyeceğim şimdi. İnşallah ekran uyandırma çalışır.
  • Xda da paylaşılan Android 7.1.2 romlarından deneyen var mı? Son zamanlarda sanki sistem biraz fazla ram kullanmaya başladı gibi. Bazı servisler kendi kendine arkaplanda aktif çalışıyor. Şarj da bu uygulamalardan dolayı randımansız bu ara.
  • Çok tuhaf bir sorunumuz var. WhatsApp'tan video gönderdiğimizde video bozuluyor. Kenarda renkli bir çizgi çıkıyor. Android 6'ya da güncellemek istemiyoruz. Bu sorunu yaşayan pek yok sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci79

    Çok tuhaf bir sorunumuz var. WhatsApp'tan video gönderdiğimizde video bozuluyor. Kenarda renkli bir çizgi çıkıyor. Android 6'ya da güncellemek istemiyoruz. Bu sorunu yaşayan pek yok sanırım.

    Bu sorunu ben de yaşamıştım video uzun olduğu için boyutu da büyüktü yanılmıyorsam. Ancak üzerine düşmemiştim başka bir yolla aktarım yapmıştım. Sizin videonuzun boyutu büyük mü, onun için mi böyle yapıyor acaba? Takipteyim.
  • hayalci79 H kullanıcısına yanıt
    Daha önce benzer sorunlar yaşayan arkadaşlarım oldu. Boyutla ilgili bir sıkıntıydı sanırım.
  • İlginiz için çok teşekkür ederim. Kısa videolarda bile oluyor bozulma. Videoları sıkıştırma konusunda Whatsapp ile bir uyumsuzluk yaşıyor sanırım. Halbuki Google Drive, Google Fotoğraflar vb diğer uygulamalar aracılığıyla paylaşım yapıldığında hiçbir sorun yok.

    Aklıma gelen çözüm yolu telefonu fabrika ayarlarına döndürmek. Whatsapp'ı kaldırıp yeniden kurmak işe yaramadı, videoların kayıt yerini değiştirmek, hafıza kartını yenilemek de çare olmadı.
  • Arkadaşlar size bir sorum olacak.

    ZE550KL modeli olan telefonu garantiye verdim vatandan. Telefondaki zenmotion özelliği ekranı kapatıyordu fakat açmıyordu (ayarlara baktım evet), yakınlık sensörü bozuktu birini aradığımda direk ekran kapanıyordu geri de açılmıyordu ve çağrı sonlandıramıyordum. güç düğmesiyle çağrı sonlandırarak veya sensörü kapatarak çözdüm kendimce olayı ama bu seferde kulağımdayken saçma sapan şeyler yaptı telefon. son olarak titreşimi rahatsız edici derecede fazlaydı, telefonun zil sesinden çok ses çıkartıyordu neredeyse.

    bunlara karşılık tamir mi yaparlar yoksa değişim mi verirler,tecrübelerinize dayanarak sormak istedim.

    İyi forumlar
  • Bende ciddi bir sorun var. Bataryamın kendi kendine boşalmasından sıkıldığımı belirtmiştim. Garantiye gönderdim, ilk başta yanlış batarya gönderdiler. Ardından belirtmem üzere doğru bataryaya gelmişti. Önceki batarya boşalması köye gidip orada 3 gün kaldıktan sonra oldu. Ben yeni bataryayı 2 haftadır kullanıyordum. Yeni bataryada boşalma sorunu vs. yoktu. Bayram arifesinde köye gittim tekrar ve dün geri geldim. Gece 12.00'da şarjı %10'du, sabah kalktığımda şarjı tamamen bitip kapanmıştı. Babamda da ZenFone 2 Laser 5" var. Onda da aynı sorun var. Acaba köydeki elektirik sistemi ile alakalı bir sorun mu ? Sonuçta neredeyse 100 yıllık ev. Eski bir ev, elektirik sisteminde sorun var galiba. Acaba biraz daha test edip sorunu tespit edince tekrar mı garantiye göndersem ?
  • DH Xenshard kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun.
    Ekran cam filmi kullanıyor musunuz? Film sensörü engelliyor olabilir mi? Bazı kırılmaz camlarda sensörün olduğu kısım açık olmayabiliyor veya tam yerinde açılmamış olabiliyor. Bu durumda da sensör aktif kalıyor. Kırılmaz camı çıkartıp deneme imkanınız varsa o şekilde deneyin.
    Sensörün önünde toz kir veya leke varsa bu sebeple de sensör takılabiliyor. Güzelce bir temizlemeyi dener misiniz.
    Bir de güvenli modda açıp sorunun yazılımsal mı yoksa donanımsal mı olduğunu test edebilirsiniz.

