Şimdi Ara

Asus Yetkili Servisin Cihazı Kırıp Geri Yollaması.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba DH ailesi, Menteşesinde problem olduğunu düşündüğün Asus Zenbook UX334FL modeli laptop bilgilsayarımı garanti kapsamında olduğu için Asus ile görüşerek kendilerinin yönlendirmeleri ile SMSS info adlı yetkili servise incelenmesi için gönderdim. Laptop ekranı 5. ay sonunda kapatılırken yamuk bir şekilde kapanıyordu. Ürünü sorunsuz kullanıyorduk, menteşesinde herhangi bir kırık vs. yoktu) Ürün herhangi bir düşme çarpmaya maruz kalmadığı için üretim hatası olduğunu düşünerek yetkili servise yolladım. Servise yollamadan önce telefondaki Asus servis müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede, eğer kullanıcı hatası yok ise menteşenin değişmesi gerekebileceği ve ücret olarak 300-350 tl arası tutabileceği bilgisini aldım. İşler bu noktadan sonra çok ilginçleşiyor. UPS kargo aracılığı ile (ayrı bir rezalet) cihazı yolladım. Cihaz servisin eline geçtikten sonra bu smss info firmasından bir kişi kendi şahıs telefonundan arayarak, " abi laptopa bakıyoruz da bunun menteşesi kırık ya bilgin varmı? " dedi. Dedim ki ben usta değilim ne problemi var bilmiyorum bakın siz. bence de menteşede problem var ama öyle bariz bir kırık yok dedim." Tamam biz bakalım döneceğiz." dedileri. 2-3 gün sonra Asus müşteri hizmetleri arayarak " kullanıcı kaynaklı menteşe de kırık olduğunu söyleyerek 2300 lira ücret karşılığında tamir edilir" dediler. "Niye bu kadar pahalı? daha önce konuştuğum temsilci 300-350 arası tutar dedi" diye hatırlattığımda müşteri temsilcisi " arkadaş parçaya yanlış bakmış olabilir bu ürünün monitörü menteşe ile beraber değişiyor bir bütün " dedi. Biraz kıllanmak la beraber ve ürünün kullanımında bir problem olmadığı için geri yollayın tamir etmeyin dedim. Ürün geri geldi.. Biz ürünü yollarken balonlu poşete falan koyduk, adamlar ürünü direk kutusuyla yollamış. Ürün menteşesinden resmen ayrılmış (biz yollarken menteşe yerli yerinde idi) ve menteşenin olduğu kısımdan ekran çatlamış. Büyük olasılıkla açmaya çalışırken kırdılar ve ekranı çatlattılar. Asus müşteri hizmetlerini aradım derhal, görsel atın bakalım dediler, attım görselleri. 2 gün sonra dedikleri " Servis ile görüştük servis cihazın bu şekilde geldiğini söylüyor, ücretli tamir edilir." oldu. Beceremeyip kırıp geri yolladılar madur biz olduk. Ürünü öğretmen eşim Eba için kullanıyordu inanılmaz bir maduriyet yaşıyoruz şu anda. Çözüm yolu olanlardan yorumlarını bekliyorum.

    Asus Yetkili Servisin Cihazı Kırıp Geri Yollaması.
    Asus Yetkili Servisin Cihazı Kırıp Geri Yollaması.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.