    Garantiye yolladığınızda muhtemelen yazılım sıfırlanır, sensör yine de çalışmazsa tamir olur. Değişim olması için aynı sorundan aynı parçadan kaynaklı 3 defa servise gitmesi gerek.
  • Köylerde genellikle şarj tüketiminin artışı söz konusu olur. Bunun sebebi baz istasyonuna uzaklık ve bağlantı kalitesindeki düşüşü telafi etmek için telefonun antenine daha yüksek akım gönderilmesi.
    Sizin telefonun sorunu muhtemelen şarj cihazı veya elektrik tesisatınızdan kaynaklı olabilir. Varsa powerbankinizi doldurup köye gittiğinizde telefonunuzu prizden değil de powerbank ile şarj etmeyi deneyin. Bu şekilde sorunu tespit imkanı olabilir belki de.
  • CanKartaL84 kullanıcısına yanıt
    Ekranda hiç film vs. kullanmadım şu ana kadar. Kir toz da yok çok temiz kullandım kız gibiydi yani. Dedikleriniz hepsini denedim, sorun donanımsaldı. sensör hiçbir şekilde çalışmadı. Yazılım sıfırlaması kendimce yaptım ama onlarınkini bilemem tabii.

    Bu kadar soruna karşın değişim verirler belki diye düşünmüştüm, çünkü bazen yaptık diyorlar aynı şey kronik olduğu için tekrar ediyor. bu sorunları yaşayanları çok gördüm çünkü internette. piyasaya testi tam yapılamamış telefonları sürüyorlar böyle.
  • CanKartaL84 kullanıcısına yanıt
    Büyük ihtimal elektirik tesisatından kaynaklanıyor. Çünkü hep köye gittiğimde oluyor bu sorun. Artık köye gittikçe eski telefonu kullanırım. Yapacak bir şey yok.
  • DH Xenshard kullanıcısına yanıt
    Hesap makinesini açıp .12345+= tuşladığınızda girilen test menüsünden single test kısmından Proximity Test i uyguladınız mı?
    Donanımsal olarak şöyle bir sorun olabilir, cihaz darbe almıştır ve sensör yerinden kaymıştır. Haliyle bu durumda düzgün çalışamayacaktır.
    Bu konuda bir arkadaşımızın başına gelmişti sanırım. Cihazın sensör bölümünü eliyle sıkıştırdığında çalıştığını farkedip cihazı kendisi açıp baktığında sensörün hafif yana kaymış olduğunu görmüş ve düzelterek sorunu çözmüştü. Servise de durumu belirtip gönderilirse sorun çözülürdü muhtemelen.

    Öncelikle değişim veya iade için gerekli bazı şartlar var. Bunları biraz araştırmanızı tavsiye ederim.
    Cihazı ilk aldığınızda sim kart takmadan sorunu farkederseniz genelde birebir değiştirtebilirsiniz satıcıya cihazı.
    İlk 30 gün içerisinde böyle bir hatayla karşılaşılırsa ürün servis formuna "DOA kapsamında iade veya değişim talep ediyorum" yazdırırsanız cihazınızdaki sorun donanımsal ise tamir yapılmasını değil değişimini istemiş olursunuz ki bu ilk 30 gün için geçerli hakkınız.
    Eğer garanti süresinin kalan bölümünde aynı cihaz aynı arızayı 3 defa yaparsa veya herhangi bir tamir süreci 20 iş gününü geçerse değişim veya iade hakkınız olabilir.

    "Piyasaya testi tam yapılmamış telefonları sürüyorlar böyle" yorumunuzdan test model konusunda sizin de takıntılı olduğunuzu tahmin ediyorum :) Çok konuşuldu, çok tartışıldı malum konu. Test model olarak yazılmış seriden cihazı olup hiç sorun yaşamamışlar da var, test model yazmayan seriden sorun yaşayanlar da. Her zaman dediğim gibi bence seriler arasındaki bir etiket karmaşasıydı bu sadece. Uzun süredir kullandığım ZE550KL cihazım da test model c olmasına rağmen hiçbir sorun yaşamadım bahsedilen şekilde.




  • Arkadaşlar merhaba.



    Asus bilkom yetkili teknik servisinin Ankara adresini bilen varsa yazabilir mi?



    Telefonun sol üst kısmında sararma oldu. Garantiden tamir etmek istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba,
    Asus zenfone3 e gectıgım ıcın cok severek kullandıgım zenfonre 2 laser 5.0 telefonumu satıyorum, almayı dusunen var ise p.m atabilir.
  • alıcı değilim ama fiyatı nedir ? piyasa durumunu öğrenmek istiyorum.
  • Hafıza kartı taktığımız zaman nasıl geçerli hafıza olarak gösterebiliriz whatsapp galeri hepsi orada olsun istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mahalledeki telefoncu da epey bonkörmüş garanti görmüş telefon için. O kesin.
  • Cümlemde herhangi bir ima söz konusu değil. Bilakis, servise gitmiş bir cihaz için epey eli açık davranmış demek istedim.
  • 
Sayfa: önceki 348349350351352
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.